خیانت جنسی یا احساسی: کدام خطرناک تر است؟

خیانت جنسی یا احساسی: کدام خطرناک تر است؟

 شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی از بهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقا می باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت
مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیز جدیدی نیست.

اما خیانت انواع مختلفی دارد.

یکی از انواع آن، خیانت جنسی می باشد. این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

دومین نوع خیانت، احساسی می باشد و زمانی روی می دهد که فرد احساس میکند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده. وی از همراهی، صحبت کردن، و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می برد. کم کم به این نتیجه می رسد که ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را به جای اینکه با همسر و یا نامزدش بگذارند با او سپری کند.

بر اساس تحقیقاتی که من به تازگی انجام داده ام تقریبا چیزی بیشتر از 75% از خانمها اظهار می دارند که خیانت عاطفی برایشان خیلی سخت تر از خیانت جنسی است. البته بسیاری از خانم ها نیز اعتقاد داشتند که هر دو نوع خیانت برایشان سخت است چراکه در هر دو مرحله، ضربه سختی بر روی احساساتی که نسبت به شریک زندگی خود داشتند، وارد می شود.

حال به طور مجزا دیدگاه خانم ها را در مورد هر یک از دو مورد بالا مورد بررسی قرار میدهیم.

خیانت احساسی
خیانت احساسی یکی از مواردی بود که بیشتر خانم ها آنرا مخرب تر و ویرانگر تر تصور می کردند. خانم ها به خوبی می دانند که دختر های زیبای بسیاری وجود دارند و آقایون بالفطره از نظر بصری تحریک پذیر می باشند. البته این امر توجیه کننده خیانت جنسی نیست، اما همه به خوبی می دانند که برخی از مردها در کنترل خواست های جنسی خود ناتوان و یا کم توان هستند.

وضعیت زمانی غیر قابل تحمل می شود که خانم متوجه شود همسرش با کسی آشنا شده که از نظر شخصیتی او را بیشتر دوست می دارد. این امر علامت آن است که خانم دیگر توانایی جذب همسرش را ندارد و نمی تواند پاسخگوی نیاز های احساسی و عاطفی او باشد.

خیانت جنسی به نوبه خود درست نیست، اما اگر مردی مرتکب چنین کاری شده باشد خیلی راحت تر می توان این مطلب را برای همسرش بازگو کرد. اما اجازه دهید که ببینیم خیانت احساسی در نظر خانم ها به چه اموری گفته می شود:

چند نمونه از خیانت های عاطفی
یک مثال خیلی ساده این است که آقا یکی از همکاران مونث خود را همیشه برای شام و یا نهار به بیرون ببرد. در بیشتر موارد بهتر است شک کنید که آنها قصد دارند در مورد چیزهایی خارج از حیطه کاری صحبت کنند. این همکار ممکن است به همدم آقا تبدیل شود و به او اجازه دهد تا عقاید و افکارش را در میان بگذارد.

مردهایی که از نظر احساسی در بدو خیانت کردن قرار دارند، معمولا شروع می کنند به سوال کردن از خودشان که آیا این خانم را باید اینقدر زیاد ببینم؟ آنها در اعماق وجود خود احساس می کنند که این خانم خیلی بیشتر از یک همکار برایشان ارزش دارد و به همین دلیل در زمان ملاقات کردن او احساس گناه به آنها دست می دهد.

یکی دیگر از انواع خیانت های عاطفی که این روزها خیلی رایج شده است online میباشد. آقا سعی می کند بیشتر و بیشتر به شبکه اینترنت متصل شود تا با یک فرد خاص صحبت کند و همسرش نیز ناراحت است که او ساعت های طولانی را در اینترنت می گذارند. نیاز صحبت کردن آقا با این خانم که شاید خیلی زیاد هم نتواند او را ببیند خیلی بیشتر از نیاز او برای بودن با همسر و یا نامزدش است. (یک علامت قدیمی در مورد سرمایه گذاری احساسی)

این مثال نشان دهنده خیانت تمام و کمال عاطفی بود؛ اگر آقا خانمی را که از طریق اینترنت با او ارتباط دارد، قبلا ندیده باشد این امکان خیلی کمتر وجود دارد که تحت تاثیر برقراری روابط جنسی با او قرار گرفته باشد.

چرا خانم ها از خیانت عاطفی می رنجند؟
زمانی که خانم ها در پی یافتن همسر هستند آنها معمولا به دنبال احساسات و توانایی های ذهنی آقایون می گردند از جمله این که آیا آقا می تواند پدر خوبی برای بچه ها باشد، یک زندگی محکم درست کند و با او ارتباط معقولی برقرار کند. از سوی دیگر آقایون بیشتر بر روی خصوصیات فیزیکی خانم ها توجه دارند و اینکه خانم قادر است بچه دارد شود و نیازهای جنسی او را برآورده سازد.

به همین دلیل گفته می شود که چون خانم ها بر روی احساسات و عواطف موجود در رابطه سرمایه گذاری می کنند، خیانت در مورد این مطلب برایشان غیر قابل هضم بوده و احساس می کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

خیانت جنسی
دومین نوع خیانت، جنسی می باشد.

هر چند به اندازه خیانت عاطفی برای خانم ها سخت و دشوار نمی باشد، اما به راحتی می تواند رابطه شما را خراب کند. زمانی که مردی با یک دختر خانم دیگر رابطه جنسی برقرار می کند، همسر این مرد توانایی های خودش را در هنگام خواب زیر سوال می برد. او از خود می پرسد که خانم دیگر چه چیزهایی را به همسرش پیشنهاد می کند که خودش نمی کرده. این امر باعث می شود که خانم در زمینه سکس محتاط تر عمل کند و در نتیجه پس از مدتی به طور کامل از این کار کناره گیری می کند؛ این کار خود شرایط را بدتر خواهد کرد.

درست مثل یک چرخه مخرب و ویرانگر: مرد خیانت می کند، در نتیجه همسرش هرگز نمی خواهد با رابطه جنسی داشته باشد، این امر باعث می شود که آقا بیشتر خیانت کند. به طور خلاصه یکی از راههای مناسب برای بر هم زدن ارتباط انجام چنین کاری می باشد.

آیا فراموشی خیانت جنسی برای زوجین آسانتر است؟
این نوع خیانت تنها برای بدست آوردن رضایت فیزیکی است و یک شب بیشتر ادامه ندارد. آقا هیچ گونه نیاز عاطفی نسبت به خانم دوم ندارد و قصد بیرون رفتن و یا وقت صرف کردن با او را ندارد و تنها به دنبال ارضا کردن نیازهای جنسی خود است. او همان احساس عاطفی که نسبت به همسرش داشته است را حفظ می کند. این مرد تنها به این خاطر که از زندگی جنسی فعلی خود کسل شده و می خواسته موقعیت های جدید را نیز تجربه کند مرتکب این اشتباه شده.

معمولا زمانیکه طرف مقابل متوجه چنین مطلبی می شود اصلا به شوهر خود اجازه نمی دهد که دلیل کار خود را توضیح دهد و همه چیز را زیر پا می گذارد و فقط به او میگوید که من چگونه می توانم دوباره به تو اعتماد پیدا کنم. در یک ارتباط محکم دو طرف نباید مرتکب اینگونه اشتباهات شوند و در صورت بروز مشکل، کنار آمدن با آن چندان دشوار نخواهد بود.

آیا می توانید واکنش خانم را پیش بینی کنید؟
چگونه شخصیت یک خانم در طرز برخورد او نسبت به خیانت تاثیر می گذارد؟

خانم هایی هستند که بیش از هر چیز (حتی احساسات و عواطف) به سکس اهمیت می دهند. این خانم ها معمولا در سایر جنبه های زندگی نیز خود را مشغول کرده اند مانند عرصه شغلی. آنها همچنین اهمیت بسیار زیادی برای وضع ظاهری خود قائل هستند. (همانطور که می دانید ظاهر نقطه مقابل شخصیت است)

برای این دسته از خانم ها خیانت جنسی غیر قابل بخشش می باشد. چرا که آنها تصور می کردند آقا تنها به دلیل زیبایی های ظاهری شان جذبشان شده و این خیانت برای آنها به منزله شکست بزرگی محسوب می شود. آنها تصور می کنند که آقا دیگر هیچ میلی نسبت به آنها ندارد و با این کار خود خواسته به او بفهماند که بهتر است این رابطه تمام شود.

خانم هایی که از خیانت جنسی بیشتر آسیب می بینند به مردها به عنوان دست آویزی برای بر آورده کردن نیازهای جنسی شان نگاه می کنند. به همین دلیل در زمان بروز خیانت جنسی احساس می کنند که شریک زندگی شان توجه خود را به کس دیگری معطوف کرده حالا چه صرفا از نظر جنسی باشد و چه از نظر احساسی و جنسی. آنها در این حالت تصمصم گیرند که رابطه را ترک گفته و به سوی یکی دیگر از خواستگارهای خود بروند.

شما به راحتی می توانید چنین خانم هایی را شناسایی کنید. آنها به دنبال توانایی های ذهنی در آقایون نمی گردند. آنها با مردها ارتباط عاطفی چندانی برقرار نمی کنند و احساسات و افکار خودشان را در میان نمی گذارند. اگر در یک چنین رابطه ای قرار بگیرید خودتان متوجه می شوید که توجه بیشتر بر روی مسائل فیزیکی است.

اگر نامزد و یا همسر شما جزء این دسته از خانم ها باشد آنوقت خیانت جنسی برای او به منزله یکی از وحشتناکترین و غیر قابل بخشش ترین خیانت ها محسوب می شود.

اگر خیانت کردید، چه کار کنید؟
اگر شما در مقابل نامزد و یا همسر خود مرتکب خیانت شدید دو گزینه برایتان وجود دارد: می توانید در این رابطه با او صحبت نکنید و امیدوار باشید که این امر هیچ گاه برایش فاش نشود و یا اینکه به خطای خود اعتراف کنید و تمام عواقب آنرا را نیز قبول کنید.

اگر گزینه اول را انتخاب کردید شما باید خودتان به تنهایی با کرده خود روبرو شوید و بار رنج و عذاب آن را به تنهایی بر دوش بکشید. البته اگر یک درصد هم این احتمال وجود داشته باشد که روزی همه چیز فاش شود آنوقت اوضاع خیلی بدتر خواهد شد؛ به این خاطر که او نه تنها به خاطر خیانتی که شما انجام داده اید ناراحت می شود بلکه از اینکه به او دروغ هم گفته اید عصبانی خواهد شد.

اگر قصد دارید تا به او بگویید، حداقل دیگر عذاب وجدان پیدا نمی کنید اما باید خودتان را برای رویارویی با عواقب آن آماده کنید. اگر از نظر احساسی به او خیانت کردید نیازمند تلاش بیشتری است چراکه پیوند عاطفی که با یک خانم دیگر برقرار شده کمی سخت تر از بین می رود. اما اگر از نظر جنسی به او خیانت کرده باشید و به ویژه اگر به یک شب ختم شده باشد باید به او بقبولانید که شما را ببخشد و بر روی این مطلب کار کنید. عکس العمل او در برابر شما هر چه که باشد، شما باید انتظار بدترین ها را داشته باشد.

البته در این حالت حتی اگر شما تمام کارهایی را هم که انجام داده باشید برای او باز گو کنید این احتمال وجود دارد که او شما را برای یکبار ببخشد اما فکر بخشش دوباره را باید به طور کلی از سر بیرون کنید.

خیانت کنیم یا نکنیم
اگر احساس می کنید که از شریک زندگی خود در حال دور شدن هستید، سعی کنید پیوند های عاطفی گذشته تان را با او از نو تجدید کنید (اگر دچار وسوسه های احساسی شده اید) و یا اینکه به دنبال روش ها و شیوه های جدیدی باشید تا به روابط جنسی خود حرارت بیشتری دهید ( اگر از نظر جنسی احساسی رضایت نمی کنید).

آنوقت زمانی که تلاش خانم ها برای بهبود رابطه را مشاهده کنید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. اما اگر دیدید که به هیچ وجه نمی توانید جلوی خیانت کردن خودتان را بگیرید وقت آن رسیده که رابطه فعلی خود را تمام کنید و بروید.

واقعیاتی در مورد خیانت و انواع خیانت

واقعیاتی در مورد خیانت

* در جـوامع غربی در %66 ازدواجها پدیده خیانت مشاهده میگردد.

* در ازدواجـهـایـی کـه یـکـی از زوجـین دست به خیانت زده احتمال طلاق افزایش یافته است.

* %75 خیانتهای ******** به طلاق کشیده میشود.

* ماهیت خیانت عشقی با خیانت ******** تفاوت دارد.

* زنان و مردان برای خیانت عشقی خود دلایل یکسان اما برای خیانتهای ******** خود دلایل متفاوتی دارند.

* %15 زنان و %25 مردان جوامع غربی در دوره تاهل و زندگی مشترکشان بیش از 4 ******************* نامشروع دارند.

* %15 از افرای که مرتکب خیانت ******** شده اند همسر پیشین خود را طلاق داده و با معشوقه خود ازدواج میکنند.

* %80 از افرادی که به قصد ازدواج با معشوقه خود همسر پیشین خود را طلاق داده اند از کرده خود پشیمان میگردند.

* بیشتر رابطه های پنهانی معمولا 3-2 سال بطول می انجامد اما برخی ممکن است مادام العمر باشد.

* عامل خوشبختی در زندگی زناشویی احتمال خیانت را منتفی نمیکند.

* پر مشغله بودن همسر عامل ناتوان کننده ای برای نداشتن رابطه پنهانی وی نمیباشد.

بطور کلی 3 نوع خیانت و یا رابطه پنهانی وجود دارد:


رابطه عشقی
*******************
رابطه اینترنتی

تعریف خیانت عشقی: یک رابطه پنهانی میباشد که در آن یک پیوند احساسی و ******** صمیمانه میان یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد برقرار میگردد.

تعریف خیانت ********: یک رابطه پنهانی میباشد که در آن یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد ******************* برقرار میکند. در این نوع رابطه عنصر علاقه و یا وابستگی احساسی وجود ندارد.

تعریف خیانت اینترنتی: شامل گفتگو و تبادل تصاویر و مشخصات یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد از طریق اینترنت و چت. محتوای گفتگوها و تبادل تصاویر و مشخصات عموما در رابطه با مسایل ******** و صمیمانه میباشد.

عمده نیازهایی که فرد در یک رابطه نامشروع و پنهانی سعی در تامین آنها دارد به قرار زیر میباشد:

مورد نیاز بودن -رفاقت-درک شدن-از سوی فردی دوست داشته شدن-یک ریسک لذت بخش و مفرح-احساس آزادی - استقلال-سرگرمی- برآورده ساختن نیازهای ********-تقویت اعتماد بنفس-سلطه جویی-تجربه تازه-ماجراجویی-القاء داشتن استحقاق و شایستگی-رقابت-شیطنت-پر کردن خلاء تنهایی-برتری جویی-انتقام جویی-تعلق پذیری-احساس امنیت-مورد پذیرش واقع شدن-هیجان-لذت جویی-احساس جوانی کردن-تنوع طلبی-خود شناسی.

خیانت عشقی: این نوع رابطه پنهانی در ابتدا از یک صحبت کوتاه آغاز شده و به تدریح به یک رابطه عمیق و شدید بدل میگردد. در پایان نیز چیزی جز ندامت و از هم پاشیدن زندگی فرد ثمری در پی ندارد. انگیزه اصلی آن افزایش اعتماد بنفس فرد میباشد اما بطور کاذب. به انواع رابطه عشقی خیانت آمیز توجه کنید:

رابطه عشقی کورکورانه: در این نوع رابطه پنهانی فرد به نوعی به عشق اعتیاد دارد. وی به احساسی که در هنگام عاشق شدن به وی دست میدهد که همان افزایش ترشح آمفیتامین در بدنش میباشد اعتیاد دارد. که معمولا فرد را غیر منطقی و شیفته میگرداند. یک ******** کورکورانه نسبت به یک فرد میباشد که در آن عشق بصورت وسواسی، غیر واقعی، آتشین و بی پروا نمود پیدا میکند. فرد در این نوع عشق خود را به مخاطره انداخته و به آب و آتش میزند که به وصال معشوق خود برسد. هنگامی که معشوق در کنار فرد عاشق نباشد احساس عذاب میکند و هنگامی که معشوق حضور دارد احساس وجد. این نوع رابطه عشقی میتواند از چند هفته تا چند چندین سال بطول انجامد. اما پس از گذشت زمان هر دو فرد پی میبرند که آنطور که تصور میکردند یکدیگر را نمیشناسند و با یکدیگر سازگاری و تفاهم ندارند. در این نوع رابطه فرد از همسر و یا شریک پیشین خود معمولا جدا میگردد.

رابطه عشقی تفننی: این نوع رابطه پنهانی بر مبنای دوستی، تفاهم و مراقبت دو جانبه از یکدیگر شکل میگیرد. این نوع رابطه به نوعی گریختن از وظایف، مسئولیتها و فشارهای زندگی روزمره و پناه آوردن به یک فرد جدید میباشد. در این نوع رابطه دو فرد بطور قابل ملاحظه ای احساساتی میباشند و ممکن است که با هم ******************* برقرار کنند و یا هیچگونه ******************* با یکدیگر نداشته باشند. در این نوع رابطه دو فرد اعتقاد دارند که فرصتی برای خود شناسی، *******************، تجربه اندوزی، مشاوره و مورد پذیرش قرار گرفتن در اختیار آنان قرار میدهد. دو فرد در این نوع رابطه بسیار محرم یکدیگر بوده و رازدار میباشند. میتواند سالها بطول انجامد و یا حتی مادام العمر ادامه یابد. فرد ممکن است از همسر و یا شریک پیشین خود جدا نگردد و حتی اعتقاد داشته باشد که رابطه پنهانی وی و برآورده گشتن نیازهای وی از این طریق سبب تحکیم زندگی مشترکش میگردد.

رابطه عشقی مقطعی: این نوع رابطه پنهانی در دوران تغییر و تحول و عبور از یک مقطع به مقطع دیگر زندگی فرد به وقوع می پیوندد. میان دو فردی که خواهان تجارب غیر جدی، سرگرم کننده و افزایش دهنده عزت نفس میباشند. بیشتر در هنگام رویدادهای مثبت مانند ارتقاء مقام، ترفیع، پاداش، یافتن شغل جدید توسط همسر، فرزند دار شدن و یا نقل مکان به یک خانه جدید حادث میگردد. در زمان موفقیت در فرد نوعی احساس شایستگی و کفایت پدید می آید که در فرد توقع یک پاداش ویژه را ایجاد میکند. مانند رابطه برقرار کردن با یک فرد تازه که هم سرگرم کننده باشد و هم زیاد سختگیر و مشکل پسند نباشد. این حالت در زمانهای ناخوشایند نیز میتواند به وقوع بپیوندد. زمانی که فرد خواهان فردی است که قادر باشد ناکامی، شکست و ناراحتی وی را درک کرده و تسلی خاطر و پشتیبان وی باشد. این نوع رابطه کلا زود گذر میباشد و عمرش کوتاه است. شاید کمتر از یک سال و بندرت زندگی مشترک فرد را از هم میگسلد. این رابطه برای فرد نیازهای امنیت، اختیار داشتن، تعلق پذیری، عاشق و معشوق بودن، مورد پذیرش بودن و اعتماد بنفس را تامین میکند.

رابطه عشقی انتقامجویانه: برخی از زنان از مردان و برخی مردان نیز از زنان نفرت دارند. آنها لذت را در آزار دادن، فریب دادن و بازی دادن دیگران میبینند. آنها دروغگویان ماهری نیز میباشند. آنها قربانیان خود را معمولا از میان افراد آسیب پذیر، ساده لوح و معصوم شناسایی و انتخاب میکنند. آنها در ابتدا وعده های خوشایندی به طرف مقابل میدهند اما در انتها چیزی جز ناکامی، رنجش خاطر و تحقیرشدگی برای قربانی باقی نمیگذارند. فرد ابتدای آشنایی خیلی با حیله گری و ظرافت به قربانی نزدیک میگردد. ممکن است خود را فرد بسیار موفق و یا سرشناس معرفی کند و یا آنکه خود را یک قربانی رقت انگیز جا زده و حس ترحم قربانی را بر بینگیزد. اما پس از گذشت زمان بتدریج قربانی را نا امید، تحقیر و مطیع خود میگرداند. پول، وقت، انرژی و اعتماد بنفس قربانی خود را میگیرد. در اینگونه افراد با سلطه جویی و کنترل کردن فرد دیگر نوعی احساس امنیت در فرد پدید می آید. فرد در این رابطه پنهان از همسر و یا شریک پیشین خود جدا نمیگردد.

خیانت ********

******************* رفاقتی: در این نوع رابطه پنهانی دو فرد با یکدیگر ******************* داشته و از یکدیگر مانند دو دوست مراقبت میکنند. با اینحال زیاد با یکدیگر صحبت نمیکنند. آنها با یکدیگر خوش بوده و با یکدیگر بودن لذت میبرند. آنها میپندارند که این نوع رابطه پنهانی نه تنها هیچ لطمه ای به زندگی مشترک با همسرشان نمیزند بلکه تاثیر مثبتی نیز بروی آن میگذارد. این نوع رابطه ممکن است سالها بطول انجامد. این رابطه عزت نفس، حس پذیرش، هیجان، خیالپردازی، لذت، شیطنت، اشتیاق وارضای تمایلات ******** فرد را برآورده میسازد.

******************* ماجراجویانه: در این رابطه پنهانی نیز ******************* وجود دارد. یک رابطه مفرح و شیطنت آمیز میباشد. دو فرد برخی اوقات تصور میکنند کودک بوده و طرف مقابلشان اسباب بازی میباشد که به فرد دیگری تعلق دارد. هر دو فرد در این رابطه خود محور بوده و در جستجوی لذت خویش میباشند. معمولا نیز دارای شریک ******** فراوانی هستند. برای فرد ******************* یک بازی رقابتی و وسیله ای برای کنترل و سلطه جویی میباشد. این نوع رابطه به فرد عزت نفس، حس شایستگی ،رقابت، هیجان، شیطنت و زیرکی میبخشد ولی در نهایت باعث از هم گسستگی زندگی و شرمساری او خواهد گردید.

******************* مرض گونه: برخی روابط ******** پنهان تنها یک شب بطول می انجامد. حتی فرد نام معشوقه خود را نیز به خاطر نمیسپارد. اینگونه افراد تنها میخواهند چیزی را اثبات کنند و تنها انگیزه آنان ارضاء ******** میباشد. در جستجوی روابط ******** بودن مکرر آنان آشکار کننده احساس تردید به خویش، خشم، انتقامجویی و یاغیگری مفرط آنان میباشد. در این نوع رابطه فرد از همسر خود جدا نمیگردد چون نیازی به این کار ندارد. این نوع رابطه به فرد احساس عزت نفس و قدرت توام با غرور، تسکین، خصومت، تنهایی، برتری، و انتقامجویی میبخشد.

 نشانه خیانت در مردان
متاسفانه پدیده نکوهیده خیانت در برخی از مردان مشاهده میشـود که در نهایت موجبات تخریف روابط خـانـواده را فراهــم خواهـد آورد. در این قسمت به ?? نشانه خیانت در مردان اشاره می کنیم. این علائم ممکن است شروع قصه ای غم انگیز باشد پس سعی نماییـد حـواس خود را بیشتر جمع کنید.
 افزایش ساعات کاری
بیشترشدن مدت زمانی که بقول او بدلیل اضافه کاری یا جلسه سر کار میماند یکی از نشانه های مهم است. این فرصت خوبی است برای ملاقات و قرارهای عاشقانه.
 تفکر زیاد و خیره شدن
بتازگی زیاد توی فکر است، معمولا” به یک نقطه خیره میشود و در افکار خود فرو رفته، آیا مشکل کاری دارد؟ با کـسی دعوایـش شده؟ اگر نـه پـس از خـواب خـرگوشـی بیدار شوید.
? کم حرفی و سرد مزاجی
یکی از نشانه ها این است که او دیگر در خانه حرف نمی زند و یا بسیار کم حرف شده است، با شما به سردی برخورد کرده و احساسات شما را بی معنی می انگارد و دیگر حرفهای عاشقانه نمیزند.

 مخفی کردن موبایل و تلفنهای بی جواب
موبایلش را هیچگاه از خودش دور نمیکند ،هنگام زنگ خوردن بسرعت سراغش رفته و به آرامی صحبت می کند. تلفنهای مشکوک و مزاحم زیاد شده است.

 عدم تمایل به روابط ********
در صورت وجود روابط پنهانی شـور و هـیجان همسر شما برای ****** از بین رفته و دیگر مانند گـذشـته تـمایـلی به داشـتن این روابط ندارد او سرد و بیتفاوت از کنار شما خواهد گذشت.
 اتهام به خیانت
از قدیم گفتن “دست پیش بگیر تا پس نیـفتـی” و “کافـر هـمـه را بـه کیش خود پندارد”. بله او شما را به خیانت متهم می کند در حالی که هیچ دلیل و مدرکی ندارد. چون خود چنین افکاری درسردارد اینطور می انگارد که شما نیز به دنبال کج روی و تقلب هستید.
انگ زدن های بی مورد، سوال پیج کردنهای پی در پی و بدون منطق می تواند نشانه مهمی برای خیانت در او باشد.
 جبهه گیری و پرخاشگری
هنگامی که از او میپرسید “چرا دیر کردی؟” یا “چرا موبایلت خـامـوش بود؟” او با لحنی تند و چهره ای برافروخـته شـروع بـه توجـیه شـما می کـند و با اسـترس پاسخ سوال را می دهد. برای هر موضوع بی اهمیتی شروع به بهانه تراشی و تند خویی می کند.
“آنکه از حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟” هر قدر پاسخها با لحن آرامتر و منطقی تر بیان شوند، احساس صحیح بودن آنها بیشتر تقویت خواهد شد و بالاعکس.
 احساس گناه و شرمندگی زیاد
او بدلیل گناهی که در مورد شما مرتکب شده احسـاس گـناه و عذاب وجدان می کند بنابراین وقتی هدیه ای به او می دهید و یا کار غیر منتظره ای برایش انجام می دهید، چهره اش منقلب شده و علائم شرمندگی در چهر ه اش موج خواهد زد.
 تغییر شخصیت وشکل ظاهری
نوع لباس پوشیدن او تغییر می کند، جملات جدید بیان می کند، حرکات متفاوت از او سر می زند، ساعت خواب و بیداریش تغییر می کند، غذاهای جدیدی طلب می کند. بـیـشتر حـمام مـی رود، مـوهای خـود را بـرخـلاف گـذشـتـه حـالـت داده و آغـشتـه بـه ژل می نماید.
او می خواهد مطابق با میل دیگری رفتار کند، لباس بپوشد، حرف بزند، غذا بخورد و …
 افزایش ناگهانی ساعت کاری در اینترنت
امروزه اینترنت و اسلحه بسیار قوی آن یعنی “چت” وسیله ای مطمئن و امن برای رد و بدل حرفهای عاشقانه و الـبته درد دل های شبـانه بــرای عشـاق تازه بـهـم رسیده و یا نرسیده تلقی می گردد. گـذراندن سـاعتهای متـمادی شـوهرتان را در جـلـوی کامپیوتر بحساب انجام کارهای اداری و استفاده عـلمـی او از کامـپـیوتر نـگذارید و کمـی بیـشتر حواستان را جمع نمایید.
 نتیجه: گرچه نـشـانه های ذکر شـده به هیـچ عنـوان دلیـل قطعی برای خیانت مردان محسوب نمیگردد، دانستن آنها برای پیشگیری از خیانت پیش از وقوع مفید می باشد. فضای خانواده خود را با صداقت و صمیمیت گرمتر و جذاب تر نمایید.

چرا خیانت؟مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند

چرا خیانت؟
مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
واژه خیانت واژه ای‌کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به زنش خیانت کرد و دور از چشم اوبا زنی دیگر ارتباط برقرار کرده است.
واژه خیانت واژه ای‌کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به زنش خیانت کرد و دور از چشم اوبا زنی دیگر ار تباط برقرار کرده است . و بارها نیز با خود گفته‌اید چرا این‌گونه شد، چرا؟ مگر زن او چه چیزی کم داشت؟ او که از هر نظر زنی کامل و نمونه بود چرا شوهرش قدر او را ندانست؟ و انواع این پرسش‌ها که تا به حال نتوانسته‌اید برای آن پاسخی پیدا کنید.

حتی شاید هم نگران این مساله شده‌اید که نکند خدای ناکرده شوهر شما، برادر شما و حتی خود شما (البته اگر خواننده این مطلب یک آقا باشد) چنین راهی را انتخاب کند. آسیب شناسان اجتماعی معتقدند که تنوع‌طلبی، عدم جذابیت همسر، عدم ارضای نیازهای جنسی، ضعف اعتقادات مذهبی و پایبند نبودن به سنت‌ها از جمله عوامل خیانت مردان به همسران خود است.

از نظر آنان عوامل بسیاری در بروز خیانت در یک خانواده دخالت دارد ولی موارد فوق به عنوان عوامل کلی نقش موثری در رویگردانی مردان از خانواده دارد.

به گفته این کارشناسان، مردان معمولا به دو دلیل تنوع‌طلبی و مسائل جنسی دست به این کار می‌زنند. لذا چنانچه همسر وی شناخت کاملی نسبت به نیازهای او داشته باشد و به آن نیازها نیز توجه کند در آن صورت این اتفاقات به ندرت پیش خواهد آمد.

آنچه که مسلم است خیانت مردان به زنان یکی از راه‌های قطع ارتباط میان همسران است و زمانی که مردی مرتکب خیانت می‌شود دیگر همسر وی به او اطمینان ندارد و به دست آوردن مجدد این اطمینان کار بسیار دشواری است و چه بسا حتی دیگر این اطمینان به وجود نخواهد آمد.

کارشناسان در مورد دلایل بروز خیانت در مردان می‌گویند: در بسیاری از موارد خیانت زمانی روی می‌دهد که هیچ‌گونه پیوند عاطفی میان زوجین وجود ندارد یا این که مرد احساس می‌کند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده است و از صحبت کردن و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می‌برد و کم‌کم به این نتیجه می‌رسد که اوقات فراغت خود را به جای این که با همسر خود بگذراند با دیگری سپری کند.

حمید قربانی، یکی از مردانی که به پایبندی خانواده بسیار معتقد است در این‌باره می‌گوید: یکی از دلایل ایجاد ارتباط با شخص دیگری از سوی مرد عدم ارضای نیازهای روحی و عاطفی در خانواده است چرا که زن از ابتدا در خانواده آموزش محبت را ندیده است و نمی‌داند که چگونه باید به همسر خود محبت کند لذا ریشه اغلب مشکلات خانواده‌ها در نبود محبت، نبود رفتارهای عاشقانه و همچنین مشکلات اقتصادی است.به طور کلی دلایل بروز خیانت در مردان را در عوامل مختلفی باید جستجو کرد، دلایلی چون کم شدن عشق و علاقه میان زوجین. بسیاری از مردان پس از مدتی زندگی زناشویی عشق و علاقه خود را به همسرشان از دست می‌دهند و از آنجایی که به دلیل داشتن فرزند نمی‌توانند تصمیم به جدایی بگیرند راه دومی که همان انتخاب فردی دیگر است را در پیش می‌گیرند.

از سوی دیگر اغلب مردانی که به همسرانشان خیانت می‌کنند در توجیه رفتار نادرست خود، رفتارهای زشت، نق زدن‌های دائمی و نزاع‌ها و مجادله‌های همسر خود را عامل رفتار خود می‌دانند و معتقدند که خیانت بهترین راه فرار از خانه و خانواده است. همین مردان عدم جذابیت همسر خود را از عوامل دیگر می‌دانند و گله‌مند هستند از این که همسرشان دیگر مانند سابق به ظاهر خود نمی‌رسد و توجه چندانی به آرایش و پوشش خود ندارد.

اگر چه دلایل فوق تا حدودی درست است ولی بوا لهوسی و هوسرانی این مردان را نمی‌توان انکار کرد. این مردان توانایی نه گفتن در روابط جنسی را ندارند و حتی ممکن است شرایطی برای آنها پیش آید که نتوانند در مقابلش خودداری کنند. همچنین بسیاری از مردان نیز مایلند بدانند که چقدر از نظر سایر زنان جالبند و از جذابیت برخوردارند و به خاطر وجود همین حس برتری‌جویی به سوی روابط غیرمشروع کشیده می‌شوند.از سوی دیگر روان‌شناسان معتقدند که گرایش مردان متاهل به سوی زنان دیگر صرفا به دلیل نیل به اهداف جنسی نیست. بلکه مشکلات عاطفی، روحی و روانی دوره‌های مختلف زندگی در این باره نقش بسزایی دارد چرا که این افراد وقتی به هر دلیلی در خانه، مدرسه، اجتماع و زندگی مشترک با کمبودها و بی‌توجهی‌های عاطفی روبه‌رو می‌شوند ناخواسته از مسیر اصلی زندگی منحرف می‌شوند.

به گفته این کارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسی با شوهر یکی از عوامل مهم برای بروز خیانت در مردان به‌شمار می‌رود که از مهم‌ترین علل خیانت مردان این است که این مردان همسر را برای گذران امورات زندگی انتخاب می‌کنند و در این میان عشق و محبت بسیار کمرنگ است.

اما در تقابل این دیدگاه زنان بلافاصله پس از ازدواج خود را عاشق و وابسته عاطفی همسر خود می‌دانند و در زندگی زناشویی فقط به همسرشان فکر می‌کنند.همه مردان تا حدی می‌دانند که خیانت، کار درست و پسندیده‌ای نیست و حتی فکر خیانت را در سر خود نمی‌پرورانند ولی برخی از آنها متاسفانه پس از مدتی مرتکب این اشتباه می‌شوند. فراموش نکنیم مردی که برای خود ارزش قائل است و به ارزش‌های انسانی خود پی‌برده است هرگز دست به خیانت نمی‌زند و زندگی همسر و فرزندانشان را فدای امیال جنسی و هوس‌های موقت خود نمی‌کنند. آنها به خوبی می‌دانند که هیچ‌گاه روابط پنهانی نه تنها پایدار نمی‌ماند بلکه ممکن است زندگی و خانه آنها را از بنیان خراب کند که دوباره ساختن آن کاری غیرممکن خواهد بود.نویسنده :دیانا رحمتی
نظرات کاربران:
چرا فکر میکنید اگر مردی با زنی دیگر ارتباط بر قرار کرد نامش خیانت است ؟ آیا مرد نمی تواند زوجه دیگری اختیار کند و آیا این حق مرد نیست ؟ چطور زنان هر مقدار که میخواهند برای خود مهریه تعیین میکنند و نامش هم برابر قوانین شرع و اسلام و کشور عند المطالبه است . اما اگر مرد بر اساس همان قوانین شرع بخواهد زن دیگری اختیار کند نامش خیانت - بی وفائی و بزه و هزار نام دیگر است ؟ اگر یک مرد یک عمر با یک زن زیر یک سقف علی رغم همه نا همگونی های ارتباطی با همسر خود زندگی کرد مردی وفادار و خوب تلقی میشود ؟ اما اگر با با زن دیگری ارتباط برقرار کرد ( البته از راه قانونی و شرعی ) خیانتکار محسوب میشود . پرواضح است که اگر مردی چه مجرد چه متاهل بدون در نظر گرفتن قوانین تعریف شده بر ازدواج و ازدواج موقت عمل نماید خاطی محسوب میشود آنهم دیگر نه خیانتکار بلکه زانی که مجازت سختی برای آن در نظر گرفته شده .
پس نویسنده محترم و بویژه مسئولین محترم سایت همصدا در نظر داشته باشند اگر مطلبی را درج میکنند به عواقب و آثاری که در جامعه میتواند داشته یاشد توجه نمایند . چرا با این نوشتار خود اینگونه القا میشود که حلال خدا حرام میشود . کمی فکر کنید بعد بنویسید . با یک ژست روان شناسی و به اصطلاح علمی ضربه ای به جامعه نزنید که نشود آن را اصلاح کرد .
مشکل بیشتراز زلیخاها ست ، یوزارسیف ها کارشون درست تره.

نویسنده مطلب فوق نه تنها واژه خیانت را تعریف نکرده ، بلکه به شکلی کاملا فمینیستی ، برخی مردان مظلوم این سرزمین را با داشتن هرگونه ارتباط اعم از مجازی یا حقیقی محکوم و متهم به خیانت نموده است که دور از انصاف بوده و توهینی هست مستقیم به همه آنهایی که در عصر تکنولوژی ، اعتقاد به ارتباطاتی مدرن و غیر سنتی دارند که متاسفانه فرهنگ آن در این سرزمین وجود ندارد همانند مشارکتهای اجتماعی در بحثهای علمی در کلوبهای مختلف ، شرکت در سمینارها ، مشاوره های اجتماعی، استفاده ابزاری از اینترنت و ... که هرکدام از این موارد از نظر ببیننده خارجی می تواند در برخی شرایط واژه خیانت را در ذهن تداعی نماید ولی عملا خیانت نبوده و اغلب تبادل افکار و ارتباطات سازنده است.
و در مقابل زنان جامعه را مبرا از هرگونه اتهام دانسته که "در زندگی پس از ازدواج خود را عاشق و وابسته عاطفی همسر خود می‌دانند و در زندگی زناشویی فقط به همسرشان فکر می‌کنند" . در صورتیکه عملا اینطور نبوده و "مشکل بیشتر از زلیخاهاست و یوزارسیف ها کارشون درست تره".
هرگاه بخواهیم موارد خاصی از ارتباطات نادرست را در نظر گرفته و صرفا به همین مطالب اکتفا نموده و دامنه بررسی را محدود نماییم ابتدا می بایست مفهوم خیانت را شکافته تا به معنای واقعی خیانت مردان و زنان را بررسی نماییم که در این حالت نیز، بازهم سطحی نگری درست نبوده و نیاز به نگاه عمیقانه داریم و چه بسا با حذف عواملی که بصورت زنجیروار و علت و معلولی مشکلات اینچنینی را در جامعه بوجود می آورند ، نیمی از مشکلات از بین خواهند رفت.
مضافا اینکه بنده میخوام اشاره کنم به مظلومیت مردان و زنان جامعه ما که نه به اندازه کافی بدلایل مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی وقت دارند که در اختیار خانواده باشند نه از نظری روحی ، حس و حال دگرپردازی / تنوع طلبی و کارهای ضد ارزشی را دارند (کارهایی از نظر نویسنده خیانت محسوب می شود) و اغلب دچار روزمره گی اند. چه بسا هرگاه به اندازه کافی و پرنشاط می توانستند در کنار خانواده باشند مسائلی چون خیانت در جامعه رنگ می باخت و اگرهم اکنون نیز استثنائاتی نیز در این خصوص وجود دارد متاثر از مشکلات محیطی است که در آن زندگی می کنیم .
مشکلات و معضلات جامعه روی همدیگرو نهاد خانواده اثر می گذارند و وقوع یک حالتی خاص در یک فرد می تواند معلول مشکلات جامعه باشد که گریبانگیر فرد شده است ، بنابراین می بایست سمت و سوی جریانات فکری جامعه در جهت رفع یکایک مشکلات یا معضلات باشد نه اینکه بخواهیم با نگارش مطالبی اینچنین آتش اختلافات را در خانواده ها شعله ور نماییم و آمار طلاق را بالا ببریم ضمن اینکه قوانینی برای جامعه اسلامی وجود دارد که بر روی خیلی از رفتارهای مردم صحه گذاشته و آنها را تایید می کند اما چون فرهنگ سازی نشده یا فرهنگ آنها در جامعه وجود ندارد اینگونه رفتارها نیز نکوهیده و گاها حرام یا خیانت یا خانمان برانداز یا ... تلقی می گردد. سیامک ستایش
خیلی کارهاست که انسان میتواند انجام دهد ولی انجام ندادنش نشانه تعالی اخلاقی است خیلی ساده میتوان گفت من اگر رشوه نگیرم کس دیگری میگیرد یا اگر از یک نزول خور بپرسید میگوید کار مردم را راه میاندازم نه برادر توجیه کردن راحت است آن روز که در خانه دختر مردم آرزوهایت را میگفتی نگفته بودی دنبال چند تا خانم میگردی پایبندی به قول وقرار و تعهد داشتن مرد میخواهد
نمی توان هر ارتباطی را خیانت نامید. بعنوان مثال ، چرا می بایست ارتباط مرد را با شخص ثالث که اغلب با سرد مزاجی ، نق زدنهای دائمی زن خویش و نزاعهای داخلی و خارجی طولانی مدت ، مسافرتهای طولانی مدت زن به تنهایی و ... مواجه است ، خیانت نامید؟ چرا مرد باید بدترین شرایط را تحمل نماید در صورتیکه دستش باز هست و راحت می تواند شرایط مساعدی را حتی بصورت شرعی برای خود ایجاد نماید؟ زن لازم است تا با توجه به محیط و شرایطی که برای مرد مهیاست روش شوهرداری را قبل / بعد از ازدواج آموخته و کمک کند تا شوهرش را از تعهد خارج نسازد. هم از نظر روحی و هم از نظر جنسی. همینطور برای مرد نیز ضروریست تا زن داری را بیاموزد.
بروید مطالعه کنید و ببینید که در خصوص شوهرداری زن یا زن داری مرد در اسلام به چه نکات برجسته ای اشاره شده است(با یک جستجوی ساده در اینترنت نیز میسر است) که هرگاه نیمی از این نکات در مرد و زن رعایت گردد مشکلات حل خواهد شد. موارد صدرالاشاره در مطلب فوق مانند عدم جذابیت همسر/ عدم ارضای نیازهای جنسی واقعا مهمند و همسران باید به این نکات توجه نمایند.
منظور از عدم جذابیت همسر ، جذابیت ظاهری نیست بلکه جذابیت رفتاری و اخلاقی است. ناهنجاری های اجتماعی در مرد و زن معلول عوامل مذکور و سایر عوامل است بنابراین مرد و زن باید به نحوه رفتار خود در خانه و در اجتماع بیشتر دقت نمایند. س
نویسنده دوم ، من با شما موافقم .
man maryam .y hastam az shz in neveshteharo ghabool daram vali man khodam 6mahe ke ezdevaj kardam ba hamsaram hich moshkeli nadashtam moteasefane ooshon hamash donbale zanane shohar dare bad hast albate zekr konam ke shoharam bacheye talagh hast va zendegiye pedaro madarash ham bar sare hamin masael kharab shode ishon har bari ke dastesh roo mishe ezhare nedamat mikone vali hamchenan karhasho edame mide va kheyliyasm dorogh mige man vaghean dar moonde shodam nemidonam bayad chi kar konam hame jore emtehanesh kardam vali hich jor javab nadade az nazare atefi ehsasi ravabete jensi hich moshkeli nadare be nazare shoma man bayad chi kar konam?
kamelan maloome ke aghayooni ke az in bahs khosheshon nayumade hame ba khianat ashena hastand va che basa ke badeshoon nemiad khianat konand...ama bayad begam ke ma ensan hastim !!!!!!! ma bayad ye farghi ba heyvan daste bashim .... chera mard ha enghadr rahat be khod ejjaze midahand ke khianat konand ?! hame be in khatere ke mard ha khodeshoon kamboode aatefe darand . hamin o bas !!!!!!
نویسنده اول، اول متن را بخوان بعد نظر بده، خیانت مردان ، منظور مردانی هستند غیر قانونی و غیرشرعی خیانت می کنند. درضمن انواع خیانت وجود دارد : خیانت جنسی ، خیانت احساسی ، خیانت عاطفی و ... . لازم نیست که حتما همبستر شوند، می توانند از طریق ارتباط عاطفی احساسی با جنس مخالف خود ، به همسر خود خیانت کنند.
خیانت خیانت است کسی که خیانت می کند آدم ضعیفی است که از مسایل روزمره ی زندگی خود به خیانت پناه می برد کسی که همسرش را دوست بدارد با زن دیگری ارتباط برقرار نمی کند. هر ارتباطی باید حد و مرزهای خود را داشته باشد.مردی که می خواهد خیانت کند چرا ازدواح می کند و اگر ازدواج می کند چرا خیانت می کند. مردی که به زندگی / به زن خیانت می کند لایق بخشیدن نیست
سلام .این شخص که احتمالا اقا هم هستند بهتر است این امر را نه برای نیل به هوسرانی خویش در یابد .این اقا که دم از شریعت میزند
حاضر است اگر صاحب دختری بود برای دامادش چند همسری مشروع!
را قبول کند ؟مسلما نه
نتیجه .اولا ان مهریه که عرض کردید برای جلوگیری از این اقدام است نه مجوز خیانت.
ثانیا خانمها هم به حکم یک عمر وفاداری واوردن فرزندانی زیبا برای همسرباید چند صباحی به استراحت وهوسرانی بپردازد که این هم احتمالا منطق شرعی شما نمی پذیرد .ولی زنان انقدر منطق انسانی و شعور سشان می شود که پایبند اصول زناشوئی باشند.
ثالثا بنا به ایده شما بهتر نیست همه مردان دنیا مسلمان وهمه زنان مسلمان دین دیگری اتخاذ کنند.
با سلام. اینو بدونید اگر مردی مشکلی بازنش نداشته باشه زن دیگری را اختیار نمی کند و اما طبع مرد با زن فرق دارد و اینکه ما مسلمانان به شرع اعتقاد داریم که چرا مرد 4 زن میتواند اختیار کند بر حسب بی میلی یا نرسیدن زن به مرد نیست خیر بر حسب طبعی که دارد مردها همیشه تنوع پسندند و این امتیاز را از زنان بیشتر دارند شاید هیچ زنی اینو قبول نکنه اگر این نبود شرع میگفتد مرد 2 زن میتواند اختیار کند اگر از اولی تمکین نمیشود از دومی حتما می شود اما چنین نبوده و 4 زن میتواند اختیار کند ما با هر چی بجنگیم نمیتوانیم با حقیقت بجنگیم به نظر من خیانت آن است که مردی زنی داشته باشد و زن دیگری را بر آن ترجیح دهد و از حق و حقوق آن به دیگری بدهد و از نظر اخلاق و تمکین و هر چیزی کم بزارد اما اگر رابطه ای داشته باشد و هیچ لطمه ای وارد نشده باشد خیانت نیست اصلا خیانت زمانی میشود این اسم را بر آن رابطه نهاد که زن مرد بفهمد چون هیچ زنی حاضر نیست کسی را کنار خود شریک بداند. اما شرعا مرد میتواند 4 تا شریک کند و کسی نمیتواند از شرع ایراد بگیرد والسلام.
در جامعه ای که چند همسری مرد ثواب محسوب میشود و ارتباط تلفنی زن به سنگسار می انجامد در حالی که خیانت چه برای مرد و چه برای زن بر اساس قران چندین ضربه تازیانه داردپس من به عنوان یک زن و مسلمان در جامعه ای که دم از دین و اسلام نیست زندگی میکنم و هیچ حق و حقوقی شامل حال من نمیباشد.
سلام
جالب بود من خودم همین مشکل را دارم یعنی همسرم از من تمکین نمی کند بدون اجازه هر کاری انجام می دهد ناشزه است و من مجبور شدم که شخص دیگری را برای ارضای نیاز عاطفی در نظر بگیرم که متاسفانه در حال متارکه هستیم
او درک نمی کند که مردش نیاز دارد جه روحی جه جسمی
خانم ها کی می خواهند یاد بگیرند این مسائل را زمانی که دیگر دیر شده و پا در راهروی دادگاه خانواده گذاشتند تازه مفهوم زندگی زناشویی را درک می کنند که دیگر دیر شده
مردانی که هر گونه رفتار کثیف خود را به پای اسلام می گذارید که اجاه داده تا 4 زن بگیرید اگر مرد هستید و می خواهید دستورات اسلام را رعایت کنید تنها یک شرط را رعایت کنید و آن با اجازه زن اولتان زوجه دوم را اختیار کنید نه پنهانی و ...
تااینجاقبول که شمال مردان به دلیل ضعف درحل باره ای مسایل وفرارازانان نیازبه تعددزوج داریدولی یه سوال ایا اگرمادر ویاخواهران خودشما هم دچار این گونه مشکلات بودندبه بدروهمسران انان همین روش رابیشنهاد میکردید؟البته ضعف شما مردان به ابتدای خلقت برمیگرده:شمانتوانستیددرمقابل خوردن گندم نه بیارید.میخواهیددرمقابل زنان نه بگوییدتقصیرمازنان است که شمارادست بالا گرفته ایم.
سلام
متاسفانه مردان زیادی وجود دارند که تمایل به خیانت دارند به خصوص خیانت عاطفی مرد ذاتاً به عشق ورزیدن نیاز دارد و زنان به اشتباه فکر میکنند که برای مردان جسم زن کافی است من دختری جذاب هستم طوری که مردان چه متاهل و چه مجرد تمایل به وارد شدن به بازیهای عاشقانه رفتاری با من دارند البته عاطفی، من ناراحتم از اینکه چرا زنان مشرق زمین اینقدر نسبت به مردها کم دانشند (البته من هیچگاه در خیانت آنها شریک نشده و نمی شوم زیرا اگر قرار بر این باشد جامعه منحرف می شود ) و راز جذابیت من بیشتر از هر چیز پاکی و رفتاری شاد و صادقانه است شاید زیبایی هم چاشنی آن باشد ولی من همه حریم هایی که در اسلام گفته شده رعایت می کنم و پوشش کاملی دارم اینها را میگویم تا زنان بدانند اگر بیریا و تکلف همسرشان را دوست داشته باشند و به او اعتماد داشته باشند و با عشق این مطلب را به آنها بگویند و همواره به خدا توکل داشته با شند و متوسل به اهل بیت باشند مردشان آنها را دوست خواهد داشت
1. مردان انسانند نه ففط جنس مذکر
2. مردان تمایل بیشتری به رفتارهای عاشقانه و رمانتیک دارند
3. گاهی مردان را در بازیهایشان با خودتان راحت بگذارید
4. مردها از رفتارهای مردانه نزد دیگران (جامعه ، مادر پدر و اقوام و دوستان خسته) می شود و تنها آغوش گرمی که کودک درونش را بیدار میکند و میگذارد بچگی کند آغوش شماست بگذار همچون کودک در اغوشت بازی کند و آرام گیرد)
5. اورا سرزنش نکن مردها بیشتر از هر کسی موقع اشتباه خود را سرزنش می کنند
6. نگاه های عاشقانهات را از او نگیر
7. از همان اول ازدواج با محبت احترام او را نگهدار
8. به رفتارهای اشتباه او نخند
9. رقتاری خاص در محبت هایت در پیشبگیر و او را سورپرایز کن
10. وقتی عصبانی است با او مجادله نکن
11. وقتی آرام شد طوری رفتار کن که تمایل به در آغوش کشیدن تو داشته باشد و جسمت را احساس کند و آرام گیرد
12.یادت باشد بهترین زنان از نظر حضرت زهرا (س) بهترین در شو هر داری هستند
13. خود را باور کن و اول جسم و روح خودت را دوست داشته باش
14. فضاهای رمانتیک برای او ایجاد کن خلاق باش و باهوش از یک دانه شمع گرفته تا لباس خودت
15. همیشه ناز کن و منزه باش ولی در موقع احساس نیاز اورا از ساعاتی که میل در تو ایجاد می شود مطلع کن و به او بگو آنقدر احساس میکردی دوستش داری که تمایل داشتی خودت را به بازوهای قدرتمندش بسپاری
و جسم قدرتمند و زیبایش را احساس کنی زنان مشرق زمین این بی شرمی نیست
16. قوی و با اعتماد به نفس باش
17. علایق خود را دنبال کن
18. پشت سر زنهای دیگر مثل چادریها و بی حجابها و غیره داستان پردازی نکن و امل یا بی فرهنگ آنان راپیش شوهرت نشان نده که خودت را ویژه نشان دهی چرا شوهر و فرزندانتان را بدبین میکنید همیشه زنان کاملی در جامعه وجود دارند زیباتر داناتر باهوشتر آیا میتوانی همه انها را خراب کنی و بدنام
19. مردها صاحب شعورند و میفهمند که میخواهی ضعف های خودت را بااین حرفها بپوشانی
20 . پس اگر میخواهی عزیز باشی انسان باش و برای شوهرت آنچنان ارزشی قائل باش که هیچکاه تحقیرش نکنی

در این موارد حرف زیاد دارم ای زن زیبا تو بهترینی از بعضی حرفهای من ناراحت نشو همین افکار است که نگاه مرا به دنیا زیبا کرده و مردهای زیادی تمایال به عشق ورزیدن به من دارند ولی من عاقلم با ایمان و هیچگاه ان شاء الله خیانت نخواهم کرد
باجناق من متولد 1314 و همسر ایشان متولد 1330 هستند. خواهرخانم من از نظر زیبائی حتی هنوز در سن 58 سالگی در سطح بسیار بالائی است و از نظر خانه داری و تمیزی ذاتی و ... زنی است واقعا ایده آل ( مثل خواهرش که همسر من است ). بسیار هم پاکدامن است و اگر قرار بود خدای ناکرده قدم کج بردارد در جامعه امروزی ما دهها خواستار داشت اما اهل خیانت نیست و به شدت به زندگی زناشوئی اش پایبند است. شوهر ایشان به گواهی خانم های فامیل مردی زشت رو ، بسیار بد اخلاق ( در شرایط عادی هم با داد زدن حرفش را پیش می برد ) ، لاقید نسبت به زندگی ( علیرغم امکان خانه دار شدن در سالهای دورتر هیچگاه اقدام نکرده و هنوز مستاجر است) البته شیکپوش و چرب زبان در مقابل بانوان است. هر چند ماه یکبار هم با کس جدیدی روی هم می ریزد و دستش پیش همسرش رو می شود. قسم به قرآن می خورد که این ها همه خیالات است ( بارها او را با خانم های دیگر سر قرارشان گرفته اند ) . چند روزی ظاهرا دست بر می دارد اما دوباره مشغول می شود. با همه این ها خانمش به شدت عاشق او است و هر بار آقا را به خوبی و خوشی می بخشد . البته اول داد و بیداد می کند و بعد گریه و زاری گاهی هم از خانه قهر می کند ( و بلافاصله به فامیل می گوید تو رو خدا ما را آشتی بدهید !)
آیا زنان ما باعث نمی شوند ما با الگو قراردادن این آدم فاسد و بی شعور به خودمان بگوئیم بد نیست دمی به خمره بزنیم چون زن ما دست آخر ما را می بخشد و تازه التماس می کند به خانه راهش بدهیم؟ آیا همین که خانم های ایرانی مردان حرامزاده و بی مسئولیت و خیانت کار را بیشتر دوست دارند و به دست و پایشان می افتند تا طلاقی صورت نگیرد نشان نمی دهد که مشکل فقط در بوالهوسی مردان ما نیست که در بی غیرتی و بی شخصیتی زنانمان هم هست ؟
21. در مورد مردانی که خیانت میکنند باید به آنها بگویم من یک زنم اما همه زنها در چیزهایی که شما میخواهید می توانند شبیه به هم رفتار کنند این شما هستید که با رفتارتان همسرتان را از خود دور یا نزدیک می کنید با لبخند روزهای نا مزدی با او رفتار کن تا ببینی که چطور دوباره همان برق گیرای اولیه تو را به خود میخواند و لازم نیست با زن دیگری ارتباط برقرار کنی و بعد از آن عذاب و ناراحتی احساس کنید
من زنی هستم که 4ساله ازدواج کردم، با شوهرم همکلاسی بودیم ودر دانشگاه ب هم آشنا شدیم،4سال با هم همکلاسی بودیم(نه دوست) وبعد از آن ازدواج کردیم.شوهرم عاشق من بود .حالا یه بچه سه ماهه داریم. حدود6ماه پیش متوجه خیانت همسرم به خودم شدم.ازلحاظ عاطفی شکست سختی خوردم،چون اون جوری خودش رو عاشق من نشون میداد که به هرکس که این موضوع رو میگم باور نمی کنه؟ به نظر شما این کاردرستیه ؟من از لحاظ مالی و اجتماعی میتونم از پس خودم وبچه ام بر بیام.به نظر شما من باید از شوهرم جدا بشم. البته خودش این موضوع رو انکار میکنه،ولی من چیزایی ازش دیدم که غیر قابل انکارن،اون میگه که همه چیزا اتفاقیه. ولی چه قدر اتفاق پشت سرهم میتونه برا یه نفر بیافته.
به نظر من خیانت یه امر غیراخلاقیه که هیچ چیز نمیتونه توجیحش کنه، من خیلی به کمک فکری نیازدارم، لطفا به من کمک کنین.مرسی.
من 12 سال است ازدواج کردم یکبار به همسرم تهمت زده شد همه باور کردند الا من .شاید به خاطر این بود که زندگیم از هم نپاشه .ولی مدتیه بدبین شده ام و او را زیر نظر دارم گاهی شماره های مشکوک رو گوشش میافته زنگ می زنم خانمی جواب می ده دارم دیوانه می شم دو تا بچه دارم و شوهرم همیشه بهم اظهار محبت می کنه آیا واقعا داره منو می پیچونه؟ در ضمن من از هیچ کاری براش دریغ نمی کنم و او مرد خوش تیپی است و از من بهتره
به نظر من مردی که به زنش خیانت میکنه باید بهش خیانت کرد تا بفهمه یک من ماست چقدر کره میده . زن پاک مال مرد پاک است مرد پاک هم لیاقت زن پاک را دارد
من زنی هستم که شوهرم فقط به خاطر تنوع طلبی به من خیانت کرده است.وضربه روحی سختی به من وارد کرده .من از نظر زیبایی و از نظرکاری و خانوادگی هیچ مشکلی ندارم .ایا این واقعا حق من بود که امروز یک ادم افسرده باشم و دست از همه ارزوهایم بکشم .من فقط 25سال سن دارم و نمیدانم بقیه عمرم راچگونه زندگی کنم

چرا خانم ها از خیانت عاطفی می رنجند؟

انواع خیانت ها در زندگی زناشویی2

چرا خانم ها از خیانت عاطفی می رنجند؟


زمانی که خانم ها در پی یافتن همسر هستند آنها معمولا به دنبال احساسات و توانایی های ذهنی آقایون می گردند از جمله این که آیا آقا می تواند پدر خوبی برای بچه ها باشد، یک زندگی محکم درست کند و با او ارتباط معقولی برقرار کند. از سوی دیگر آقایون بیشتر بر روی خصوصیات فیزیکی خانم ها توجه دارند و اینکه خانم قادر است بچه دارد شود و نیازهای جنسی او را برآورده سازد.


به همین دلیل گفته می شود که چون خانم ها بر روی احساسات و عواطف موجود در رابطه سرمایه گذاری می کنند، خیانت در مورد این مطلب برایشان غیر قابل هضم بوده و احساس می کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.


خیانت جنسی


هر چند به اندازه خیانت عاطفی برای خانم ها سخت و دشوار نمی باشد، اما به راحتی می تواند رابطه شما را خراب کند. زمانی که مردی با یک دختر خانم دیگر رابطه جنسی برقرار می کند، همسر این مرد توانایی های خودش را در هنگام خواب زیر سوال می برد. او از خود می پرسد که خانم دیگر چه چیزهایی را به همسرش پیشنهاد می کند که خودش نمی کرده. این امر باعث می شود که خانم در زمینه سکس محتاط تر عمل کند و در نتیجه پس از مدتی به طور کامل از این کار کناره گیری می کند؛ این کار خود شرایط را بدتر خواهد کرد.


درست مثل یک چرخه مخرب و ویرانگر: مرد خیانت می کند، در نتیجه همسرش هرگز نمی خواهد با رابطه جنسی داشته باشد، این امر باعث می شود که آقا بیشتر خیانت کند. به طور خلاصه یکی از راههای مناسب برای بر هم زدن ارتباط انجام چنین کاری می باشد.


آیا فراموشی خیانت جنسی برای زوجین آسانتر است؟


این نوع خیانت تنها برای بدست آوردن رضایت فیزیکی است و یک شب بیشتر ادامه ندارد. آقا هیچ گونه نیاز عاطفی نسبت به خانم دوم ندارد و قصد بیرون رفتن و یا وقت صرف کردن با او را ندارد و تنها به دنبال ارضا کردن نیازهای جنسی خود است. او همان احساس عاطفی که نسبت به همسرش داشته است را حفظ می کند. این مرد تنها به این خاطر که از زندگی جنسی فعلی خود کسل شده و می خواسته موقعیت های جدید را نیز تجربه کند مرتکب این اشتباه شده.


معمولا زمانیکه طرف مقابل متوجه چنین مطلبی می شود اصلا به شوهر خود اجازه نمی دهد که دلیل کار خود را توضیح دهد و همه چیز را زیر پا می گذارد و فقط به او میگوید که من چگونه می توانم دوباره به تو اعتماد پیدا کنم. در یک ارتباط محکم دو طرف نباید مرتکب اینگونه اشتباهات شوند و در صورت بروز مشکل، کنار آمدن با آن چندان دشوار نخواهد بود.

انواع خیانت ها در زندگی زناشویی1

ا

خیانت احساسی


خیانت احساسی یکی از مواردی بود که بیشتر خانم ها آنرا مخرب تر و ویرانگر تر تصور می کردند. خانم ها به خوبی می دانند که دختر های زیبای بسیاری وجود دارند و آقایون بالفطره از نظر بصری تحریک پذیر می باشند. البته این امر توجیه کننده خیانت جنسی نیست، اما همه به خوبی می دانند که برخی از مردها در کنترل خواست های جنسی خود ناتوان و یا کم توان هستند.


وضعیت زمانی غیر قابل تحمل می شود که خانم متوجه شود همسرش با کسی آشنا شده که از نظر شخصیتی او را بیشتر دوست می دارد. این امر علامت آن است که خانم دیگر توانایی جذب همسرش را ندارد و نمی تواند پاسخگوی نیاز های احساسی و عاطفی او باشد.


خیانت جنسی به نوبه خود درست نیست، اما اگر مردی مرتکب چنین کاری شده باشد خیلی راحت تر می توان این مطلب را برای همسرش بازگو کرد. اما اجازه دهید که ببینیم خیانت احساسی در نظر خانم ها به چه اموری گفته می شود:


چند نمونه از خیانت های عاطفی


یک مثال خیلی ساده این است که آقا یکی از همکاران مونث خود را همیشه برای شام و یا نهار به بیرون ببرد. در بیشتر موارد بهتر است شک کنید که آنها قصد دارند در مورد چیزهایی خارج از حیطه کاری صحبت کنند. این همکار ممکن است به همدم آقا تبدیل شود و به او اجازه دهد تا عقاید و افکارش را در میان بگذارد.


مردهایی که از نظر احساسی در بدو خیانت کردن قرار دارند، معمولا شروع می کنند به سوال کردن از خودشان که آیا این خانم را باید اینقدر زیاد ببینم؟ آنها در اعماق وجود خود احساس می کنند که این خانم خیلی بیشتر از یک همکار برایشان ارزش دارد و به همین دلیل در زمان ملاقات کردن او احساس گناه به آنها دست می دهد.


یکی دیگر از انواع خیانت های عاطفی که این روزها خیلی رایج شده است online میباشد. آقا سعی می کند بیشتر و بیشتر به شبکه اینترنت متصل شود تا با یک فرد خاص صحبت کند و همسرش نیز ناراحت است که او ساعت های طولانی را در اینترنت می گذارند. نیاز صحبت کردن آقا با این خانم که شاید خیلی زیاد هم نتواند او را ببیند خیلی بیشتر از نیاز او برای بودن با همسر و یا نامزدش است. (یک علامت قدیمی در مورد سرمایه گذاری احساسی)


این مثال نشان دهنده خیانت تمام و کمال عاطفی بود؛ اگر آقا  - خانمی را که از طریق اینترنت با او ارتباط دارد، قبلا ندیده باشد این امکان خیلی کمتر وجود دارد که تحت تاثیر برقراری روابط جنسی با او قرار گرفته باشد.

خصوصیات دخترها وپسرها

خصوصیات آقا پسر ها و دختر خانم ها از ۱۴ تا ۲۸ سالگی...


 


 


خصوصیات آقا پسرها از ۱۴ تا ۲۸ سالگی... 


 


 


سن ۱۴ سالگی: تازه توی این سن ، هر رو از بر تشخیص میدن! (اول بدبختی!)
سن
۱۵ سالگی: یاد می گیرن که توی خیابون به مردم نگاه کنن! ... از قیافه ء خودشون بدشون میاد!
سن
۱۶ سالگی: توی این سن اصولا“ راه نمیرن ، تکنو می زنن! ... حرف هم نمی زنن ، داد می زنن! ... با راکت تنیس هم گیتار می زنن!
سن
۱۷ سالگی: یه کمی مثلا آدم می شن! ... فقط شعرهاشون رو بلند بلند می خونن! (یادش به خیر ، اون روزا که تکنو نبود ، راک ن رول می خوندن!)
سن
۱۸ سالگی: هر کی رو می بینن ، تا پس فردا عاشقش می شن! ... آخ آخ! آهنگهای داریوش مثل چسب دوقلو بهشون می چسبه!
 سن
۱۹ سالگی: دوست دارن ده تا رو در آن واحد داشته باشن! ... تیز میشن ، ابی گوش میدن!
 سن
۲۰ سالگی: از همه شون رو دست می خورن! ... ستار گوش میدن که نفهمن چی شده!
 سن
۲۱ سالگی: زندگی رو چیزی غیر از این بچه بازیها می بینن! (مثلا عاقل میشن!)
 سن
۲۲ سالگی: نه! می فهمن که زندگی همش عشــــقه! ... دنبال یه آدم حسابی می گردن!
 سن
۲۳ سالگی: یکی رو پیدا می کنن! اما مرموز می شن! (دیدشون عوض میشه!)
 سن
۲۴ سالگی: نه! اون با یه نفر دیگه هم دوسته! اصلا“ لیاقت عشق منو نداشت!
 سن
۲۵ سالگی: عشق سیخی چند؟!! ... طرف باید باباش پولدار باشه! حالا خوشگل هم باشه بد نیست!
سن
۲۶ سالگی: این یکی دیگه همونیه که همه ء عمر می خواستم! ... افتخار میدین غلامتون بشم؟!
 سن
۲۷ سالگی: آخیـــــــــــش!
 سن
۲۸ سالگی: کاش قلم پام می شکست و خواستگاری تو نمیومدم!!!


 


 


 


  خصوصیات دختر خانمها از ۱۴ تا ۲۸ سالگی ... 


 


 


 


سن ۱۴ سالگی: تا پارسال هر کی بهشون می گفت: چطوری؟ می گفتن: خوبم مرسی! حالا میگن: مرسی خوبم!
 سن
۱۵ سالگی: هر کی بهشون بگه سلام ، میگن: علیک سلام! ... نقاشیشون بهتر میشه (بتونه کاری و رنگ آمیزی و ...!)
 سن
۱۶ سالگی: یعنی یه عاشق واقعین! ... فردا صبح هم می خوان خودکشی کنن! ... شوخی هم ندارن!
 سن
۱۷ سالگی: نشستن و اشک می ریزن! ... بهشون بی وفایی شده! ... (کوران حوادث!)
 سن
۱۸ سالگی: دیگه اصلا عشق بی عشق! ... توی خیابون جلوی پاشون رو هم نگاه نمی کنن!
 سن
۱۹ سالگی: از بی توجهی یه نفر رنج می برن! ... فکر می کنن اون یه آدم به تمام معناست!
 سن
۲۰ سالگی: نه ، نه! ... اون منو نمی خواست! ... آخرش منو یه کور و کچلی می گیره! می دونم!
 سن
۲۱ سالگی: فقط ۲۷-۲۸ سالگی قصد ازدواج دارن! فقط!
 سن
۲۲ سالگی: خوش تیپ باشه! پولدار باشه! تحصیلکرده باشه! قد بلند باشه! خوش لباس باشه! ... (آخ که چی نباشه!)
 سن
۲۳ سالگی: همه ء خواستگارا رو رد می کنن!
 سن
۲۴ سالگی: زیاد مهم نیست که چه ریختیه یا چقدر پول داره! فقط شجاع باشه! ما رو به اون چیزایی که نرسیدیم برسونه!
 سن
۲۵ سالگی: اااااااه! پس چرا دیگه هیچکی نمیاد؟! ... هر کی می خواد باشه ، باشه!
 سن
۲۶ سالگی: یه نفر میاد! ... همین خوبه! ... بــــــــــله!
 سن
۲۷ سالگی: آخیـــــــــــش!
 سن
۲۸ سالگی: کاش قلم پات می شکست و خواستگاری من نمیومدی!!

ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی

ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی


روز والنتاین (روز عشاق و یا روز عشق ورزی) مصادف با ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ فوریه)

در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است. این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتاین

به صورتناشناس انجام می‌شود. سابقهٔ تاریخی روز والنتاین به جشنی که به افتخار قدیس والنتاین در

کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، باز می‌گردد.

در سده سوم میلادی که مطابق می‌شود با اوایل شاهنشاهی ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده است بنام کلودیوس دوم. کلودیوس عقاید عجیبی داشته است از جمله اینکه سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد. از این رو ازدواج را برای سربازان امپراتوری روم قدغن می‌کند.

کلودیوس به قدری بی‌رحم وفرمانش به اندازه‌ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان را نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس (والنتاین)، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبردار می‌شود و دستور می‌دهد که والنتاین را به زندان بیندازند. والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می‌شود. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق، با قلبی عاشق اعدام می‌شود…

بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می‌دانند و از آن زمان نهاد و نمادی می‌شود برای عشق!

.در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد، که از بیست قرن پیش از میلاد، روزی موسوم به روز عشق بوده است. در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با ۲۹ بهمن، یعنی تنها ۳ روز پس از روز والنتاین. این روز سپندارمذگان یا «اسفندارمذگان» نام داشته است. سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می‌‌کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می‌‌دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می‌‌کردند. اخیرا گروهی از دوستداران فرهنگ ایرانی پیشنهاد کرده اند که به منظور حفظ فرهنگ ایرانی سپندارمذگان بجای والنتاین به عنوان روز عشق گرامی داشته شود..


اکثر فرهنگ های دیرین دنیا ، یه روز در سال برای جشن ابراز عشق و علاقه دارن . ما ایرانی ها هم در فرهنگ زرتشتی ماه مهر رو داریم که مظهر مهربانی ایرانیان و ماه ابراز عشق هست که تو اون ماه روز هایی برای ابراز علاقه به اشخاص مختلف و مراسم متعدد جشن های مهربانی هست. تا حدی که مهربانی جزو عبادت های زرتشتیان یا اجداد ما بوده . تو فرهنگ زرتشتی یه روز دیگه هم هست که این روز (سپندارمزگان) یا (اسفندارمزگان) نام داشته .

فلسفه بزرگداشتن این روز به عنوان (روز عشق) به این صورت بوده که در ایران باستان هر ماه رو سی روز حساب می کردند و علاوه بر اینکه ماه ها اسم داشتند، هریک از روزهای ماه نیز یک نام داشتند. بعنوان مثال روز اول (روز اهورا مزدا)، روز دوم، روز بهمن ( سلامت، اندیشه) که نخستین صفت خداوند است، روز سوم اردیبهشت یعنی (بهترین راستی و پاکی) که باز از صفات خداوند است، روز چهارم شهریور یعنی (شاهی و فرمانروایی آرمانی) که خاص خداوند است و روز پنجم(سپندار مز) بوده است. سپندار مز لقب ملی زمینه. یعنی گستراننده، مقدس، فروتن. زمین نماد عشقه چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزه. زشت و زیبا رو به یک چشم می نگره و همه را چون مادری در دامان پر مهر خود امان می ده. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندار مزگان رو بعنوان نماد عشق می پنداشتند.

در هر ماه، یک بار، نام روز و ماه یکی می شده که در همان روز که نامش با نام ماه مقارن می شد، جشنی ترتیب می دادند متناسب با نام آن روز و ماه. مثلا شانزدهمین روز هر ماه مهر نام داشته که در ماه مهر، (مهرگان) لقب می گرفت. همین طور روز پنجم هر ماه سپندار مز یا اسفندار مز نام داشت که در ماه دوازدهم سال که آن هم اسفندار مز نام داشت، جشنی با همین عنوان می گرفتند. یعنی پنجم اسفند روز جشن عشاق یا جشن سپندار مزگان هست

سپندار مزگان جشن زمین و گرامی داشت عشقه که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران رو بر تخت شاهی می نشوندن ، به اونها هدیه می دادن و ازشون اطاعت می کردند این میشه حرمت واقعی زن- ببینین دین مهر یعنی چی!!

.
سمبلهای ولنتاین شامل موارد زیر میباشد

.
۱- شکل یک قلب ساده و یا تیر خورده: از آنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق،اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری عشق را نشان میدهد. هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد میشود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز می باشد.

نماد ولنتاین

ولنتاین

۲- کیوپید(CUPID): کـه به شـکل یک کودک برهنه، فربه و بالدار ترسیم میگردد. این کودک شیطان با لبخندی موذیانه تـیـر و کمان نیز با خود حمل میکند. چنانچه یکی از تیرهای این کودک به قلب فردی اصابت کند وی فورا عاشق می شود. کـیوپید در واقع پسر ونوس الهه عشق و زیبایی در افسانه های روم باستان می بـاشد. معنی لغوی آن «آرزو » است. کیوپید برخی اوقات آمور(AMOR) نیز نامیده میگردد. همتای کیوپید در افسانه های یونانی اروس (EROS) نام دارد.

کیوپید

3- کبوتر،قمری و مرغ عشق: این پرندگان نماد وفاداری، پاکی و معصومیت هستند.

کبوتر عشق

ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی http://radsms.com

4- گل رز: گل سرخ شهبانوی گلهاست. نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت.

رز

ولنتاین

۵- تور: جنـس دستـمال خانم هـا را در گـذشـته تشـکـیـل میـداده است. در زمــانهای دیرین رسم برآن بوده که هرگاه دسـتـمال خـانمـی به زمیــن می افتاد مردی که متوجه آن میشده بلافاصله آن را از زمین برداشته و به زن می داد.

دستمال ولنتاین

۶- گره های عشق: از یک سری حلقه های در هم تنیده و بافته شـده تشکـیـل یـــافته اند. این حلقه ها آغاز و پایانی ندارند و نماد عشق جاودانی و پایدار است.

ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی http://radsms.com

7- علامت”X”: این علامت به معنی بوسه در کارت های تبریک و نامه های روز ولنتاین است.
۸- روبان قرمز: این رسم به زمانهای قدیم بازمیگردد که شوالیه ها هنـگـامیکه عـازم جنـگ بودند نوار یا روسری از معشوقه خود دریافت کرده و آن را به یادگار با خود میبردند.

♥ سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک ولنتاین در سراسر جهان رد و بدل میگردد که ۸۵ درصد آنها توسط زنان خریداری میشود.

♥  سالیانه ۵۰ میلیون گل رز و میلیونها جعبه شکلات در سالروز ولنتاین هدیه داده میشود که اغلب آنها را مردان خریداری میکنند.

♥  هدایای روز ولنتاین شامل: گل رز و یا دسته گل کوچک، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عطر های ویژه ولنتاین , عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک.

♥  برای جشن گرفتن این روز به یک کافی شاپ و یا برای صرف شام به یک رستوران دنج بروید.

♥  رنگهای روز ولنتاین شامل قرمز، سفید و صورتی است.

♥ در خصوص تاریخچه و مبداء ولنتاین اختلاف نظر وجود داشته تا جایی که ولنتاین با افسانه در آمیخته است.

♥ هویت ولنتاین مبهم است. در کل ۳ روایت در رابطه با ولنتاین نقل گردیده که به آنها اشاره میکنیم.

♥  جشنواره ای به نام LUPERCALIA که ۱۵ فوریه در رم باستان میان کافران متداول بوده است. لوپرکالیا جشن تطهیر و زمان خانه تکانی بوده است. در این جشن مشرکین از خدای LUPERCUS بخاطر محافظت از چوپانها و گله هایشان از گزند گرگها قدردانی میکردند. در این فستیوال بمنظور بزرگداشت FAUNUS خدای حاصلخیزی، باروری و جنگلها رومیان یک سگ و دو بز نر را قربانی کرده و از پوست آنها شلاق میساختند. مردان با این شلاقها به میان مردم رفته و به هر کسی که میرسیدند ضربه ای با شلاق به آنها میزدند. دختران داوطلبانه برای شلاق خوردن صف میکشیدند. آنها اعتقاد داشتند که شلاق خوردن با تازیانه های ساخته شده از پوست بز باروری آنها را تضمین میکند.

♥همچنین در این جشن طی بزرگداشت الهه ای بنام JUNO FEBRUTA زنان مجرد نامه های عاشقانه مینوشتند و درون گلدانهایی می انداختند. (و یا تنها نام خود را روی برگه ای مینوشتند) مردان مجرد روم نیز هر کدام یکی از این یادداشتها را از درون گلدانها بیرون کشیده و مشتاقانه بدنبال دختر نویسنده نامه میرفتند. (نوعی دوست یابی) این آشنایی ها اغلب به ازدواج می انجامید. این رسم تا قرن هجدهم ادامه داشت اما از آن به بعد مردان رم ترجیح دادند پیش از آشنایی زن را ببینند!

♥  کلیسای کاتولیک حداقل ۳ قدیس بنام VALENTINE و یا VALENTINUS شناسایی کرده که هر سه در روز ۱۴ فوریه به شهادت رسیده اند.

♥  ولنتاین مقدس یک کشیش مسیحی بوده که در قرن سوم خدمت میکرده است. زمانی که امپراطور CLADIUS دوم بر روم حکمرانی میکرده. کلادیوس دریافت که مردان مجرد از آنجایی که همسر و خانواده ای ندارند (مردان متاهل حاضر به ترک همسر و خانواده خود نبودند) نسبت به مردان متاهل بیشتر به سربازی روی آورده و سربازان بهتر، کاراتر و جنگجو تری نیز میباشند. از همین رو ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد. ولنتاین که این حکم را ناعادلانه و ظالمانه میپنداشت از فرمان کلادیوس سرباز زد. ولنتاین مخفیانه عشاق جوان را به عقد یکدیگر در می آورد. هنگامی که این عمل ولنتاین بر ملا گشت کلودیوس حکم اعدام وی را صادر کرد.

♥  خود ولنتاین نخستین فردی بود که برای اولین بار نامه ولنتاین را نگاشت. وی هنگامی که در زندان بسر میبرد دلداده دختر جوانی شد که دختر زندانبان وی بود. این دختر جوان زمانی که ولنتاین در بازداشت بسر میبرد به ملاقات وی می آمد. در انتهای این نامه ولنتاین چنین نوشته بود: “از طرف ولنتاین تو.” این عبارت کماکان در نامه های روز ولنتاین استفاده میشود.

♥  ولنتاین در روز ۱۴ فوریه اعدام شد. تقریبا در سال ۲۶۹ پس از میلاد. به گرامیداشت وی کلیسایی در سال ۳۵۰ پس از میلاد بنا گردید که پیکر وی نیز در آنجا دفن شده است. در واقع روز ولنتاین سالروز مرگ و خاک سپاری ولنتاین میباشد.

♥  پاپ اعظم GLASIUS فردی بود که روز ۱۴ فوریه را، در سال ۴۹۸ پس از میلاد، روز ولنتاین (ST. VALENTINE`S DAY) نام نهاد. در واقع وی این روز را جایگزین آیین کفرآمیز لوپرکالیا که مختص کافران بود کرد. وی در گلدانها عوض نام دختران اسامی مقدسین مسیحی را نهاد. و با این کار به لوپرکالیا تقدس بخشید. در این آیین مرد و زن هر دو یک نام قدیس را از گلدان بیرون میکشیدند که میبایست تا آخر سال خصوصیات اخلاقی آن قدیس را الگو قرار داده و در خود متجلی می ساختند.

♥  روایت دیگر: در دوران کلادیوس مسیحیت به شدت سرکوب میشد. ولنتاین نه تنها کشیش و مبلغ مسیحیت بود بلکه رهبر جنبش زیر زمینی مسیحیان نیز بود. اغلب کشیشها در این دوران زندانی و سپس اعدام گردیدند. ولنتاین پس از به زندان افتادن دختر نابینای زندانبان خود را شفا میدهد. کلادیوس پس از اینکه از این خبر مطلع میگردد به خشم آمده و دستور میدهد سر وی را از تنش جدا سازند.

♥ کهن ترین نامه و شعر ولنتاین توسط چارلز، دوک اورلئان نگاشته شد. وی زمانی که در سال ۱۴۱۵ و در قرن شانزدهم در زندان برج لندن در اسارت بسر میبرد این نامه را برای همسر خود نوشت.

♥ روایت دیگر حاکی از آن است که ولنتاین یک مسیحی بوده که عاشق کودکان بوده. اما از آنجایی که وی از پرستش خدایان سر باز میزده به زندان فرستاده میشود. اما کودکان که به وی علاقه مند بودند دلتنگ وی شده و برای وی پیامهای مهر آمیزی مینوشتند. این کودکان نامه ها را از لابه لای میله های زندان به درون سلول ولنتاین می انداختند. وی در سال ۱۴ فوریه ۲۶۹ پس از میلاد اعدام شد.

♥  برخی هم روز ولنتاین را به باور مردمان انگلیس و فرانسه قرون وسطی نسبت میدهند. آنها اعتقاد داشتند که پرندگان در روز ۱۴ فوریه جفت خود را انتخاب میکنند.

♥ برگزاری جشن ولنتاین امروزی از دو کشور فرانسه و انگلیس آغاز گردیده است.

♥  ابتدا کارتهای تبریک ولنتاین را هر کس خودش تهیه میکرد اما از سال ۱۸۰۰ کارتهای تبریک ولنتاین تجاری به بازار عرضه گشت. البته این کارتها نیز دست نوشته و دارای نمادهای ولنتاین نقاشی شده بودند. سپس کارتهای تبریک چاپی جایگزین آنها گردید.

♥ در گذشته دور در ایتالیا و انگلیس رسم بر آن بود که زنان مجرد پیش از طلوع آفتاب روز ولنتاین از خواب برخاسته و لب پنجره اتاق خود می ایستادند تا مردی از مقابل پنجره آنان عبور کند. اعتقاد بر آن بود که با اولین مردی که در آن روز ببینند، ظرف یکسال ازدواج خواهند کرد. شکسپیر نیز در نمایشنامه هملت به این باور اشاره کرده است.

♥ در برخی کشورها رسم بر این است که مردان جوان روز ولنتاین لباس به زنان هدیه میدهند. چنانچه زن آن لباس را برای خود نگه دارد نشانه آنست که زن خواهان ازدواج با آن مرد است.

♥ در فرانسه پسران اسم معشوقه خود را روی آستین لباسشان می نوشتند تا به همه بگویند: ازحس من آگاه شوید.

♥ در زمانهای گذشته در ولز چنین مرسوم بود که در سالروز ولنتاین قاشقهای چوبی به یکدیگر هدیه بدهند. روی این قاشقهای چوبی معمولا نقش قلب و کلید و قفل کنده کاری شده بود. معنی این کنده کاریها چنین بود: “تو قلب مرا گشوده ای” یا “کلید دروازه قلب من دست توست.”

♥  برخی باورهای آمیخته با خرافات نیز در رابطه با روز ولنتاین وجود دارد. اگر در این روز سینه سرخ از بالای سر دختری عبور کند او با یک ملوان ازدواج خواهد کرد و اگر گنجشک عبور کند همسرش مرد فقیری میشود اما بسیار خوشبخت خواهند شد و اگر آن پرنده سهره باشد آن دختر با مردی پولدار ازدواج خواهد کرد.

♥  کودکان انگلیسی در صدها سال پیش در این روز مانند بزرگترها لباس بتن میکردند و خانه به خانه به ترانه سرایی و آواز خوانی میپرداختند.

♥  اما در ژاپن روز ولنتاین به گونه ای دیگر مرسوم است. روز ولنتاین این دختران هستند که باید به مردان شکلات هدیه بدهند. زنان شاغل به اجبار باید به تمام همکاران مرد خود بویژه رییس خود شکلات هدیه بدهند. اما در روزی موسوم به “روز سفید”(WHITE DAY) که تاریخ آن ۱۴ مارس میباشد مردان برای جبران محبت خانمها به آنها هدیه میدهند. البته اغلب فقط به دوستان دختر خود. هدیه مردان معمولا یک لباس زنانه سفید رنگ است.

♥  در چین هم افسانه ای وجود دارد که نمادی از عشق است و روز ولنتاین چینی ها محسوب میگردد. این روز هفتمین روز از هفتمین ماه در تقویم چینی است. این روز فستیوال دختران نیز نامیده میگردد. در این روز مردم چین به ستاره ها خیره میشوند. دختران نیز دعا میکنند تا کدبانوهای با کفایتی در آینده شوند و همچنین شوهر مناسبی نصیبشان گردد. پسران مجرد نیز دعا میکنند تا هر چه زودتر معشوق خود را بیابند.

♥ بنابراین روز ولنتاین از روم به فرانسه و انگلیس وسپس به آمریکا راه یافت و اکنون در تمام جهان جشن گرفته میشود

سپندارمزگان(29 بهمن) یا والنتاین؟!

سپندارمزگان(29 بهمن) یا والنتاین؟! شوربختانه چندیست که مردم ایرانزمین برگزاری جشن ها و آیین های بیگانه را نشانه ی پیشرفت, تمدن و فرهنگ می دانند و آرام آرام شاهد برپایی جشن کریسمس و والنتاین و... در کشوری هستیم که خود از هزاران سال پیش تاکنون پیشگام در این گونه مراسم و آیین ها بوده است. امروز به آرامی آراستن درخت کریسمس جای سفره ی هفت سین و خوان جشن مهرگان را می گیرد و یا «والنتاین» جای «سپندارمزگان» را یا کریسمس جای نوروز را. امروز آرام آرام, واژگانی چون hi , time , by , ok , sorry , Thanks , Merci جای واژگانی چون درود, زمان, بدرود, ببخشید!, سپاس را می گیرند! این وادادگی فرهنگی بی گمان به انگیزه ی نداشتن آگاهی کافی جوانان از فرهنگ کهن, اصیل و با شکوه ایران است. بیگفتگوست که اگر جوانان و مردم از ریشه های جشن هایی چون جشن "شب چله, جشن سپندارمزگان, جشن مهرگان, جشن تیرگان, جشن نوروز, جشن سده, جشن چهارشنبه سوری و..." آگاه بودند هیچگاه به سراغ آیین های غیر ایرانی نمی رفتند! برای نمونه جشنی به نام والنتاین (Valentine ) در روز 25 بهمن ماه (14 فوریه) چند سالیست چنان در میان ایرانیان گسترش یافته که در این روزها فروشگاه های کالاهای لوکس و کادویی نیز به گونه ای هماهنگ رنگ و بویی دیگر میابند. از هر کس درباره ی این جشن بپرسید, به سادگی داستان پادشاه رومی کلودیوس را بازخواهد گفت که: «کلودیوس بر این باور بود که, سربازهای مجرد سربازهای توانمند و بهتری هستند! بنابراین سربازان رومی را از هر گونه پیوند زناشویی بازمی داشت. در این میان کشیشی به نام والنتیوس(=والنتاین) پنهانی سربازان رومی را با دختران مورد نظرشان عقد می کرد. سرانجام او به زندان افتاده و در زندان دلباخته ی دختر زندانبان می گردد و در پایان نیز او را به جرم عاشقی به دارمی آویزند و از آن پس, این روز را به یاد او گرامی می دارند و روز عشاق نامیده اند!» آیا براستی این داستان و افسانه ی آشفته و بی سر و ته, دَرخور تبدیل شدن به نماد عشق و دلدادگی در میان ایرانیان با آن فرهنگ و شهریگری کهن است؟! آیا با بررسی و تیزنگری در آداب و آیین کهن ایرانی/آریایی نمی توان نمادی زیباتر, خردمندانه تر و کهن تر را از دل فرهنگ سترگ ایرانی بیرون کشید؟ بی گمان چنین خواهد بود. همانگونه که اروپاییان تحت تاثیر آیین کهن و دست کم 8 هزار ساله ی آریایی/میترایی به دروغ و با شیوه ای زیرکانه توانستند زادروز حضرت مسیح را با زادروز مهر/میترا یکی کرده و آیین هایی چون : فدیه, نیاز, روزه, رستاخیز, حساب و میزان, دوزخ و برزخ و... نیز مراسم و آدابی چون عشا ربانی, غسل تعمید, ناقوس زدن و نوازندگی به هنگام نیایش را از آیین مهر ِ ایرانی وام بگیرند, بیگفتگوست که در فرهنگ کهن ایران می توان به جایگزینی دَرخور برای جشن تازه از ره رسیده و بیگانه ی والنتاین برخورد. نخست باید گوشزد نمود که در ایران باستان هر 30 روز ماه, برای خود یک نام ویژه داشتند. برای نمونه: روز یکم هر ماه «اورمزد», روز دوم هر ماه «بهمن», روز شانزدهم هر ماه «مهر» بود که هر زمان, نام ماه جاری با روز آن یکی می گشت, آن روز را جشن می گرفتند. برای نمونه: مهرروز از مهرماه, جشن مهرگان(16 مهر) و یا بهمن روز از بهمن ماه جشن بهمنگان(2 بهمن) و... چنین بود که ایرانیان همواره هر ماه در یک محیط خانوادگی و به دور از هرگونه کژروی, گردهم آمده و با این کار روح شادی و شادابی و همبستگی را گسترش می دادند. با این پیش زمینه و روشنگری کوتاه, به سراغ جشن اسپندگان/سپندارمزگان می رویم. روز پنجم هر ماه در ایران باستان «سپنته آرمئیتی» یا «سپندارمز» نام دارد. پس بنابراین, در آیین کهن ایران, روز پنجم از اسفندماه جشنی برپا می گردد به نام جشن «اسپندگان» یا «سپندامزگان».(امروزه با توجه به وجود شش ماه 31 روزه در گاهشماری کنونی, این جشن در روز 29 بهمن ماه بگزار می گردد) ویژگی این جشن است که به نام «سپنته آرمئیتی» یا فروزه ی از خود گذشتگی و فروتنی و مهر بی پایان ، مزین است. این روز با زمین در پیوند سَرراست و زمین نشانی از عشق, دلدادگی و فروتنی است. زمین در فرهنگ کُهن و پُربار ایرانی نمادی از عشق و دلدادگیست. در این روز رسم بر این است که زنان به شوهران خود هدیه پیشکش کرده و مردان نیز زنان و دختران را گرامی داشته و به آنها هدایایی پیشکش کنند. پس همانگونه که آشکار شد, ایرانیان خود هزاران سال پیش از دیگر ملتها, آغازگر و بنیانگزار چنین مراسمی بودند و برگزاری آیین های بیگانه و تازه از ره رسیده ی غربی, نشانی از ناآگاهی و خودباختگی فرهنگیست. آشکار است کشور و ملت ایران با شهریگری بیش از 8 هزار سال, نیازی به وام گیری نابخردانه از مراسم و آداب بیگانگان ندارد. تنها بسنده است که به فرهنگ کهن و اصیل ایرانی رجوع و با آن آشنا گردیده و در راه زنده سازی آنها بکوشیم.

شعر عاشقونه

یه لحضه چشماتو ببند                 شاید منو یادت بیاد

 همون که بهش گفتی یه روز         جای تو هیچکس نمیاد

این شعر عاشقونه نیست                 یه التماسه خوب من

غرور و گریه میکنم                         نشکن منو پسم نزن

 چند بار باید به چشم تو                     بشکنم آروم بگیری

بگو چقدر گریه کنم                             تا دیگه از پیشم نری

 بگو چقدر اشک بریزم                      تا منو تنها نذاری    

دارم به چشمات باج میدم                 تا تو بگی دوسم داری

یه لحظه چشماتو ببند                    شاید منو یادت بیاد

آیا خودارضایی عوارض دارد؟

دکتر رهام: باورهای ضعف قوای جنسی در آینده ، ضعف بینایی ، گودی و سیاهی چشم و ... به خاطر استمنا غلط است 

 

 

 

ابتدا ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که سطرهای بعدی که مطالعه می کنید بر اساس مطالب «علمی» نوشته شده است و به مسایل مذهبی و باورها اشاره ای نخواهد داشت و نظر نویسنده را نیز بیان نمی کند.  

 

 

خود ارضایی یا استمنا به عملی گفته می شود که طی آن حس جنسی فرد تخلیه می گردد .
در جنس مذکر از زمان بلوغ اسپرمهای در دستگاه تناسلی ساخته شده و تا مدتی ذخیره می شوند و پس از اینکه قابلیت استفاده آنها پایان یافت به طور طبیعی و معمولا در هنگام خواب تخلیه می شوند . در جنس مونث هم به دنبال تحریک جنسی ترشحاتی ایجاد می شود ولی به دلیل وجود سیکلهای ماهیانه معمولا به وضوح جنس مذکر تخلیه ای صورت نمیگیرد .  

 


باورهای غلطی در مورد عوارض استمنا در ذهن توده جامعه وجود دارد که از آن جمله می توان به : ضعف قوای جنسی در آینده ، ضعف بینایی ، گودی و سیاهی چشم ، اختلال در زایمان ، رنگ پریدگی ، گوشه گیری و ... اشاره نمود . تمام این باورها غلط می باشند چون اگر چنین مشکلاتی قرار بود با خود ارضایی ایجاد شود هم اکنون تمام افراد دنیا که روابط جنسی دارند می بایست کر و کور و ناقص باشند !! چون فرایندی که در هنگام خودارضایی و فعالیت جنسی با جنس مخالف انجام می شود کاملا یکسان می باشد . البته گاهی اوقات برخی از این علایم در فرد دیده می شود که اصلا جنبه فیزیولوژیک نداشته و ثانویه به احساس گناه و اضطراب در فرد ایجاد می شود . پس ایراد فیزیکی و فیزیولوژیک به این عمل نامعقول به نظر می رسد .  

 


اما از لحاظ روانی اگر هر رفتاری به صورت وسواسی و اجباری انجام شود ، میتوان از  آن به عنوان یک اختلال یاد کرد . اگر رفتاری باعث اختلال در روند معمول زندگی فرد شده یا رابطه وی را با نزدیکان و جامعه دچار نقصان کند نیز به عنوان مشکل رفتاری در نظر گرفته می شود . این عمل به خصوص پس از ازدواج ممکن است تمایل فرد به رابطه جنسی با همسر خود را کاهش دهد.  

 


پس با این توضیحات خودارضایی به تنهایی دچار مشکل فیزیولوژیک در فرد نمی شود و یک رفتار معمول انسانی است ولی اگر از حد خود خارج شده و باعث اختلال در کارکرد فرد گردد ، اختلالی روانی محسوب شده و می بایست درمان شود و در صورت «افراط» عوارض بدنی نیز خواهد داشت.

و نام من شقایق شد .

 

شقایق گفت : با خنده نه بیمارم ، نه تب دارم

اگر سرخم چنان آتش حدیث دیگری دارم

گلی بودم به صحرایی نه با این رنگ و زیبایی

نبودم آن زمان هرگز نشان عشق و شیدایی

یکی از روزهایی که زمین تب دار و سوزان بود

و صحرا در عطش می سوخت تمام غنچه ها تشنه

ومن بیتاب و خشکیده تنم در آتشی می سوخت

ز ره آمد یکی خسته به پایش خار بنشسته

و عشق از چهره اش پیدای پیدا بود ز آنچه زیر لب می گفت

شنیدم سخت شیدا بود نمی دانم چه بیماری

به جان دلبرش افتاده بود ، اما

طبیبان گفته بودندش

اگر یک شاخه گل آرد

از آن نوعی که من بودم

بگیرند ریشه اش را و بسوزانند

شود مرهم برای دلبرش آن دم شفا یابد

چنانچه با خودش می گفت بسی کوه و بیابان را

بسی صحرای سوزان را به دنبال گلش بوده

و یک دم هم نیاسوده که افتاد چشم او ناگه

به روی من

بدون لحظه ای تردید شتابان شد به سوی من

به آسانی مرا با ریشه از خاکم جدا کرد و به ره افتاد

و او می رفت و من در دست او بودم

و او هر لحظه سر را

رو به بالاها

تشکر از خدا می کرد

پس از چندی

هوا چون کورۀ آتش زمین می سوخت

و دیگر داشت در دستش تمام ریشه ام می سوخت

به لب هایی که تاول داشت گفت : اما چه باید کرد ؟

در این صحرا که آبی نیست

به جانم هیچ تابی نیست

اگر گل ریشه اش سوزد که وای بر من

برای دلبرم هرگز دوایی نیست

و از این گل که جایی نیست خودش هم تشنه بود اما 

نمی فهمید حالش را چنان می رفت و

من در دست او بودم

و حالا من تمام هست او بودم

دلم می سوخت اما راه پایان کو ؟

نه حتی آب ، نسیمی در بیابان کو ؟

و دیگر داشت در دستش تمام جان من می سوخت

که ناگه روی زانوهای خود خم شد دگر از صبر او کم شد

دلش لبریز ماتم شد کمی اندیشه کرد آنگه

مرا در گوشه ای از آن بیابان کاشت

نشست و سینه را با سنگ خارایی

ز هم بشکافت

اما ! آه

صدای قلب او گویی جهان را زیر و رو می کرد

زمین و آسمان را پشت و رو می کرد

و هر چیزی که هرجا بود با غم رو به رو می کرد

نمی دانم چه می گویم ؟ به جای آب ، خونش را

به من می داد و بر لب های او فریاد

بمان ای گل

که تو تاج سرم هستی

دوای دلبرم هستی

بمان ای گل

و من ماندم

نشان عشق و شیدایی

و با این رنگ و زیبایی

و نام من شقایق شد

گل همیشه عاشق شد
 

جمعه سیاه من

خیلی سخته با یه مرد دوستی کنی بعدا بفهمی خیلی نامرده .

ولی سخت تر اینه که ببینی اون با نامردی حق زندگی کردن و ازت بگیره و بعد بره .

خیلی سخته اون نامرد ... .

خیلی سخته که بره خواستگاری و به تو نگفته باشه.

سخت تر اینه که خودش نتونه جلو خانواده اش بایسته بعد بگه من نرفتم خواستگاری و پدر و مادرم رفتن . 

خیلی سخته که از همه جا بی خبر رفته باشی دریا و رو یه صخره بهت خبر بدن که الان عقد عشقته .

اون باشه و یه سفره و عقد .

من باشم و دریای آبی .

اون صدای بله عروسش رو بشنوه ولی ... .

ولی من صدای دریای خشمگین رو .

هیچ وقت فکر نمی کردم با غروب خورشید عشق منم غروب کنه .

دیروز رو ساحل دو قلب کشیدم . ولی دریا امون نداد .

هر دو شون رو برد .

خدا دیروز خودت شاهد بودی قلبم بد جور آتیش گرفت .

خدایا دیروز جمعه بود یه جمعه سفید و سیاه .

سفید برای یه نامرد و سیاه برای من .

خدایا دیروز جمعه بود و اون بود و عشقش .

خدایا دیروز جمعه بود و من بودم و یه دریا .

خدایا دیروز اون بود و هلهله و شادی و عشقش .

خدایا دیروز من بودم و اشک و غم و یادش .

اون برای همیشه رفت و من هم برای همیشه می رم .

اون میره پی زندگی خودش و یه عشق جدید .

 منم می رم ولی  توی خودم .

یادته خودت این جمله زیر رو برام اس ام اس دادی می دونم تو الان دیگه هیچی یادت نیست هیچی یااااااااااااااااااااااادت نیست .

دیدی کی موند و کی رفت .

همه جا نامرد پیدا میشد ولی من نمی فهمیدم .

وای خداااااااااااااااااااااااااااا عجب روزگار نامردیه !

دیگه هیچ وقت منتظر دیدارت نیستم .

منتظر برگشت دوباره اونم نیستم .

خدایا خیلی سخته که یه نامرد تو فامیل آدم باشه .

هر جا که از حالا برم آیا دوباره اونو می بینم .

خدایا خودت نزار هیچ وقت ببینمش .

خدایا چرا بعضی از مردا این قدر نامردن .

یا شایدم خیلی نامردن .

خدایا اگه من تو رو فراموش کردم تو منو فراموش نکن .

اگه من بنده بدی برای تو بودم تو خدای خوبی برای من باش .

من رو به خودم وا نگذار .

همشون دروغ می گن .

شاید اشتباهه اما ، عاشقا دروغ می گن

آدمای با وفا و مهربون ، دروغ می گن

اونا که می گن تا همیشه دیوونتن

بزار بی پرده بگم که :

به شما دروغ می گن

اونا که میان به بهونه ی اومدن

 از توی شهر قصه ها دروغ می گن

اونا که فدات بشم تکیه کلامشون شده  

به تموم آسمونها

به خدا دروغ می گن

اونا که با قسم و آیه می خوان بهت  بگن

تا قیامت نمی شن ازت جدا ، دروغ می گن

 

قصه های نگفته ای دارم .

من به مردی وفا نمودم و او

پشت پا زد به عشق و امیدم

هر چه دادم به او حلالش باد

غیر از آن دل که مفت بخشیدم

دل من کودکی سبکسر بود

خود ندانم چگونه رامش کرد

او که می گفت دوستت دارم

پس چرا زهر غم به جامش کرد

اگر از شهد آتشین لب من

جرعه ای نوش کرد و شد سر مست

حسرتم نیست زآنکه این لب را

بوسه های نداده بسیار است

باز هم در نگاه خاموشم

قصه های نگفته ای دارم

باز هم چون به تن کنم جامه

فتنه های نهفته ای دارم

قصه ی ما تموم شد .

برو خدانگهدار ، قصه ی ما تموم شد

این قلب پاک و معصوم ، تو دست تو حروم شد

گذاشتی خیلی ساده ، عشقم فراموشت شه

شکستمو ندیدی ، رفتی واسه همیشه

رفتی و خاطراتت ، شد سهم سادگی هام

دیدم دیگه بریدم ، دیدم که خیلی تنهام

رفتم سراغ قلبم ، دنبال عشق تازه

یه عشقی که دوباره ، منو از نو بسازه

دیدم تو هم نباشی ، باز میشه عاشقی کرد

میشه با چشم گریون ، بهت بگم که برگرد

دلت می خواست همیشه ، به دست و پات بیفتم

کجایی که ببینی ، دوباره جون گرفتم

اون که رفته ، دیگه هیچ وقت نمیاد .

  چشم من ، بیا منو یاری بکن
گونه‌هام خشکیده شد ، کاری بکن
غیر گریه ، مگه کاری می‌شه کرد
کاری از ما نمیاد ، زاری بکن
اون
که رفته ، دیگه هیچوقت نمیادتا قیامت ، دل من گریه می‌خوادهرچی دریا رو زمین داره خدابا تموم ابـــــــرای آسمونا
کاشکی میداد همه رو به چشم من
تا چشام به حال من گریه کنن
قصه گذشته‌های خوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانوم بذارمتا قیامت اشک حسرت ببارمدل هیچکی مثل من غم نداره
مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمم اشکشو کم میاره
خورشید روشن ما رو دزدیدن
زیر اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگ سیاه ماتمه
فرصت موندنمون خیلی کمه
سرنوشت چشماش کوره ، نمی ‌بینه
زخم خنجرش می‌مونه تو سینهلب بسته ، سینه ی غرقه به خون
قصه موندن آدم همینــــــه

من دیگه پیشت نمیام .

چشماتو باز کن و ببین ، ببین هنوزم سر پام

اگه بخوای با من باشی ، دلم میگه نه نمی خوام

چقدر به پات نشستمو ، بازم شکستی قلبمو

بد جوری آتیشم زدی ، نمک زدی به زخممو

گفتم تو هفتا آسمون ، من ندارم ستاره ای      

اما با تحقیر زیاد ، یادم میاد کردی نگام

پشت سرت داد می زدم ، بی تو می میرم نازنین

اونقدر دلت سنگ شده بود ، حتی تو نشنیدی صدام

حالا که تو رفتی بازم ، دنبال عشق تازه ای

قید تو رو من می زنم ، دیگه باهات راه نمیام

به من نگو دوست دارم ، حرفتو باور ندارم

نگو بازم منتظری ، من دیگه پیشت نمیام

خبر داری ای مهربون ، میگی پریشون برام

حرفشو باور می کنم ، خاطرشم خیلی می خوام

الهی از پیشت بره ، همیشه باشی در بدر

همیشه نفرینت باشه ، توی دلم روی لبام

نبینی تو یه روز خوش ، دق بکنی تو تنهاییت

یه روزی باشه ببینم ، زجر تو من با این چشام

شده بود ورد زبونا ، حرفی از تو حرفی از من

اما تو کردی خیانت ، برو دیگه دور شو از من

حقته که تو بمیری ، پیش چشمام تو دل من

فکر می کردی خون می باره ، چکه چکه چشمای من

دوست دارم یه روز ببینم ، افتادی تو به پای من

الهی عمری بسوزی ، توی آتیش دل من

الهی ... .

 

چرااااااااااااااااااااا ؟


کنار این مردم خاکی من همیشه بی کسم
چرا باید تو بی کسی حدیث عشق و سر کنم؟

وای که زمونه تو چه قدر خنجر و از پشت میزنی
چرا باید تو به من این جوری خنجر میزدی؟

چرا باید بسوزم و نگاه کنم به دور و بر؟
چرا باید گریه کنم تا به ابد؟
سهم من از زندگی پوچی نبود
چرا باید از زندگی پوچی بشه نصیب من؟

آخر نارفیق بودی .

آخر نا رفیق بودی چه جور تو رو ببخشمت

دروغ می گفتی واسه من ، ساده بودم نشناختمت

بهم می گفتی با منی ، دلت با این و اون بود

دست می انداختی به گردنم ، نگات مال یکی دیگه بود

چه جور تو رو ببخشمت ، خاﺌن بی لیاقت

عروسک دروغگو ، نامرد نامروت

زندگیمو ریختی به هم ، برگشت فایده نداره

زدی به قلبم خنجری ، که درمونی نداره

حکم اعدام رو می دم به عاشقی .

توی دادگاه دلم ، حکم اعدام رو می دم به عاشقی

حکم اعدام کمه ، تو رو زندون می کنم

تو رو زندون می کنم توی جهنم خدا

که بسوزی هر نفس ، که بسوزی تا ابد

که بدونی این دلم بود که بهش زدی کلک

تو که حتی نفست ، بوی لجن می ده بزک

برو گمشو بی صفت ، دیگه نگاه به من نکن

چشاتو در میارم از حدقه ، ای پسرک

تو رو حبست می کنم توی بیابون خدا

که خدا هم ، به تو رحمی نکنه ،بدرک

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرک

 

 

با چشام شدی غریبه ... .

به تو عادت کرده بودم

رفتی و دلو شکوندی

با چشام شدی غریبه

خاطره هامونو سوزوندی

عاشق عشق تو بودم

وای چه احساس قشنگی

فقط و فقط با تو بودم

توی دنیای دو رنگی

حالا من اینجا

تک وتنها

تو هم اون سر دنیا

می زنه آتیش به قلبم

غم و غصه های فردا

تلخی سکوت غربت

تو رو یاد من میاره

ابر بارونی چشمام

داره بدجوری می باره

کاش خدا هیچ موقع نمی بخشیدت .

 

اشک من ، باز دونه دونه

می ریزه آروم رو گونه

از همون روزی که رفتی

دل من داره بهونه

یادت رفت ، اون همه قول و قرارو

یادت رفت ، اون همه خاطره هارو

یادت رفت ، یکی اینجا به پات نشسته

جز تو به هیچکی دل نبسته ، یادت رفت .

یادت رفت .

دیگه دوست ندارم .

بخت هیچ با من یار نبود .

سرنوشتم این بود

 با این حالی که می گفت تقصیر خودش بود ولی نه

تقصیر خودم بود

با یه سلام عاشقش شدم

خودش می دونست هوس نیست  یه عشقه !

ولی با این همه حرف : وقت رفتنش نبود .

هیچ وقت بخت با من یار نبود

شاید هم :

من یار بخت نبودم . 

من دوست نمی خواهم

من گریه نخواهم کرد ، من اشک نخواهم ریخت

من خسته نخواهم شد ، افسرده نخواهم شد

فریاد زنم فریاد : من عشق نمی خواهم ...

معشوق نمی خواهم ...

می خندم و می رقصم

فریاد زنم فریاد :

اینگونه خزانم را در عشق نهان کردم

من درد جدا بودن در گور عیان کردم

افسوس نخواهم خورد ، افسانه نمی بافم

بر شانه هر بادی کاشانه نمی سازم

من زشت همی گویم بر چهره معشوقم

او پست و ..................................... .

امروز چنان دیروز افسوس نخواهم خورد

من یاد گرفتم عشق ، بیگانه نمی داند

لیکن به دل شادم  ، سرمشق کنم امروز

دنیای خودم گرم است

من دوست نمی خواهم

 

ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته ۵

 اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته ۵

اس ام اس برای کسی که داتو شکسته

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برنگرد،

 که بر نمی گردی تو هیچوقت

 نمی خواهمم داشته باشمت،نترس

 فقط بیا

 در خزان خواسته هام

                کمی قدم بزن

                              تا ببینمت

 

 دلم برای راه رفتنت تنگ شده است...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

ای کاش می شد

یک بار

تنها همین یک بار

تکرار می شد!

تکرار

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد

پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر            پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر

من انتقــام دل را هرگــــــز نگیـــــرم از تو              این رفتــه راه ناحــق در خون نشستــــه بهتر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چند روز پیش نشستم خلوتمو کشیدم... دیدم تو خلوته من دیگه جایی نداری...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت , دوریت آمد به یادم , هستیم آتش گرفت.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قلب من تقدیم به کسی که هر از گاهی یادی از دل خسته ما می کند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ ..... گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

                                                              شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شانه هایم زیر بار غم شکست

شاخه های سبز امیدم شکست

عشق ما در شیشه فرهاد بود

عشق شیرین ریشه اش در باد بود

هیچ کس حرف صداقت را نزد

هیچ کس دل را بر این دریا نزد

یک نفر امروز در چشمم شکست

یک نفر بار سفر بست و گسست

یک نفر با خاطراتم دور شد

یک نفر با قصه ها محشور شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟ .....

 نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ......

برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی .....

 اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل ز دستم رفت و جان هم بی دل و جان چون کنم
سرّ عشقت آشکارا گشت پنهان چون کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر که خوبی کرد زجرش میدهند
هر که زشتی کرد اجرش میدهند
باستان کاران تبانی کرده اند
عشق را هم باستانی کرده اند
هرچه انسانها طلایی تر شدند
عشق ها هم مومیایی تر شدند
اندک اندک عشق بازان کم شدن
نسلی از بیگانگان آدم شدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش.......

امشب دلم بهانه دریا گرفته است...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیگر دلم از سنگ حوادث نهراسد/ این کاسه صد بسط به کرات شکسته است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نخواهم کشت دل را ، از چه باید بگذرم از تو ؟
سراسر باده ی عشقم ، سراپا ساغرم از تو
شهامت می کنم اما ، نه در ترکت عزیز دل
نمی گردددمی حتی ، جدایی باورم از تو
منم از سر گذشته آب تر ، در غرق این اقرار
به زخم عشق خون گشته تمام پیکرم از تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو با اغیار پیش چشم من می در سبو کردی

 

من از بیم شماتت گریه پنهان در گلو کردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش هرگز در محبت شک نبود
    تک سوارمهربانی تک نبود
    کاش بر لوحی که بر جان دل است
    واژه ی تلخ خیانت حک نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نیست که او مال تو باشد... اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد مهم این است؛ که فقط باشد زندگی کند لذّت ببرد و نفس بکشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیسم ز گریه......تنهاترم نکن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت
                                                                      زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت
چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم
                                                                        آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت
روز میلاد  ، همان روز که عاشق شده بود
                                                                            مرگ با لحظه ی میلاد برابر شد و رفت
او کسی بود که از غرق شدن می ترسید
                                                                               عاقبت روی تن ابر شناور شد و رفت
هر غروب از دل خورشید گذر خواهد کرد
                                                                      دختری ساده که یک روز کبوتر شد و رفت

اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته

اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته

سری ۲

 

 

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد ...

 

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت

 

 

ا تو بودن خیلی وقته که گذشته

 

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

 

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

 

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره

 

 

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی ، من فراموشت نمی کنم عزیز، به سادگی

 

از دشمنان برند شکایت به دوستان*** چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم

 

" من نه عاشق بودم ، نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حسه غریب ، که به صد عشق و هوس می ارزد .....!!!! "

 

گل من باغچه نو مبارک.

 

از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی .

منتظر ان روز هستم.

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی.

آرزویم این است:

نرود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به هر اندازه دلت می خواهد

 

زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

 

کاش روزی رسد تا مرگت را در زیباترین لحظه عمرت نظاره گر باشم.کاش لحظه مرگ صدایت در گلویت خفه شود.کاش............

تا که بودین ، نبودیم کسی کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست نه در آن لحظه که افتاد و شکست

 

 

آنقدر رسم وفا مرده که ترسم مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نکند

 

 

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم با همین سنگ زدن ماه به هم میریزد
کِی به انداختن سنگ پیاپی در آب ماه را میشود از حافظه آب گرفت

 

 

گفتی شتاب رفتن من از برای توست

آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

 

 

یادمان باشد:

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم

 

 

 

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن

 

 

 

 

تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو ش

 

 

احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم

 

 

این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد.خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو سینه

 

 

 

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی.

وقتی دل مرا شکاندی 1بار بر میگشتی.فقط نیم نگاهی میکردی.

 

 

 

تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

 

دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یار ترین

سینه را ساختی از عشقش سر شارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین

چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین

دیدی...

 

به تو سپرده بودمش

با هزار و یک امید

و حالا برای هزارو یکمین بار

دلم را می برم

تا شکستگی اش را....

گچ بگیرند!!!

 

 

 

چه ویرانگر ولی شیرینی ای عشق

بیا که با همه افسونگریهات

برای درد دل تسکینی ای عشق

 

 

 

 

از من نخواه ببخشمت

هرگز نمیبخشم تورو

حتی اگه ببخشمت

خدا نمیبخشه تورو

 

 

 

 

بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش..

 

 

 

 

 

 

 

کسی رامگر ازسنگ باشد

که بگذارکسی دلتتنگ باشد

 

 

برگ از درخت خسته شده *پاییز همش بهونست

 

 

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

 

 

 

 

 

ز کویت رفتم و الماس ِ طاقت بر شکستم برو با یار ِ خود بنشین که من بارِ سفر بستم

که بعد ِ رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد فلانی یار ِ خوبی بود و من ،قدرش ندانستم

 

 

گرچه دوست نمیخرد ما را به ریالی

ولی نفروشم تار مویش به جهانی

 

 

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت..

 

 

 

فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی

تو کویر آرزو باران رحمتی

به گمونم آخر عاشقای عالمی

بذار راحتت کنم >>> فکر میکردم آدمی...!!!!

 

 

 

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه.

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگیرو قلبت هدیه داد زول بزنیوبجای اینکه

لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری.

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که

یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده.

چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچیزی بجز سلام نتونی بگی.

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری.

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

 

 

آرزو دارم شبی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

میرسد روزی که بی من لحظه ها را سرکنی

میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

میرسد روزی که شبها در کنار عکس من

نامه های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی

 

 

اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته

اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته

اس ام اس برای کسی که داتو شکسته


وقتی که می رفتی، بهار بود
تابستان که نیامدی، پاییز شد
پاییز که برنگشتی، پاییز ماند
زمستان که نیایی، پاییز می ماند
تو را به دل پاییزی ات
      فصلها را
      به هم نریز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اس ام اس جدایی  اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته  اس ام اس غم


تو صادقانه گفتی در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست

من بر قلب سنگی ات بوسه می زنم که با من صادق بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مطمئن باش ، برو ...

ضربه ات کاری بود ، دل من سخت شکست ...

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک ، که پر از یاد تو بود ...

و به این قلب یتیم

که خیالم می گفت   تا ابد مال تو بود ...

تو برو تا راحت تر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی ها نفرین میکنن ... تلافی میکنن... اما نه ... نفرین من ...

 الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره ...

تلافی من .... میرم تا به اون برسی ...

سره راهت نباشم ... راستی ... قد من

دوست داره ...

 

اس ام اس جدایی  اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته  اس ام اس غم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک روز فکر میکردم اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به  اتش میکشم  اما امروز برای دیدنش حاضر نیستم حتی کبریتی روشن  کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم را مبتلایت کرده بودم

خودم را خاک پایت کرده بودم

ندانستم که بی مهری وگرنه

همان اول رهایت کرده بودم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به تو سپرده بودمش ، با هزار و یک امید ....

وحالا برای هزار و  یکمین بار

دلم را می برم تا شکستگی اش را گچ بگیرند !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست .
چند روزیست که این دل میشکند.
اه....
تو همیشه میشکنی و من همیشه فراموش میکنم مگر تو انها را زنده کنی.
اما نمیدانم چرا این دفه نمیتوان فراموش کنم.
شاید دگر از قلبم،تکیه نباشد برای محبت و فراموشی آن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی .... بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی .... نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم شکستی .... .. بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی ..... نمی بخشمت .... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی ..... بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی .... و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت

یک لحظه تو را زمن جدا دوست نداشت

ای آیینه دار خلوتم باور کن

اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتی نفرین میکنی ؟

گفتم نه ...فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....

هنوزم از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با خیالِ تو هنوزم مثه هر روز و همیشه هر شبِ حافظه ی من پرِ تصویر تو میشه...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

    شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای آنکه به تقریرو بیان دم زنی از عشق...
 ما با تو نداریم سخن خیرو سلامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلمو شکستی بازم دوبـــاره ه


اما بدون چوبه خدا صدا ندااره ه


تنها آرزوم اینه که یه روزم برسه

چشمای تو مثه ابرااااااا ببــــاره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من منتظرت شدم ولی در نزدی

بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما

مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از قدیما گفتن کوه هرگز به کوه نمیرسه دل بسوزون ولی بدون آدم به آدم میرسه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیگه بی تو نمی میرم...
توئم با بی کسیت سر کن
تو حقت بدتر از اینه که دل تنگم بمونی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود. تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روی خاک افتاده بود! جای پایش روی دل جامانده بود...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خودت رفتی ولی عشقت نرفته... من عاشق تر شدم هفته به هفته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از تو دلگیرم...از عاشقی سیرم...درسته بی تو میمیرم...ولی ایندفعه میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حیف این چشمهام که برای چون توی بی ارزشی اشک ریخت!

 

و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار کبری آرزوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

sms,ziba,jomalate,kotah,arefane,ghesar,goftar,bozorgan
هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی چه می داند شاید، این قدر همدیگر را دوست نمی داشتیم اگر از دور به تماشای روح هم نمی نشستیم . کسی چه می داند اگر آسمان ما را جدا نمی کرد شاید، این قدر به هم نزدیک نبودیم

قصه عشق یک مرد جوان

من سرم توی کار خودم بود ….

بعد یه روز یه نفر رو دیدم ….

اون این شکلی بود !

ما اوقات خوبی با هم داشتیم ….

ادامه درلینک زیر


من یه کادو مثل این بهش دادم

وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!

ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ….

و این وضع من توی اداره بود ….

وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، اینجوری نگاه می کردند ….

و من اینجوری بهشون جواب می دادم ….

اما روز والنتاین ، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه..

و من اینجوری بودم ….

بعدش اینجوری شدم ….

احساس من اینجوری بود ….

بعد اینجوری شدم …

بله .. آخرش به این حال و روز افتادم …

پدر عاشقی بسوزه !

اس.ام.اس

گرگه میره خونه شنگول و منگول میگهم منم منم  مادر.تو..ن، شنگول میگه اگه راست میگی بگو ما خوشه چندیم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک سوال به سوال های اول قبر اضافه شد :

در کدام خوشه عدالت قرار داشتی !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جمله جدید برای سر سفره عقد : عروس رفته خوشه بچینه!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پزشکان اصطلاحاتی دارند
 که ما نمی فهمیم


ما درد هایی داریم که آنها نمی فهمند


نفهمی بد دردی است


خوش به حال دامپزشکان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا شده فک کنی که اگه

عمر نوح

صبر ایوب

خشم بروسلی

هیکل آرنولد

مغز انیشتین

جذبه ی هیتلر

پول بیل گیتس

و تبحر من در سرکار گذاشتن

رو داشتی چی می شد ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعای خیر جدید  :


 الهی خوشه یکی بشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر میره خواستگاری بهش میگن چیکاره ای؟
میگه والله بیکارم ولی تو خوشه یک جا دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
http://sms-jok.royablog.ir

 


اگه یه روز دیدی همه جا سفید شده ,

احساس خفگی می کنی ,

صدایی نمی شنوی

نگران نشو , زنده ای


فقط سرت توی توالت فرنگی گیر کرده

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح  امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک شاخه  گل از بهار قالی بفرست


از باغ و بهار شور و حالی بفرست


از بی خبری خسته شدم درکم کن


 ,یک نامه که نه اس ام اس خالی بفرست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی

CNN

مخفف چیه؟.

.

.

.

کانون/ نَرانِ /ناکام

راستی

پیشنهاد میکنم همین الان بری عضو این کانون بشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!!

 

اگر کردی مرا روزی فراموش

سرت را می کنم در دیگ آبگوشت

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

احساس تو نسبت به من از نظر عشق کدامیک از گزینه های زیر است ؟

الف ) گزینه ب

ب ) گزینه ج

ج ) گزینه د

د ) میمیرم برات !!!

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری http://sms-jok.ir

نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم

بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم !

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری http://sms-jok.ir

سلام ، خوبی ؟ دشمنان دارن دانشمند های کشور رو ترور میکنن !

شاید این آخرین پیامم باشه ! حلالم کن !


سلام , خوبی ؟

مامانت خونه س ؟
.
.
.
.
مامانم با مامانت کار داره !


( ستاد شاد سازی دختران دم بخت
! )

 

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری http://sms-jok.ir

نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم

بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم !

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری http://sms-jok.ir

سلام ، خوبی ؟ دشمنان دارن دانشمند های کشور رو ترور میکنن !

شاید این آخرین پیامم باشه ! حلالم کن !

سلام .حالت خوبه؟  تو گم شدی؟؟!!!

.

.

.

آخه دیدم پشت شیشه یه مغازه نوشته یک تکه طلای با ارزش پیدا شده گفتم شاید تو باشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

 

چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه


 حتی در ساعت اوج مصرف
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

 

گاهی ..

یادی ..

نگاهی ..

پیامی ..

سلامی ..


لنگه کفشی پرت کن ..


 با با دلمون گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

 


بازم مرام تیر آهن!!



یه مدت که خبری ازش نگیری خودش زنگ میزنه!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه

سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم !

آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

3 روش فرشته شدن !

۱٫

۲٫

۳٫

چیه !؟ تو اول آدم بشو ! فرشته شدنت پیشکش !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

غضنقر لب دریا راه میرفته و فکر میکرده ، بهش میگن به چی فکر میکنی ؟

میگه : داشتم فکر میکردم اگه دریا ابگوشت بود چندتا نون بربری میخواست !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.royablog.ir

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید اس ام اس بهمن ماه sms-jok.royablog.ir

امسال زمستون خیلی قشنگه ، چون با شروع شد…

با تو نیستم ! با کفشامم !!!

دختر خانمها بخوانند: مرد ایده ال شما

میتوانید از طریق 3 رنگ، سرنخ های شگفت انگیزی بدست آورید
آیاتا بحال میدانستید که رنگهای سبز و بنفش و نــارنجی (رنگ های فرعی) میتوانند نشان دهنده آرزوها و نیازهای شما در روابط عاطفی باشند؟ اگر یکیاز این رنگ ها را انتخاب کنید می توانید از روی آن تشخیص دهید که شخصیتشما جذب چه تیپ مردهایی می شود، که البته شامل مرد ایده آل شما نیز میشود! اگر می خواهید از اسرار رنگها سر در بیاورید، و بفهمید که تاثیر ومعنای آنها در زندگی شما چیست این تست کوتاه را انجام دهید
مرحله 1: رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید

بهرنگ های زیر نگاه کنید، و هر یک را که بیشتر از سایرین دوست می داریدانتخاب کنید: (البته لازم نیست رنگی را انتخاب کنید که در لباس پوشیدن وآرایش خود به کار می برید

سبز

بنفش

نارنجی


*****

مرحله 2: نتیجه

حال که رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کردید، نگاهی به تفسیر آن بیندازید تا با شیوه های عشق ورزی خود آگاه شوید، و بدانید که خصوصیات اخلاقی مرد ایده آلتان چگونه است

اگر رنگ منتخب شما سبز باشد

زمانی که برای اولین بار با مردی ملاقات می کنید رفتار شما باعث می شود که او از همان آغاز سفره دلش را برای شما باز کنید و در مورد زندگیش با شما صحبت کند. شما راحتی و آرامش را به فرد مقابل منتقل می کنید و او احساس می کند که تحت حمایت کامل و همه جانبه شما قرار گرفته است
شما از همان آغاز به راحتی می توانید تشخیص دهید که فرد مقابل چه نیازهایی دارد. شما به غرایز خود اعتماد می کنید و به نداهای درونیتان گوش می سپارید و از همین طریق متوجه می شوید که او در رابطه چه چیزی را طلب می کند
نکته قابل توجهی که در شما وجود دارد توانایی کسب اطلاع از طرف مقابل است. شما از این طریق حس کنجکاوی خود را تطمیع می کنید
در نهایت شما با کسی ازدواج می کنید که بتواند آسایش و امنیت را برای شما به ارمغان آورد. شما صاحب خانه ای پر از بچه می شوید، از نظر مادی بی نیاز هستید، برای همسر خود ارزش قائل می شوید و او نیز به شما احترام می گذارد. مرد ایده آل شما باید دارای یک شخصیت ثابت باشد”سبزی ها” با مردهای با ثبات و قاطع ازدواج می کنند
اخطار: شما همواره با روی باز با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنید و انسان پاک و معصومی هستید. داشتن این خصوصیات اندکی کار شما را در پیدا کردن مرد ایده آلتان دشوار می کند. بیشتر افراد نمی توانند شخصیت واقعی شما را به درستی بشناسند به همین دلیل زمانی که با خود واقعی شما مواجه می شوند ممکن است شکه شده و نا امید گردند، زیرا ممکن است که شما با معیارهای ذهنی آنها مطابقت نداشته باشید

اگر رنگ منتخب شما بنفش باشد

در اولین ملاقات بیشتر جذب انرژی و تحرک فرد مقابل می شوید، اما در واقع شما به مردی علاقمند هستید که در کنار او احساس راحتی کنید و از او آرامش بگیرید. رمز موفقیت شما در مقابل مردها گیرایی، جذبه و هیجانتان است. شما سرشار از ذوق و اشتیاق هستید به همین دلیل آقایون نیز احساس می کنند که زندگی شان در کنار شما مهیج و جالب خواهد شد
شما وفادار و وظیفه شناس هستید و ارتباط عاطفی برای شما یک امر جدی تلقی می شود

اگر فردی را برای ازدواج انتخاب کردید، به این معناست که او تمام معیارها و ملاک های مورد نظر شما را دارا بوده که توانسته به این مرحله راه پیدا کند. در ضمن لازم به ذکر است که شما برای وضعیت ظاهری افراد اهمیت خاصی قائل هستید. “بنفشی ها” با مردهای خوش تیپ و قیافه ازدواج می کنند
اخطار: بهتر است اگر فرد مناسب پیدا شد اندکی به او فرصت دهید و شروع نکنید به حدس زدن خصوصیات اخلاقی او. بهتر است وی را بر اساس رفتارش ارزیابی کنید نه اینکه او را با مرد ایده آل ذهنی خود مقایسه کنید

اگر رنگ منتخب شما نارنجی باشد

شما یک فرد جذاب، دوست داشتنی، مهربان و خونگرم هستید و با این خصوصیات می توانید دل مردها را بدست آورید. باید حقیقت را لمس کنید تا بتوانید آنرا باور کنید. با رفتار خود به دیگران نشان می دهید که به حرف های آنها گوش می دهید و برایشان ارزش قائل هستید
به راحتی فریفته ظاهر افراد می شوید اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چراکه ازدواج شما همیشه از روی عقل و منطق می باشد
شما جذب مردهای با هوش می شوید و هنگامیکه به او بله گفتید، بله شما به معنای تا ابد و همیشه و در رنج و شادی است. شما با مردی ارتباط برقرار می کنید که بتوانید از او چیزی بیاموزید. “نارنجی ها” با مردهای با هوش ازدواج می کنند
اخطار: شما فردی هستید که سعی می کنید نقاط ضعف و منافذ حساس و نفوذ پذیر خود را پنهان کنید، تنها چیزی که فرد مقابل می تواند در شما ببیند استحکامات زیرکانه است. او احتمالا در مورد شخصیت اصلی شما دچار اشتباه می شود. سعی کنید در طول زمان وی را با کاراکتر واقعی تان آشنا کنید

کارهایی که چهره ی شما را جذاب تر می کند

زیبایی شما کاملا به حالات فیزیکی و روحی شما بستگی دارد. اما نگذارید این موضوع بر شما غلبه کند. شاید تمایل داشته باشید که هر ماه یکی از این روش ها را بکار گیرید تا در طول سال زیبا به نظر برسید.

۱- ورزش کنید :

اگر درباره ارجحیت های زیبایی می اندیشید ، هیچ چیز به اندازه برنامه ورزشی منظم تاثیر مثبت ندارد. اگر شما از شنا، والیبال ، تنیس یا دوچرخه سواری لذت می برید، سعی کنید که آن نظم را در آن ورزش دنبال کنید . حتی ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز تاثیر شگرفی در بر دارد.
۲- مدلتان را عوض کنید :

با آرایشگرتان مشورت کنید که چه مدل موی دیگری به شما میاد. گاهی اوقات سالها کشیدن خط چشم به یک طریق یا استفاده از عطر یکسان باعث میشود خیلی سخت مدلهای جدید را بپذیرید .
۳- کمدتان را مرتب کنید :

در کمدتان را بازکنید و ببینید چه لباس هایی را در ۲ سال گذشته نپوشیده اید. آنها را کنار بگذارید و در مورد کشوی میز آرایشتان نیز لوازمی که خیلی وقت است استفاده نمی کنید دور بریزید.
۴- سری به دکترتان بزنید:

دست کم سالی یکبار سری به پزشک و دندانپزشک خود بزنید. هیچ وقت نگذارید که بیش از ۱۲ ماه از آخرین ویزیت شما با دندانپزشکتان بگذرد. دندان های سفید یکی از مهم ترین اصول زیبایی شماست.
۵- همیشه یک وقت برای موهایتان داشته باشید :

موهای شما یکی از اصلی ترین پایه های زیبایی شماست. در هر قرار آرایشگاه ، قرار بعدی را هماهنگ کنید تا مطمئن شوید که به موهایتان سروقت میرسید.


۶- به باشگاه ورزشی بروید:

تناسب اندام شما چقدر برایتان مهم است ؟
مطمئن باشید که همان قدر هم در انرژی جسمی و روحیه شما موثر است.
۷- صحیح غذا بخورید :

درباره رژیم غذایی تان تجدید نظر کنید تا میزان انرژی تان را به حداکثر برسانید. اینکار را با حذف غذاهای مشخصی شروع کنید تا زمانی که به یک فرمول غذایی مناسب برسید. مواد غذایی کم چرب و کم شکر مصرف کنید تا به یک تعادل برسید.
۸- یک تغییر بزرگ داشته باشید :

این تغییر حتی میتواند شامل بلوند کردن یا فر کردن موهایتان باشد.
۹- مهربان باشید :

یک کار خیرخواهانه انجام دهید بی آنکه انتظار تلافی داشته باشید . اینگونه کارها باعث تغییرات مثبت بزرگی در احساس شما میشوند. رفتار مودبانه همیشه منجر به زیبایی درونی و بیرونی میشوند.
۱۰- آب بنوشید:

مقدار زیادی آب بنوشید . نوشیدن مقدار زیاد آب در روز به لاغرهایی که میخواهند چاق شوند و چاق هایی که میخواهند لاغر شوند توصیه میشود. کارهای کوچک دیگری که باعث میشود رفتارتان بهتر شود را امتحان کنید. لبخند بزنید. به حرف دیگران گوش کنید، صاف بنشینید، در طول روز به بدنتان کش و قس دهید…
۱۱- یک هدف در نظر بگیرید :

هدفی را در نظر بگیرید که با سعی در رسیدن به آن از شر چند کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید.
۱۲- خوب بخوابید :

به اندازه کافی بخوابید. موقع شب خواب خوبی داشته باشید تا صورتتان شفاف شود.

نور اطاق هنگام خواب باید در کمترین حد ممکن باشد.

شب زودهنگام بخوابید و سحر گاه از خواب برخیزید تا انرژی های کیهانی که در جهان در هنگام صبح پخش میشوند به بدنتان برسد. اینکار از لحاظ علمی ثابت شده است.

جوک لری

  • مکیدن ممنوع ! ، خوردن ممنوع ! لیسیدن ممنوع ! فرو کردن انگشت ممنوع !

    زبان زدن ممنوع !

    اینا رو یه عسل فروش لر در مغازه اش نوشته بود !!!


  • نبرد رستم و لر:
    چنانت بکوبم به گرز گران که دیگر نیایی به مازندران
    پاسخ لره : چنان ایزنم بر سرت با بلوک که ترتر برینی به گور بووت !!!

  • به لره میگن چندتا تن ماهی نام ببر، میگه: تن شیلانه، تن جنوب، تن سیکارو، تن چابهار، تن پیر، تن پیغمبر، ‌تن هر کی دوست داری دست از سر ما بردار!

  • مداح: چراغ ها رو خاموش کنین ببرمتون کربلا, چراغ ها رو که روشن میکنن میبینه همه ساک به دست وایستادن, میگه شما ترکین؟ میگن نه, ما لریم, ترکا تو اتوبوسن

  • به لره میگن درد عشق بدتره یادرد دندون میگه: هنوزتو اتوبوس شاشت نگرفته

  • لره توی جبهه بیسیم چی بوده زنگ میزنه میگه : آقا ۵ تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید میگن خودت بیار …. میگه نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام
     

  • لره زنش رو (ببخشین) می فروخته؛ میگن چرا این کارو می کنی : میگه سی پول
    میگن : پول واسه چی می خوای ؟ میگه: برا تفنگ خریدن.
    میگن تفنگ واسه چی؟ میگه سی جنگ با دشمن
    میگن : جنگ برای چی؟ میگه : سی ناموسم

  • دولت برای پنجاه هزارمین بار به هم وطنان عزیز لری اعلام کرد: که نمی توان با کارت سوخت ، تلفن زد.

  • لره به ترکه می گه بیا بریم نماز جمعه بخونیم نفری ۱۰۰۰۰تومن میدن ! ترکه می گه اگه ندادن چی ؟ لره می گه خوب می گوزیم باطل می شه!

  • لره میاد تهران می‌بینه همه آستین کوتاه پوشیدن، میگه: عجب، پس اینا دماغشونو با چی پاک میکنن؟

  • به لره میگن: با بید جمله بساز. میگه: در خانه ما یک بید بید! میگن: اون بید نیست، بوده. میگه: آهان باشه، در خانه ما یک بود بید

  • یه روزیه لری به تهران میره وبعد از گشت و گذار در خیابان یه بچه ای جلوشو می گیره می گه:ببخشید آقا بی ادبی شما لرید؟ لره گفت:آره از کجا فهمیدی. پسر بچه گفت:ازاینکه کتتون داخل شلوارتونه.

  • یه بار یه لره میره توی بیابان وپتو میندازه روی خودش و میخوابه بعد یه نفر میزنه بهش میگه ببخشید شما لرید لره میگه وای از زیر پتو هم میفهمن آدم لره

  • به یه لره میگن تا حالا سوتی بزرگ دادی میگه آره یه با خونه تنها بودم دختر خاله ام زنگ زد گفت چه خبر گفتم هیچی تنهائی حوصلم سر رفت اونم گفت منم تنها هستم پاشو بیا خونمون منم رفتم بهم گفت من میرم توی اتاق تو هم چند دقیقه بعد بیا تو منم ۱۰ دقیقه بعد رفتم تو اتاق تاریک بود برقارو که روشن کردم همه خندیدن و گفتند تولدت مبارک ،بهش میگن اینکه سوتی بزرگی نبود میگه چرا آخه من لخت رفتم تو!!!!!!!!!

  • یک لر بعد از ۱۰ دقیقه از باجه تلفن بیرون میاد یه نفر ازش میپرسه سالم بود میگه آره فقط آفتابه نداشت

  • لره میره دستشوئی عمومی طول اش میده وقتی بیرون میآید بهش میگن خسته نباشی لره میگه شیرین کام باشی

  • یک شب تلوزبون فیلم سینمایی گذاشته بوده، تو فیلم مرده به زنش میگه: شب بخیر لورا. یهو تو لرستان ملت همه تلوزیون رو خاموش میکنند، میرن میخوابن

  • لره ۱نفرو تو خیابون میبینه میگه : ببخشید من شما رو تو دبی ندیدم؟ یارو میگه : نه آقا من اصلان دبی نرفتم. لره میگه : چه جالب اتفاقا منم تا حالا دبی نرفتم ، حتما ۲ نفر دیگه بودن

  • تفاوت کتاب درسی دخترانه و پسرانه

    تفاوت کتاب درسی دخترانه و پسرانه!! (طنز بسیار خواندنی)

    تفاوت کتاب درسی دخترانه و پسرانه!! (طنز بسیار خواندنی)



    تا پیش از این و براساس توطئه‌ای که دشمنان طراحی کرده بودند، گمان می‌شد که دانش ربطی به دختر یا پسر بودن دانش‌آموزان ندارد. این در حالی‌ است که وجود تفاوت بسیار زیاد میان دختران و پسران اگر از دید مردم عادی یا فریب‌خوردگان پنهان بماند هیچ‌گاه از دید وزیر آموزش‌و‌پرورش پنهان نخواهند ماند. این هفته حاجی‌بابایی، وزیر آموزش‌و‌پرورش از پیگیری طرح جداسازی کتب درسی دختران و پسران توسط این وزارتخانه خبر داد که بسیار دلگرم‌کننده بود. ما علاوه بر گرم کردن دل، کمک و پیشنهاد هم در این زمینه بلدیم. در زیر چند نمونه از مطالب کتاب‌های جداسازی شده مطابق سیاست‌های وزارت آموزش‌و‌پرورش برای الگوبرداری آورده شده‌اند.

    ریاضی پسران: 2+2 مساوی است با 4. فوق‌فوقش 5.
    ریاضی دختران: 2 تا گل داریم 2 تا گل دیگه هم می‌ذاریم کنارش که به مامانمون هدیه بدیم؛ مجموعا میشه یه دسته گل.

    جغرافی پسران: اگر دست راست خود را به طرف شرق و دست چپ خود را به طرف غرب بگیریم، شمال در پیش‌رو و جنوب در پشت سرمان خواهد بود.
    جغرافی دختران: اگر قادر به تشخیص دست راست و چپ خود باشیم، بهتر است به خانه بخت رفته و دل وزیر آموزش‌و‌پرورش را که بارها اعلام کرده از ازدواج دانش‌آموزان دختر استقبال می‌کند، شاد کنیم.

    ادبیات پسران: درس «حسنک وزیر» از تاریخ بیهقی...
    ادبیات دختران: درس «مرضیه وزیر» از تاریخ ...

    انگلیسی پسران:
    I want to go to the garden with my friends

    انگلیسی دختران
    :
    I want to go to the kitchen and cook the dinner for my lord husband

    تاریخ پسران (پس از حذف پادشاهان و لشکرکشی‌ها که دولت وعده‌اش را داده(: یونانی‌ها به سرکردگی یک یارویی حدود دو هزار سال پیش به ایران حمله کردند و عده‌ای از مردم را کشتند و یک سلسله‌ای را منقرض کردند اما پس از اندکی خودشان هم رفتند وردست بابایشان.
    تاریخ دختران (پس از اصلاحات مذکور): یونانی‌ها یک زمانی به ایران آمدند و سعی کردند به‌جای خورشت پلو بادمجون غذای پلاخورشتوس یونانی را که اصلا هم خوشمزه نبود، رواج بدهند اما نتوانستند. طرز تهیه خورشت پلوبادمجون به شرح زیر است...

    فلسفه پسران: سقراط فیلسوفی یونانی بود که پیوسته در طلب حق بود و لقب شهید راه حقیقت گرفت.
    فلسفه دختران: زن سقراط پیوسته در تعقیب شهید راه حقیقت بود و دمار از روزگار او درآورد.

    فیزیک نور پسران: در انعکاس یک تصویر در آینه بین فاصله کانونی آینه(f) و فاصله جسم از آینه(p) و فاصله تصویر از آینه (q) رابطه وجود دارد.
    فیزیک نور دختران: در انعکاس تصویر در آینه همیشه بین نجابت، زیبایی و شوهرداری باید نسبت وجود داشته باشد.

    اس ام اس ضد حال به دختر ها

    مجموعه اس ام اس ضد حال به دختر ها

    خداوند دید مرد گرسنه است نان را آفرید دید تشنه است آب را آفرید دید در تاریکی است

    نور را آفرید دید هیچ مشکل دیگه ای نداره زن را آفرید!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    ریشه ی تمام نزاعها سه چیزند : زر ، زن ، زمین !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    کابینه زندگی مشترک:

    زن=وزیر سلب آسایش ، شوهر= وزیر کار ، مادر زن= وزیرجنگ ، مادر شوهر=وزیر

    اغتشاشات ، خواهر زن= جاسوس دو جانبه ، خواهر شوهر= وزیراطلاعات و بازرسی

    پدر زن= وزیر ارشاد ، پدر شوهر= رئیس تشخیص مصلحت !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای که

    دهانشون بسته است عکس بگیره !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دو چیز همیشه باید تازه باشند؛ عشق و تخم مرغ !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    سه چیز را زود به زود عوض کن؛ زن، عشق و پیراهن زیر!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    در پی کاهش جمعیت پسران نسبت به دختران:

    درخیابان: دختر:جـووون!جیگرتـو!

    پسر: ایییییییییییش! گمشو!

    دختر: شماره بدم زنگ می‌زنی؟!

    پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداری! واسه چی مزاحم پسر مردم می‌شی!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مثل چینی :اگر میخواهی برای یک روز معذب باشی مهمانی کن و اگر می خواهی برای یک

    سال معذب باشی پرنده نگاهدار و اگر می خواهی مادام العمر معذب باشی زن بگیر !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    همیشه عکس همسرت رو تو کیفت بزار تا هر وقت مشکل بزرگی واست پیش اومد

    به عکسش نگاه کنیو بدونی مشکل بزرگتری هم داری !!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زن مثله مشروبه که اولش حالیت نیست کیف می کنی و خوشی بعد که یه کم گذشت

    میبینی حالت به هم میخوره و باید بیاری بالا همشو ! تازه حالی رو هم که بردی از حلقت

    میکشه تحویل سیفون میده !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زن مثل ویروس میمونه اگه وارد زندگیت بشه

    :۱-جیبهاتو serch میکنه.

    ۲-پول(…)و موبایلتوscan

    3-خوشیهاتو cancel

    4-آخرش هم مخت هنگ میکنه !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    اسپانیایی ها میگن :

    عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

    ایتالیایی ها میگن:

    عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

    ایرانی ها میگن :

    “عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    ابتدا خداوند زمین را آفرید سپس استراحت کرد ، بعد مرد را آفرید سپس استراحت کرد

    آنگاه زن را آفرید سپس نه خدا استراحت کرد نه مرد نه زمین !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

    گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    اقایان: کاش زن گرفتن مثل ایرانسل بود یکی میگرفتی یکی هم جایزه میدادند از ۱۲ تا ۵

    صبح هم رایگان بود خانمها: کاش اقایان مثل کارت سوخت بودند یکهو دولت همشونو باطل

    اعلام میکرد خانمها میرفتن ازاد میزدن !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    خداوند زمین را آفرید و گفت :

    به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !

    و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:

    که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زنان را نباشد به جز یک هنر نشینند و زایند شیران نر !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    ارنست همینگوی:

    زن ها جنگ ها را شروع می کنند و مردها آن ها را ادامه می دهند !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مردها و زن ها دست کم در یک مورد اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    تحقیقات نشان داده که فقط ۲۰% مردها عقل دارند !

    ۸۰% بقیه زن دارند !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_فارسی موبایل_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنندبر اثر کمبود حوصله طلاق می دن

    ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مردها سه تا آرزو دارن :

    اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن !

    اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن !

    و مهمتر از همه اینکه :

    اونقدر که زنشون بهش شک داره دوست دختر داشته باشن !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و

    زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

    دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    فرق پیر دختر با پیر پسر:

    اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :

    مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

    چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن : ‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت

    میکنن! گروه دوم دخترایی هستند که اشک پسرا رو در میارن! گروه سوم دخترائی هستند

    که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن! گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا

    روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن! گروه ۵ دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو

    هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    فرهنگ لغات زنان :

    ۱٫ آره یعنی نه

    ۲٫ نه یعنی آره

    ۳٫ ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن

    ۴٫ هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه

    ۵٫ چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم

    ۶٫ دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند

    تا در حفظ آن شریک باشند !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

    دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

    ولی مهم تر از همه اینه که این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای

    قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    همه ی پسرا دوست دارند یه دختر گیرشون بیاد که :

    مثل اسب نجیب باشه!

    مثل سگ وفا دار باشه!

    ومثل گوسفند سر به زیر باشه!

    اما بیشتر پسرا به آرزوشون می رسن و دختری گیرشون میاد که :

    مثل اسب جفتک میندازه!

    مثل سگ پاچه می گیره!

    ومثل گوسفند نمی فهمه !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا :

    من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    یادت باشه دنباله ۳چیز ندویی :

    ۱ـ اتوبوس ، مترو ، دختر !

    حالا چرا ؟ چون هر کدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

    ۱٫اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی.

    ۲٫ یه شوهر مهندس پیدا کنی !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دختر:موجودی است که:

    وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!

    وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!

    وقتی غمگین است آه میکشد

    وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

    وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .

    وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

    همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق

    پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند !

    از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع

    حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید:

    کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه

    خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

    پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر کنن ! یه آگهی می دن تو روزنامه:

    با یکی ازدواج کن… ۲ تا جایزه بگیر!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    میدونی چرا خانم ها کمتر فوتبال بازی می کنند؟

    چون کمتر پیش میاد که یازده تا خانم راضی بشن همزمان یه جور لباس بپوشن !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زنها دو وقت گریه می کنن :

    ۱٫ وقتی فریب می خورن !

    ۲٫ وقتی می خوان فریب بدن!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    تشخیص دختر ایرانی :

    هرگز بینی هایشان عمل کرده نیست !

    موهایشان خدادادی طلائی است و مادر زادی مش داره !

    وقتی از کنار هم رد میشن هرگز به هم چپ چپ نگاه نمی کنند!

    تمام زیور آلاتشان طلاوجواهرات اصل است!

    تا قبل از ازدواج هر گز ابروهایشان را بر نمی دارند!

    بدون اجازه خانواده شان هیچ جا نمیرن !

    وقتی باهاشون دوست شدی هفته دوم باید بری خواستگاری!

    همیشه سر به زیر هستن و به هیچ غریبه ای نگاه نمی کنند!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و

    اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود

    هواپیمای بعدی دارد !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش

    اما یک مرد دانا به یه زن میگه:

    نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مذیت مذکر بودن :

    ۱٫ دختر نیستید !

    ۲٫ همیشه خودتون هستید! (۱۰۰ مدل آرایش نمی کنید)

    ۳٫ فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید!

    ۴٫ فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید!

    ۵٫ برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید !

    ۶٫ توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید !

    ۷٫ در کمتر از ۱۰ دقیقه می تونید دوش بگیرید!

    ۸٫ هر جور که حال کنید لباس می پوشید!

    ۹٫ در کمتر از ۲ دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید!

    ۱۰٫ و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی ترشید!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زنه به شوهرش میگه :

    تا حیوان وحشی نام ببر

    طرف میگه :

    خودت ! خواهرت ! خدا بیامرز مادرت !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    دخترا ۵ دسته اند:

    ۱٫ سوسک : کثیف و چندش آور !

    ۲٫ گاو : سربه زیر،بی تفاوت !

    ۳٫ سگ : وفادار ، پاچه گیر !

    ۴٫گربه : ملوس ، حرف گوش کن!

    ۵٫خر : کاری ، زبون نفهم !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زن به شوهر :

    می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟

    مرد :

    عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم !

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    منه بر جان خود بار زر و زن / قدم بر تارک این هر دو برزن

    زنان چون ناقصان عقل و دینند / چرا مردان ره آنان گزینند

    به گفتار زنان هرگز مکن کار / زنان را تا توانی مرده انگار !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    زن به مرد :

    عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد ؟

    از اخلاق خوبم یا از بدن خوش فرمم !؟

    مرد : از هیچکدوم عزیزم ! من از اعتماد به نفست خوشم میاد !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    هر زنی دو مرد را دوست دارد !

    یکی ساخته تخیلات اوست ! و دیگری هنوز به دنیا نیامده !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    و خداوند مرد را نمک زندگی آفرید تا زن را از گندیدگی نجات دهد !!!

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

    مژده به آقایان :

    پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ ، بدون کمربندایمنی ، آماده آتش سوزی بدون دلیل !

    دوگانه سوز و آماده انفجار ، بهترین هدیه برای همسر دلبندتان !!!

    اس ام اس سرکاری تووووپ

    اس ام اس سرکاری تووووپ

     

    خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی
     

    اس ام اس جدید ، جوک جدید ، جک جدید ، جوک سرکاری ، اس ام اس اسفند ، اس ام اس سرکاری
    این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ...
    ...
    ...
    ...
    پس واسه تو هم نمی فرستم
     

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    گفتم بیکار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا کنی


    پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
    !حمیییییییییییید

    .

    .
    تبلیغ کنسرو لوبیای تبرک
     

    ۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی
     

    Be 10 dalil doset daram, 9tasho nemidonam yekisham yadam rafte
     

    از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم . زن من پسری زاییدکه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم
     

    زندگی را از تو نام برده اند !
    ز : زاویه نگاه تو
    ن : نوای کلام تو
    د : درگاه ابروی تو
    گ : گیسوی پریشان تو
    ی : یارو سر کاری!
     

    من به تو دل دادم که به من قلوه دهی
    دل ندادم که به من بادمجان و دلمه دهی


    صرف فعل نشستن به گویش لری:
    مو بنیشم
    تونم بنیشی
    اونم بنیشه
    ما که بنیشیم
    شمام که بنیشید
    دیه جا نی اونا بنیشن!!!
     


    دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
    امروز التماس کردم بازم نیومدی
    میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای!
    چه بد دردیه یبوست...!!!!!

     

    رشتیه ████████████████████ مشترک گرامی دسترسی به این اس.ام.اس امکان پذیر نمی باشد
     

    چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم صدای توکه می گفتی: نون خشکیه...!
     

    این اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
    ...
    ...
    پشت سرتو بپا
    ...
    ...
    کسی نیست داری می خونی؟
    ...
    ...
    خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!
     

    پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من
     

     اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!
     

    اس ام اس سر کاری باحال مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار.

    ولنتاین ، روز عشق

    ولنتاین ، روز عشق

    قصه - ولنتاین - از کجا شروع شد؟ دقیقا از گل و ماه و ستاره !
    حدودای 1700 سال پیش در روم (اونوقت ها شما هنوز به دنیا نیومده بودین!) حاکمی بنام کلودیوس بوده که فکر میکرده سربازای مجرد از متاهل ها قویتر هستن. واسه همینم ازدواج رو ممنوع میکنه تا سربازاش نتوننن ازدواج کنن و بقول خودش قوی بمونن. هر کسی هم که سرپیچی میکرده کشته میشده. این وسط یک کشیش به نام ولنتاین، برای سربازای رومی خطبه عقد میخونده ! حالا اینکه اون زمانا خطبه هم بوده یا همینجوری الکی پلکی بوده من نمیدونم والا، خلاصه حاکم از این جریان خبردار می‌شه و دستور می‌ده که ولنتاین روبندازن زندان.


    والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می‌شه. اینجاس که میگن خر بیار و باقالی بارکن! خلاصه نامه نگاری و sms بازی و اینا شروع میشه و هر بار که ولنتاین برای دخترک نامه ای مینوشته زیرش مینوشته “از طرف ولنتاین تو”. این که زیر همه کارت های روز ولنتاین می بینید که نوشتن “From your Valentine” از همونجا اومده. خوب کجا بودیم ؟ آهان. بالاخره این جناب ولنتابن چند روز بعدش بخاطر قانون شکنی اعدام میشه و چون جرمش هم رسوندن دختر و پسرای عاشق به همدیگه بوده از اون به عنوان شهید راه عشق یاد میکنند و از اون زمان ولنتاین رو بعنوان نماد یک عاشق تمام عیار مطرح کردن و روزشو روز عشق گذاشتن. همین دیگه !


    روز ولنتاین چه میکند دخترا و پسرا؟
    در بیشتر کشورهای دنیا ، دختر و پسرایی که با هم دوست هستن یک بسته شکلات بهم کادو میدن. همونجور که میدونید شیرینیها باعث ایجاد شادی میشن و شاید علت اینکار هم از قدیما این بوده باشه. اما در ایران معمولا چند شاخه گل، یک عروسک خرس کوچولو ، یه قلب (ازین پفکی ها) و یا چیزی شبیه این هم بچه ها برای همدیگه میخرن. سعی کنید کادویی که میخرید یکمی سلیقه هم توش باشه. همیشه پول خرج کردن راه ابراز عشق نیست. یکمی سلیقه میتونه کادوی شما رو برای کسی که دوستش دارید جذاب تر کنه .


    و اما پیشنهادات ما برای خرید کادو (خطاب به دختر خانم ها):
    - پسرها معمولا از عروسک خوششون نمیاد. سعی کن پسرونه فکر کنی.
    - اول به تیپش نگاه کن ، بعد براش کادو بخر
    - قیمت کادو خیلی مهم نیست. سعی کن یه چیزی برای بخش که بتونه استفاده کنه. البته در حالت عالی یک شاخه گل و یک بسته شکلات کافیه ، اما اگه خواستی کادوی دیگه ای براش بخری گفتم که نگی نگفتی.
    - نوشتن یک نامه تو کاغذ بهمراه چند تا گلبرگ گل سرخ خشک شده یا تازه، میتونه خیلی عشقولانه باشه
    - اولین آهنگی رو که با هم باهاش خاطره دارین میتونی رو نوار یا CD براش بخری.
    - بچه ها حواستون باشه که شکلاتی که میخرید بیش از 70 درصد کاکائو نداشته باشه.(روی شکلات های خارجی نوشته) شکلات هایی که بیش از 70 درصد کاکائو دارن تلخ و گاهی ترش هستن و برای خوردن با مشـــروبه ! نه چایی. بنابراین همیشه گرون تر بودن دلیل بهتر بودن نیست.



    و پیشنهادات ما برای خرید کادو (خطاب به آقا پسرها):
    - اول از همه اینکه یک شاخه گل فراموش نشه لطفا
    - از خرید گلهای گلایل و مانند آن که باعث خنده دوست های دوست-دخترتون میشه جدا خودداری کنید. گل سرخ و رز کفایت میکنه.
    - یک بسته شکلات کوچک ، ترجیحا مغزدار ! آخه من خودم ازینا بیشتر دوست دارم
    - یک بسته جوراب صورتی ، یا قرمز میتونه سورپرایز خوبی برای کادوتون باشه
    - بسته بندی کادویی که هدیه میدین خیلی مهمه. این نشون میده که شما چقدر برای دوست-دخترتون وقت گذاشتین.
    - از خرید عرسک های بزرگتر از قد دوست جونتون جدا خود داری کنید. نمی گید چجوری باید اون عروسک رو ببره خونشون ؟ تازه اگه با ماشینتون هم برسونیدش ، ممکنه یوقت بابایی یا مامانی یه سوالی ازش بپرسه که مجبور شه بگه این عروسک رو مریم جون بخاطر تولد پارسالش بهش کادو داد (که اونام عمرا باور کنن)
    - این روزها خرید شمع های خوشگل و رنگی خیلی مد شده. یه دونه شمع هم کنارکادوتون باشه.
    - کارت تبریک دست ساز ! این نشون میده که چقدر دوستش دارین و خودتون براش یک کارت تبریک درست کردین. چند تا جمله عاشقانه هم لطفا پشتش ضمیمه شود.
    - سعی کنید روز ولنتاین یک جای متفاوت با هم قرار بذارید. کافی شاپ دیگه خیلی تکراری شده . پارک جمشیدیه ! یا یه جای جنگلی میتونه جای خوبی برای جشن گرفتن روز عشق باشه.


    جک روز ولنتاین :
    یه روز یه آقاهه میره تو مغازه و میگه: آقا کارتی دارین که روش نوشته باشه “تو تنها عشق من هستی” ؟
    فروشنده هم میگه : بله
    آقاهه : لطفا 16 تا ازش بدین !!












    اس ام اس عاشقانه مخصوص ولنتاین

    شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی



    مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه




    آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من



    همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم



    زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد



    مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد



    گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری




    باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد





    دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت




    روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو




    من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام



    آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد
    و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم






    اس ام اس ولنتاین

    اس ام اس مخصوص روز ولنتاین

    VALENTINE

    --

    http://tinypic.info/files/ir7qlnfudomz6mkznc0v.jpg

    --

    اس ام اس مخصوص "روز ولنتاین"



    نمیگم دوستت دارم
    نمیگم عاشقتم
    میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .



    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
    مرا در خود کشیدی برمودای من !!!



    اس ام اس ویژه روز ولنتاین


    ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
    جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست



    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1
    اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !
    ولنتاینت مبارک !


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
    ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !



    اس ام اس ویژه روز ولنتاین


    با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
    از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .



    SMS VALENTINE



    عمری با غم عشقت نشستم
    به تو پیوستم واز خود گسستم
    ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود
    تو را دیدم. پرستیدم . شکستم


    SMS VALENTINE




    زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست



    SMS VALENTINE



    عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی



    SMS VALENTINE



    بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم



    SMS VALENTINE



    تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند



    SMS VALENTINE



    ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!



    SMS VALENTINE



    دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست



    SMS VALENTINE


    چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!



    SMS VALENTINE



    می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک



    SMS VALENTINE



    اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد



    SMS VALENTINE



    من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.



    SMS VALENTINE



    زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
    زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
    زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
    زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
    زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...



    SMS VALENTINE



    هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...



    SMS VALENTINE



    میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.



    SMS VALENTINE



    حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی...


    SMS VALENTINE


    کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت... کاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت... کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی


    اس ام اس مخصوص ولنتاین



    موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم
    عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست ،اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند. روز ولنتاینت مبارک


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    گرتواین دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه. نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !
    خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد


    sms valentine



    اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من



    sms valentine



    عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
    صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
    صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا
    نشسته ام تا شاید صدایم کنی
    صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی


    sms valentine



    عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی..


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    تو مثل راز بهاری و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم


    اس ام اس ویژه روز ولنتاین



    دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
    ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....


    اس ام اس مخصوص ولنتاین



    آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد


    اس ام اس مخصوص ولنتاین



    فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست


    اس ام اس مخصوص ولنتاین



    شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین، میدونی چرا؟! آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه


    اس ام اس مخصوص ولنتاین



    be chand zaboon begam 2set daram
    English : I Love You 02) Persian : Tora
    doost daram 03) Italian : Ti amo 04) German : Ich liebe Dich 05) Turkish : Seni Seviyurum 06) French : Je t'aime 07) Greek : S'ayapo 08) Spanish : Te quiero 09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun 10) Arabic : Ana Behibak 11) Iranian : Man doosat daram 12) Japanese : Kimi o ai shiteru 13) Yugoslavian : Ya te volim 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 15) Russian : Ya vas liubliu 16) Romanian : Te iu besc 17) Vietnamese : Em ye^u anh 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju 19) Tunisian : Ha eh bak 20) Syrian/lebanese : Bhebbek 21) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn 22) Swedish : Jag a"Iskar dig 23) Africans : Ek het jou liefe 24) base?????????
    HAPPY VALENTINE


    اس ام اس مخصوص ولنتاین




    my eyes sEe U.
    mY haNd need U
    mY lips Kiiss U
    my MiND CAll U
    mY jan fadaye U
    mY heaRt por Az yade U




    خطاهای ۱۱گانه در آرایش

    --

    اگرچه بیشتر خانم‌ها آرایش کردن را بلدند و اغلب اوقات، آرایش را خودشان انجام می‌دهند اما به هر حال در روش آرایش، اشتباه می‌کنند. هم اشتباهات و هم توصیه‌ها را بخوانید.

    رنگ‌ها و جعبه‌های بزرگ و کوچک با بسته‌بندی‌های جالب در فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی بهداشتی، این محصولات را به یکی از پرفروش ترین کالاها تبدیل کرده است. آرایش کردن راهی برای زیباتر شدن است و راه و روش خاص خودش را دارد تا به زیبایی‌ طبیعی چهره لطمه‌ای وارد نسازد.

    ● خطای انتخاب

    اگر میل دارید یکی از لوازم آرایشی راخریداری کنید، به‌دنبال مارک‌های جدید و ناشناخته نباشید بلکه بهترین روش که دردسرهای کمتری نیز دارد این است که مارک‌ها و انواعی را انتخاب کنید که دیگران آنها را امتحان کرده‌اند و از آن محصولات راضی بوده‌اند. حتما قبل از استفاده از این محصولات آن را روی بخش کوچکی از پوست‌تان امتحان کنید تا به آن آلرژی نداشته باشید.

    ● خطای سفر

    بسیاری از بانوان لوازم آرایشی و بهداشتی را که در منزل استفاده می‌کنند، همراه خود در کیف دستی به خارج از منزل و یا حتی مسافرت می‌برند ولی بهترین کار این است که شما لوازم خود را دو دسته کنید. بخشی از وسایل را که جعبه‌های بزرگ‌تری دارند مثل سایه‌های ۲۴ تایی یا ۳۶ تایی، شیشه‌های عطر بزرگ، موس، ژل و... را برای استفاده در منزل قرار دهید و کیف کوچکی با لوازم ابتدایی برای بردن به خارج از منزل تدارک ببینید.

    ● خطای روز

    لوازم و مواد آرایشی را برای روز استفاده کنید که دوام کافی روی پوست‌تان داشته باشند و شما مجبور نشوید دایما آنها را تجدید کنید. فراموش نکنید که آرایش روز باید بسیار سبک و کم‌رنگ باشد، در غیر این صورت به شکل عروسک‌های نمایشی در خواهید آمد. برای پشت چشم از سایه‌های روشن و محو استفاده کنید. رژ‌لب‌های کم‌رنگ برای روز بهترین و طبیعی‌ترین جلوه را به چهره شما می‌بخشند. ریمل‌های ضد آب و رژلب‌های مات بهترین دوام را در آرایش شما خواهند داشت.

    ● خطای تعریق

    برای حل مشکل پوست‌هایی که عرق می‌کنند. باید از مواد و محصولات ضد عرق که حاوی درصد بیشتری از نمک‌های آلومینیم هستند، استفاده کرد. می‌توان از این محصولات به ویژه برای پوشاندن گردن استفاده کرد.

    ●خطای لوسیون

    شما می‌توانید برای شستشو و مراقبت از پوست‌تان از لوسیون‌هایی با PH ۵/‌۵ استفاده کنید. این لوسیون‌ها برای پوست‌های خشک و حساس بهترین جواب را می‌دهند. لوسیون‌هایی که دارای ترکیب شیمیایی پنتانتریول هستند، برای برداشتن و جذب باکتری‌هایی که موجب جوش‌های پوستی و سایر ضایعات پوستی می‌شوند، مناسب‌اند. اگر پوست شما دچار خارش شده است، لوسیون‌هایی را برگزینید که حاوی ترکیب شیمیایی پولی‌دکانول باشند.

    ● خطای دئودورانت

    در صورتی که به تازگی اصلاح و از تیغ استفاده کرده‌اید یا پوستی بسیار حساس دارید، باید در انتخاب دئودورانت مناسب دقت کنید. بهترین دئودورانت برای شما دئودورانتی است که بدون الکل باشد یا حداقل مقدار بسیار اندکی الکل در ترکیب شیمیایی آن به کار رفته باشد، در این غیر این صورت دچار خارش و حساسیت خواهید شد.

    ● خطای رنگ

    یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که بانوان در آرایش می‌کنند، انتخاب فوندیشن نامناسب برای پوست‌شان است، به همین علت، صورت بعضی‌ها بسیار طبیعی و شاداب به نظر می‌آید و برخی دیگر از خانم‌ها مثل این است که یک ماسک بر چهر‌ه‌شان زده‌اند. به طور کلی رنگ پوست بیشتر بانوان یک ته زمینه زردرنگ دارد و این ته‌رنگ پوست در بانوان آسیایی، آمریکای لاتین و برخی از مناطق آفریقا دیده می‌شود. بنابراین برای اینکه پوست‌شان طبیعی‌تر به نظر بیاید، باید فوندیشنی را انتخاب کنند که یک ته رنگ زرد داشته باشد. بیشتر فوندیشن‌های موجود در بازار، ته رنگ نارنجی یا صورتی رنگ دارند. به همین دلیل بانوانی که این رنگ فوندیشن‌ها را استفاده می‌کنند، صورتی مصنوعی پیدا می‌کنند.

    ● خطای شستشو

    پوست، پیش‌زمینه یک آرایش است و شادابی و سلامت پوست اولین شاخص یک چهره زیبا است. برای اینکه لوازم و مواد آرایشی بهتر روی صورت شما بنشینند، پوست شما باید سالم و صاف و بدون چین و چروک و جوش باشد. در پایان هر روز صورت‌تان را با صابون ملایم و آب ولرم بشویید. غذاهای چرب و سرخ کردنی، سلامت پوست شما را تهدید می‌کنند.

    ● خطای تثبیت

    مشکل بسیاری از بانوان این است که پوست بسیار چربی دارند و لحظاتی پس از اینکه آرایش چهره‌شان تمام شد، مواد آرایشی روی پوست آنها راه می‌افتد. راه حل این مشکل، استفاده از یک پودر سبک روی کل آرایش صورت است که آرایش را در محل خود تثبیت می‌کند. اگر شما به‌ویژه در مناطقی که آب و هوا گرم است زندگی می‌کنید یا مجبورید در یک مهمانی یا عروسی در هوای گرم ساعاتی را بگذرانید، لازم است حتما آرایش را با پودر، روی پوست‌تان تثبیت کنید.

    ● خطای تقارن

    اگر لب‌های شما شکل متقارن ندارد، به آسانی می‌توانید با استفاده از رژ لب این مشکل را حل کنید. فقط کافی است رژ لب‌هایی را انتخاب کنید که رنگ روشن‌تر و براق‌تری داشته باشند چون در این صورت، شما با استفاده از آرایش اصلاحی، نقایص صورت‌تان را پنهان کرده‌اید. این رژلب‌ها، لب‌های شما را پرتر نشان می‌دهند. برای اینکه دندان‌هایتان را رنگی نکند، انگشتان را در در دهان‌تان قرار دهید و در همین حالت لب‌هایتان را روی هم بگذارید، رنگ اضافی رژ لب به انگشتان خواهد چسبید. برای اینکه لب‌هایتان خشک و ترک‌خورده به نظر نرسند، می‌توانید پیش از استفاده از رژ لب، مقداری ویتامین E‌ روی لب‌تان بمالید. اگر سن‌تان بالای ۴۰ است، از رژ لب‌های مات استفاده نکنید بلکه به جای آن رژ لب‌های براق را همراه خط لب به کار ببرید تا افتادگی و جمع‌شدگی لب‌هایتان کمتر به نظر بیاید. برای پاک‌کردن لک رژ لب از روی لباس‌تان، از گلیسیرین استفاده کنید و سپس لباس‌تان را بشویید. برای اینکه لب‌هایتان را با استفاده از خط لب، آرایش کنید، باید ابتدا رژ لب و پس از آن، خط لب را دور لب‌هایتان بکشید. هیچ‌گاه از رژ لب و خط لبی که با هم تفاوت رنگ زیادی دارند، استفاده نکنید چون جلوه زیبایی نخواهد داشت.

    ● خطای فرچه

    نخستین اشتباه رایج برای استفاده از رژگونه استفاده از رنگ‌های تند است. فراموش نکنیدکه همیشه یک ته رنگ، زیباتر و طبیعی‌تر جلوه می‌کند. رژ‌گونه را در امتداد استخوان گونه‌تان به کار ببرید. محل شروع آن باید خط رویش مو در کنار گوشتان باشد. برای اینکه گونه‌هایتان برجسته‌تر به نظر بیایند، باید از یک پودر روشن در زیر استخوان گونه‌تان استفاده کنید. رنگی را برای رژگونه انتخاب کنید که ته رنگ قرمز زیادی نداشته باشد چون در این صورت، چهره شما بسیار آفتاب‌سوخته به نظر خواهد رسید. قبل از استفاده از فرچه مخصوص رژگونه، آن را حتما تمیز کنید و اضافات رژگونه را از لابه‌لای موهای آن بتکانید. برای پخش رژگونه، روی استخوان گونه، از حرکت‌های نیمه هلالی فرچه روی استخوان گونه استفاده کنید. فراموش نکنید که شما نباید رژگونه را تا نزدیکی پره‌های بینی پخش کنید. برای آرایش روز از مقدار بسیار کمی رژگونه استفاده کنید چون چربی روی پوست شما رنگ را به خود گرفته و آن را شدیدتر نشان می‌دهد

    ضد دختر,اس ام اس ضد دختر ضد زن,جوک ضد دختر ضد زن,sms zede dokht

    زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند تا در حفظ آن شریک باشند

     

     

    دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن : ‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن! گروه دوم دخترائی هستند که اشک پسرا رو در میارن! گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن! گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار‌آرزوی مرگ کنن! گروه 5 دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن

     

     

     

    فرهنگ لغات زنان : 1. آره یعنی نه 2. نه یعنی آره 3. ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن 4. هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه 5. چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم 6. دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی

     

     

    بهانه ی دخترا: 1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) 2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) 3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) 4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم) 5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) 6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )

     

     

     

    زنها دو وقت گریه می کنن : ?- وقتی فریب می خورن ! ?- وقتی می خوان فریب بدن

     

     

    مذیت مذکر بودن 1: - دختر نیستید 2 - همیشه خودتون هستید(100 مدل آرایش نمی کنید) 3 - فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید 4 - فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید 5 - برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید 6 - توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید 7 - در کمتر از 10 دقیقه می تونید دوش بگیرید 8 - هر جور که حال کنید لباس می پوشید 9 - در کمتر از 2 دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید 10 - و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی ترشید

     

     

    شباهت زن با تالیا:

    1. خیلی ارزونن

    2. زیاد اعتبار ندارن

    3. دل خوش کنکن

    4.کلاستو اساسی میارن پایین

     

     

     

    مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه، دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه............ ......... ......... . ولی مهم تر از همه اینه که این 3 تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن

     

     

     

    اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری

     

     

     

    همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره

     

     

     

    دغدغه های یه پسر جوان - کار ندارم - پول ندارم - سربازی نرفتم - ماشین و خونه ندارم - و ... دغدغه های یه دختر جوان - لاک ناخنم پاک شده - مهری سرویس طلا خریده - دختر خاله ام ماشین داره - مامان غذای خوب نمی پزه - عروسکم رو هنوز نخوابوندم - و ... عجب دنیای باحالی

     

     

     

    همه ی پسرا دوست دارند یه دختر گیرشون بیاد که مثل اسب نجیب باشه مثل سگ وفا دار باشه ومثل گوسفند سر به زیر باشه اما بیشتر پسرا به آرزوشون می رسن و دختری گیرشون میاد که مثل اسب جفتک میندازه مثل سگ پاچه می گیره ومثل گوسفند نمی فهمه

     

     

    یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا : من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن

     

     

     

    آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟

    روابط عمومی شرکت سایپا!

     

     

     

    یادت باشه دنباله ۳ چیز ندویی :  1ـ اتوبوس ۲ ـ مترو  ۳ ـ دختر . حالا چرا؟ چون هر کدومشون برن۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد

     

     

     

    آدم تا وقتی زن نداره فقط زن نداره وقتی زن داره فقط زن داره

     

     

     

    دو راه برای خانم مهندس شدن هست: ـ اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی. ـ یه شوهر مهندس پیدا کنی

     

     

     

     

    دعای دختر مجرد

    اللهم عجل فی ازدواجنا و تکمیل دیننا و ارزقنا زوجا الذی رفیعا مدرکا و قدا رشیدا و مالا کثیرا و بیتا مستقلا و سیاره البرشیا

     

     

     

     

    تشخیص دختر ایرانی !: هرگز بینی هایشان عمل کرده نیست . - موهایشان خدادادی طلائی است و مادر زادی مش داره . - وقتی از کنار هم رد میشن هرگز به هم چپ چپ نگاه نمی کنند. - تمام زیور آلاتشان طلاوجواهرات اصل است. - تا قبل از ازدواج هر گز ابروهایشان را بر نمی دارند. - بدون اجازه خانواده شان هیچ جا نمیرن . - وقتی باهاشون دوست شدی هفته دوم باید بری خواستگاری . - همیشه سر به زیر هستن و به هیچ غریبه ای نگاه نمی کنند

     

     

     

     

    دختر:موجودی است که وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!! و وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!! وقتی غمگین است آه میکشد و وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد . وقتی بدش می آید میگوید ویشششش . وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی. همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند .از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود

     

     

     

     

    قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد

     

     

     

    پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید: کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود

     

     

     

    یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی

     

     

     

    زن مثل ویروس می‌مونه، وقتی وارد زندگیت بشه، جیبت رو اسکن می‌کنه، لبخند رو دیلیت می‌کنه، مخت رو ادیت می‌کنه، برنامه‌هات رو دانلود می‌کنه، آخرش هم هنگ می‌کنی

     

     

     

    دختره به دوستش زنگ میزنه میگه,یه پسره دنبام راه افتاده,چیکار کنم؟ دوستش میگه خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره

     

     

     

    می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!

     

     

     

    دوست دختر آدم مثل آدامسه 1:داشتن یه بسته آدامس بهتر از یه دونه ادامسه 2:فراموش نکن پایان هر آدامسی سطل زباله است پس برای هیچ آدامسی قیمت زیادی نده 3: آدامسه نیمه خورده کسی رو نخور 4: جویدن طولانی مدت آدامس جز بی مزه شدنش حاصلی نداره 5: حسرت آدامسی که دور انداختی نخور 6: ازدواج مثل قورت دادن آدامس میمونه هیچ آدم عاقلی آدامسشو قورت نمیده

     

     

     

    یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

    پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!!

     

     

     

    زنه به شوهرش میگه ۳ تا حیوان وحشی نام ببر

    طرف میگه :

    خودت

    خواهرت

    خدا بیامرز مادرت

     

     

     

    دخترا5دسته اند:

    1سوسک:کثیف و چندش آور

    2گاو:سربه زیر،بی تفاوت

    3سگ:وفادار،پاچه گیر

    4گربه:ملوس،حرف گوش کن

    5خر:کاری؛زبون نفهم

     

     

     

    3 تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر کنن. یه آگهی می دن تو روزنامه:

    با یکی ازدواج کن... 2 تا جایزه بگیر!

     

     

     

    دخترا خیلی موجودات عجیبی هستن : اگه بهشون محل نذاری میگن سردی اگه بذاری مرد نیستی ، اگه به حرفش گوش کنی زن ذلیلی اگه گوش نکنی خود خواهی ، اگه بوسش نکنی خائنی اگه بوسش کنی میگن داری سوء استفاده میکنی ، اگه به یه دختر دیگه نگاه کنی چشم چرونی ولی اگه اون به پسر نگاه کنه قصدی نداره ، اگه تو دیر کنی بد قولی ولی اگه اون دیر کنه بهت میگه زنها رو نمی شناسی اینجوری شیرین تر میشن

     

     

     

    مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است

     

     

     

    مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟

    زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!

     

     

     

    زن به شوهرش میگه : می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟ مرد : عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم

     

     

     

    انواع مرد: اروپایی:یه زن داره یه دوست دختر(زنشو بیشتر از دوست دخترش دوست داره) امریکایی: یه زن داره یه دوست دختر(دوست دخترشو بیشتراز زنش دوست داره) ایرانی:یه زن داره سی تا دوست دختر(ننه اش رو از همه بیشتر دوست داره)

     

     

     

    میدونی چرا خانم ها کمتر فوتبال بازی می کنند؟

    چون کمتر پیش میاد که یازده تا خانم راضی بشن همزمان یه جور لباس بپوشن

     




    اس ام اس(دختر ممنوع)

    شعار 22 بهمن امسال این بود دخترها با فریاد داد می زدند: ((نه روسری نه تو سری حکومت دوست پسری!)) پسرها هم در جوابشون می گفتند نه سربازی نه جان بازی بزن بریم دختر بازی


    ***

    این اس ام اس فقط جهت بیدار کردن شما از خواب میباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعی کنید دوباره بخوابید

    ***
    سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی ***

    ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
    کار خوبی کردم؟


    ***

    می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری


    ***

    ببخش که این موقع شب مزاحمت میشم ,ولی یه سوال توی ذهنم بود که می خواستم ازت بپرسم : میدونی ایران وقتی نفتشو می فروشه , بشکه هاشو هم پس میگیره یا نه؟!!!!!!!!!


    ***

    ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ***
    از کنج لبت بوسه ای چون قند گرفتم از قند لبت من مرض قند گرفتم


    ***

    شما مذکر هستید یا مونث ؟


    برای دانستن جواب پایین رو نگاه کنید


    .


    .


    .


    .


    .


    .


    .

    این پایینو که نمی گم


    ***

    دستانم را بر کمرت حلقه میزنم.لبانم را بر لبانت میگذارم و از عصاره وجودت میکشم

    با تمامه وجود فریاد میزنم،


    دوستت دارم شیشه نوشابه!!!


    ***


    کنم هر شب دعایی کز دلم مهرت رود بیرون ولی اهسته میگویم خدایا بی اثر باشد


    ***


    امان از درد روزگار که سوزاند جگرم........................................دوست دخترم مادر شدو من هنوز پسرم


    ***

    کوره می ره تو آشپزخونه دستشو می کشه رو رنده می گه این چرت و پرتا چیه اینجا نوشتین


    ***

    اگه یه روز به سیخ کشیدنت ناراحت نشو آخه خیلی تو جیگری


    ***


    یه حس بدی دارم چون فکر میکنم نباید می زاشتم بری جات خیلی خالیه حتی اینجا دیگه بوی عطرت نمی یاد تقصیر من بود آخه سیفونو کشیدم


    ***

    ببخشید بد موقع برات sms فرستادم میخواستم بیدارت کنم که یکم هم به من فکر کنی
    آخه من جیش دارم
    ***
    سلام نمیدونی چقدر خوابم میاد
    ***
    سلام . ببخشید بیدارت کردم . گفتم نکنه داری خواب بد می بینی
    ***
    بیدار شو ....... گفتم بیدارت کنم که صبح خواستی بری بیرون خواب نمونی
    تشکر لازم نیست
    ***

    الله اکبر
    الله اکبر
    .
    .
    .
    .
    .
    بیدار شو وقت نمازه
    ***
    می خواستم ببینم که خوابی یا نه ؟؟؟
    اگه نخوابیدی ، دیر وقته برو بخواب
    ***

    بیدار شو بیدار شو
    من تنهام با من حرف بزن
    یه قصه واسم تعریف کن خوابم ببره
    ***
    خوابی میخواستمsmsبدم باشه بعد مزاحم میشم
    ***

    آ خونده قرص اکس می خوره میره بالا منبر میگه
    بیت المقدس حالادست دست دست


    ***


    معلم قزوینی به شاگرد: پسر جون اینجوری قبول نمی شی نه کلاس می یای نه باغ


    ***


    به رشتیه با اس ام اس میگن زنت خونه همسایه هست.رشتیه هم اس ام اس میزنه که خاک بر سر کسی که اس ام اس تکراری بده


    ***

    یک روز یک عزرائیل میاد خونه ی قزوینیه میگه شناسنامت رو بده می خوام باطلش کنم . قزوینی : زیره فرش جرات داری برش دار


    ***


    می خوامت نه به خاطر رفاقتت... نه به خاطرصداقتت... نه واسه شرافتت... ظرافتت... رشادتت... حسادتت... می خوامت فقط به خاطر خود کثافتت


    ***


    قزوینیه کنار زمین فوتبال خوابیده بوده. بهش میگن بازی شروع شده پاشو بازی کن میگه من برانکاردم


    ***


    سر در قزوین نوشته خوش آمدید!!! خروجی قزوین نوشته خوشتان آمد؟


    ***


    از جلو دادن راحت تره یا از عقب دادن ؟


    .


    .


    .


    .سازمان نظر سنجی شرکت اتوبوس واحد


    ***


    خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت
    اما حیف بلیط باغ وحش گرونه


    ***


    فصل چیدن پشم گوسفندان است . زود بخواب فردا اول صف باشی

    دل

    دوست می شوم   

    دوست می شوم

    با تمام غصه ها

    با کتابهای نخوانده

    با کمد های نا منظم

    با چشمهای نا مهربان

    با تمام دلتنگی های عصر جمعه

    با گل زرد نیمه کاره روی بوم

    با خستگی های هر روزه ام

    با دغدغه های فکریم

    با احساسهای دوست داشتن دیگران

    دوست می شوم با دوری تو

    با دوست نداشتنت

    با زندگی

    با بی کسی

    دوست می شوم

    با تمام دشمنی ها

    با حرفهای نگفته ام

    دوست می شوم

    با خودم .



    سحر نزدیک است

     آسمان آرام

    قلبها بی باران

    دوستی شایدمعنی دار

    چشم ها در راه

    بلبلان آواز خوان

    برکه های عشق پر آب

    رودها در جریان

    راه بیراه است ولی

    آشنایی در راه



    فکر که می کنم آسمان مال من نیست

    چشمهایت

    دستهایت

    خودت

    احساست هم مال من نیست

    نمی دانم چرا هنوز در فکرم نقش بسته ای

    باید آسمانم را از تو پس بگیرم .

    .....

    چشم که باز می کنم تو در کنارم هستی

    با خیال آسوده دوباره چشمانم را می بندم

    بیدار که می شوم تو نیستی

    هیچ وقت نبوده ای .

    ......

    می ترسم بگویم بیخیالم

    عاشق هم نیستم

    معشوق هم نیستم

    فقط این را می دانم که  نمی دانم کیستم .

    .....

    چشمهایت را اقیانوس اشک می برد و من در تمنای چشمهای بارانی ات

    خودم را به سرنوشت مبهمت گره می زنم

    تو پر می شوی از من  و شاید هم لبریز

    و من خالی تر

    اقیانوس چشمهایت هم خشک می شود

    می دانم باید بروم

     این گره را بگشایم باید

    ولی دست و دلم می لرزد

    می ترسم

    از سقوط احساس بی دریغم 

    چشمهایم را اقیانوس اشک می برد

    کسی نیست

    در تمنای چشمهای بارانی ام خودش را به سرنوشت مبهمم گره بزند .



    مهربانا

    با من از عشق مگو

    عشق را گم کرده ام من در تمنای رسیدن

    آنقدر گشتم که دیگر نیست از عشقم خبر

    از همین است که نمی خواهم شوم عاشق دگر

    عشق از من میگریزد

    دوست داشتن با دل من یک غریبه است

    تو برو

    دیگر نگو از عشق من با دل سخن

    که من آن ترکم که رسوایم در این دیر کهن

    نگذار این عشق در جانت کند ریشه چنان

    که شود روزی تنفر ریشه هارا وا کنان .






    دلتنگی

     

    دلم گرفته

    نمیدونم چرا....

    دوست دارم با یکی حرف بزنم اما هیچ کسی رو پیدا نمیکنم که درکم کنه

    خستم خیلی خسته

    دلتنگم دلتنگ خیلی ها

    آی دنیا دلگیرم ازت

    آی زندگی سیرم ازت

    دلم برای یه نفر خیلی خیلی خیلی تنگ شده با این که ۲ روز بیشتر نیست که رفته و من ندیدمش

    اما بدجوری دلتنگش شدم





    بارون

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااامی به گرمی نان داغ !

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااای امروز خیلی خوب بود.

    خوش گذشت......

    با دختر خاله رفتیم بیرون ، سیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنماااااااااااااااا

    .

    .

    فیلمش خیلی توپ بود. سوز دلتون!!!!!!

    هههههههههههههههههههههه

    یه نفرو که خیلی دوست داشتم ببینم دیدم!

    زیاد با تصورات من فرق نداشت!!!!

    بارون امد.......

    با دختر خاله توی نم نم بارون قدم زدیم...

    روی برگهای پائیزی راه رفتیمممممممممم!

    رومانتیک بود....... جای همتون پر چون مزاحم نمی خواستیم!!!

    .

    .

    .

    .

    .

    فردا هم دارم میرم پیش دختر عمه ام قصد دارم خوابگاه روی سر

    خودشو دوستاش خراب کنم....

    .

    .

    .

    .

    و به یاد سهــــــــــــــــراب......

     

    چترها را باید بست...

    چشمها را باید شست.....

    جور دیگر باید دید.......

    واژه باید خود باد

                         واژه باید خود باران باشد.......(بعدا کاملشو میزارم)

    .

    .

    .

    .

    .

    هیچ وقت با چتــــر زیر بـــــاران نرین!!!!!!!!

    بارونی باشین........

    صاف ، زلال و بخشنده.........

    خیلی نامردی غریبه....

    خیلی نامردی غریبه،تو که هستیمو ربودی

    تو که از اول قصه عاشق دلم نبودی

    خیلی نامردی غریبه تموم قولات کلک بود

    عشقاو علاقه ی تو همشون از رو هوس بود

    خیلی نامردی غریبه رفتنت غرق غمم کرد

    اما باز دل شکستم توی غم تو رو صدا کرد

    خیلی نامردی غریبه دل سنگت بی وفا بود

    تموم قولاو حرفات همشون باد هوا بود

    تو اگه منو نخواستی،پس چرا گفتی که هستم

    تو شکستمو میخواستی،آره من آخر شکستم

    غریبه آشناییمون تو بگو،کجاش غلط بود؟

    حق اون عشقی که داشتم تو بگو،یعنی شکست بود؟

    دروغات واسم رو کرده تموم نامردیاتو

    دیگه هرگز نمی بخشم،نه تو رو،نه اون نگاتو

    تو از او نباید قبول میکردی عشقمو واسه همیشه

    غریبه نامردی کردی وقتی گفتی که نمیشه

    غریبه نامردی کردی ولی این یادت بمونه

    تموم بی مرامی هات توی ذهن من میمونه 

     

    تنهایی من

    تنهایی من

    اگه دستم به جدایی برسه اونو از فاصله ها خط میزنم


    پس از یک نفس عمیق با اندیشه هایم به دنیای تنهایی ام سفری خواهم کرد آنجا که به هیچ کس
    در نیافته است این امنیت ها چگونه بوجود آمده اند.
    امشب تمامی حکایت ها سفرها در من نقش بسته اند و هر یکی پس از دیگری مرا به سوی خویش
    می کشانند و من غریبانه با تمام تمناهای ماندن هر یک به یک آنها را در آغوش سبزم می نشانم
    تمام وجود خستگی های من بوی رفتن میدهد بوی بیقراری همه دیار برای من تنها بیابان عطش
    است. عطش عشق من خاموش نگردد هرگز .
    حالا همه دوبیتی ها اینجا نشسته اند و من حس میکنم تنهاترینم هیچ طلوعی کنار من نمی ماند
    خانزاده از کوچه درویشی ما نمی گذرد هیچ نجوایی نیست که با شبهای سکوت من عاشقانه بماند
    و من در اندوهم پی سکوت سکوت آن روزها همراه من بود و من محکوم به همنشینی با او بودم
    هنوز احساس می کنم سخنان سالیانه من در سینه ام سنگینی می کند فقط با تخیلاتم در تنهاییم
    سرگرم بایگانی بعضی ها هستم .
    ذهن خسته من هر لحظه فریاد سر می دهد نا کجا آباد کجاست؟ ولی به آنجا می روم به دعوت ذهن
    معشوقم تو هرگز مرا درک نخواهی کرد که من درختی بی بارم . تو هرگز با من دوام نخواهی آورد.

    من دلم می خواهد رنگ را بردارم روی تنهایی خود نقشه ی مرغی بکشم....




    من تو را به کسی هدیه می دهم که از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر.
    من تو را به کسی هدیه می دهم که صدای تو را از دور، در خشم، در مهربانی،
    در دلتنگی، در خستگی، در هزار همهمه ی دنیا، یکه و تنها بشناسد.
    من تو را به کسی هدیه می دهم که راز معصومیت گل مریم و تمام سخاوت های
    عاشقانه این دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای
    کوچک، برایش یک خاطره باشد.
    او باید از نگاه سبز تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن
    دلی که من برایش می میرم، سرد و بارانی است.

    ای.... ،ای بهانه ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می دهم که قلبش بعد
    از هزار بار دیدن تو، باز هم به دیوانگی و بی پروایی اولین نگاه من بتپد.

    همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم...
    تو را با دنیایی حسرت به او خواهم بخشید؛
    ولی آیا او از من عاشق تر و از من برای تو مهربان تر است؟آیا او بیشتر از
    من برای تو گریسته است؟؟ نه... هرگز...هرگز
    ولی، تو در عین ناباوری، او را برگزیدی...
    می دانم... من دیر رسیدم...خیلی دیر...خیلی...
    یک بار دیگر بگذار بی ادعا اقرار کنم که هر روز دلم برایت تنگ می شود.
    روزهایی که تو را نمی بینم، به آرزوهای خفته ام می اندیشم، به فاصله بین
    من و تو،...
    هر روز به خود می گویم کاش شیشه عمر غرورم را شکسته بودم
    کاش به تو می گفتم که عاشقانه دوستت دارم تا ابد


    قشنگه؟؟؟!!!

    روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملافه سفید پاکیزه ای که چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است ، قرار میگیرد و آدمهائی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند. آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است.

    در چنین روزی تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه ، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آنرا بستر زندگی بنامم و بگذارید جسمم به دیگران کمک کند تا به حیات خود ادامه دهند.

    چشمهایم را به کسی هدیه کنید که هرگز طلوع آفتاب ، چهره یک نوزاد و شکوه عشق را در چشمهای یک زن ندیده است.

    قلبم را به کسی بدهید که از قلب جز خاطره دردهائی پیاپی و آزاردهنده چیزی بیاد ندارد.

    خونم را به نوجوانی بدهید که اورا از تصادف ماشین بیرون کشیده اند و کمکش کنید تا زنده بماند تا نوه هایش را ببیند.

    کلیه هایم را به کسی دهید که زندگیش به به ماشینی بستگی دارد که هر هفته خون او را تصفیه میکند.

    استخوانهایم ، عضلاتم ، تک تک سلولهایم و اعصابم را بردارید و راهی پیدا کنید که آنها را به پاهای یک کودک فلج پیوند زنید.

    هرگوشه از مغز مرا بکاوید ، سلولهایم را اگر لازم شد بردارید و بگذارید به رشد خود ادامه دهند تا با کمک آنها پسرک لالی بتواند با صدای دورگه فریاد بزند و دخترک ناشنوائی زمزمه باران را روی شیشه اتاقش بشنود.

    آنچه را که ازمن باقی میماند بسوزانید و خاکسترم را بدست باد بسپارید تا گلها بشکفند.

    اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم ، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند.

    گناهانم را به شیطان و روحم را بدست خدا بسپارید و اگر گاهی دوست داشتید یادم کنید ؛ عمل خیری انجام دهید یا به کسی که نیازمند شماست کلام محبت آمیزی بگوئید.

    اگر آنچه را که گفتم انجام دهید ؛

    همیشه زنده خواهم ماند.

    تقدیم به مادران

    یک پسر کوچک از مادرش پرسید: چرا گریه می کنی

    مادرش به او گفت : زیرا من یک مادرهستم .پسر بچه گفت: من نمی فهمم

    مادرش او را در آغوش گرفت و گفت : تو هیچگاه نخواهی فهمید

    بعدها پسر کوچک از پدرش پرسید : چرا مادر بی دلیل گریه می کند

    پدرش تنها توانست به او بگوید : تمام مادرها برای هیچ چیز گریه می کنند

    پسر کوچک بزرگ شد و به یک مرد تبدیل گشت ولی هنوز نمی دانست چرا مادر ها بی دلیل گریه می کنند

    بالاخره سوالش را برای خداوند مطرح کرد و مطمئن بود که خدا جواب را می داند .او از خدا پرسید : خدایا چرا مادرها به آسانی گریه می کنند؟

    خدا گفت زمانی که مادر را خلق کردم می خواستم که او موجود به خصوصی باشد بنابراین شانه های او راآن قدر قوی آفریدم تا بار همه دنیا را به دوش بکشد. و همچنین شانه هایش آن قدر نرم باشد که به بقیه آرامش بدهد

    من به او یک نیروی دورنی قوی دادم تا توانایی تحمل زایمان بچه هایش راداشته باشد ووقتی آن ها بزرگ شدند توانایی تحمل بی اعتنایی آن ها را نیز داشته باشد

    به او توانایی دادم که در جایی که همه از جلو رفتن ناامید شده اند او تسلیم نشود و همچنان پیش برود . به او توانایی نگهداری از خانواده اش را دادم حتی زمانی که مریض یا پیر شده است بدون این که شکایتی بکند.

    به او عشقی داده ام که در هر شرایطی بچه هایش را عاشقانه دوست داشته باشد حتی اگر آن ها به او آسیبی برسانند.

    و در آخر به او اشک هایی دادم که بریزد .این اشک ها فقط مال اوست و تنها برای استفاده اوست در هر زمانی که به آن ها نیاز داشته باشد. او به هیچ دلیلی نیاز ندارد تا توضیح دهد چرا اشک می ریزد.

    از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست....

    برای گفتن من ، شعر هم به گِل مانده نمانده عمری و صدها سخن به دل مانده صدا که مرهم فریاد بود زخم را به پیش زخم عظیم دلم خجل مانده از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم هر لحظه جز این دسته مرا مشغله ای نیست دیری است که از خانه خرابان جهانم بر سقف فرو ریخته ام چلچله ای نیست در حسرت دیدار تو آواره ترینم هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست روبروی تو کیم من ؟ یه اسیر سرسپرده چهره تکیده ای که تو غبار آینه مرده من برای تو چی هستم ؟ کوه تنهای تحمل بین ما پل عذابه ، منه خسته پایه ی پل ای که نزدیکی مثلِ من ، به من اما خیلی دوری خوب نگام کن تا ببینی چهره درد و صبوری کاشکی میشد تا بدونی من برای تو چی هستم از تو بیش از همه دنیا ، از خودم بیش از تو خستم ببین که خستم ، غروره سنگم اما شکستم کاشکی از عصای دستم یا که از پشت شکستم تو بخونی تا بدونی از خودم بیش از تو خستم ببین که خستم ، تنها غروره عصای دستم از عذاب با تو بودن در سکوت خود خرابم نه صبورم و نه عاشق ، من تجسم عذابم تو سراپا بی خیالی ، من همه تحملِ درد تو نفهمیدی چه دردی زانوی خستمو تا کرد زیر بار با تو بودن ، یه ستون نیمه جونم اینکه اسمش زندگی نیست ، جون به لبهام میرسونم هیچی جز شعر شکستن قصه ی فردای من نیست این ترانه ی زواله ، این صدا ، صدای من نیست ببین که خستم تنها غروره ، عصای دستم




    روزگار غریب... غربت

    ابرهای آسمان هر سرزمینی شبیه مردمان همان سرزمین می بارند ما هرگز رودرروی دریا با دریا سخن نگفته ایم ما باید برگردیم چه کرده های از یاد رفته ی راه ها را مرور کنیم پل ها ‚ منزل ها ‚ واژه ها ‚ ویرانه ها را مرور کنیم ببینیم چند کلمه کم آورده ایم چند چراغ شکسته خاطره ی کدام علاقه را در خانه جا نهاده ایم هی روزگار غریب اصلا این احتمال را هم نمی دهیم که گاه ممکن است یک اشتباه درست تا کجا از یک درست بی اشتباه کامل تر باشد






    روزگاری رفت و من در هر زمان ـ آزمودم رنج « غربت » را بسی درد « غربت » میگدازد روح را جز « غریب » این را نمیداند کسی هست غربت گونه گون در روزگار محنت غربت بسی مرگ آور است از هزاران غربت اندوه خیز غربت « بی همزبانی » بدتر است .


    بخونید ضرر نمی کنید

    شبی پسر کوچکی یک برگ کاغذ به مادرش داد . مادر در حال آشپزی بود دستهایش را با حوله تمیز کرد و نوشته ها را با صدای بلند خواند. پسر کوچولو با خط بچه گانه نوشته بود : صورتحساب: 1- تمیز کردن باغچه 500 تومان 2- مرتب کردن اتاق خواب 500 تومان 3- مراقبت کردن از برادر کوچکم 1000تومان 4- بیرون بردن سطل زباله 500 تومان 5- نمره ریاضی خوبی که گرفتم 500 تومان 6- جمع بدهی شما به من 3000 تومان مادر به چشمان منتظر پسرش نگاهی کرد و چند لحظه خاطراتش رو مرور کرد سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب پسرش این عبارت را نوشت : 1- بابت سختی 9 ماه بارداری که در وجودم رشد کردی ، هیچ 2- بابت تمام شب هایی که بر بالینت نشستم و برایت دعا کردم ، هیچ 3- بابت تمام زحماتی که در این چند سال کشیدم تا تو بزرگ شوی ، هیچ 4- بابت غذا ، نظافت تو و اسباب بازیهایت ، هیچ و اگر تمام اینها را جمع بزنی خواهی دید که هزینه عشق واقعی من به تو هیچ است. وقتی پسر آنچه را که مادرش نوشته بود را خواند ، چشمانش پر از اشک شد و در حالی که به چشمان مادرش نگاه میکرد قلم را برداشت و زیر صورتحساب نوشت : قبلا بطور کامل پرداخت