وقتی همه ما بازیچه می شویم!!!

وقتی همه ما بازیچه می شویم!!!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی همه ما بازیچه می شویم!!!

چند روزی است که پیامکی خاص با عنوان خبر به درک واصل شدن "عبد الله  بن جبرین"  به صورت گسترده در حال انتشار است.

محتوای این پیامک:

"به درک واصل شدن عبد الله بن جبرین مفتی اعظم وهابیون عربستان و صاحب فتوای تخریب حرمین عسکریین مبارکباد(به بقیه شیعیان اطلاع رسانی کنید)".

جالب اینجاست که این خبر سال گذشته دقیقا در تاریخ سی بهمن ماه 1388 به همین شکل منتشر گشت و دو سه روزی به عنوان خبر اول ، میهمان ناخوانده گوشی های همراه ما بود.

و جالبتر اینکه "عبد الله بن جبرین " در تاریخ در 22 تیرماه 1388 (هفت ماه قبل از تاریخ بالا) بر اثر یک بیماری مزمن و طولانی، در سن 78 سالگی به درک واصل شده بود.(1)

براستی  چرا در تاریخ واقعی مرگ بن جبرین چنین خبری پخش نشده  و این موضوع هفت ماه بعد در میان شیعیان گسترش می یابد ،  یعنی چند روزی مانده به آغاز هفته وحدت و اینبار امسال اندکی مانده به ایام شریف فاطمیه دوباره این خبر در سطح وسیع توسط خود شیعیان پخش می گردد !

از میان 29 پیامکی که تا کنون در باره این موضوع طی دو سه روز اخیر برای حقیر فرستاده شده است حد اقل 10 مورد آن مربوط به عزیزان صهیونیست پژوه می باشد!

و این یعنی یک برنامه ریزی دقیق که درآن از توان مالی و فیزیکی دشمن(ما مسلمانان) برای ضربه زدن به خودشان استفاده شده است.

در این تاکتیک خود شیعیان از توان مالی (هزینه پیامک ها) و صرف وقت خویش برای اشاعه این خبر که مدتها از وقوع آن گذشته است استفاده می کنند.

جالبتر اینکه در میان اهل سنت نیز پیامکهایی در باره توهین شیعیان به مقدسات اهل سنت ویا اخبار دیگری از این دست دقیقا در همین بازه زمانی پخش می شود.

به نظر شما آیا وحدتی شکل خواهد گرفت؟

و یا اینکه در ایام فاطمیه که یاد آورحادثه ای عظیم و دردناک در میان شیعیان است اخباری از این دست بسان جرقه ای برای انفجار شیعیان عمل نمی کند؟

آیا  معدود مداحان و روحانیون بی خبر و بعضا هماعنگ با لندن !  که بر خلاف حکم قطعی عموم مراجع عظام  در این ایام به مقدسات اهل سنت توهین می کنند خود وسیله ای برای پیش رانی اهداف شوم صهیونیزم جهانی نیستند؟

براستی چرا باید هرساله سه روز قبل از آغاز هفته وحدت جشن خاصی با عنوان جشن "9 ربیع " برگزار گردد؟  در حالی که خلیفه دوم در 26 ذیحجه توسط پیروز نهاوندی ترور و پس از سه روز به قتل رسیده است.(2)

فراموش نکنید تفرقه اولین و آخرین سلاح قدرتمند جریان صلیب و صهیون برای ریشه کن کردن اسلام عزیز است.

البته وحدت به معنای این نیست که ما از اصول خود قدمی عقب تر بیاییم بلکه به این معناست که بر نقاط مشترک خود (که بسیار زیاد نیز هستند) بیشتر توجه نماییم.

خدای واحد ، رسول اکرم ،قبله مشترک، کتاب یکسان و غیره آیا برای ایجاد جبهه ای واحد علیه دشمن مشترک که برای شکستن تمامی موارد مذکور (مشترکات ما) کمر بسته است کافی نیست؟

در جریان کاریکاتورو های موهن  که توسط جریانات ماسونی و صهیونیستی علیه رسول الله (ص) کشیده ومنتشر شد و در کمال وقاحت مورد حمایت دولت های غربی و سردمداران آنها نیز قرار گرفت ، شیعیان و اهل سنت در یک جریان اتحادی بی نظیر تمامیت غرب را به چالش کشیدند و دنیای اسلام یکپارچه اعتراض به این مسئله شد.و مسلمانان با محوریت شخص رسول الله تمامی اختلافات خود را فراموش کردند.

مرکل کورت فراماسونری شطرنجی

(توضیح عکس: مراسم اعطای نشان افتخار توسط آنجلا مررکل صدر اعظم آلمان به کارکاتوریست هلندی ، به کف شطرنجی سالن دقت فرمایید)

آینجا بود که به یکباره عده ای وهابی بنا بر حکم "بن جبرین" حرم مطهر امامین عسکریین را تخریب نمودند و دست به کشتار وسیع شیعیان زدند ، حادثه ای تلخ که جان هر مسلمانی را اعم از شیعه و سنی آزرد. البته این ملعون علاوه بر حکم تخریب حرم امامان فتاوای عجیب دیگری نیز صادر کرده بود.

متن فتوای بن جبرین در کمک به یهودیان در پاسخ به سوالی در باره کمک به رزمندگان حزب الله در جریان جنگ 33 روزه:

"یاری کردن این حزب رافضی جایز نیست. جایز نیست تحت فرمان آنان رفت و جایز نیست برای پیروز و قدرتمند شدن آنان دعا کرد. نصیحت ما به اهل سنّت این این است که از آنان بیزاری بجویند، کسانی را که به این حزب می‌پیوندند، رها کنند و دشمنی آنان با اسلام و مسلمانان و ضررهای کهن و جدید آنان را به اهل سنّت روشن کنند. رافضیان همواره دشمنی اهل سنت را در دل داشته‌اند و در حد توان تلاش کرده‌اند عیوب اهل سنت را آشکار کنند، از اهل سنّت انتقاد کنند و برای آنان خدعه بورزند"

عبد الله بن جبرین مفتی وهابی سعودی

پس از تخریب حرم مطهر سامرا ، اختلافات دوباره سر باز نمود و مسئله کاریکاتور ها علیه پیامبر (بخوانید عامل اتحاد) به فراموشی سپرده شد.

چنین ماجرایی سال گذشته نیز درجریان به آتش کشیدن قرآن (عامل دیگر اتحاد) به وقوع پیوست و دوباره جهان اسلام یکپارچه اتحاد در برابر صهیونیزم جهانی گشت.

این بار و در همین اثنا بود که "یاسر یحیی عبدالله حبیب"  روحانی به ظاهر شیعه اهل کویت  فتنه ای دیگر از نوع انگلیسی به پا کرد!

وی رهبر "سازمان خدام‌المهدی" است، وی که هماکنون در لندن زندگی می کند، این سازمان را در سال۲۰۰۱ در موطن خود (کویت) که دیگر تبعه آن به حساب نمی آید؛ تاسیس کرد. اما ۳سال بعد درپی اختلافات عقیدتی میان دولت کویت و این سازمان، فعالیتهای سازمانی آن توقیف و شخص یاسرالحبیب بازداشت می شود، ولی پس ازمدت کوتاهی از زندان متواری شده و جالب اینجاست که  در نهایت موفق می شود از انگلستان پناهندگی سیاسی بگیرد، و هماکنون با راه اندازی شبکه ماهواره ای فدک (قناة فدک) در امنیت کامل به فتنه‌انگیزی مذهبی در لندن مشغول است؛ وی در مراسم جشنی که همزمان با سال روزدر گذشت جناب عایشه از همین شبکه پخش شد سخنانی ناشیانه پیرامون همسر پیامبرمکرم اسلام ایراد نمود و عجیب اینکه این سخنرانی در کوتاه ترین زمان در یو تیوب قرار گرفت و به سرعت انتشار یافت .

اینجا بود که دوستان این آقا در لباس وهابیت کد فرستاده شده از سمت او را گرفته و چنان آشوبی به پا شد که مسلمانان جریان توهین به قرآن(بخوانید عامل دیگر اتحاد مسلمین)  را به فراموشی سپردند!

یاسر حبیب

برای مطالعه بیشتر این جریان کلیک کنید

در ایران نیز هرساله در جریان فاطمیه و جشن موسوم به 9 ربیع در یک برنامه مشخص عده ای خاص به نام شیعه به مقدسات اهل سنت توهین می کنند و جالب  اینجاست فایل های  موهون این سخنان در اینترنت قرار می گیرد تا بهانه ای در دست وهابیون باشد تا برادران اهل سنت را مجاب نمایند که در مقابل شیعیان چاره ای جز کشتن آنها نیست.

امسال نیز در جریان هفته وحدت یک دانشجوی اهل سنت (صانع ژاله) در شلوغی های  ۲۵ بهمن ماه تهران به شهادت رسید تا مبادا هرگز اتحادی شکل بگیرد!

بر این اساس باید هرساله منتظر یک اتفاق باشیم!!!

عجب استراتژی ؟

مسلمان مسلمان می کشد به نفع یهودیت و مسیحیت صهیونیستی!!!

نمونه ای از کشتار وهابی ها در پاکستان

(توضیح عکس: نمونه ای از کشتار شیعیان توسط وهابی های صهیونیست)

براستی سوای مذهبمان آیا فتوای بن جبرین در مورد حزب الله را که برای اولین بار پوزه اسرائیل را به خاک مالید ، نباید در راستای کمک به این رژیم تفسیر نمود؟

بنده این مسئله را نتیجه نادانی و حماقت ایشان نمی دانم چراکه درمیان شگفتی جهانیان در جریان جنگ 22 روزه غزه نیز وهابی ها به خاطر اینکه حماس به دموکراسی اعتقاد دارد (!!!)کمک به برادران مظلوم و اهل سنتمان در غزه را حرام اعلام نمودند.

مخلص کلام اینکه ما هرگز برادران اهل سنتمان را که محبت به اهل بیت رسول خدا (ص) را در دل دارند ، با وهابی های صهیونیست یکسان ندانسته و ایشان (برادران اهل سنتمان )را در آغوش گرم خود جای می دهیم و تمامی کشتارها و اهانت هایی که از سوی این صهیونیستهای به ظاهر مسلمان (وهابی ها) صورت می گیرد را به نام اهل سنت نشناخته ولی به کام اسرائیل می دانیم!

در مقابل ، ایشان نیز اهانت ها یی که از سوی برخی شیعه نمایان صورت می گیرد به نام تشیع ندانند ! و قبول کنید که وهابی ها هم کشتار می کنند و هم اهانت و اگر قدری انصاف به خرج دهیم آن کس که در این جریان همیشه باید بیشتر کوتاه بیاید (که البته همین کا را کرده است) شیعیان هستند.

و به عنوان مثال ما هرگز کشتار های بلوچستان را به نام اهل سنت ایران ندانسته ایم و بعید می دانم احد الناسی در ایران چنین بیاندیشد.

عزیران در جریان تحولات اخیر خاورمیانه باید منتظر تفرقه افکنی های جدید صهیونیستها در عرصه مذهبی باشیم چراکه منطقه شدیدا به سوی اسلامی شدن و تحقق حکومت های ضد صهیونیست در حال حرکت است.

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجه ابن الحسن العسکری (علیهما سلام) که صد البته نزدیک است.

 علی اکبر رائفی پور

پینوشت:

1.      وبگاه رسمی بن جبرین

2.       الإمامةوالسیاسة ج‏1 ص 39 قرن: سوم مذهب مولف : سنی/.المعارف ص 183 قرن: سوم مذهب مولف : سنی. أنساب‏الأشراف،ج‏10،ص:417 قرن: سوم مذهبِ مولف : نامعلوم/.الطبقات‏الکبرى،ج‏3،ص:258 قرن: سوم مذهب مولف : سنی/.تاریخ‏الطبری،ج‏4،ص:191 قرن: چهارم مذهب مولف : سنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد