حرامیان حرامتان

حرامیان حرامتان

" بسم الله الرحمن الرحیم "

     یکی از مواهبی که خداوند به برکت حضور مستقیم در میان عامه مردم علی الخصوص دانشجویان به ما عطا فرموده است آگاه شدن از تمامی تحرکات دشمن در اقصی نقاط کشور و از طرفی دیگر اطلاع از انواع و اقسام صحبت هایی است که درباره بنده در میان مردم ساری و جاری است.

     عزیزان در مطلب قبلی عرض کردم که یک جنگ تمام عیار رسانه ای توسط دشمن را با تمام وجود حس می کنم که عموما اندکی از آن به سمع و نظر شما بزرگواران می رسد تا علاوه بر اینکه خاطرتان مکدر نشود  کماکان بتوانید خط و ربط ها را شناسایی کنید.

     به عنوان نمونه اخیرا فردی با تماس با فعالین در حوزه سایبری و حتی سخنرانان مطرح کشوری و صاحب نظران مهدوی (علی الخصوص روحانیون) خود را از مسئولین فرهنگی یکی از نهادها معرفی می نماید و از ایشان درخواست می کند تا مقالاتی علیه بنده بنویسند و ایشان نیز آن را از طرق مختلف انتشار دهند هر چند عموم این عزیزان بلافاصله با تماس با بنده  مسئله را در میان گذاشتند ، لیکن برخی فعالین سایبری که چند وقتی است به این عرصه وارد شده و تازه کارند اندک همکاری با فرد مذکور نمودند.

     چندی پیش نیز گروهی به اصطلاح از سوی بنده در وبلاگ ها نظر می گذاشتند و در تالارهای گفتگو جنجال های بی خود و غیر علمی به پا می نمودند.

     گفتنی است تمامی انتقادها و پیشنهادات شما را بررسی می کنم لیکن برخی از آنها چنان متناقض و متضاد است که ابدا با هیچ فرمولی قابل جمع نیست.

     برای مثال به این دو ایمیلی که برای بنده رسیده است ( 1 و 2 ) توجه فرمایید:

     1-   اگر می شود  تخصصی به بیان مطالب بپردازید و عوام را رها کنید  آنها بیشتر پس از شنیدن این موارد جو گیر می شوند و قدرت آنالیز مطالب را ندارند.

     2-   خواهشا کمی ساده تر به بیان مطالب بپردازید این ابدا ایرادی ندارد که شما به زبان مردم صحبت کنید فراموش نفرمایید شهید مطهری که انصافا یک علامه و فیلسوف بزرگ بود کتاب داستان راستان را به زبان مردم و برای مردم نگاشت هرچند برخی افراد به ایشان خرده می گرفتند.

     همان طور که مستحضرید چنان این پیشنهادات متفاوت و بعضا متضاد است که عمل به آن ممکن نیست.

     دوستان عزیز این موارد حتی بعضا چنان کودکانه است که واقعا پرداختن به آن جز تلف نمودن وقت اثر دیگری ندارد. ( افرادی حتی نسبت به میزان بلندی محاسن بنده نیز پیشنهاداتی دارند !!!! )

     و البته خطاب به عزیزانی که قائل بر این هستند که سطح سخنرانی ها را باید بالا برد عرض نمایم اینجانب هم اکنون حداقل با ده ها سازمان و نهاد و کارگروه تخصصی که عموما از اساتید حوزه  و دانشگاه هستند همکاری مستمر دارم که صد البته  برخی از این سخنرانی ها ابدا قابل انتشار برای عموم مردم نیست .

 

     برخی نیز در تخیلات بچه گانه خود و با نتیجه گیری از بخش هایی خاص از سخنان حقیر و تفسیر به رای نمودن  هربار بنده را به یکی از جناح  های سیاسی و حتی مذهبی مربوط می کنند (اصلاح طلب/ اصولگرا / جریان انحرافی / حجتیه!!!! و…) در حالی که بنده در این موارد  به وضوح قبلا دیدگاه خود را بیان داشته ام و حتی به عنوان نمونه علیه دو مورد آخر سخنرانی نیز نموده ام.

     عزیزان ، برخی رفتارهای غیر عقلانی و در خواست های غیر فنی بعضا خودی ها ، امروز وقت زیادی از ما می گیرد و فرصتی را که می توانیم صرف پژوهش نماییم را به قهقرا می برد.

     در پایان سوالات زیادی به موارد زیر معطوف بود و این هم پاسخشان :

     1-   بنده شخصا (سوای دیگر عزیزان فعال در جنبش مصاف) حداقل روزی 200 تا 250 پیامک و حدود 300 تماس تلفنی دارم که عملا فرصت و توانایی پاسخ دادن به همه آنها را ندارم؛ فلذا عزیزان کمی در این زمینه مراعات نمایند.

     2-   سایت جامع جنبش مصاف به زودی راه اندازی خواهد شد.

     3-   هرگونه در خواستتان را به ایمیل :    MASAFNEWS@GMAIL.COM  بفرستید.

     4-   با توجه به اینکه گوش دادن به سخنرانی ها تقدم و تاخر داشته و هر کدام مربوط به قشر خاصی است ؛ بحث فروش سی دی و تعیین تقدم و تاخر سخنرانی ها به زودی مشخص خواهد شد.

     5-   با راه اندازی سایت ، از برخی عزیزانی که ثبت نام نموده اند در صورت امکان استفاده خواهد شد و یا حداقل عموم اعضا از آخرین اخبار حوزه مهدویت و صهیونیزم با خبر می شوند.

     6-   برخی از بنده تقاضا های عجیب دارند که درباره موضوعاتی سخنرانی نمایم که در تخصص بنده نیست و این کار را هم نخواهم کرد.

     ۷-   وبلاگ شخصی بنده فعلا تنها بلندگو و رسانه حقیر در فضای سایبری است ؛ فلذا اینجانب نسبت به درج هر مطلبی در دیگر سایت ها  مسئولیتی ندارم.

     ۸-   از این پس کمتر به مزخرفات خارج نشینان و یاران داخلی شان پاسخ خواهیم گفت و مراد فقط روشن شدن  مطلب برای شما عزیزان بود ، و قطعا وقت خود را صرف مسائل مهم خواهیم نمود.

     ۹-   با توجه به لطف بیکران عزیزان و در خواست مکرر ایشان ان شاءالله در صورت لزوم شماره حساب ویژه کمک های مردمی به جنبش اعلام خواهد شد.

     در پایان خطاب به کسانی که در داخل در کار ما سنگ اندازی می کنند  و برای نمونه سه مرتبه با تلفن ها و ارتباط هایشان دفترجنبش مصاف تخلیه شد!!! عرض کنم که بی خانمانیمان را نعمتی از سوی خدا می دانیم تا قدری امام غریبمان را دریابیم  و در جوابشان  شعری را از مرحوم سپهر یادآور می شوم :

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اشک دو چشم رهبرم

خون چکیده از سرم

شهد شده به کامتان

حرامیان، حرامتان 

 

داس عدو به گردنم

شخم عدو بر بدنم 

گندم بی همتتان

حرامیان، حرامتان 

 

به جبهه ها، رشادتم

به سال ها اسارتم

خنده صبح و شامتان

حرامیان، حرامتان

 

ماهی شط خون چه شد؟

عشق چه شد؟ جنون چه شد؟

دور شده ز کامتان

حرامیان، حرامتان 

 

عبد چه شد؟ خدا چه شد؟

دیانت و رضا چه شد؟

گسیخته لجامتان

حرامیان، حرامتان

 

هم نفس آه که شد؟

یوسف صد چاه که شد؟

پله و نردبانتان

حرامیان، حرامتان 

 

همسفران همنفس

 پریده از کنج قفس 

 مرغ هوس به بامتان

حرامیان، حرامتان

 

طبع شکم باره تان

 مرکب راه وارتان

قرعه که زد به نامتان؟

حرامیان، حرامتان 

 

 جبهه به خون کشیده شد

حنجره بس دریده شد

طراوت کلامتان

حرامیان، حرامتان  

 

راهی صد کمین که شد؟

معبر روی مین که شد؟

معبر زیر گامتان

حرامیان، حرامتان 

 

خانه ام افروخته شد

بام به کف دوخته شد

امنیت خانه تان

حرامیان، حرامتان 

 

کشته صد پاره که شد؟

به خصم دون چاره که شد؟

دوامتان، دوامتان

حرامیان، حرامتان 

 

برف من و بام شما

درد من و دام شما

وسعت بام و دامتان

حرامیان، حرامتان  

 

خنده به اشک مادرم

نمک به زخم همسرم

مادرتان، همسرتان

حرامیان، حرامتان

  

شاعر : مرحوم ابوالفضل سپهر از کتاب "دفتر سرخ"

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

که صد البته نزدیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد