جذاب

فروردین: شما نمی‌توانید بیشتر از این صبر کنید، برای اینکه اعتقاد دارید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید! باوجود اینکه شاید آمادگی دست به کار شدن را نداشته باشید، ولی پیش از این از نظر ذهنی آمادگی دارید که شروع کرده و بازی را آغاز کنید. شما باید از تفاوت‌های موقعیت اخیر خود و اهداف آینده‌تان آگاه باشید، اما سعی نکنید در مورد هردوی آنها با هم تصمیم گیری کنید.


اردیبهشت: نگرش شما نسبت به شغلتان همیشه نگرشی خوش بینانه است، اما حالا نسبت به منافع خود خیلی ایده آل‌گرا فکر می‌کنید. حتی اگر هیچ چیزی به آن خوبی که شما دلتان می‌خواهد نباشد، باز هم نمی‌توانید بدبین باشید! پیشرفت‌های خیلی جذابی در زندگی‌تان حاصل شده که دلیلی برای امیدواری شما شده است. اما از رویاهای خود توقع زیادی نداشته باشید! چراکه بیش از اندازه رویایی و خیالاتی بودن زمینه را برای ناامیدی‌ها و ناکامی‌های بزرگ فراهم می‌کند.


خرداد: شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.


تیر: امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می‌زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می‌کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می‌دانید و سپس به چیزهایی توجه می‌کنید که با آنچه فکر می‌کردید واقعیت دارد جور در نمی‌آید. شما نمی‌دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.


مرداد: در حالیکه ماه در هفتمین خانه شما، یعنی خانه شریکان و دوستانتان قرار دارد، شور و هیجان روابط‌تان بیشتر می‌شود. اما اگر احساس کنید که یک نفر از شما دوری می‌کند، شما هم نمی‌توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید و در این کار به مشکل برمی‌خورید. حقیقت این است که حس امنیت خواهی‌تان فاصله‌ای را بین شما با بقیه ایجاد می‌کند که از آن چیزی که در ظاهر نشان می‌دهد وسیع تر است. به دیگران اجازه بدهید بدون اینکه استقلال و آزادی‌هایشان به خطر افتد، فضایی که برای معرفی کردن خود نیاز دارند را ایجاد کنند. درنهایت این کار می‌تواند تعهدات و عهدهایی که پیش از این داده بودید را معتبرتر کند.


شهریور: هم اکنون وقت سر کار رفتن است، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می‌کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می‌کند، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می‌گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می‌شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!


مهر: شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته‌اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده‌اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه‌ها و شغل‌های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.


آبان: امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی ‌لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.


آذر: ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر می‌توانید برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت‌ها فارغ هستید، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می‌توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت‌های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی‌ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید، وگرنه آزادی و استقلال‌تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید، ناپدید و نابود می‌گردد.


دی: نشان دادن ابتکار و یا کارهایی که پیش از این شروع کرده بودید شاید در میزان موفقیت شما تاثیری نداشته باشد. یکی از بخش‌های ساخت و ساز توانایی‌های شغلی، ذات وجودی شما را هم درگیر کار می‌کند، که در مورد افراد دیگر شاید این گونه نباشد. ولی روی دیگر سکه فرق می‌کند!! چرا که بسیار مهم است که شما دوباره کاری نکرده و دوباره همان کارهای قلبی را انجام ندهید. انجام دادن کارهای بیش از حد غیر متعارف باعث می‌شود مردم احسااحس راحتی نکنند. پس سعی کنید در همه احوال میانه رو باشید.


بهمن: حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می‌کنند به سختی می‌توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می‌دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله‌های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید.

اسفند: شما همچنان در حال تلاش هستید و می‌خواهید بین واقع بینی نسبت به خود و نیز آنچه که افراد دیگر ازتان انتظار دارند. اما اگر آنچه که حس می‌کنید با آنچه در زمان حال اتفاق می‌افتد هماهنگی نداشته باشد، عمل کردن بر اساس تفکرات‌تان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. بادقت به صدای درون خود گوش دهید، اما فعلا در مرد هیچ موضوع مهمی تصمیم نهایی نگیرید. شما هنوز وقت زیادی دارید که بتواند دست به کار شوید.

 




دیدنی های امروز

 
برف بازی یک فیل در باغ وحش برلین




 


آب تنی در آب های یخ در هاربین چین





 


استفاده آتش نشانان ماساچوست آمریکا از آب سیل برای فرونشاندن آتش یک خانه





 


صحنه گل آرسنال به چلسی از پشت دروازه





 


استفاده از یک خرگوش و یک توله ببر به عنوان نماد تغییر سال از سال ببر به سال خرگوش در باغ وحش مالا بورن در شمال فیلیپین








 


یکی از 9 مظنون تروریستی دستگیر شده در لندن در حال انتقال از دادگاه به زندان





 


یک دختر بچه افغان در اردوگاه آوارگان افغان در اسلام آباد پاکستان





 


تصویر یکی از ستیزه جویان طالبان در هرات افغانستان





 


ماهیگیری از آب گل آلود. یک زوج استرالیایی در شهر چین چیلا به این نتیجه رسیده اند که از سیل
ناراحت نباشند و در عوض از آب پردردسر ماهی صید کنند





 


بی خانمان های هندی در شهر آلله آباد در حال گرم کردن دستان خود در آتش





 


بارش چند متر برف در نیوجرسی آمریکا





 


شرایط نامساعد جوی و لغو پروازها مسافران فرودگاه مسکو را سرگردان کرده است





 


تعمیر کابل های برق با کمترین امکانات در الله آباد هند





 


بدون شرح!


 

 

شنل قرمزی

یه روز مادر شنل قرمزی رو به دخترش کرد و گفت :
عزیزم چند روزه مادر بزرگت مبایلشو جواب نمیده . هرچی SMS هم براش میزنم
باز جواب نمیده . online هم نشده چند روزه . نگرانشم .
چندتا پیتزا بخر با یه اکانت ماهانه براش ببر . ببین حالش چطوره .
شنل قرمزی گفت : مامی امروز نمیتونم .
قراره با پسر شجاع و دوست دخترش خانوم کوچولو و خرس مهربون بریم دیزین اسکی .
مادرش گفت : یا با زبون خوش میری . یا میدمت دست داداشت گوریل انگوری لهت کنه .
شنل قرمزی گفت : حیف که بهشت زیر پاتونه . باشه میرم .
فقط خواستین برین بهشت کفش پاشنه بلند نپوشین .
مادرش گفت : زود برگرد . قراره خانواده دکتر ارنست بیان.
می خوان ازت خاستگاری کنن واسه پسرشون .
شنل قرمزی گفت : من که گفتم از این پسر لوس دکتر خوشم نمیاد .
یا رابین هود یا هیچ کس . فقط اون و می خوام .
شنل قرمزی با پژوی ۲۰۶ آلبالوئی که تازه خریده از خونه خارج میشه .
بین راه حنا دختری در مزرعه رو میبینه .
شنل قرمزی: حنا کجا میری ؟؟؟
حنا : وقت آرایشگاه دارم . امشب یوگی و دوستان پارتی دعوتم کردن .
شنل قرمزی: ای نا کس حالا تنها میپری دیگه !!
حنا : تو پارتی قبلی که بچه های مدرسه آلپ گرفته بودن امل بازی در آوردی .
بهت گفتن شب بمون گفتی مامانم نگران میشه . بچه ها شاکی شدن دعوتت
نکردن .
شنل قرمزی: حتما اون دختره ایکبری سیندرلا هم هست ؟؟؟
حنا : آره با لوک خوشانس میان .
شنل قرمزی: برو دختره ...........................................
( به علت به کار بردن الفاظ رکیک غیر قابل پخش بود )
شنل قرمزی یه تک آف میکنه و به راهش ادامه میده .
پشت چراغ قرمز چشمش به نل می خوره !!!!!
ماشینا جلوش نگه میداشتن اما به توافق نمی رسیدن و می رفتن .
میره جلو سوارش میکنه .
شنل قرمزی : تو که دختر خوبی بودی نل !!!!!
نل : ای خواهر . دست رو دلم نذار که خونه .
با اون مرتیکه ...... راه افتادیم دنبال ننه فلان فلان شدمون .
شنل قرمزی: اون که هاج زنبور عسل بود .
نل : حالا گیر نده . وسط راه بابا مون چشمش خورد به مادر پرین رفت گرفتش .
این دختره پرین هم با ما نساخت ما رو از خونه انداختن بیرون .
زندگی هم که خرج داره . نمیشه گشنه موند .
شنل قرمزی : نگاه کن اون رابین هود نیست ؟؟؟؟ کیف اون زن رو قاپید .
نل : آره خودشه . مگه خبر نداشتی ؟ چند ساله زده تو کاره کیف قاپی .
جان کوچولو و بقیه بچه ها هم قالپاق و ضبط بلند میکنن .
شنل قرمزی : عجب !!!!!!!!!!!!!!
نل : اون دوتا رو هم ببین پت و مت هستن . سر چها راه دارن شیشه ماشین پاک
می کنن .
دخترک کبریت فروش هم چهار راه پائینی داره آدامس میفروشه .
شنل قرمزی : چرا بچه ها به این حال و روز افتادن ؟؟؟؟
نل : به خودت نگاه نکن . مادرت رفت زن آقای پتیول شد .
بچه مایه دار شدی . بقیه همه بد بخت شدن .
بچه های این دوره و زمونه نمی فهمن کارتون چیه .
شخصیتهای محبوبشون شدن دیجیمون ها دیگه با حنا و نل و یوگی و خانواده دکتر ارنست حال نمیکنن

داستان کوتاه "معلّم و شاگرد"

در روز اول سال تحصیلى، خانم تامپسون معلّم کلاس پنجم دبستان وارد کلاس شد و پس از صحبت هاى اولیه، مطابق معمول به دانش آموزان گفت که همه آن ها را به یک اندازه دوست دارد و فرقى بین آنها قائل نیست. البته او دروغ می گفت و چنین چیزى امکان نداشت. مخصوصاً این که پسر کوچکى در ردیف جلوى کلاس روى صندلى لم داده بود به نام تدى استودارد که خانم تامپسون چندان دل خوشى از او نداشت. تدى سال قبل نیز دانش آموز همین کلاس بود. همیشه لباس هاى کثیف به تن داشت، با بچه هاى دیگر نمی جوشید و به درسش هم نمی رسید. او واقعاً دانش آموز نامرتبى بود و خانم تامپسون از دست او بسیار ناراضى بود و سرانجام هم به او نمره قبولى نداد و او را رفوزه کرد.

داستان کوتاه


امسال که دوباره تدى در کلاس پنجم حضور می یافت، خانم تامپسون تصمیم گرفت به پرونده تحصیلى سال هاى قبل او نگاهى بیاندازد تا شاید به علّت درس نخواندن او پی ببرد و بتواند کمکش کند.

معلّم کلاس اول تدى در پرونده اش نوشته بود: تدى دانش آموز باهوش، شاد و با استعدادى است. تکالیفش را خیلى خوب انجام می دهد و رفتار خوبى دارد. “رضایت کامل”.

معلّم کلاس دوم او در پرونده اش نوشته بود: تدى دانش آموز فوق العاده اى است. همکلاسیهایش دوستش دارند ولى او به خاطر بیمارى درمان ناپذیر مادرش که در خانه بسترى است دچار مشکل روحى است.

معلّم کلاس سوم او در پرونده اش نوشته بود: مرگ مادر براى تدى بسیار گران تمام شده است. او تمام تلاشش را براى درس خواندن می کند ولى پدرش به درس و مشق او علاقه اى ندارد. اگر شرایط محیطى او در خانه تغییر نکند او به زودى با مشکل روبرو خواهد شد.

معلّم کلاس چهارم تدى در پرونده اش نوشته بود: تدى درس خواندن را رها کرده و علاقه اى به مدرسه نشان نمی دهد. دوستان زیادى ندارد و گاهى در کلاس خوابش می برد.

برای مطالعه کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

خانم تامپسون با مطالعه پرونده هاى تدى به مشکل او پى برد و از این که دیر به فکر افتاده بود خود را نکوهش کرد. تصادفاً فرداى آن روز، روز معلّم بود و همه دانش آموزان هدایایى براى او آوردند. هدایاى بچه ها همه در کاغذ کادوهاى زیبا و نوارهاى رنگارنگ پیچیده شده بود، بجز هدیه تدى که داخل یک کاغذ معمولى و به شکل نامناسبى بسته بندى شده بود. خانم تامپسون هدیه ها را سرکلاس باز کرد. وقتى بسته تدى را باز کرد یک دستبند کهنه که چند نگینش افتاده بود و یک شیشه عطر که سه چهارمش مصرف شده بود در داخل آن بود. این امر باعث خنده بچه هاى کلاس شد امّا خانم تامپسون فوراً خنده بچه ها را قطع کرد و شروع به تعریف از زیبایى دستبند کرد. سپس آن را همانجا به دست کرد و مقدارى از آن عطر را نیز به خود زد. تدى آن روز بعد از تمام شدن ساعت مدرسه مدتى بیرون مدرسه صبر کرد تا خانم تامپسون از مدرسه خارج شد. سپس نزد او رفت و به او گفت: خانم تامپسون، شما امروز بوى مادرم را می دادید.

داستان کوتاه

خانم تامپسون، بعد از خداحافظى از تدى، داخل ماشینش رفت و براى دقایقى طولانى گریه کرد. از آن روز به بعد، او آدم دیگرى شد و در کنار تدریس خواندن، نوشتن، ریاضیات و علوم، به آموزش “زندگی” و “عشق به همنوع” به بچه ها پرداخت و البته توجه ویژه اى نیز به تدى می کرد.

پس از مدتى، ذهن تدى دوباره زنده شد. هر چه خانم تامپسون او را بیشتر تشویق می کرد او هم سریعتر پاسخ می داد. به سرعت او یکى از با هوش ترین بچه هاى کلاس شد و خانم تامپسون با وجودى که به دروغ گفته بود که همه را به یک اندازه دوست دارد، امّا حالا تدى محبوبترین دانش آموزش شده بود.

یکسال بعد، خانم تامپسون یادداشتى از تدى دریافت کرد که در آن نوشته بود شما بهترین معلّمى هستید که من در عمرم داشته ام.

شش سال بعد، یادداشت دیگرى از تدى به خانم تامپسون رسید. او نوشته بود که دبیرستان را تمام کرده و شاگرد سوم شده است. و باز هم افزوده بود که شما همچنان بهترین معلمى هستید که در تمام عمرم داشته ام.

چهار سال بعد از آن، خانم تامپسون نامه دیگرى دریافت کرد که در آن تدى نوشته بود با وجودى که روزگار سختى داشته است امّا دانشکده را رها نکرده و به زودى از دانشگاه با رتبه عالى فارغ التحصیل می شود. باز هم تأکید کرده بود که خانم تامپسون بهترین معلم دوران زندگیش بوده است.

چهار سال دیگر هم گذشت و باز نامه اى دیگر رسید. این بار تدى توضیح داده بود که پس از دریافت لیسانس تصمیم گرفته به تحصیل ادامه دهد و این کار را کرده است. باز هم خانم تامپسون را محبوبترین و بهترین معلم دوران عمرش خطاب کرده بود. امّا این بار، نام تدى در پایان نامه کمى طولانی تر شده بود: دکتر تئودور استودارد.

ماجرا هنوز تمام نشده است. بهار آن سال نامه دیگرى رسید. تدى در این نامه گفته بود که با دخترى آشنا شده و می خواهند با هم ازدواج کنند. او توضیح داده بود که پدرش چند سال پیش فوت شده و از خانم تامپسون خواهش کرده بود اگر موافقت کند در مراسم عروسى در کلیسا، در محلى که معمولاً براى نشستن مادر داماد در نظر گرفته می شود بنشیند. خانم تامپسون بدون معطلى پذیرفت و حدس بزنید چکار کرد؟ او دستبند مادر تدى را با همان جاهاى خالى نگین ها به دست کرد و علاوه بر آن، یک شیشه از همان عطرى که تدى برایش آورده بود خرید و روز عروسى به خودش زد.

تدى وقتى در کلیسا خانم تامپسون را دید او را به گرمى هر چه تمامتر در آغوش فشرد و در گوشش گفت: خانم تامپسون از این که به من اعتماد کردید از شما متشکرم. به خاطر این که باعث شدید من احساس کنم که آدم مهمى هستم از شما متشکرم. و از همه بالاتر به خاطر این که به من نشان دادید که می توانم تغییر کنم از شما متشکرم.

خانم تامپسون که اشک در چشم داشت در گوش او پاسخ داد: تدى، تو اشتباه می کنى. این تو بودى که به من آموختى که می توانم تغییر کنم. من قبل از آن روزى که تو بیرون مدرسه با من صحبت کردى، بلد نبودم چگونه تدریس کنم.

بد نیست بدانید که تدى استودارد هم اکنون در دانشگاه آیوا یک استاد برجسته پزشکى است و بخش سرطان دانشکده پزشکى این دانشگاه نیز به نام او نامگذارى شده است

همین امروز گرمابخش قلب یک نفر شوید… وجود فرشته ها را باور داشته باشید

و مطمئن باشید که محبت شما به خودتان باز خواهد گشت

از لامپ های شکسته کم مصرف فاصله بگیرید

» منوی وارد کردن یوزر پسورد کاربری «



ی دیدن فرم عضویت کلیک کنید. «















از لامپ های شکسته کم مصرف فاصله بگیرید

از لامپ های شکسته کم مصرف فاصله بگیرید



طبق هشدار وزارت بهداشت بریتانیا، در صورت شکسته شدن لامپ های کم مصرف بلافاصله اتاق را حداقل برای مدت 15 دقیقه ترک کنید.

لامپ های کم مصرف محتوی مقداری جیوه هستند که شدیدا سمی و خطرناک است و در صورت تنفس کردن آن میتواند موجب بروز میگرن، اختلال حواس، عدم تعادل و عوارض دیگر شود و در کسانی که آلرژی دارند میتواند موجب التهاب شدید پوستی شود همچنین برای جمع کردن شکسته ها نباید از جاروی برقی استفاده کرد، زیرا آلودگی را در خود نگاه داشته و در استفاده های بعدی به جاهای دیگر نیز منتقل میکند. بهتر است خرده ریزه های این نوع لامپ را با جاروی معمولی درون پاکتی ریخته و درش را بسته و هرچه زود تر از خانه رج کرد.

راه های مخ زنی دخترها

این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ممکنه کلتونو بکوبید توو مانیتور, اونوقت هم مانیتور میشکنه هم کله شما پس لطفا خانمها نخونن.

************

خب بعد اتمام حجتم با خانمها میرسیم به آقا پسر های گل گلاب که دپرس گوشه خونه نشستن و نمی دونن چجوری مخ بزنن, ( کار نداره داداش ,مخشون خدایی خورده فقط کافیه جمشون کنی)

************

و اما

برای مخ زنی یه دختر باید به چه نکاتی توجه کرد:

1. هر جا که دیدید تعدادی دختر دارن از خنده غش و ضعف میرن بدونید که کارشون فقط برای تظاهر و جلب توجه چون: بر عکس ما پسرا هیچ دختری نیست که برای یه دختر دیگه اونقد جذاب و شیرین سخن باشه که طرفشو به غش و ضعف بندازه .در ضمن ما پسرا چون خیلی شورشو در اوردیم دیگه حتی بابا ننه هم رو مسخره میکنیم و می خندیم اما دخترا این جوری نیستن و هیچ وقت هیچ دختری نتونسته یه دختر دیگه رو از ته دل بخندونه! آخرین دختری که تونست یه دختر دیگه رو بخندونه وقتی بود که پدربزرگ پدر جد من رفت واسه زنش هوو اورد و چون این دو تا خیلی از هم بدشون میومد وقتی که یکیشون مرد اون یکی از ته دل خندید! پس نتیجه میگیریم که خنده دخترا یعنی اینکه خواهش میکنم استدعا دارم یکی بیاد مخ من رو بزنه!

2. وقتی که توی یه ماشین تنها دو تا دختر بودند مطمئن باشید یکیشون پشت فرمونه چون اگر نباشه خوب ماشین راه نمیفته دیگه iq ! خوب دخترا راننده های خوبی نیستند و موقع رانندگی 80 درصد حواسشون به رانندگیه که یه وقت اشتباه نکنن.( الان میگید پس 20 درصد بقیه کجاست؟ باید عرض کنم که معمولاً دخترا فقط از 80 درصد حواسشون استفاده میکنن و به عبارت دیگه همه حواسشون رو هم که جمع کنن میشه 80 درصد و اون 20 درصد باقی مونده رو هم خدا بشون نداده تا بعداً راحت گول بخورن و عاشق شن و این طوری نسل بشر منقرض نشه! وگر نه خدا وکیلی اگه یه دختر 100 درصد حواسش جمع باشه اونوقت کی میاد زن من و تو و باباتو عموت … شه؟!؟!؟! )

3. تا یه ماشین دیدید که توش دو تا دختر هستند سریع نرید کنارش و بخواید شماره بدید به دو دلیل: الف:این روش قدیمی شده

ب:ممکنه تصادف کنید چون در اون حالت ماشین های دیگه ای هم هستند که همزمان با شما اون ماشین رو دیدن و چون اونها هم به روش قدیمی عمل میکنن پس سریع میخوان خودشونو برسونن بهش و اولین کسی باشن که شماره میدن و از اونجایی که تجربه نشون داده وقتی یه پسر یه دختر میبینه دیگه مخش از کار میفته پس اگر شما هم در اون زمان با ماشینتون اونجا باشید پس احتمال تصادف زیاده!

بنابراین و با توجه به دو مورد فوق نتیجه میگیریم که وقتی یه ماشین با دو تا دختر دیدید باید سریعاً از محل دور شید و فاصله رو زیاد کنید

4. مهمترین اصل در زدن مخ یه دختر آرامشه.البته میدونم که ضربان قلب چه بخوای و چه نخوای میره رو 1000 اما باید جوری رفتار کنید که طرف نفهمه شما استرس دارید.حتی الامکان می تونید واسه اینکه نشون بدید چقدر آرامش دارید اگه توو ماشین هستید در حال حرکت در ماشین رو باز کنید و بپرید بیرون و این نشان دهنده اوج آرامش و ابله بودن شماست!

5. خیلی وقتا اتفاق میفته که وقتی یه ماشین رو به عنوان سوژه در نظر میگیرید در همین حال یه ماشین دیگه هم پیدا میشه و شما می مونید که از این دو تا ماشین کدومشون رو انتخاب کنید.راستش این مشکلیه که تا حالا افراد اهل فن راه حلی واسش پیدا نکردن ولی خوب شما میتونید در این مواقع خیالتون رو یه کم راحت کنید از این بابت که من نویسنده هم سردرگم میشم چه برسه به شما!

6. هیچ وقت وقتی که یه ماشین دیدید که دختر تووش هست و شما هم سوار ماشین پیکان قراضه سبز رنگ هستید سعی نکنید که عملیات محیرالعقول انجام بدید و چه میدونم سرعتو زیاد کنید و لایی بکشید واینا… چون واقعاً لایی کشیدن یک پیکان سبز رنگ از بین چند تا پژو و پراید و ماکسیما صحنه چندان خوشایندی نیست و اولین فکری که در این حالت به ذهن بیننده خطور میکنه اینه که احتمالاً راننده پیکان از دِه اومده!

7. یه نکته خیلی خیلی مهم رو به خاطر بسپارید و اون اینکه مطمئن شید که اون دو نفری که توی ماشین نشستند و یکی از یکی خوشگل ترند مادر و فرزند نباشند .به هر حال امروزه با پیشرفت علوم و فنون بعضی وقتا مادره از دختره جوون تر میشه پس حتماً حواستون جمع باشه!

8. سعی کنید وقتی یه ماشین دیدید که تووش دو تا دختر نشستن صدای ضبط ماشینتونو زیاد نکنید که کل خیابون برگردن ماشین شما رو نگاه کنند چون دیگه اینکه آدم آهنگ تکنو بذاره و صداشو زیاد کنه واقعاً خز و خیل شده و در ضمن این جوری ممکنه سوژه هم بپره به هر حال اونا دخترن دیگه مثل ما پسرا که نیستن، کارشون حساب و کتاب نداره…

——————————————-

خوب در مورد خانمهایی که این مطلب رو خوندن در صورت بروز هر گونه آتش گرفتگی , داغ شدن سر , احساس حالت امفجار و امراضی از این نوع حتما خودشون رو به چشم پزشک نشون بدن چون من در بالا نوشته بودم این مطلب مخصوص آقا پسرهاست.
__________________
همه دوست دارند که به بهشت بروند ، ولی کسی دوست ندارد بمیرد

آیا عاشق شدن باعث اضافه وزن میگردد؟

چطور وقتی عاشق می شویم از گردانه ی کاهش وزن عقب نمانیم؟
همیشه پیش می آید. مجرد هستید، غذاهای سالم می خورید و مداوم ورزش میکنید. اندامی صاف و زیبا دارید. هر کجا که پا می گذارید هزران چشم به دنبالتان است، و در همین گیر و دارها آن کسی را که دنبالش بودید، پیدا میکنید. و این همان زمانی است که همه چیز فرو می ریزد. بطری بطری نوشابه است که هنگام صرف شام های عاشقانه تان زیر نور شمع می نوشید، و به جای رفتن به باشگاه ترجیح می دهید وقتتان را با او بگذرانید. کم کم شکمتان که برآمده شد، آن را گردن نفخ خواهید انداخت، اما رفته رفته سایزتان افزایش می یابد و وقتی نیم نگاهی به خودتان بیندازید دیگر آن دختر خوش هیکل و جذاب گذشته نیستید.
غیر قابل اجتناب است. همیشه رابطه های جدید بر حول و حوش غذا و رستوران میچرخد. وقتی در رستوران قرار می گذارید، وسوسه می شوید که نه فقط یک نوع غذا، بلکه چند مدل میل کنید. مسلماً یک یا دو لیوان نوشابه می نوشید و دسر را هم که مشخص است، فراموش نمی کنید. همانطور که پشت میز نشته اید و مشغول صحبت هستید و در بحر خصیصه های عالی مرد ایدآلتان فرو رفته اید، بدون توجه، به همه ی غذاها پاتک می زنید.
دست نگاه دارید! یکبار دیگر کارهایتان را بررسی کنید. به جای اینکه قرار ملاقات هایتان را در رستوران بگذارید، کمی ورزشکارانه عمل کنید. راه های زیادی هست که از طریق آن دختر و پسرها می توانند فعالیت جسمی داشته و در عین حال با خصوصیات هم بیشتر آشنا شوند. برای پیاده روی بروید، می توانید در فواصل مختلف وقتی خسته شدید غذای کوچکی با هم میل کنید و دوباره به کارتان ادمه دهید. در خیابانهای خلوت هم می توانید به اتفاق دوچرخه سواری کنید و در حین کار با هم گپ بزنید. یک ورزش جدید را با هم امتحان کنید، مثل تنیس یا والیبال. اگر دوست پسرتان هم اهلش باشد، رقص نیز بسیار خوب است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگذارید همه ی ارتباطاتتان حول و حوش غذا و رستوران دور بزند.
البته من هم می دانم که نمی شود در همه ی قرار ملاقات ها فقط دنبال ورزش و مسابقه و تحرک بود. گهگاه صرف شام با یکدیگر نیز لذت بخش است. اما باید خیلی دقت کنید. اولاً فقط ماهی یکبار ملاقات های خود را در رستوران تعیین کنید، ثانیاً در انتخاب غذا بسیار دقت کنید. وقتی منوی غذا در دستتان است و نام انواع غذاهای خوشمزه و اشتها برانگیز از جلوی چشمانتان می گذرد، مراقب سُس ها باشید. غذاهایی را انتخاب کنید که پروتئین خالص باشند و همراه سبزیجات سِرو شوند. به این طریق می توانید حتی در رستوران هم رژیم غذاییتان را حفظ کنید. یادتان باشد که از رفتن به رستوران های فست فود جداً خودداری کنید، چون این غذاها خطر بزرگی هم برای سلامتی و هم برای تناسب اندامتان هستند.
مهم نیست که قرار ملاقات هایتان را کجا میگذارید. مهم گفتگو و مکالمه ای است که بین شما ردوبدل می شود. با دوست پسرتان برنامه های جالبی برای خود بریزید که هر دو از آن لذت ببرید. نکاتی که در این مقاله برایتان ذکر کردیم، نه تنها باعث می شود که هیکلتان همچنان زیبا و جذاب باقی بماند، بلکه باعث تداوم رابطه تان نیز خواهد شد.
__________________



قبل از اینکه اخم کنی اول مطمئن شو که هیچ راهی واسه لبخند نیست.

۸ شغلی که شما را افسرده می کنند!؟

بعضی از مشاغل بیش از بقیه افراد را در معرض افسردگی قرار می‌دهند، در اینجا به هشت زمینه (از بین ۲۱ طبقه شغلی) که افراد شاغل در آنها بیش از بقیه در یک‌سال مشخصه افسردگی حاد را گزارش کرده‌اند، اشاره می‌کنیم.
دکتر دبورالگ، مشاور سلامت روان بیمارستانی در بافالو می‌گوید: «جنبه‌های مشخصی از هر شغل وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد یا تشدید افسردگی شود. افرادی که شغل‌های پراسترس دارند، شانس بیشتری برای مدیریت افسردگی‌شان دارند، اگر مراقب خودشان باشند


پرستاری در خانه، بچه‌داری
افرادی که خدمات مشخصی می‌دهند درصدر فهرست مشاغلی هستند که در معرض افسردگی قرار دارند. تقریبا ۱۱ درصد افرادی که این شغل را برعهده دارند، افسردگی شدید را گزارش کرده‌اند (این نرخ بین بیکاران ۱۳ درصد و برای کل جمعیت هفت درصد است.) دکتر کریستوفر ویلارد، روانپزشک بالینی در دانشگاه تافت می‌گوید: یک روز کاری برای این افراد می‌تواند شامل غذا دادن، حمام گرفتن و مراقبت از دیگرانی باشد که اغلب «از ابراز تشکر و سپاسگزاری عاجز هستند...» چون یا بیش‌ازحد بیمار هستند یا خیلی کم‌سن هستند یا اصلا عادت به تشکر کردن ندارند. دیدن افراد مریضی که هیچ نیروی تازه و مثبتی به آدم نمی‌دهند، استرس‌زاست.

خدمات تحویل غذا
پس از کسانی که خدمات شخصی ارائه می‌کنند، افرادی که غذا مهیا می‌سازند، در رده دوم کارکنانی قرار دارند که بیش از بقیه به افسردگی شدید مبتلا می‌شوند. افراد شاغل در این زمینه حقوق کمی دریافت می‌کنند. از طرفی هم هر روز آدم‌های زیادی به این افراد می‌گویند که چه کار باید بکنند که این شغل خسته‌کننده‌ای است. در حالی که ۱۰ درصد از کارکنان خدمات تهیه غذا یک دوره افسردگی‌ حاد را در مدت یک‌سال گزارش کرده‌اند؛ ۱۵ درصد زنان شاغل در این زمینه هم در معرض افسردگی قرار گرفته‌اند.
لگ می‌گوید: «شغل بی‌مزد و منتی است. ممکن است مردم در برخورد با این افراد بی‌ادب باشند و کار حتی به درگیری فیزیکی هم بکشد. وقتی آدم افسرده است، سخت است که همچنان انرژی و جنب‌وجوش داشته باشد. و اگر باید حتما پرانرژی باشد، کار خیلی سخت می‌شود

مددکاری اجتماعی
شاید خیلی تعجب‌برانگیز نباشد که مددکاران اجتماعی در مکان‌های بالای این فهرست باشند. سر و کار داشتن با بچه‌های آزاردیده، یا خانواده‌هایی که بر لبه پرتگاه هر بحران قابل‌تصور هستند – همراه با کاغذ بازی‌های اداری - می‌تواند این شغل را که ۲۴ ساعت هفت روز هفته را در برمی‌گیرد، استرس‌زا و طاقت‌فرسا کند.

ویلارد می‌گوید: « فرهنگی وجود دارد که می‌گوید برای انجام بهینه کار، ‌باید واقعا به سختی کار کنید و در اغلب موارد فداکاری کنید. از آنجایی که مددکاران اجتماعی با افرادی کار می‌کنند که بسیار نیازمند هستند، فداکاری خیلی زیاد برای کار سخت است. من با مددکاران اجتماعی و دیگر حرفه‌های مراقبتی بسیار سروکار داشته‌ام و آنها واقعا خیلی زود از پا می‌افتند

کارکنان امور بهداشت و سلامت
کارکنان امور بهداشت و سلامت پزشکان، پرستاران، درمانگران و دیگرانی را که یا بی‌آنکه انتظاری داشته باشند، از جان مایه می‌گذارند، شامل می‌شود. این افراد ساعت‌ها و روزهای نامنظم بسیاری دارند که در آن، زندگی افراد در دستان آنهاست.
ویلارد می‌گوید: «آنها هر روز بیماری، زخم و مرگ را می‌بینند و با خانواده بیماران سر و کار دارند. این قضیه می‌تواند بر نقطه‌نظر فرد تاثیر بگذارد و او را به این نتیجه برساند که جهان، جای غمگین‌تری است

هنرمندان، بازیگران‌و نویسندگان
این شغل می‌تواند ساعت‌های نامشخص از زندگی فرد را با حقوق نامشخص اشغال کند و او را به انزوا بکشاند.
افرادی که با قوه خلاقیت سروکار دارند، بیش از بقیه در معرض اختلالات وضعیتی هستند، ۹ درصد این افراد در یک‌سال گذشته به افسردگی شدید مبتلا شده‌اند. احتمال ابتلا به افسردگی در هنرمندان و نویسندگان مرد بیشتر است. (تقریبا هفت درصد کسانی که تمام‌وقت کار می‌کنند.)
لگ می‌گوید: «چیزی که من بین هنرمندان و بازیگران زیاد دیده‌ام، بیماری اختلال دوقطبی است. افسردگی با آدم‌هایی که سر و کارشان با هنر است، عارضه‌ای غریبه نیست. سبک زندگی این افراد آنها را به افسردگی می‌کشاند

معلمی
به نظر می‌رسد نیاز به معلمان رو به افزایش است. بسیاری از معلمان، پس از مدرسه کار می‌کنند و بعد کار را با خود به خانه هم می‌برند.
ویلارد می‌گوید: «از هر جهت به معلم‌ها فشار می‌آید، از طرف بچه‌ها، والدین‌شان و مدرسه‌هایی که به دنبال ارتقای استانداردهایشان هستند؛ هرکدام از اینها خواسته‌های متفاوتی دارند. این وضعیت باعث می‌شود معلم‌ها به سختی کارشان را انجام دهند و به یاد نیاورند که با چه انگیزه‌ای کار در این زمینه را شروع کرده‌اند

مشاوره مالی
استرس. استرس. استرس. بیشتر افراد دوست ندارند با پس‌اندازهای دوران بازنشستگی‌شان سروکار داشته باشند. بنابراین می‌توانید معامله هزاران یا میلیون‌ها دلار از دارایی دیگران را تصور کنید؟
لگ می‌گوید: «تعهد بسیار زیادی برای امور مالی دیگران وجود دارد و در عین حال بازار در کنترل مشاور اقتصادی نیست

خدمات فروش
فروشنده‌ها در رده هشتم فهرست ما قرار دارند، بسیاری از فروشندگان کمیسیون دریافت می‌کنند به معنای این است که هرگز دقیقا نمی‌دانند پول کی به دست‌شان می‌رسد. آنها سفر می‌کنند و باید زمان زیادی را دور از خانه، خانواده و دوستان‌شان بگذرانند. اگر هم تنها کار کنند سودشان محدود خواهد بود.
لگ می‌گوید: «این درآمد نامطمئن، فشار زیادی را به همراه دارد و فروشندگی را به شغلی پراسترس تبدیل می‌کند»
__________________
aika
به بزرگتر از خودت احترام بذار، چون بیشتر از تو خوبی کرده...
و به کوچکتر از خودت احترام بذار، چون کمتر از تو گناه کرده...