در رسانه ملی چه می گذرد؟

در رسانه ملی چه می گذرد؟

                                                    بسم الله الرحمن الرحیم


متاسفانه چند سالی است که رسانه ملی به جولانگاه قائلین به نظریه غیر اسلامی "جسمانیت شیطان" آن هم در مبارک ترین ماه خدا شده است.

دقیقا همان ماهی که دست شیاطین بسته است و حتی در حوزه وسوسه و وحی شیطانی نیز چندان کاری از دستشان بر نمی آید.

درد آنجاست که امروز ظهر در برنامه وزین این شبها به وضوح این نظریه مطرح و از آن دفاع شد.

در حالی که بنده به شخصه حاضرهستم با هر شخصی در هر جایی که او بگوید مناظره نمایم و اثبات کنم بر مبنای آیات الهی و روایات مستند (نه روایات ضعیف که برخی آقایان به آن متوسل) می شوند.

شیطان قدرت انجام کار جسمانی را نداشته و واضح ترین دلیل بر آن را خود قرآن عزیز طرح می نماید:

سوره ابراهیم آیه 22:

وَ قالَ الشَّیْطانُ لَمَّا قُضِیَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَکُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَ وَعَدْتُکُمْ فَأَخْلَفْتُکُمْ وَ ما کانَ لِیَ عَلَیْکُمْ مِنْ سُلْطانٍ إِلاَّ أَنْ دَعَوْتُکُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لی‏ فَلا تَلُومُونی‏ وَ لُومُوا أَنْفُسَکُمْ ما أَنَا بِمُصْرِخِکُمْ وَ ما أَنْتُمْ بِمُصْرِخِیَّ إِنِّی کَفَرْتُ بِما أَشْرَکْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمینَ لَهُمْ عَذابٌ أَلیمٌ .

ترجمه:

و همین که کار خاتمه پذیرد(روز قیامت)، شیطان مى‏گوید: خدا به شما وعده درست داد. و من نیز به شما وعده (باطل و نادرست) دادم و تخلف کردم، من بر شما تسلطى نداشتم جز اینکه دعوتتان کردم و شما اجابتم کردید، مرا ملامت نکنید، خودتان را ملامت کنید، من فریادرس شما نیستم، و شما نیز فریادرس من نیستید من آن شرکتى که پیش از این (در کار خدا) برایم قائل بودید انکار دارم. به درستى ستمگران، عذابى دردناک دارند.

برادران و خواهرانم همانطور که دیدید شیطان قدرت انجام کار جسمانی نداشته و تنها وعده می دهد و وسوسه می نماید و می بینید که خود را نیز از گناه گناه کاران مبرا می داند.(برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص رجوع فرمایید به دو جلسه سخنرانی بنده در نمایشگاه قرآن و همچنین سخنرانی جن شناسی مدرن)

در واقع او فقط ایده می دهد و از طریق وسوسه ، وحی شیطانی ، تسویل، امنیه،نزغ، استزلال، استحواذ، نسیان و همز، انسان را به بیراهه می کشاند.

دوستان آنچه سریالهای سیما نشان می دهند ترکیبی از عقاید اسلامی و اسرائلیات است و با نگاه صحیح قرآنی مطابقت ندارد.

اما تمثل جنیان و شیاطین تنها بر یاران و اولیاء ایشان ممکن است و آن هم به این معنی که تنها فرد مذکور آن موجود را می بیند و دیگران قادر به دیدن وی نیستند.

تمام اینها در حالی است که باید میزان نفوذ شیاطین جنی در زندگی انسان را به دو دوره قبل از بعثت (یا تولد) پیامبر و یا بعد از آن تقسیم نمود که پر واضح است بعد از بعثت پیامبر حوزه نفوذ آنها محدودیت بیشتری یافت.

در هر حال نه آنچه در باره افراد به  کما رفته می گویند صحیح است و نه شیاطینی که با کاراکتر "الیاس" ایده آن وارد سریالهای ماه مبارک شد.

خیالات و وهمیات نویسندگان و کارشناسان مذهبی برخی از این سریالها تا جایی است که برای  ماست مال کردن و به قولی خوراندن مطالب کذبشان دست به داستان پردازی های هالیوودی نیز بزنند.

برای نمونه در سریال پنج کیلومتر تا بهشت ، کاراکتر امیر حسین از همراه و راهنمایش (بخوانید دوست دخترش در عالم ارواح) می پرسد :

چرا ما از دیوار می توانیم عبور کنیم ولی در عین حال می شود بر روی مبل نشست؟

کاراکتر مینا در پاسخ می گوید:

"چون در زندگی عادی عادت کرده ایم و اگر حواست را جمع کنی از این اشیا هم عبور خواهی کرد"

با این فرمول امیر حسین بر صندلی می نشیند و ناگهان از آن عبور کرده و به زمین می افتد.

بنده نیز سوالی از خانم مینا دارم:

"مگر ما در زندگی عادی خودمان از دیوار رد می شده ایم که ارواح مذکور می توانند عبور کنند و گویا عادت دارند، و دیگر اینکه لابد اگر فرد حواسش را به زمین هم جمع کند از کره زمین عبور خواهد کرد ".

در یکی از افطاری هایی که جایی دعوت بودم یکی از عزیزان همزمان با پخش سریال مذکور و متاثر از آن  گفت: بیایید تا زنده هستیم همه جا را بچرخیم چون هنگام مردن و یا کما روحمان فقط اماکنی را می تواند برود که قبلا رفته باشد.

متاسفانه این تفکر در ماه خدا ، سال به سال در حال گسترش است و ارواح افراد به کما رفته وظایف عجیبی را نیز به عهده می گیرند.

از پیغام رسانی برای افراد زنده گرفته تا حلالیت طلبی و اخیرا هم رفتن به خواب مردم.

براستی چه جریانی صدا و سیمای شیعه خانه امام زمان را به این سمت کشانده است.(البته به شرطی که باز بنده را به توهم توطئه محکوم نکنند)

البته آنچه خواندید فقط نمونه کوچکی از این نابسامانی های فکری در تولیدات این سازمان است.

شاید اگر می خواستیم با امریکا یی ها پای میز مذاکره بنشینیم حاضر بودند ده ها هزار دلار  بدهند تا فیلم هایی نظیر انیمیشن "ناین" "شرلوک هلمز" ، "گنجینه ملی " و اخیرا در عید سعید فطر فیلم سینمایی "Paul" از شبکه های ما پخش شود تا ما هم در جنگ نرم صهیونیستها نقشی داشته باشیم!

همه این ها در حالی است که رسانه ملی نسبت به استفاده از کارشناسان نیز سنگ تمام گذاشته و صد البته اجازه به افرادی نمی دهد تا انحرافات جدی دینی و مذهبی تولیدات  این سازمان را زیر سوال ببرند و ظاهرا مهم نیست به چه قیمتی قرار است این اتفاق بیافتد؟

دوستان مرادمان از انتقاد، تکامل و هدایت است و خدا می داند همین صدا وسیما هر وقت که از بنده خواسته است با وجود مشغله فراوان برای ایشان اولویت قائل بوده ام .

علی اکبر رائفی پور

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد