چرا خیانت؟مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند

چرا خیانت؟
مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
واژه خیانت واژه ای‌کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به زنش خیانت کرد و دور از چشم اوبا زنی دیگر ارتباط برقرار کرده است.
واژه خیانت واژه ای‌کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به زنش خیانت کرد و دور از چشم اوبا زنی دیگر ار تباط برقرار کرده است . و بارها نیز با خود گفته‌اید چرا این‌گونه شد، چرا؟ مگر زن او چه چیزی کم داشت؟ او که از هر نظر زنی کامل و نمونه بود چرا شوهرش قدر او را ندانست؟ و انواع این پرسش‌ها که تا به حال نتوانسته‌اید برای آن پاسخی پیدا کنید.

حتی شاید هم نگران این مساله شده‌اید که نکند خدای ناکرده شوهر شما، برادر شما و حتی خود شما (البته اگر خواننده این مطلب یک آقا باشد) چنین راهی را انتخاب کند. آسیب شناسان اجتماعی معتقدند که تنوع‌طلبی، عدم جذابیت همسر، عدم ارضای نیازهای جنسی، ضعف اعتقادات مذهبی و پایبند نبودن به سنت‌ها از جمله عوامل خیانت مردان به همسران خود است.

از نظر آنان عوامل بسیاری در بروز خیانت در یک خانواده دخالت دارد ولی موارد فوق به عنوان عوامل کلی نقش موثری در رویگردانی مردان از خانواده دارد.

به گفته این کارشناسان، مردان معمولا به دو دلیل تنوع‌طلبی و مسائل جنسی دست به این کار می‌زنند. لذا چنانچه همسر وی شناخت کاملی نسبت به نیازهای او داشته باشد و به آن نیازها نیز توجه کند در آن صورت این اتفاقات به ندرت پیش خواهد آمد.

آنچه که مسلم است خیانت مردان به زنان یکی از راه‌های قطع ارتباط میان همسران است و زمانی که مردی مرتکب خیانت می‌شود دیگر همسر وی به او اطمینان ندارد و به دست آوردن مجدد این اطمینان کار بسیار دشواری است و چه بسا حتی دیگر این اطمینان به وجود نخواهد آمد.

کارشناسان در مورد دلایل بروز خیانت در مردان می‌گویند: در بسیاری از موارد خیانت زمانی روی می‌دهد که هیچ‌گونه پیوند عاطفی میان زوجین وجود ندارد یا این که مرد احساس می‌کند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده است و از صحبت کردن و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می‌برد و کم‌کم به این نتیجه می‌رسد که اوقات فراغت خود را به جای این که با همسر خود بگذراند با دیگری سپری کند.

حمید قربانی، یکی از مردانی که به پایبندی خانواده بسیار معتقد است در این‌باره می‌گوید: یکی از دلایل ایجاد ارتباط با شخص دیگری از سوی مرد عدم ارضای نیازهای روحی و عاطفی در خانواده است چرا که زن از ابتدا در خانواده آموزش محبت را ندیده است و نمی‌داند که چگونه باید به همسر خود محبت کند لذا ریشه اغلب مشکلات خانواده‌ها در نبود محبت، نبود رفتارهای عاشقانه و همچنین مشکلات اقتصادی است.به طور کلی دلایل بروز خیانت در مردان را در عوامل مختلفی باید جستجو کرد، دلایلی چون کم شدن عشق و علاقه میان زوجین. بسیاری از مردان پس از مدتی زندگی زناشویی عشق و علاقه خود را به همسرشان از دست می‌دهند و از آنجایی که به دلیل داشتن فرزند نمی‌توانند تصمیم به جدایی بگیرند راه دومی که همان انتخاب فردی دیگر است را در پیش می‌گیرند.

از سوی دیگر اغلب مردانی که به همسرانشان خیانت می‌کنند در توجیه رفتار نادرست خود، رفتارهای زشت، نق زدن‌های دائمی و نزاع‌ها و مجادله‌های همسر خود را عامل رفتار خود می‌دانند و معتقدند که خیانت بهترین راه فرار از خانه و خانواده است. همین مردان عدم جذابیت همسر خود را از عوامل دیگر می‌دانند و گله‌مند هستند از این که همسرشان دیگر مانند سابق به ظاهر خود نمی‌رسد و توجه چندانی به آرایش و پوشش خود ندارد.

اگر چه دلایل فوق تا حدودی درست است ولی بوا لهوسی و هوسرانی این مردان را نمی‌توان انکار کرد. این مردان توانایی نه گفتن در روابط جنسی را ندارند و حتی ممکن است شرایطی برای آنها پیش آید که نتوانند در مقابلش خودداری کنند. همچنین بسیاری از مردان نیز مایلند بدانند که چقدر از نظر سایر زنان جالبند و از جذابیت برخوردارند و به خاطر وجود همین حس برتری‌جویی به سوی روابط غیرمشروع کشیده می‌شوند.از سوی دیگر روان‌شناسان معتقدند که گرایش مردان متاهل به سوی زنان دیگر صرفا به دلیل نیل به اهداف جنسی نیست. بلکه مشکلات عاطفی، روحی و روانی دوره‌های مختلف زندگی در این باره نقش بسزایی دارد چرا که این افراد وقتی به هر دلیلی در خانه، مدرسه، اجتماع و زندگی مشترک با کمبودها و بی‌توجهی‌های عاطفی روبه‌رو می‌شوند ناخواسته از مسیر اصلی زندگی منحرف می‌شوند.

به گفته این کارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسی با شوهر یکی از عوامل مهم برای بروز خیانت در مردان به‌شمار می‌رود که از مهم‌ترین علل خیانت مردان این است که این مردان همسر را برای گذران امورات زندگی انتخاب می‌کنند و در این میان عشق و محبت بسیار کمرنگ است.

اما در تقابل این دیدگاه زنان بلافاصله پس از ازدواج خود را عاشق و وابسته عاطفی همسر خود می‌دانند و در زندگی زناشویی فقط به همسرشان فکر می‌کنند.همه مردان تا حدی می‌دانند که خیانت، کار درست و پسندیده‌ای نیست و حتی فکر خیانت را در سر خود نمی‌پرورانند ولی برخی از آنها متاسفانه پس از مدتی مرتکب این اشتباه می‌شوند. فراموش نکنیم مردی که برای خود ارزش قائل است و به ارزش‌های انسانی خود پی‌برده است هرگز دست به خیانت نمی‌زند و زندگی همسر و فرزندانشان را فدای امیال جنسی و هوس‌های موقت خود نمی‌کنند. آنها به خوبی می‌دانند که هیچ‌گاه روابط پنهانی نه تنها پایدار نمی‌ماند بلکه ممکن است زندگی و خانه آنها را از بنیان خراب کند که دوباره ساختن آن کاری غیرممکن خواهد بود.نویسنده :دیانا رحمتی
نظرات کاربران:
چرا فکر میکنید اگر مردی با زنی دیگر ارتباط بر قرار کرد نامش خیانت است ؟ آیا مرد نمی تواند زوجه دیگری اختیار کند و آیا این حق مرد نیست ؟ چطور زنان هر مقدار که میخواهند برای خود مهریه تعیین میکنند و نامش هم برابر قوانین شرع و اسلام و کشور عند المطالبه است . اما اگر مرد بر اساس همان قوانین شرع بخواهد زن دیگری اختیار کند نامش خیانت - بی وفائی و بزه و هزار نام دیگر است ؟ اگر یک مرد یک عمر با یک زن زیر یک سقف علی رغم همه نا همگونی های ارتباطی با همسر خود زندگی کرد مردی وفادار و خوب تلقی میشود ؟ اما اگر با با زن دیگری ارتباط برقرار کرد ( البته از راه قانونی و شرعی ) خیانتکار محسوب میشود . پرواضح است که اگر مردی چه مجرد چه متاهل بدون در نظر گرفتن قوانین تعریف شده بر ازدواج و ازدواج موقت عمل نماید خاطی محسوب میشود آنهم دیگر نه خیانتکار بلکه زانی که مجازت سختی برای آن در نظر گرفته شده .
پس نویسنده محترم و بویژه مسئولین محترم سایت همصدا در نظر داشته باشند اگر مطلبی را درج میکنند به عواقب و آثاری که در جامعه میتواند داشته یاشد توجه نمایند . چرا با این نوشتار خود اینگونه القا میشود که حلال خدا حرام میشود . کمی فکر کنید بعد بنویسید . با یک ژست روان شناسی و به اصطلاح علمی ضربه ای به جامعه نزنید که نشود آن را اصلاح کرد .
مشکل بیشتراز زلیخاها ست ، یوزارسیف ها کارشون درست تره.

نویسنده مطلب فوق نه تنها واژه خیانت را تعریف نکرده ، بلکه به شکلی کاملا فمینیستی ، برخی مردان مظلوم این سرزمین را با داشتن هرگونه ارتباط اعم از مجازی یا حقیقی محکوم و متهم به خیانت نموده است که دور از انصاف بوده و توهینی هست مستقیم به همه آنهایی که در عصر تکنولوژی ، اعتقاد به ارتباطاتی مدرن و غیر سنتی دارند که متاسفانه فرهنگ آن در این سرزمین وجود ندارد همانند مشارکتهای اجتماعی در بحثهای علمی در کلوبهای مختلف ، شرکت در سمینارها ، مشاوره های اجتماعی، استفاده ابزاری از اینترنت و ... که هرکدام از این موارد از نظر ببیننده خارجی می تواند در برخی شرایط واژه خیانت را در ذهن تداعی نماید ولی عملا خیانت نبوده و اغلب تبادل افکار و ارتباطات سازنده است.
و در مقابل زنان جامعه را مبرا از هرگونه اتهام دانسته که "در زندگی پس از ازدواج خود را عاشق و وابسته عاطفی همسر خود می‌دانند و در زندگی زناشویی فقط به همسرشان فکر می‌کنند" . در صورتیکه عملا اینطور نبوده و "مشکل بیشتر از زلیخاهاست و یوزارسیف ها کارشون درست تره".
هرگاه بخواهیم موارد خاصی از ارتباطات نادرست را در نظر گرفته و صرفا به همین مطالب اکتفا نموده و دامنه بررسی را محدود نماییم ابتدا می بایست مفهوم خیانت را شکافته تا به معنای واقعی خیانت مردان و زنان را بررسی نماییم که در این حالت نیز، بازهم سطحی نگری درست نبوده و نیاز به نگاه عمیقانه داریم و چه بسا با حذف عواملی که بصورت زنجیروار و علت و معلولی مشکلات اینچنینی را در جامعه بوجود می آورند ، نیمی از مشکلات از بین خواهند رفت.
مضافا اینکه بنده میخوام اشاره کنم به مظلومیت مردان و زنان جامعه ما که نه به اندازه کافی بدلایل مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی وقت دارند که در اختیار خانواده باشند نه از نظری روحی ، حس و حال دگرپردازی / تنوع طلبی و کارهای ضد ارزشی را دارند (کارهایی از نظر نویسنده خیانت محسوب می شود) و اغلب دچار روزمره گی اند. چه بسا هرگاه به اندازه کافی و پرنشاط می توانستند در کنار خانواده باشند مسائلی چون خیانت در جامعه رنگ می باخت و اگرهم اکنون نیز استثنائاتی نیز در این خصوص وجود دارد متاثر از مشکلات محیطی است که در آن زندگی می کنیم .
مشکلات و معضلات جامعه روی همدیگرو نهاد خانواده اثر می گذارند و وقوع یک حالتی خاص در یک فرد می تواند معلول مشکلات جامعه باشد که گریبانگیر فرد شده است ، بنابراین می بایست سمت و سوی جریانات فکری جامعه در جهت رفع یکایک مشکلات یا معضلات باشد نه اینکه بخواهیم با نگارش مطالبی اینچنین آتش اختلافات را در خانواده ها شعله ور نماییم و آمار طلاق را بالا ببریم ضمن اینکه قوانینی برای جامعه اسلامی وجود دارد که بر روی خیلی از رفتارهای مردم صحه گذاشته و آنها را تایید می کند اما چون فرهنگ سازی نشده یا فرهنگ آنها در جامعه وجود ندارد اینگونه رفتارها نیز نکوهیده و گاها حرام یا خیانت یا خانمان برانداز یا ... تلقی می گردد. سیامک ستایش
خیلی کارهاست که انسان میتواند انجام دهد ولی انجام ندادنش نشانه تعالی اخلاقی است خیلی ساده میتوان گفت من اگر رشوه نگیرم کس دیگری میگیرد یا اگر از یک نزول خور بپرسید میگوید کار مردم را راه میاندازم نه برادر توجیه کردن راحت است آن روز که در خانه دختر مردم آرزوهایت را میگفتی نگفته بودی دنبال چند تا خانم میگردی پایبندی به قول وقرار و تعهد داشتن مرد میخواهد
نمی توان هر ارتباطی را خیانت نامید. بعنوان مثال ، چرا می بایست ارتباط مرد را با شخص ثالث که اغلب با سرد مزاجی ، نق زدنهای دائمی زن خویش و نزاعهای داخلی و خارجی طولانی مدت ، مسافرتهای طولانی مدت زن به تنهایی و ... مواجه است ، خیانت نامید؟ چرا مرد باید بدترین شرایط را تحمل نماید در صورتیکه دستش باز هست و راحت می تواند شرایط مساعدی را حتی بصورت شرعی برای خود ایجاد نماید؟ زن لازم است تا با توجه به محیط و شرایطی که برای مرد مهیاست روش شوهرداری را قبل / بعد از ازدواج آموخته و کمک کند تا شوهرش را از تعهد خارج نسازد. هم از نظر روحی و هم از نظر جنسی. همینطور برای مرد نیز ضروریست تا زن داری را بیاموزد.
بروید مطالعه کنید و ببینید که در خصوص شوهرداری زن یا زن داری مرد در اسلام به چه نکات برجسته ای اشاره شده است(با یک جستجوی ساده در اینترنت نیز میسر است) که هرگاه نیمی از این نکات در مرد و زن رعایت گردد مشکلات حل خواهد شد. موارد صدرالاشاره در مطلب فوق مانند عدم جذابیت همسر/ عدم ارضای نیازهای جنسی واقعا مهمند و همسران باید به این نکات توجه نمایند.
منظور از عدم جذابیت همسر ، جذابیت ظاهری نیست بلکه جذابیت رفتاری و اخلاقی است. ناهنجاری های اجتماعی در مرد و زن معلول عوامل مذکور و سایر عوامل است بنابراین مرد و زن باید به نحوه رفتار خود در خانه و در اجتماع بیشتر دقت نمایند. س
نویسنده دوم ، من با شما موافقم .
man maryam .y hastam az shz in neveshteharo ghabool daram vali man khodam 6mahe ke ezdevaj kardam ba hamsaram hich moshkeli nadashtam moteasefane ooshon hamash donbale zanane shohar dare bad hast albate zekr konam ke shoharam bacheye talagh hast va zendegiye pedaro madarash ham bar sare hamin masael kharab shode ishon har bari ke dastesh roo mishe ezhare nedamat mikone vali hamchenan karhasho edame mide va kheyliyasm dorogh mige man vaghean dar moonde shodam nemidonam bayad chi kar konam hame jore emtehanesh kardam vali hich jor javab nadade az nazare atefi ehsasi ravabete jensi hich moshkeli nadare be nazare shoma man bayad chi kar konam?
kamelan maloome ke aghayooni ke az in bahs khosheshon nayumade hame ba khianat ashena hastand va che basa ke badeshoon nemiad khianat konand...ama bayad begam ke ma ensan hastim !!!!!!! ma bayad ye farghi ba heyvan daste bashim .... chera mard ha enghadr rahat be khod ejjaze midahand ke khianat konand ?! hame be in khatere ke mard ha khodeshoon kamboode aatefe darand . hamin o bas !!!!!!
نویسنده اول، اول متن را بخوان بعد نظر بده، خیانت مردان ، منظور مردانی هستند غیر قانونی و غیرشرعی خیانت می کنند. درضمن انواع خیانت وجود دارد : خیانت جنسی ، خیانت احساسی ، خیانت عاطفی و ... . لازم نیست که حتما همبستر شوند، می توانند از طریق ارتباط عاطفی احساسی با جنس مخالف خود ، به همسر خود خیانت کنند.
خیانت خیانت است کسی که خیانت می کند آدم ضعیفی است که از مسایل روزمره ی زندگی خود به خیانت پناه می برد کسی که همسرش را دوست بدارد با زن دیگری ارتباط برقرار نمی کند. هر ارتباطی باید حد و مرزهای خود را داشته باشد.مردی که می خواهد خیانت کند چرا ازدواح می کند و اگر ازدواج می کند چرا خیانت می کند. مردی که به زندگی / به زن خیانت می کند لایق بخشیدن نیست
سلام .این شخص که احتمالا اقا هم هستند بهتر است این امر را نه برای نیل به هوسرانی خویش در یابد .این اقا که دم از شریعت میزند
حاضر است اگر صاحب دختری بود برای دامادش چند همسری مشروع!
را قبول کند ؟مسلما نه
نتیجه .اولا ان مهریه که عرض کردید برای جلوگیری از این اقدام است نه مجوز خیانت.
ثانیا خانمها هم به حکم یک عمر وفاداری واوردن فرزندانی زیبا برای همسرباید چند صباحی به استراحت وهوسرانی بپردازد که این هم احتمالا منطق شرعی شما نمی پذیرد .ولی زنان انقدر منطق انسانی و شعور سشان می شود که پایبند اصول زناشوئی باشند.
ثالثا بنا به ایده شما بهتر نیست همه مردان دنیا مسلمان وهمه زنان مسلمان دین دیگری اتخاذ کنند.
با سلام. اینو بدونید اگر مردی مشکلی بازنش نداشته باشه زن دیگری را اختیار نمی کند و اما طبع مرد با زن فرق دارد و اینکه ما مسلمانان به شرع اعتقاد داریم که چرا مرد 4 زن میتواند اختیار کند بر حسب بی میلی یا نرسیدن زن به مرد نیست خیر بر حسب طبعی که دارد مردها همیشه تنوع پسندند و این امتیاز را از زنان بیشتر دارند شاید هیچ زنی اینو قبول نکنه اگر این نبود شرع میگفتد مرد 2 زن میتواند اختیار کند اگر از اولی تمکین نمیشود از دومی حتما می شود اما چنین نبوده و 4 زن میتواند اختیار کند ما با هر چی بجنگیم نمیتوانیم با حقیقت بجنگیم به نظر من خیانت آن است که مردی زنی داشته باشد و زن دیگری را بر آن ترجیح دهد و از حق و حقوق آن به دیگری بدهد و از نظر اخلاق و تمکین و هر چیزی کم بزارد اما اگر رابطه ای داشته باشد و هیچ لطمه ای وارد نشده باشد خیانت نیست اصلا خیانت زمانی میشود این اسم را بر آن رابطه نهاد که زن مرد بفهمد چون هیچ زنی حاضر نیست کسی را کنار خود شریک بداند. اما شرعا مرد میتواند 4 تا شریک کند و کسی نمیتواند از شرع ایراد بگیرد والسلام.
در جامعه ای که چند همسری مرد ثواب محسوب میشود و ارتباط تلفنی زن به سنگسار می انجامد در حالی که خیانت چه برای مرد و چه برای زن بر اساس قران چندین ضربه تازیانه داردپس من به عنوان یک زن و مسلمان در جامعه ای که دم از دین و اسلام نیست زندگی میکنم و هیچ حق و حقوقی شامل حال من نمیباشد.
سلام
جالب بود من خودم همین مشکل را دارم یعنی همسرم از من تمکین نمی کند بدون اجازه هر کاری انجام می دهد ناشزه است و من مجبور شدم که شخص دیگری را برای ارضای نیاز عاطفی در نظر بگیرم که متاسفانه در حال متارکه هستیم
او درک نمی کند که مردش نیاز دارد جه روحی جه جسمی
خانم ها کی می خواهند یاد بگیرند این مسائل را زمانی که دیگر دیر شده و پا در راهروی دادگاه خانواده گذاشتند تازه مفهوم زندگی زناشویی را درک می کنند که دیگر دیر شده
مردانی که هر گونه رفتار کثیف خود را به پای اسلام می گذارید که اجاه داده تا 4 زن بگیرید اگر مرد هستید و می خواهید دستورات اسلام را رعایت کنید تنها یک شرط را رعایت کنید و آن با اجازه زن اولتان زوجه دوم را اختیار کنید نه پنهانی و ...
تااینجاقبول که شمال مردان به دلیل ضعف درحل باره ای مسایل وفرارازانان نیازبه تعددزوج داریدولی یه سوال ایا اگرمادر ویاخواهران خودشما هم دچار این گونه مشکلات بودندبه بدروهمسران انان همین روش رابیشنهاد میکردید؟البته ضعف شما مردان به ابتدای خلقت برمیگرده:شمانتوانستیددرمقابل خوردن گندم نه بیارید.میخواهیددرمقابل زنان نه بگوییدتقصیرمازنان است که شمارادست بالا گرفته ایم.
سلام
متاسفانه مردان زیادی وجود دارند که تمایل به خیانت دارند به خصوص خیانت عاطفی مرد ذاتاً به عشق ورزیدن نیاز دارد و زنان به اشتباه فکر میکنند که برای مردان جسم زن کافی است من دختری جذاب هستم طوری که مردان چه متاهل و چه مجرد تمایل به وارد شدن به بازیهای عاشقانه رفتاری با من دارند البته عاطفی، من ناراحتم از اینکه چرا زنان مشرق زمین اینقدر نسبت به مردها کم دانشند (البته من هیچگاه در خیانت آنها شریک نشده و نمی شوم زیرا اگر قرار بر این باشد جامعه منحرف می شود ) و راز جذابیت من بیشتر از هر چیز پاکی و رفتاری شاد و صادقانه است شاید زیبایی هم چاشنی آن باشد ولی من همه حریم هایی که در اسلام گفته شده رعایت می کنم و پوشش کاملی دارم اینها را میگویم تا زنان بدانند اگر بیریا و تکلف همسرشان را دوست داشته باشند و به او اعتماد داشته باشند و با عشق این مطلب را به آنها بگویند و همواره به خدا توکل داشته با شند و متوسل به اهل بیت باشند مردشان آنها را دوست خواهد داشت
1. مردان انسانند نه ففط جنس مذکر
2. مردان تمایل بیشتری به رفتارهای عاشقانه و رمانتیک دارند
3. گاهی مردان را در بازیهایشان با خودتان راحت بگذارید
4. مردها از رفتارهای مردانه نزد دیگران (جامعه ، مادر پدر و اقوام و دوستان خسته) می شود و تنها آغوش گرمی که کودک درونش را بیدار میکند و میگذارد بچگی کند آغوش شماست بگذار همچون کودک در اغوشت بازی کند و آرام گیرد)
5. اورا سرزنش نکن مردها بیشتر از هر کسی موقع اشتباه خود را سرزنش می کنند
6. نگاه های عاشقانهات را از او نگیر
7. از همان اول ازدواج با محبت احترام او را نگهدار
8. به رفتارهای اشتباه او نخند
9. رقتاری خاص در محبت هایت در پیشبگیر و او را سورپرایز کن
10. وقتی عصبانی است با او مجادله نکن
11. وقتی آرام شد طوری رفتار کن که تمایل به در آغوش کشیدن تو داشته باشد و جسمت را احساس کند و آرام گیرد
12.یادت باشد بهترین زنان از نظر حضرت زهرا (س) بهترین در شو هر داری هستند
13. خود را باور کن و اول جسم و روح خودت را دوست داشته باش
14. فضاهای رمانتیک برای او ایجاد کن خلاق باش و باهوش از یک دانه شمع گرفته تا لباس خودت
15. همیشه ناز کن و منزه باش ولی در موقع احساس نیاز اورا از ساعاتی که میل در تو ایجاد می شود مطلع کن و به او بگو آنقدر احساس میکردی دوستش داری که تمایل داشتی خودت را به بازوهای قدرتمندش بسپاری
و جسم قدرتمند و زیبایش را احساس کنی زنان مشرق زمین این بی شرمی نیست
16. قوی و با اعتماد به نفس باش
17. علایق خود را دنبال کن
18. پشت سر زنهای دیگر مثل چادریها و بی حجابها و غیره داستان پردازی نکن و امل یا بی فرهنگ آنان راپیش شوهرت نشان نده که خودت را ویژه نشان دهی چرا شوهر و فرزندانتان را بدبین میکنید همیشه زنان کاملی در جامعه وجود دارند زیباتر داناتر باهوشتر آیا میتوانی همه انها را خراب کنی و بدنام
19. مردها صاحب شعورند و میفهمند که میخواهی ضعف های خودت را بااین حرفها بپوشانی
20 . پس اگر میخواهی عزیز باشی انسان باش و برای شوهرت آنچنان ارزشی قائل باش که هیچکاه تحقیرش نکنی

در این موارد حرف زیاد دارم ای زن زیبا تو بهترینی از بعضی حرفهای من ناراحت نشو همین افکار است که نگاه مرا به دنیا زیبا کرده و مردهای زیادی تمایال به عشق ورزیدن به من دارند ولی من عاقلم با ایمان و هیچگاه ان شاء الله خیانت نخواهم کرد
باجناق من متولد 1314 و همسر ایشان متولد 1330 هستند. خواهرخانم من از نظر زیبائی حتی هنوز در سن 58 سالگی در سطح بسیار بالائی است و از نظر خانه داری و تمیزی ذاتی و ... زنی است واقعا ایده آل ( مثل خواهرش که همسر من است ). بسیار هم پاکدامن است و اگر قرار بود خدای ناکرده قدم کج بردارد در جامعه امروزی ما دهها خواستار داشت اما اهل خیانت نیست و به شدت به زندگی زناشوئی اش پایبند است. شوهر ایشان به گواهی خانم های فامیل مردی زشت رو ، بسیار بد اخلاق ( در شرایط عادی هم با داد زدن حرفش را پیش می برد ) ، لاقید نسبت به زندگی ( علیرغم امکان خانه دار شدن در سالهای دورتر هیچگاه اقدام نکرده و هنوز مستاجر است) البته شیکپوش و چرب زبان در مقابل بانوان است. هر چند ماه یکبار هم با کس جدیدی روی هم می ریزد و دستش پیش همسرش رو می شود. قسم به قرآن می خورد که این ها همه خیالات است ( بارها او را با خانم های دیگر سر قرارشان گرفته اند ) . چند روزی ظاهرا دست بر می دارد اما دوباره مشغول می شود. با همه این ها خانمش به شدت عاشق او است و هر بار آقا را به خوبی و خوشی می بخشد . البته اول داد و بیداد می کند و بعد گریه و زاری گاهی هم از خانه قهر می کند ( و بلافاصله به فامیل می گوید تو رو خدا ما را آشتی بدهید !)
آیا زنان ما باعث نمی شوند ما با الگو قراردادن این آدم فاسد و بی شعور به خودمان بگوئیم بد نیست دمی به خمره بزنیم چون زن ما دست آخر ما را می بخشد و تازه التماس می کند به خانه راهش بدهیم؟ آیا همین که خانم های ایرانی مردان حرامزاده و بی مسئولیت و خیانت کار را بیشتر دوست دارند و به دست و پایشان می افتند تا طلاقی صورت نگیرد نشان نمی دهد که مشکل فقط در بوالهوسی مردان ما نیست که در بی غیرتی و بی شخصیتی زنانمان هم هست ؟
21. در مورد مردانی که خیانت میکنند باید به آنها بگویم من یک زنم اما همه زنها در چیزهایی که شما میخواهید می توانند شبیه به هم رفتار کنند این شما هستید که با رفتارتان همسرتان را از خود دور یا نزدیک می کنید با لبخند روزهای نا مزدی با او رفتار کن تا ببینی که چطور دوباره همان برق گیرای اولیه تو را به خود میخواند و لازم نیست با زن دیگری ارتباط برقرار کنی و بعد از آن عذاب و ناراحتی احساس کنید
من زنی هستم که 4ساله ازدواج کردم، با شوهرم همکلاسی بودیم ودر دانشگاه ب هم آشنا شدیم،4سال با هم همکلاسی بودیم(نه دوست) وبعد از آن ازدواج کردیم.شوهرم عاشق من بود .حالا یه بچه سه ماهه داریم. حدود6ماه پیش متوجه خیانت همسرم به خودم شدم.ازلحاظ عاطفی شکست سختی خوردم،چون اون جوری خودش رو عاشق من نشون میداد که به هرکس که این موضوع رو میگم باور نمی کنه؟ به نظر شما این کاردرستیه ؟من از لحاظ مالی و اجتماعی میتونم از پس خودم وبچه ام بر بیام.به نظر شما من باید از شوهرم جدا بشم. البته خودش این موضوع رو انکار میکنه،ولی من چیزایی ازش دیدم که غیر قابل انکارن،اون میگه که همه چیزا اتفاقیه. ولی چه قدر اتفاق پشت سرهم میتونه برا یه نفر بیافته.
به نظر من خیانت یه امر غیراخلاقیه که هیچ چیز نمیتونه توجیحش کنه، من خیلی به کمک فکری نیازدارم، لطفا به من کمک کنین.مرسی.
من 12 سال است ازدواج کردم یکبار به همسرم تهمت زده شد همه باور کردند الا من .شاید به خاطر این بود که زندگیم از هم نپاشه .ولی مدتیه بدبین شده ام و او را زیر نظر دارم گاهی شماره های مشکوک رو گوشش میافته زنگ می زنم خانمی جواب می ده دارم دیوانه می شم دو تا بچه دارم و شوهرم همیشه بهم اظهار محبت می کنه آیا واقعا داره منو می پیچونه؟ در ضمن من از هیچ کاری براش دریغ نمی کنم و او مرد خوش تیپی است و از من بهتره
به نظر من مردی که به زنش خیانت میکنه باید بهش خیانت کرد تا بفهمه یک من ماست چقدر کره میده . زن پاک مال مرد پاک است مرد پاک هم لیاقت زن پاک را دارد
من زنی هستم که شوهرم فقط به خاطر تنوع طلبی به من خیانت کرده است.وضربه روحی سختی به من وارد کرده .من از نظر زیبایی و از نظرکاری و خانوادگی هیچ مشکلی ندارم .ایا این واقعا حق من بود که امروز یک ادم افسرده باشم و دست از همه ارزوهایم بکشم .من فقط 25سال سن دارم و نمیدانم بقیه عمرم راچگونه زندگی کنم
نظرات 8 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 http://rozegareamard.blogsky.com

وقتی از همهی مردا بپرسی چرا به زنت خیانت میکنی حتما با این جوابا روبرو میشی. 1 زنم تو سکس کم میزاره یا به عبارتی با هام سکس نمیکنه 2 زنم شلختس 3 منو درک نمیکنه 4 به خودش نمیرسه.در حالی که اکثرا به دنبال بهانه هستن که خیانتشونو موجه جلوه بدن و مردی که دلایلش واقعی باشه کمه.و من اینجا از خانوما میخوام حتما در طول روز ساعتهایی رو به خوشون و علاقه هاشون اختصاص بدن و اینجوری نباشه که مثل بدبختا تنها منتظر اون لحظهای باشن که شوهرشون از راه برسه و اگه رمق و نایی براش مونده باشه یه نیم نگاهی بهشون بندازه سعی کنید همیشه تو دسترس مرد نباشید .این اون تجربیاتیه که من در طول 14 سال زندگی مشترک دارم.

زن شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

بله درست می گویید زن پاک حق مرد ناپاک نیست
باید مرد خایین را رها کرد ولی با قضا وت های نادرست جامعه چه کنیم زیبا نجیب با مدرک تحصیلی بالا وحقوق بالا چون ازدواج دوم من است مجبورم خیانت را تحمل کنم شوهرم تنوع طلب وپولدار است به خدا تمام راههای جلب همسر را هم امتحان کرده ام فکر میکنم نقطه ضف مرا میداند ترس از ابرواو فهمیده که دوست ندارم جدا شوم وخیالش راحت است

عاطفه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

سلام ُ من زنی ۲۵ ساله هستم .۱۷ سالم بود که عاشق همسرم شدم و با وجود مخالفت های دو خانواده با هم ازدواج کردیم .دو سه سال که گذشت همه فهمیدن مخالفت هاشون بی دلیل بوده ومن برای خانواده همسرم واون برای خانواده من خیلی خیلی عزیز شدیم ُ همه اینها با محبت صورت گرفت . داستان زندگی پر پیچ و خم و طولانی و عاشقانه ای داریم.اما ۶ ساله که متوجه ارتباط همسرم با یکی از دوستای مشترک مجردمون شدم .اوایل خیلی سختگیری و بی تابی می کردم اما حدود سه چهارسالی میشه که کاری به کارش ندارم .اونا راحت به هم اس ام اس میدن ُتلفن میکنن وحتی با این که اون خانم تویه شهر دیگه زندگی میکنه همسرم به دیدنش میره .اون خانم ازدواج نمی کنه وهرروز نگرانی من برای آیندش بیشتر میشه .من انقدر صبوری کردم که همسرم وقتی می خواد بره پیشش یا حتی وقتی پیشنهاد صیغه بهش اد و اون خانم قبول نکرد با من در میون گذاشت.خوشحالم که پنهون کاری در میون نیست و به همسرم ایمان دارم که دست از پا خطا نمیکنه اما با قلب شکسته و اعصاب خراب که نمیذاره به خونه زندگی و بچه ۴سالم برسم نمیدونم چیکار کنم . شما جای من بودین چیکار میکردین .مشاورای خانوادهمیگن من بهترین کارو کردم (صبوری و جاب اعتماد همسر و ساختن محیطی که حرفشو تو خونه بزنه)شما چی میگین.

عاطفه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:44

چرا همه میگن زن باید محیط مناسب آماده کنه ُ زن باید از نظر جنسی به مرد برسه ُ زن بایدچند زنه بودن مرد رو تحمل کنه چون شرع اجازه داده ُزن باید شوهرش رو درک کنه و زن باید باید باید.......
چرا هیچ کس حق واقعی زن رو توی زندگی نمیبینه .چرا هیچ کس نمیگه مرد باید همه حق زن رو اعم از حق همخوابی و حق خانه داری و مهمان داری و بچه داری و...بپردازد بعد بیاد پیش زنش اجازه همسر دوم بگیره . با تفاسیری که دوستان از قضیه خیانت دارند زن موجودی بی اراده و بی حق است که برای رفع نیازهای مرد اعم از جنسی و عاطفی و ... خلق شده که نیاز به ترحم مرد دارد که سر او هوو نیاورد و اگر هوو آورد زن اجازه دارد او را ببخشد یا نبخشد. مرد و زن هرکدام شانی دارند که خودشان آنرا حفظ می کنند . زن با بخشیدن بسیاری از حقوق و نثار عشق و عاطفه و عمر به پای همسر و فرزندان و مرد با قدر دانی همه جانبه از همسر و توجه به نیاز های روحی و عاطفی که از همه چیز برای زنان مهمتر است.خیانت وقتی صورت میگیرد که زن یا مرد از حق همسرشان مطلع باشند و آن را بجا نیاورند.

ستاره یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:45 http://rozegarenamard.blogsk.com/1388/11/27

سلام .عا طفه جان موا فقم.ولی چطور می تو نی تحمل کنی عزیزم.احساس می کنم بها دادن بیش از حد و بی جا به شو هرت با عث این اتفا قات شده چرا با اون دختر بر خورد نکردی؟با این تو صیفات بازهم میگی بهش ایمان داری .حتما باید مسا یل جنسی داشته باشه تا باورت بشه بهت خیانت کرده؟خدا بهت صبر بده چطور تحمل می کنی.عا طفه جان ببخش که این میگم می خوای تا اخر عمر این شو هر دیونه ات تحمل کنی.دلت خوش کردی که چیزی ازت پنهان نمی کنه.دیگه اینقدر پرو شده.به نظر من با ید به خودت بیایی و یک تصمیم جدی بگیری.

ستاره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:45 http://rozegarenamard.blogsk.com/1388/11/27

حقیت تلخ ؟چرا نظرم ثبت نشده؟

man atefe nistam erfanam badesham hanoz nazarateton sabt nashode

م پ پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:25

به نظر من یک زن نجیب هرگز مرد خیانت کار رو یک ثانیه در کنار خودش نگه نمی داره. به نظر من ترس از طلاق و آبرو و ازدواج دوم و بچه و...بهانه هست. زنی که یک بار طلاق گرفته یعنی نخواسته زیر بار حقارت ها بره س چرا در زندگی دوم باید خیانت رو تحمل کنه؟ یک زن باید بیشتر از هرچیز برای استقلال مالی خودش تلاش کنه. خیانت یک اشتباه نیست که به راحتی بخشیده بشه...چون وقتی بخشیده شد دوباره و دوباره تکرار خواهد شد. من فکر می کنم زنان ضعیف و ترسو و یا زنانی که زیاد از حد وابسته شوهر هستند و به تمام معنا خود را ضعیف و سست نشان می دهند بیشتر خیانت می بینند.دلیلی ندارد یک زن هرچه مردش گفت چشم بگوید...آبرو چیست؟! حرف مردم؟ یا غرور و عزت نفستان که با تحمل خیانت از دست می رود؟

fatima شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:54

جاری من 3 ساله ازدواج کرده قبل از اون 13 سال برای رسیدن به برادر شوهرم صبر کرد و بعدا ز 13 سال دوستی و پا فشاری برادر شوهرم با هم ازدواج کردن و حالا بعد از 3 سال جاریم متوجه شد که شوهرش با یهنفر دیگه ارتباط داره و2 ساله صیغه اش کرده داره دیوانه میشه که چطور جوونیشو پای این اشغال گذاشت چطور جواب این وفاداریشو داد ولی مونده تو این زندگی تا به قول خودش اون زنو از میدون بیرون کنه.که به نظر من کاری بس بیهوده مردی که رفت دنبال خیانت دیگه رفته باید ولش کرد تا تو اون منجلابی که رفته تا ته فرو بره وبمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد