من دیگه پیشت نمیام .

چشماتو باز کن و ببین ، ببین هنوزم سر پام

اگه بخوای با من باشی ، دلم میگه نه نمی خوام

چقدر به پات نشستمو ، بازم شکستی قلبمو

بد جوری آتیشم زدی ، نمک زدی به زخممو

گفتم تو هفتا آسمون ، من ندارم ستاره ای      

اما با تحقیر زیاد ، یادم میاد کردی نگام

پشت سرت داد می زدم ، بی تو می میرم نازنین

اونقدر دلت سنگ شده بود ، حتی تو نشنیدی صدام

حالا که تو رفتی بازم ، دنبال عشق تازه ای

قید تو رو من می زنم ، دیگه باهات راه نمیام

به من نگو دوست دارم ، حرفتو باور ندارم

نگو بازم منتظری ، من دیگه پیشت نمیام

خبر داری ای مهربون ، میگی پریشون برام

حرفشو باور می کنم ، خاطرشم خیلی می خوام

الهی از پیشت بره ، همیشه باشی در بدر

همیشه نفرینت باشه ، توی دلم روی لبام

نبینی تو یه روز خوش ، دق بکنی تو تنهاییت

یه روزی باشه ببینم ، زجر تو من با این چشام

شده بود ورد زبونا ، حرفی از تو حرفی از من

اما تو کردی خیانت ، برو دیگه دور شو از من

حقته که تو بمیری ، پیش چشمام تو دل من

فکر می کردی خون می باره ، چکه چکه چشمای من

دوست دارم یه روز ببینم ، افتادی تو به پای من

الهی عمری بسوزی ، توی آتیش دل من

الهی ... .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد