به نام او

                                                              به نام او

زندگی درک همین اکنون است .

زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد .

تو نه در دیروزی

و نه در فردایی

ظرف امروز پر از بودن توست

شاید این خنده که امروز دریغش کردی آخرین فرصت همراهی با امید است.

 

دیگه حس نوشتن ندارم این روزا انقدر سرم شلوغه که به هیچ کارم نمی رسم امروز بعد از ۲ هفته وقت کردم بیام نت نمی دونم میخوام چی کار کنم فقط یه وقت کافی میخوام که کارهامو بکنم و یه ذره هم انگیزه.شاید این وب رو بستم شایدم گذاشتم همین جوری بمونه یا یه وب دیگه درست کردم چون از اینجا خسته شدم دیگه نمی خوام این مزخرفات عاشقانه رو بنویسم نه واسه اینکه شکست عشقی خورده باشم هاا نه چون من که تا حالا عاشق نشدم که بفهمم معنی این چیزها چیه. به خاطر همین میخوام نوع نوشته هام رو تغییر بدم شاید این آخرین نوشته ام باشه..........

آواز عاشقانه ما در گلو شکست

                                            حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

تا آمدم با تو خداحافظی کنم

                                             بغضم امان نداد و خدا...درگلو شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد