اس ام اس زیبا وعاشقانه


آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد یاد من باش که من همیشه به یاد تو هستم.از طرف بهترین دوست تو خدا (سوره بقره آیه 152)





گاه گاهی بیادت غزلی می خوانم تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست،خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند خوب من ، با همه خوبان ، حساب تو جداست.



بی تجربه متولد می شویم با جرات زندگی میکنیم و با حیرت میمیریم تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی رسد دوستی های پاک است.





ای کاش میدانستم، ای کاش میدانستم پس از مرگم اولین قطره ی اشک را چه کسی برایم میریزد و آخرین کس که مرا فراموش میکند کیست



آنگاه که تنهایی تو را آزار میدهد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده است .




سرمشق های آب بابا یادمان رفت رسم نوشت با قلمها یادمان رفت شعر خدای مهربان را حفظ کردیم اما خدای مهربان را یادمان رفت





به سلامتی رفیقی که زرنگه ، وجودش قشنگه ، قلبش یه رنگه ، عشقش پررنگه آخرش دلم واسش تنگه .





آدمها چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا،جدا میشن



اس ام اس عاشقانه





در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است / چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است. 







باغبان درب را نبند من فرد گلچین نیستم ، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.




یه شب یه ستاره ی شانس از آسمون افتاد روی زمین بهم گفت: دنیا رو میخواهی یا یک دوست خوب گفتم : هیچ کدام ، یک دوست دارم که واسم یه دنیاست.





کمر بندگی عشق نبنددبه میان / مگر ان بنده که از بند جهان ازاد است / من اگر رندم و بدنام برو خرده مگیر / زانکه هر خوب و بدی از ادب استاد است / پنجه در پنجه تقدیرنشاید افکند / زانکه بازوی قضا سخت تر از فولاد است




ما نه برای یافتن فردی کامل، بلکه برای دیدن کامل یک فرد ناکامل عاشق میشویم







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد