اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته سری 7


می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *






از چه می‌ترسی برو دیوانگی‌های مرا

آنچنان فریاد کن تا گوش عالم کر شود

می‌روم دیگر نمی‌خواهم برای هیچ کس

حالت غمگین چشمانم ملال‌آور شود

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




آنکس که می گفت دوستم دارد

عاشقی نبود که به شوق من امده باشد

رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت

صدای خش خش برگها همان آوازی بود

که من گمان می کردم میگوید:

دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند..........................

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




شکوه انتظارم

آمدنت را بی رنگ کرده

دیگر نیا...!


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *






از تو تنها یک حس

  مانده با من امشب

  که تو را گم بکنم

 پیش بیهودگی احساسم

 آخرین بار،

 سلام.

آخرین بار،

 خدا حافظ تو


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *








نمی خواهم برگردی

این را به همه گفته ام
حتی به تو
به خودم
اما نمی دانم
چرا هنوز
برای آمدنت فال می گیرم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




گقتی محبت کن برو

باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی

دارم محبت می کنم..............



 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





جز برای یکی
حتی
اگر
تمام وجودت
چون تکه های ابر
ذره ذره آب شود
و چون کوه فرو ریزد
خود را
به اندازه ی سر سوزنی
برای کسی
حقیر مکن ............................

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





تو رفتی و . . .

. . . من آن خاطرات را بعنوان یک ستایش واقعی از عواطف انسانی خویش

حفظ خواهم کرد .!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *










دل من باز گریست
قلب من باز ترک خورد و شکست
باز هنگام سفر بود
و من از چشمانت می خواندم
که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد
و از این عشق گذر خواهی کرد
و نخواهی فهمید....
بی تو این باغ پر از پاییز است...!




 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *






دنیای عجیبیست...گاه در اوج زیبایی هایش مبهوت می شوی،وگاه در منجلاب زشتی هایش دست و پا می زنی!!!.....

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



باور کن که نیازی نیست

  به یاد کسی که نیست ......

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........

فراموش می کنم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



...پایان راه کاملاً پیداست!
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری.
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشائی..................


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




قصه ام را از کجا شروع کنم .... از کجا باید اغاز کنم سرگذشت بی کسی ام را ... تنهای تنها در ویرانی ستاره ها ... گریه پیشه می نویسم از تو .. در اشفتگی سکوت این دشت ... صدای مرا می شنوی یا نه ???????????........................

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




از من گلایه ای نکن
از فاصله گلایه کن
از لحظه های احتیاج من
وقتی نبوده ای
از لحظه ی لجاجتت
از حرف بی سخاوتت
از انتهای آن غرور کودکانه ات.................

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




آهای تو که این همه دوری از من

این روزا در حال عبوری از من


فکر نکنم بشه با صد تا دریا

این همه نفرتو بشوری از من

نمی دونم میخوای با قلب سنگی

دل ببری بازم چه جوری از من؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد

 

آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




از میان تمام بازی های کودکانه تنها" یادم تو را فراموش "را خوب بلد بودی ...



 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




پیانویی مه آلود
در ایوان چوبی خانه
صندق آهنگهای قدیمی عشق.
روزگاری دوستت میداشتم...........

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




امروز کسی محرم اسرار کسی نیست*ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست..........

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند،

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی،...چه بلاتکلیفند خاطراتمان!!!


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



شهر خالی ست انگاری

نبودنت را می بینی

که چه می کند؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد