اصطلاحات انگلیسی عاشقانه

اصطلاحات انگلیسی عاشقانه

اس ام اس عاشقانه axduoni.blogfa

 

 


WISH I WAS YOUR LOVER
کاش معشوق تو بودم


You know I got this feeling that I just can’t hide
می دونی یک احساسی دارم که نمی تونم پنهان کنم


I try to tell you how I feel
سعی می کنم که بهت بگم احساسم چیه


I try to tell you about I’m me
سعی می کنم که بهت بگم ولی من


Words don’t come easily
کلمات به آسانی نمی آیند


When you get close I share them
وقتی تو نزدیک می شی او نا رو تقسیم می کنم


I watch you when you smile
من تماشات می کنم وقتی تو لبخند می زنی


I watch you when you cry
من تماشات می کنم وقتی تو گریه می کنی


And I still don’t understand
و من هنوز نفهمیدم


I can’t find the way to tell you
راهی رو برای گفتن پیدا نکردم


I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم


I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم


That I just can’t hide
که نمی تونم پنهانش کنم


Don’t try to run away
سعی نکن فرار کنی


There’s many thing I wanna say
خیلی چیزهاست که باید بهت بگم


No matter how it ends
فرقی نمی کنه چطوری تموم بشه


Just hold me when I tell you
فقط به من گوش کن وقتی که بهت می گم


I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم


I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم


That I just can’t hide
که نمی تونم پنهانش کنم


Oh I need is a miracle
چیزی که من می خوام یک معجزه است


Oh baby all I need is you
عزیزم همه ی چیزی که من می خوام تویی


All I need is a love you give
همه ی چیزی که می خوام یک عشقی است که تو به من بدی


Oh baby all I need is you
عزیزم همه ی چیزی که می خوام تویی


Baby you
عزیزم تو


I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم


I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم


That I just can’t hide
که نمی تونم پنهان کنم


I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم


I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم


That I just can’t hide
که نمی تونم پنهانش کنم


I wish I was your lover
ای کاش معشوق تو بودم


I wish that you were mine
ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling
عزیزم من این احساس دارم


That I just can’t hide
که نمی تونم پنهان کنم


Just wanna be your lover
فقط می خوام که معشوق تو باشم


Just wanna be the one
فقط می خوام تنها (یکی ) باشم

Let me be the lover
بذار معشوقت باشم


Let me be the one
بذار تنها ( یکی ) باشم


Yeah Yeah .
آره آره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد