جوک واس ام اس عاشقانه-

اگه یه وقت احساس کردی توی یه اتاق تنگ و تاریک گیر کردی و دیوار اتاق مدام عقب و جلو میره

و از اون خون می چیکه اصلا نترس چون تو قلب منی

 

 

 

من فقط 15 تا دوستت دارم به اندازه ی 7 تا دریا و 7 تا آسمون و 1 دنیا

 

 

 

 

نشستم فکر کردم که اسمتو بزارم چی؟؟ گفتم گل ولی دیدم پژمرده میشه. گفتم خورشید دیدم که غروب می کنی

گفتم بزارم ماه دیدم روزها تنهام میشم؟؟؟ تصمیم گرفتم اسمتو بذارم دلم که همیشه با هام باشی

 

 

 

 

جا نا زدست عشق تو یک دم نباشد راحتم

هر شب خیا لت را کشم ای ماه تابان در بغل

 

 

 

 

soq soq soq soq soq

soq soq soq soq soq

soq soq soq soq soq

همه اینها مال تو به شرط اینکه گوشیتو بر عکس بگیری

 

 

 

 

واست یه دسته گل فرستادم با هزار مصیبت در میان اون همه گل تونستم یه گل مصنوعی بزارم و در آخر برات بگم تا خشک شدن آخرین گل دوست دارم

+ نوشته شده در  ساعت   توسط smsmini  |  نظر بدهید

jok عاشقانه اسمس,جوک اس ام اس عاشقانه,بهترین اس ام اس عاشقانه, smsعاشقانه جدید, Sm,قشنگ,اس ام اس جوک

هیچ زمان دل به کسی نبند ...... چون این دنیا این قدر کوچک است که دو تا دل کنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... که دیگه پیداش نمیکنی

 

 

 

 

اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم"

 

 

 

 

 

من از بازی هفت سنگ بدم میاد . می ترسم انقدر سنگ روی سنگ بذاریم که دیوار بینمون درست بشه، بیا لی لی بازی کنیم

 

 

 

 

برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر کردم، اما تو به اندازه فاصله ها از من دوری

 

 

 

 

آخرین ذکری که شب در خاطرم ماند ز دوست، اولین یادی که صبح  از خاطرم خیزد تویی

 

 

 

 

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت..

 

 

 

 

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد

 

 

 

 

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

+ نوشته شده در  ساعت   توسط smsmini  |  نظر بدهید

اس ام اس عاشقانه فارسی جدید,اساماس عاشقانه.smsعاشقانه 89,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه,s

تازگیا طلا شدی

گم شدی کیمیا شدی

دیگه اس.ام.اس نمی زنی

عین غریبه ها شدی

 

 

اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی

 

 

دوستی تکرار دوستت دارم نیست، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

 

 

تازه فهمیدم تو دنیا هیچ قلبی واسه من نمی تپه. حتی قلب خودم... چون اونم واسه تو می تپه

 

 

 

دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!

 

 

 

۱=0+1 تو 'یک' هستی و من 'صفر' ،من باشم یا نباشم تو یک هستی... ولی اگر تو نباشی من هیچم..! !

 

 

 

 

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد

 

 

 

تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

 

 

 

گر نمیدیدم در این دنیا تو را یا نبودم باتو هرگز آشنا گر در آن محفل نبودی همچو شمع یا نمیدیدم تو را در بین جمع گر نمیکردی به سوی من نگاه با نگاهی گر نمیرفتم به راه عاشقی گر در سرشت من نبود یا که عشقت سرنوشت من نبود

 

 

وقتی می رفتی بهار بود. تابستان نیامدی. پاییز شد. پاییز که نیامدی پاییز ماند. زمستان که نیایی باز پاییز می ماند....

تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز! پاشو بیا دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد