اس ام اس و پیامک های عاشقانه سال جدید sms عاشقانه

اس ام اس و پیامک های عاشقانه سال جدید sms عاشقانه دوست داشتن مدل های مختلف داره : ۱٫از ته دل ! ۲٫ دیوانه وار ! ۳٫بی نهایت ! ۴٫ بد جور ! ۵٫ناجور ! ۶٫ بیشتر از جون ! ولی من همه جوره دوستت دارم ! بقیه پیامک ها در ادامه مطلب یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه لیلا نشست گفت یا رب از چه خوارم کرده ای ؟ / بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟ خسته ام زین عشق ، دل خونم مکن / من که مجنونم ، تو مجنونم مکن مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگ پنهان و پیدایت منم سال ها با جور لیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ای تو چشمت رنگ دنیای خیال / رنگین سبزین باغ و دریای زلال من سراسر پرسشم ،آیا؟ چرا؟ / یک نگاهت پاسخ کوهی سوال * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * خوشا عشق و خوشا افسانه عشق / خوشا دل که شد دیوانه عشق خوشا در سوز عشق سوختن ها / میان شعله اش افروختن ها . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم / در وسعت چشمان تو محدود شدم آن روز که در آتش عشق افتادم / سرسبز تر از آتش نمرود شدم . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * دست انداز عشقت ، شاه فنر قلبم را شکست !!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * انسان ها یک به یک در خاک رفتند / یکی شاد و یکی غمناک رفتند چون باید رفت از این خاک / خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * دوستی با هرکه کردم بلبل نیرنگ بود / ظاهرش اهل خلوص ، باطنش صد رنگ بود . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست / دولت بی دوست در جهان یابنده نیست . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد