جملات عاشقانه

الهی تا زمین دارد حرارت
بماند این رفاقت تا قیامت


* * * * * * * *


دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم!
بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست.


* * * * * * * *


آسمون به دریا گفت: این بالا خیلی خوبه، می شه همه جا رو دید.
دریا گفت: این پایین از اون بالا بهتره، چون فقط تو رو می شه دید.


* * * * * * * *


من برای سالها می نویسم... سالها بعد که چشمان تو عاشق می شه... افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود... همیشه یکی بود یکی نبود.


* * * * * * * *


بهترین آرزوها را برایت به فرشته ها سپردم، نگاهت به آسمان باشد.


* * * * * * * *


سلام به عزیزی که وقتی می ره روی ترازو، معرفتش از خودش سنگین تره!


* * * * * * * *


قسم به فصل هستى / به بلندی و پستى
به خدایی که می پرستى / به زمینى که نشستى
عزیز من تو هستى!


* * * * * * * *


امیدوارم با هر برگی که می افته، یه دونه از غمهای تو کم بشه. (پاییزتیم)


* * * * * * * *


@ @
.
.
چشمام شوق دیدنتو داشتن، فرستادمشون ببینندت...


* * * * * * * *


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران، تو به اندازه تنهایی من شاد بمان.


* * * * * * * *


یک دنیا فدای هر چی دل مهربونه... یک دل فدای هر کی اینو می خونه.


* * * * * * * *


شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد، دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم.


* * * * * * * *


قشنگی شب به ستاره هاشه، قشنگی عشق به دوامشه، قشنگی تو 
به مرامته.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد