اس ام اس جدید

اس ام اس های عید قربان88

اس ام اس عید قربانsms-jok.ir

 

می دونی؟
میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها
من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عید اضحی رسم و آئین خلیل آزرست
بعد آن ،عید غدیر، روز ولای حیدر است
عید قربان و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک . . .
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 www.sms-jok.ir  
تو را اینجاست اسماعیل در جان
که خواهد کردش ابراهیم قربان . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
همچو ابراهیم دیدم شکل قربانی به خواب شکر الله بی عوض مقبول شد قربان من

پیامک های تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز امام محمد تقی علیه السلام

شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت و نهمین بحر کرامت، تسلیت و تعزیت.

 

سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غریب بود و غریبانه جان سپرد و نبود
کسى به وادى غم، یاور امام جواد

 

 

می دونی؟
میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها
من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

http://sms-jok.ir/


  گندم برشته چیست ؟ غذای مشترک جوجه و لر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

http://sms-jok.ir/


 
 غضنفرمیخواسته خودکشی کنه  میگن چرا؟میگه هر چی اس ام اس میدم  طرف جوابمو نمیده ازش میپرسن عشقت کیه؟ میگه مریم حیدر زاده
 

ok.ir//

 
بهم نگی ندید بدید ...... نگی منو دیدو پرید

بمونه بیت خودمون ......  دیوونتم خیلی شدید

نگرانتم حالت خوبه؟؟؟ جاییت نشکسته؟ مطمئنی که خوبی؟؟ آخه از ارتفاع به این بلندی سقوط کردی.
.
.
.

...  از آسمون یه راست افتادی تو قلب من 

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا و جذاب و جدید امروز

 

در عشق حد اقل قطره ای جنون هست

و در حنون هم همیشه دریائی از عشق . . .

 

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، اکنون که دیگر نیستم

 

یه عالمه شعر و متن عاشقانه برای اونا که عاشقن همرا با عکس عاشقانه

 

 

شعر و متن عاشقانه sms-jok.ir

 

من تن نتهایی باغ

     بعد یک خواب زمستانی می اندیشم!

     و به گل های فرخفته به دامان سکوت

     من به یک کوچه ی گیج

     گیج از عطر اقاقی ها می اندیشم

     و بر یک زمزمه ی عابر مست

     که ز تنهایی خود نا شاد است

     من به دلتنگی شبهای ملول

     و تهی مانده خود از شادی

     ذهنم از خاطرها سرشار

     و فرو آمدن معجزه در هستی من

     مثل خوشبختی من...دورترین حادثه است...

     من به خوشبختی ماهی ها می اندیشم

     که در آن وسعت آبی با هم .....باز هم همراهند!

     من به یک خانه می اندیشم...یک خانه ی دور

     که در آن فانوسی می سوزد!

     و در آن جای تو مانده است تهی...

     و به گل های فراموشی آن گلدان می اندیشم!

     که ز بی آبی پژمرده شدند

     من به تنهایی خویش و به تنهایی باغ...

     و به یک معجزه می اندیشم....

 

 

SMS

 

قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم / گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

 

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو در انجا ، من اینجا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم

 

به قربون دل صبرت بگردم / به دیدار شریفت انتظارم . . .

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی . . .

 

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است / بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است

 

گل و بلبل بنشسته به کنار / سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است . . .

 

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

 

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب / افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .

یادت باشه یادتو به یادم میمونه / یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه  . . .

 

مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

 

که به خدا داری شکست نخوری . . .

همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست / نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

 

یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .

من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .

 

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

 

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم

 

عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم

سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد / اگر از شهر غم رفتی  مرا هرگز مبر از یاد . . .

می نالم از جدائی ، ای نازنین کجائی / سوزم ز هجرت ای بهترین کجائی

 

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده / در حسرت گل هستم ای باغبان کجائی . . .

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه زیبائی گاه پر از دلتنگی است

 

گرچه میدانم نمی آیی ولی هر دم ز شوقت / سمت در می آیم و هر سو نگاهی میکنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که ندیده میگرفتم التماس اون نگاه نگرونو

منو ببخش که گرفتم جای دست عاشق تو ، دست عشق دیگرونو

لایق عشق بزرگ تو نبودم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است / دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است

 

عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امید ، اشکی پر از شوق است که با لبخندی عمیق جاری است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دست من گیر که این دست همان است که من / بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلا تا کی اسیر یاد یاری ، ز هجر یار تا کی داغداری

 

بگو تا کی ز شوق روی لیلی ، چو مجنون پریشان روزگاری . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگرچه قلبم برای بودن کوچک است / اما برای همیشه مهمان این خانه کوچک باش . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید / با رفتن تو همیشه آزار کشید

 

ما همسفر راه درازی بودیم / بین من و تو زمانه دیوار کشید  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

 

آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دل رو زدم به دریا زدم برات پیامی / فقط برای اینکه نگی که بی مرامی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری  پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

 

گفتی نمی خواهی ببارم عشق ، اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دریاچه دل پاک و نجیبی دارد / بنگر که چه حالت غریبی دارد

 

آن موج که سر به صخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوست داشته باش و زندگی کن ، زمان همیشه از آن تو نیست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

 

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد

 

هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .

 

س ام اس مخصوص روز رادیو لوژی
امیدوارم تیوب خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه و با شرایط بالا اکسپوز بشه....روز رادیولوژی مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سلام یه خبر خوش:خوشا به سعادتت اسمت واسه حج فوری در اومده.

 

.

.

 

زودتر به دفتر تهیه و ارسال چارپایان واسه ذبح عید قربان مراجعه کن

التماس دعا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست مثل یه بالشته:
اگه ناراحتی روش گریه کن، توخستگی هات بهش تکیه کن، موقع خوشحالی محکم بغلش کن، موقع بیماری سرت رو بذار روش.
بالشتتم رفیق!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نیست که این اس ام اس رو می خونی یا نه
مهم نیست که جواب میدی یا نه
مهم نیست که برات مهمم یا نه
مهم نیست که دوستم داری یا نه
مهم اینه که تو مهمی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز روز با معرفت ترین ادم  دنیاست هر کی یاد ما کرد روزش مبارک

 

تر*که تو جبهه تیر می خوره به ل*ره میگه حلالم کن لره سرشو می بره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیبائی شما را به لوازم آرایشتان تبریک میگوئیم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس نیست

.

.

یه بهونست ت ت

.

می خواد بهت بگه که

.

هنوز هم کسی هست که سرکارت بزاره .

 

اس ام اس های فلسفی و عرفانی بسیار زیبا و جملات قصار

 

 

 اس ام اس فلسفی sms-jok.ir

اس ام اس فلسفی جدید ، اس ام اس مذهبی جدید ، مسیج جدید در ، اس ام اس با معنی داغ ، اس ام اس مفهومی جدید ، اس ام اس فلسفی مهر ماه 88 ،

اس ام اس پند آموز



  • در ادامه مطلب

     

  • عکس: دختر افغان که ملکه زیبایی انگلستان شد
  • مدل پالتو و رنگ پالتو زنانه زمستان 2010
  • مدل لباس مجلسی 2010
  • مدل لباس مجلسی 2010
  • چند دستورالعمل ساده برای پیشگیری از ابتلاء به آنفو...
  • اس ام اس تبریک تولد سری ۵
  • عکس : سیب زمینی عجیب
  • عکس : سنگ قبرهایی با نوشته‌های بامزه در مکزیک
  • عکس:زیباترین لبخند دنیا
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد