طلاق پس از ۸ ساعت زندگی مشترک!

طلاق پس از ۸ ساعت زندگی مشترک!

زنی در دادگاه خانواده گفت: تنها توانستم ۸ ساعت در کنار شوهرم زیر یک سقف زندگی کنم و حالا درخواست طلاق دارم.
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه من و شوهرم تنها ۸ ساعت با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم و بعد از آن متوجه شدیم که نمی‌توانیم ادامه دهیم، اظهار داشت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم.

وی با بیان اینکه طی این ۸ ساعت زندگی نتوانستیم با رفتار‌های یکدیگر کنار بیایم، گفت: شوهرم به من وکالت داده است تا از هم جدا شویم.

زن ۳۲ ساله در ادامه عنوان کرد: من پزشک بوده و شوهرم شغل آزاد دارد ولی به هیچ وجه از نظر رفتاری با یکدیگر هماهنگی نداریم و باید از هم جدا شویم.

وی افزود: شوهرم خود با دادن وکالت طلاق به من، کار بزرگی در حق هر دویمان کرد چون من و او هیچ‌گونه تفاهمی نداشته و باید زودتر از این‌ها از هم جدا می‌شدیم.

زن با اشاره به اینکه من و شوهرم یک ماه با هم عقد بوده و بعد زیر یک سقف رفتیم، بیان کرد: تمام مهریه‌ام را به شوهرم می‌بخشم و می‌خواهم هر چه زودتر از او جدا شده و از این زندگی رها شوم.

وی عنوان کرد: شوهرم طی این ۸ ساعت بیشتر از ۱۰ بار در خصوص شغلم از من ایراد گرفت و همه این اختلافات بعد از رفتن زیر یک سقف صورت گرفت.

زن بار دیگر در برابر قاضی مردانی گفت: خوشحالم از اینکه بعد از ۸ ساعت متوجه اشتباهم شدم و مدت زندگی مشترکمان بیشتر نشد.

وکیل مرد در دادگاه خانواده بیان کرد: من از سوی مرد وکالت برای طلاق دارم و زن در خصوص مهریه و نفقه‌اش هیچ ادعایی ندارد.

قاضی مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن اظهارات زن، حکم طلاق را صادر کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Faezeh جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37

Vay khoda pas az khodgozashtegi. saboor budan. fadakari. tahamole sakhtiha koja rafteee??????????????????????????????????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد