چند روز

چند روزه به جای من اون میشه فدای تو

میمیره برای تو خیره است تو چشای تو

من میرم ولی بدون میمونم به پای                       میسوزم

چند روزه که نیستی و موندم تو هوای تو

مونده روی قلب من زخم ردپای تو

میمیرم بدون تو قربون چشای تو                          میسوزم

تو مثل دنیا بودی اخه واسه من

نرو نزار بمیرم دلمو نشکن

دیگه جون ندارم میخوام بمیرم

چرا پیش تو اینجوری حقیرم

تو خوشی کنارشی میدونم تا نفس دارم برای تو میخونم                 بی قرارم

منو تو دوست نداری مثل قدیما یکی قسمتشه بمیره تنها

برو منتظرت میمونم اینجا برو حقمه همینه کار دنیا

تو باید بری اینو میدونم نگاه کن ببین دوباره نیمه جونم                    بی قرارم



پ.ن.1.سلام

پ.ن.2.به خاطر دیر آپ کردنم معذرت

پ.ن.3.این شعرو تازه شنیدم از علی عبدالمالکی گفتم واسه شمام بزارم(یه عزیزی واسم ایمیلش کرد)قربونت مرسی

پ.ن.4.امروز رفتم جهنم ولی چون حالم خوب نبود فرستادنم خونه(پس لا خبر جدید )واسه همینم تا اون موقع یه چرتهای دیگه ای مینویسم

پ.ن.5.هیری دگه دانیت من شمارون دوستو اچ نپیتی که اپدان بگان

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد