قشنگترین اس ام اس های عاشقانه احساسی

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل یک روحی ؛ رها از بند زندان و تنی!

دور  هم باشی اگر از من ٬ همیشه با منی

تو همیشه بی خبر مهمان بغضم می شوی

بی هوا از چشم های خسته ام سر می زنی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک  نیست تو بزرگی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هدایای تو

دشمنم شده اند

بی وجودشان شاید

می توانستم لحظه ای را

بی یاد تو سر کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خوشبختی من

پیدا کردنِ تو

از میانِ این همه ضمیر بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


   همه ی خودم را مال تو کرده ام

 چقدر دنیای تو بزرگ است


هنوز از تنهایی سخن می گویی


چقدر کم هستم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  غم دانه دانه می افتد روی صورتم

 

شور است طعم نبودنت...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کمی این کلمه ها را نصیحت کن تا با من کنار بیایند


بگو تازه شوند

 

دوستت دارم ها دیگر فایده ای ندارند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عقل گفت:

به مسافر دل بستن خطاست

دل گفت:

همه رفتنی اند …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گله ای نیست

 

فقط گاهی خاطره ها که هجوم می آورند...

.

.

پناه بگیر

طوفان که گذشت خبرت می کنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگاهت رنج عظیمی است، وقتی بیادم می‌آورد که چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته‌ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در همین خانه ی بغلی باشی یا قاره ای دیگر ،چه فرقی می کند وقتی کنارم نیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد