اس ام اس جدید مهرماه ۸۹

اس ام اس جدید مهرماه ۸۹

 اس ام اس جدید sms-jok.ir

 کمبود محبت شدید:نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من همش گفـته بودم شکـل توپیدا نمیشه

هـیچ کسی مثـال تو خوشـگـل وزیبـا نمیشه

میدونـی چـرا میگـم که توتـکی مثال ماه

سرکاری, مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 به غضنفر میگن منشور کوروش رو به ایران آوردن چه پیامی دارید؟ ... میگه فقط میخوام بگم منشور خان اندندندندی؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

عشق و عاشقی کمرنگ شده

محبت آهنگ شده ،

 دوستی تکزنگ شده ،

مگه بین من و تو جنگ شده ،

نامرد دلم برات تنگ شده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

   O < -- <
   0/ �/ |0/ �| � 0 
   ][   |  (  )  ( )  ][
   /  /   /   /  /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اس ام اس جدید اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار اس ام اس جالب اس ام اس جدیدمهر ماه ۸۹ اس ام اس سرکاری و خنده دار پیامک جدید مسیج خنده دار


سری قبل اس ام اس های سرکاری:

 

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انواع عشق
مثل قصه نوح:از ترس طوفان میان پیشت
 ابراهیم: باید همه چیزتو قربانی کنی
 مسیح: آخرش به صلیب میکشنت
  موسی: یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو میگیره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم ! گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من یه sms کوچکم از گوشی صاحبم فرار کردم اومدم بگم که اون تورو خیلی دوست داره الان باید برگردم به اون چی بگم؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پیامک دادی و  از خود به در شدم"
از دیدنش، به جان تو، کلى پکر شدم!
از دست شکوه‏هاى تو، من خون جگر شدم
بد بود حال و روزم و از بد، بدتر شدم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دترعزمیسزادتوم

همون “دوستت دارم عزیزمه”

 

که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ز هر طرف که رفتم بر سرعتش بیفزود

زینهار زین خیابان وین داف بی مروت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 به غضنفر میکن یه آدم سرشناس بگو میگه سلمونی سر کوچمون

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی کنه.

 

تو همون حال  میبینه دوتا فرشته دارن می برنش بالا!

میگه چی شده خواهر؟

میگن: رو مین ریـــــ *ــدی برادر!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینم یه اس ام اس جاده ای :

 
سلامی به شتاب آکسور

به قدرت ماک
به زیبایی اف اچ
به سفتی مایلر
به نرمی آکتوروس
به بی خیریه هوو
به نامردی دانگ فنگ
به جاداری انترناش

به تو که دوریت مثه قسط عقب افتاده ولوو ست  ....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

جات تو دلمه!
.
.
.
.
....
.
.
فقط جاتو خیس نکنی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زن به زرق و برق می اندیشد
مرد به قبض برق می اندیشد
زرق و برق و قبض برق=زر ورق

 

اس ام اس جدید اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار اس ام اس جالب اس ام اس جدیدمهر ماه ۸۹ اس ام اس سرکاری و خنده دار پیامک جدید مسیج خنده دار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد