جک آقای خوش غیرت

جک آقای خوش غیرت

♣♣ زن آقای خوش غیرت دیر میادخونه آقای خوش غیرت غیرتی میشه میگه تا حالا کجا بودی؟میگه یه مرده تو خیابون بهم تجاوز کرد آقای خوش غیرت میگه: ده دقیقه تجاوز بقیشو کجا بودی؟



♣♣ آقای خوش غیرت میره عسلویه کار کنه، زنش ماهی 2 میلیون براش می‌فرسته!

 


♣♣ میدونید چرا کفش فروشی زنانه توی شهر با غیرتا کم هست؟آخه زناشون سال به دوازده ماه لنگاشون بالاس و زیاد از کفشاشون استفاده نمیکنن!

 


♣♣ آقای خوش غیرت به دوستش میگه: زن گرفتم.دوستش میگه: چه جوریه؟ میگه: ناز، توپل، چشم آبی، سفید، موهاش بولند، اصلا بیخیال خودت می آیی میـ..نی می بینی!!!!

 


♣♣ یه زن و شوهرش آقای خوش غیرت بچه دار نمی شدن . درب خونه شون روی پارچه می نویسند . هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم ؟ .....

 

جک آقای خوش غیرت بهار 1389 جدید

 


♣♣ آقای خوش غیرت به زنش مشکوک بوده، یک بار باید میرفته مسافرت، زیر تخت خانم یک سطل ماست میگذاره و یک گوشکوب هم میبنده به زیر تخت، تا اگه بیشتر از یک نفر رو تخت خوابیدن گوشت کوبه بیاد پایین وماستی شه. خلاصه میره سفر و چهار روز بعد برمیگرده میبینه ماسته دوغ شده

 


♣♣ آقای خوش غیرت بچه اش تازه زبون باز کرده بوده بهش میگه : عزیزم بگو بابا بگو بابا!! بچه میگه: اصغر آقا!!

 


♣♣ آخرین خبر در شهر با غیرتا:فرزندان تک پدر از خدمت معاف شدند ...

 


♣♣ آقای خوش غیرت داشته واسه رفیقش تعریف میکرده که: آره دیروز رفتم خونه دیدم یه جفت کفش دم دره، شک کردم. رفتم جلوتر دیدم یه لباس مردونه هم افتاده رو زمین، بیشتر شک کردم. رفیقش می پرسه: خوب بعد چی شد؟ میگه:هیچی ‌رفتم جلوتر، دیدم یکی از لباسای خانم هم افتاده رو زمین، بدجوری شک کردم. رفیقش میگه: خوب؟! میگه: رفتم در اتاق خواب رو باز کردم... رفیقش میگه: خوب؟!‌ آقای خوش غیرت میگه: هیچی شکم برطرف شد!!!

 




♣♣ آقای خوش غیرت عروسی می‌کنه، شب اول با خانوم میرن تو حجله. فردا رفقا ازش می‌پرسن، خوب چطور بود؟ حال داد؟! میگه:‌ اَووو! نخیر، کار یه شب و دو شب و یه نفر دو نفر نیست!!!







♣♣ آقای خوش غیرت به زنش مشکوک بوده، یک بار باید میرفته مسافرت، زیر تخت خانم یک سطل ماست میگذاره و یک گوشکوب هم میبنده به زیر تخت، تا اگه بیشتر از یک نفر رو تخت خوابیدن گوشت کوبه بیاد پایین وماستی شه. خلاصه میره سفر و چهار روز بعد برمیگرده میبینه ماسته دوغ شده

 


♣♣ آقای خوش غیرت بچه اش تازه زبون باز کرده بوده بهش میگه : عزیزم بگو بابا بگو بابا!! بچه میگه: اصغر آقا!!

 


♣♣ آخرین خبر در شهر با غیرتا:فرزندان تک پدر از خدمت معاف شدند ...

 


♣♣ آقای خوش غیرت داشته واسه رفیقش تعریف میکرده که: آره دیروز رفتم خونه دیدم یه جفت کفش دم دره، شک کردم. رفتم جلوتر دیدم یه لباس مردونه هم افتاده رو زمین، بیشتر شک کردم. رفیقش می پرسه: خوب بعد چی شد؟ میگه:هیچی ‌رفتم جلوتر، دیدم یکی از لباسای خانم هم افتاده رو زمین، بدجوری شک کردم. رفیقش میگه: خوب؟! میگه: رفتم در اتاق خواب رو باز کردم... رفیقش میگه: خوب؟!‌ آقای خوش غیرت میگه: هیچی شکم برطرف شد!!!

 




♣♣ آقای خوش غیرت عروسی می‌کنه، شب اول با خانوم میرن تو حجله. فردا رفقا ازش می‌پرسن، خوب چطور بود؟ حال داد؟! میگه:‌ اَووو! نخیر، کار یه شب و دو شب و یه نفر دو نفر نیست!!!

 




♣♣ آقای خوش غیرت به زنش مشکوک بوده، یک بار باید میرفته مسافرت، زیر تخت خانم یک سطل ماست میگذاره و یک گوشکوب هم میبنده به زیر تخت، تا اگه بیشتر از یک نفر رو تخت خوابیدن گوشت کوبه بیاد پایین وماستی شه. خلاصه میره سفر و چهار روز بعد برمیگرده میبینه ماسته دوغ شده

 


♣♣ آقای خوش غیرت بچه اش تازه زبون باز کرده بوده بهش میگه : عزیزم بگو بابا بگو بابا!! بچه میگه: اصغر آقا!!

 


♣♣ آخرین خبر در شهر با غیرتا:فرزندان تک پدر از خدمت معاف شدند ...

 


♣♣ آقای خوش غیرت داشته واسه رفیقش تعریف میکرده که: آره دیروز رفتم خونه دیدم یه جفت کفش دم دره، شک کردم. رفتم جلوتر دیدم یه لباس مردونه هم افتاده رو زمین، بیشتر شک کردم. رفیقش می پرسه: خوب بعد چی شد؟ میگه:هیچی ‌رفتم جلوتر، دیدم یکی از لباسای خانم هم افتاده رو زمین، بدجوری شک کردم. رفیقش میگه: خوب؟! میگه: رفتم در اتاق خواب رو باز کردم... رفیقش میگه: خوب؟!‌ آقای خوش غیرت میگه: هیچی شکم برطرف شد!!!

 




♣♣ آقای خوش غیرت عروسی می‌کنه، شب اول با خانوم میرن تو حجله. فردا رفقا ازش می‌پرسن، خوب چطور بود؟ حال داد؟! میگه:‌ اَووو! نخیر، کار یه شب و دو شب و یه نفر دو نفر نیست!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دیونه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:05

خوبه

دیونه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:11

خوب بود ..

شیلا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:15

ها ها ها کلی خندیدیم مرسیییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد