اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها )

http://radsms.com/image/love/Love_Broken_Heart.jpg

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه / اولش قشنگ و بعدش همه گریه زاریه

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن / چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

یاد آن دوران همیشه خوش باد / نمیدانم چرا مرا بردی از یاد

الان هرجا هستی با هرکه هستی / آرزو دارم که همیشه باشی شاد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

آدما عادت دارن از هم دیگه بت بسازن / راه صد ساله رو یک ساعته چهار نعل بتازن

وقتی که قدیمی شد ، بگن دیگه خسته شدن / بگن این کهنه شده ، به اون یکی دل ببازن . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

همیشه آتش عشق را اشک خاموش می کند / چه راحت معشوق عاشقش را فراموش می کند . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم

ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم . . .

ادامه در لینک زیر


.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

تب  وتابی داره باتو بودن ای  حبیب / قلب  خود را قربانی نمودن  ای  طبیب

در رهت جانی را ستودن ای  شکیب / عاشق را معشوق بودن  ای  رقیب

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

من دل به کسی جز تو  به آسان ندهم / چیـزی که گران خریدم ارزان ندهم

صد جان بدهم در آرزوی ِ دل ِ خویش / وان دل که تو را خواست به صد جان ندهم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

اگر بودی دلم رسوا نمی شد / دوباره چشم من دریا نمی شد

اگر بودی نگاه بی پناهم / میان مردمان تنها نمی شد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

گل لاله ، گل نرگس ، گل پونه ، گل یاس ، اینا همه تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

گرچه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره اشکی در دیده ی گریان منی

این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

یکی پیدا نمیشه تو رو واسه خودت بخواد / واسه چشم و ابروته هرکی که دنبالت میاد

به خدا دروغ میگه و قتی میگه عاشقانه / به خدا دروغ میگه که حز تو چیزی نمیخواد

به خدا دروغ میگه ، به خدا دورغ میگه . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس اردیبهشت ماه ۸۹ ،radsms.com

.به گوشت میرسه روزی ، که بعد از تو چی شد حالم
چه جوری گریه میکردم ، که از تو دست بردارم
نشد گریه کنم پیشت ، نخواستم بچه رفتارم
نخواستم بفهمی تو ، که من طاقت نمیارم
دلم واسه خودم می سوخت ، برای قلب درگیرم
یه روز تو خنده هات گفتی ، تو میمونی و من میرم
سرم رو گرم میکردم ، که از یادم بره این غم
ولی بازم شبا تا صبح ، تو رو تو خواب میدیدم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد