اس ام اس

سه نفر خیلی حال میکنند:

1-کسی که به عشقش برسه

2-کسی که به ارث برسه

3-کسی که به اس ام اس برسه

 

میدونی فرق نخود با پس گردنی چیه؟

اولیه اگه بخوری میگوزی ، دومیو اگه بگوزی میخوری!!!

 

ملت به آمریکا پشت می کنن..قزوینی ها میرن اقامت دایم آمریکا می گیرن

 

اگر می خواهید یک زندگی جدید داشته باشید و کلا عوض شوید با تماس بگیرید

.

.

.

.

(سازمان بازیافت زباله)

 

مژده، مژده، آلبوم جدید اندی به بازار آمد، نوبت خوشگلا تموم شده، حالا دیگه تو هم باید برقصی!

 

فحش‌های عربی: از جلو چشمام خفه‌شو، کثافت مرض، پاتو از رو بوق بردار، گردن درازی می‌کنی؟

 

ای کسانی که با چراغ‌های خاموش چت میکنید، بهراسید که خداوند شما را رسوا خواهد کرد ( آیه 13 سوره یاهو)

 

زنگ موبایل اخوندا :دیدن ریدین تو دین .ریدن تو دین دیدین .ریدین دیدین تو دین

 

سلام،خوبی؟یه سؤاله جنسی داشتم روم نمیشه از کسی بپرسم،تنها کسی که میتونه کمکم کنه تویی، فقط خواهش میکنم به کسی نگو.

.

.

.

.

جنسه شلوارت چیه؟

 

میخوامت نه به خاطر رفاقتت... نه به خاطرصداقتت... نه واسه شرافتت... ظرافتت... رشادتت... حسادتت...

میخوامت فقط به خاطر خود کثافتت

 

تا حالا با گوهر جمله ساختی

.

.

.

.

نه؟

من برات میسازم: تویه گو هرچی اس ام اس میدی تکراریه

 

به علته سردرگمی هموطنان در رشت ،

روز پدر یک هفته تمدید خواهد شد

 

میدونی آروغ چیه؟

یه دسته گوز که راهشون رو گم کردن !!

 

 

جشنواره فیلم اصفهان:

1- دو نفر با یک تخم مرغ !

2- تا حالا موز خوردی؟ !

3- 10 نفر زیر یک چتر !

4- من هوشنگ 15 تومان دارم !

5- دیشب باز هم پیتزا خوردم

 

من امروز از از نبودن اس ام اس رنج میبرم.....هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم (کمیته مبارزه با کمبود اس ام اس)

----------------------------------------------------------------------------------------

عشق

عشق نمی پرسه اهل کجایی ، فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی .

عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی .

عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه : دوستت دارم

 

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت/ گفت ای عاشق دیوانه فراموش شوی/ سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد/ گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی

 

زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی

 

چقدر سخته گل آرزوهایت را تو باغ دیگه ای ببینی و هزاربار تو خودت بشکنی و آرام زیر لبت بگی گل من باغچه ی نو مبارک

 

 

عشق همچون نقاشیست بااین تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرداماعشق را هرگز

کسی را که دوست دارید هم حقی بر شما دارد . حتی اینکه دوستتان نداشته باشد

 

 

زندگی گل زردی است بنام غم ،

فریاد بلندی است بنام آه ،

آیینه شکسته ایست بنام دل

مروارید طلایی است بنام اشک

 

 

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت، عاشقان سکوت شب را ویران می کردند...

 

 

به همه لبخند بزن ولی به یک نفر بخند , همه رو دوست داشته باش ولی به یک نفر عشق بورز .. توی قلب همه باش اما قلبت ماله یک نفر باشه ...

 

 

بچه ها شوخی شوخی به گنجشکا سنگ میزدن ولی گنجشکا جدی جدی میمیرن ،

آدما شوخی شوخی زخم زبون میزنن ولی دلها جدی جدی میشکنه ،

تو شوخی شوخی لبخند میزنی ولی من جدی جدی عاشقت میشم

نمیخای شوخی شوخی به این که من جدی جدی دوست دارم فکر کنی؟؟

 

 

زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق یک بار است ... جدایی دشوار است ... ولی یاد تو تکرار است

---------------------------------------------------------------------------------------- 

سلام ، من از اداره ی گاز مزاحم میشم، اجازه میدین لپتون را یه گاز بگیرم

 

سه تا چیز هست که بخوای نخوای میاد سراغت : 1.مرگ 2.جیش 3.اس ام اس

 

زنهایی که فکر میکنن برای بدست آوردن دل مردا باید به شکمشون رسید یه خورده سطح بالا فکر میکنن!!!

 

اسم قزوین به پیکان جوانان تغییر پیدا کرد!

 

خبرگذاری ایسنا:

اعطای بودجه هنگفت از سوی یونسکو برای

سازمان میراث فرهنگی

برای حفظ و مرمت علی دایی برای ادوار اینده جام جهانی

 

 

و خداوند عشق را آفرید تا 110 بیکار نباشد....

 

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم میخورم که سر کاری

 

 

سلام دوست عزیز صمیمانه امیدوارم که در سال جدید پله های ترقی رو یکی یکی طی بکشی.

 

ببخشید که دیر به دیر سر میزنم : از وقتی که اندی گفته خوشگلا باید برقصن .سرم خیلی شلوغ شده

 

 

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره، یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم

 

 

انرژی ذغالی روزی به پایان میرسد ما خواهان فناوری هسته ای می باشیم (فدراسیون وافوری های ایران)

----------------------------------------------------------------------------------------

آدمها 

از جلوی گل فروشی رد می شدم.دیدم قشنگترین گلش نیست.نگرانت شدم.کجا بودی؟

 

 

گر عاشقانه مردن را بلد نیستیم لااقل عاشقانه زندگی کنیم ....

 

 

دل آدمها به اندازه حرف هاشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه می تونه آدم بزرگی بسازه

 

 

یک نصیحت : مواظب خودت باش....! یک خواهش : اصلا عوض نشو....! یک آرزو : فراموشم نکن....! یک دروغ : دوستت ندارم....! یک حقیقت : دلم برات تنگ شده

 

 

تنها ستاره ی خیالی من ، تو را در کدامین شب بجویم وقتی که هر شب بی تو بودن را به وسعت گریه در می یابم

 

 

بزرگترین آرزویم این بود که کوچیکترین آرزوی تو باشم

 

 

عشق همواره یکسان باقی می ماند.این انسان ها هستند که تغییر میکنند

 

 

همین الان از آسمون باهام تماس گرفتن و گفتن که قشنگترین و نازترین فرشتشون را گم کردن،امّا نترس من تو را لو ندادم

 

 

کسی را که دوست داری ، ازش بگذر اگر قسمت تو باشد ، خودش بر می گردد اگر هم بر نگشت بدان که از اوّل ماله تو نبوده پس بهتر که رفت

 

 

همیشه لبخند به لب داشته باش حتی وقتی ناراحتی. شاید کسی عاشقه لبخنده تو باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد