sms

واکنش افراد با دیدن مرسدس بنز ۵۰۰S
آمریکایی : OH MY GOD
عرب:احسنت
انگلیسی : OH VERY NICE
ایتالیایی: MOLTO BELLA
ایرانی : خواهرشو ….!


**********************

عشق اگر ایستادن سر کوچه است پس تیر برق از همه عاشق تره!
تیر برقتم!

**********************
وقتی تو نیستی همه نیستن ، نه که نیستن ،هستن ولی مثل تو نیستن!

**********************


8 تا فحش بنده خداها :

1- از جلوی چشمم خفه شو

2- فکر کردی فقط خودت خری

3- کسی با تو زر نزد

4- صداتو واسه من داد نزن

5- دستت بشکنه از زانو

6- با من حرف میزنی دهنتو ببند

7- خودت گیر عجب آدم خری افتادی
8- خودم دست دارم جوابشو میدم

*************************

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد