اس ام اس

[تصویر: pbe7urcryzauu39cp7.jpg]

نصیحت پدرانه یک لر به بچه اش در شب امتحان:
امشب بشین یه گوهی بخور
تا فردا یه انی بشی
تا توی یه طویله ای رات بدن




لره زنگ می زنه فرودگاه می گه:
ببخشید خانم از تهران تا شیراز چقد راهه
دختره میگه یه لحظه!
لره میگه مرسی و قطع می کنه!



حافظ و دختر لر
گفتم: غم تو دارم
گفتا : سی چی برارم
گفتم: که ماه من شو
گفتا: بووات درارم!
گفتم زمهر ورزی ، رسم وفا بیاموز
گفتا: به لنگ کفشی چشاتِ در میارم



نبرد رستم و لر:
چنانت بکوبم به گرز گران که دیگر نیایی به مازندران
پاسخ لره : چنان ایزنم بر سرت با بلوک که ترتر برینی به گور بووت !!!



به ترکه میگن با خار پشت جمله بساز
میگه: از نردبون افتادم، خار ِ پشتم گاییده شد65


هشدار به دختران مجرد... به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند [تصویر: icon_09.gif]



سال کار مضاعف و همت مضاعف مربوط به شنبه تا پنج شنبه می باشد و ربطی به شب جمعه ندارد

ستاد کنترل جمعیت 65



لره یه دوچرخه می خره سوار میشه میاد خونه بچه ی لره از دور باباشو «
میبینه بعد میره به مامانش میگه: مامان مامان یه چیز رفته تو ک..ن بابا
هر چقدر هم که دست و پا میزنه در نمیاد 24



بچه مثبته از لره میپرسه: آقا ببخشید... خیلی خیلی عذر «
میخوام..شرمنده.. روم به دیوار.. اسمتون چیه؟! لره شاکی میشه، میگه:
ایجو که تو پرسیدی، اسمم انه65



لره تازه زفته بود کلاس زبان میره ساندویچی میبینه نوشته هات داگ میگه : بزار یه سگه داغ بخورم خلاصه طرف براش میاره میگه اوه اوه ببین از سگه کجاش به ما رسید 4



لره داشته با اتوبوس 100تا می رفته بعد میاد ترمز کنه می بینه ترمز بریده می بینیه یک کامیون هم از روبه رو با سرعت میاد می بینه کاری از دستش بر نمیاد به شاگردش میگه مهراد پاشو تصادف ببین حال کن 24




به لره می گن بچت چرا این قدر زشته؟ می گه شو تاریک . سوراخ تنگ . منم دست تنها می خواستی الن دلون درست کنم 24

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد