من از خدا حافظی بدم میاد . اما....

رسول گرامی اسلام(ص) در تمثیلی زیبا در باره تأثیر دوست و  

همنشین صالح می‏فرمایند: 

 
«مَثلُ الجَلیسِ الصّالِح مَثلُ العَطّارِ اِنْ لَمْ یُعْطِکَ مِنْ عِطْرِهِ اَصابَکَ 

  

مِنْ ریحِهِ؛(4)  

 


مثال همنشین صالح همانند عطاری است 
 

 

که اگر از عطرش به تو نمی‏بخشد اما بوی عطرش به تو می‏رسد.» 

 

 رومنمیشه تو روتون نگاه کنم وسلام کنم 

 

اما نباید از ادب قافل شد 

 

سلام 

 

 

توفان طعنه خنده ما را ز لب نشست 

 

 

کوهیم و درمیان دریا نشسته ایم 

 

 

چون سینه جای گوهر یکتای راستیست 

 

 

زین رو بموج حادثه تنها نشسته ایم   

 

 

نمی خوام  چیزی بگم  فقط بگم که به همین امام هشتم من 

 

   قصد بدی نداشتم 

 

 

 

به خدا وندی خدا قسم 

 

 

 

من 10بار مطلب خوندم تازه دادم به یکی از دوستام که بخونه که 

 

 

 

 

 اگه چیزی بدی از دستم در رفته  

 

 

حذ ف کنه به همین محرم که من خودم در حدی نمیبینم   

 

بهش قسم بخورم 

 

 

من گفتم که شما ها خوشحال بشین 

 

 

 

به خدا من هر بار که روی کیبرد میزدم که یک کلمه را ثبت کنه 

 

 

 

 

با خودم میگفتم  همه بهم تبریک میگن همه خوشحال میشن 

 

 

 

من تمام احساس خوشحالی مو پوشته او کلمات  

 

 

 گذاشته بودم  

  نمیدونم شاید  فرق فکر ماها با شما همینه 

 

 

 

فکر میکنیم یک کار خوب میکنیم  اما  ازون کار بد تر نیست 

 

 

 

نمیدونم که  دیگه بنویسم یا نه   

 

 

 

 

سنگ صبور میگه تو بنویس  

 

 

تو که بانیت بد ننوشتی    .  اونا با نیت بد خوندن 

 

 

 

تو بنویس  حرف دلتو بنویس اما یک جوری که   

 

کسی ناراحت  نشه 

 

 

 

نمیدونم بازم بنویسم یا نه 

 

 

 

شایدم  این پست  تا آخر روی وبم باشه تا همه بفهمن  

 

 

 تاوانه اشتباه چیه  

 

 

 

 

نمیدونم 

 

 

 

فقط میدونم  به همون اندازه که واسه تک تک کلمات پست  

 

 

 

قبلی که نوشته بودم خوشحال بودم 

 

 

 

واسه تک تک  کلمات این پست  غمگینم 

 

 

 

نمیدونم شاید اشتباهم به حدی هست که خودم   

 

 نمیتونم درک کنم شایدم بزرگ شم درک کنم 

 

 

 

اما من همون اول که شما همرو دعوت میکردم میگفتم 

 

 

 

 

(به کمک شما نیاز دارم

 

 

 

نمیدونم 

 

 

 

خیلی چیزارو تا نصفه مینویسم و باز پاک میکنم و به خودم  

 

 

 

 

 

 میگم ولش کن  

 

 

یک سوال  تا حالا شده اشتباه کنید؟ 

 

 

 

تا حالا شده دوست واقعی باشید واسه یکی؟
 

 

 

یک سوال میدونید که چرا من سنگ صبور  دوست دارم؟ 

 

 

 

واسه اینکه میدونم اگه اشتباه کنم منو میبخشه 

 

 

 

نمیدونم اینارو چرا به شما میگم اما دلم پره 

 

 

نمیدونم شاید من گناه کارم 

 

 

نمیدونم به خدا نمیخوام از پست قبلی دفاع کنم 

 

 

اما  به قول سنگ صبور ولشکن بی خیال 

 

 

 

روی صحبتم با اونای هست که   

   واسه من از هیچ فوشی کم  نذاشتن 

 

 

فقط میتونم بگم  ممنون   مرسی  

 

  

 

 

خیلی زیاد شد میترسم  هوسلتون سر بره بقیشو نخونید 

 

 

 

ولی همینو بدونید  که داره دلم میترکه از این همه محبت  

 

 

 

شما عزیزان 

 

 

نمیدونم به خدا نمیدونم من نه چیزی نوشتم که باعث  

  تحریک بشه 

 

 

نه عکسی گذاشتم  همش حرفام بود 

 

 

حرفای که تو دنیای واقعی نمیتونم به کسی بگم و رو دلم  

 

 

 

مثل سنگ شده بود 

 

 

 

نمیدونم  چی بگم   

 

 

اما همینو میدونم با سمیم قلب و با چشمانی اشک آلود  

 

 

 

  

  

 

 

از همه شما عزیزان خواهش میکنم منو ببخشید  

 

 

 

احسان امو . آقا  رضا. به خدا من پشتم به خدا گرم بود رفتم 

 

 

 

 اونجاو خدا هم کمکم کرد   

 

 

میخوام بگم بازم اما نمیدونم چرا زیر گلوم سنگین شده و  

 

 

 

 

نمیزاره نفس بکشم همش همش آب دهانم  

  قورت میدم که گریه نکنم 

 

 

تورو خدا منو ببخشید 

 

 

دوستام میدونن من از خدا حافظی بدم میاد  

 

 

 اما خدا حافظ 

 

 

 

شاید زود تصمیم گرفتم نمیدونم  

 

 

 

 

با تشکر  دوستی که لیاقت دوستی باشمارو نداشت  

 

 

    یک  ناراضی  

 

 

  

دل را آهسته حمل کنید.شکستنی ست!  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد