اس ام اس خنده دار وسرکاری

اگه تا آخر این sms رو بخونی تبدیل به یه طاووس میشی!
.
.
.
اجی مجی لاترجی
.
.
.
حالا ناراحت نشو،اگه طاووس نشدی،خر که شدی!



هه هه هه
ببخشید
یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم نتونستم جلو خندمو بگیرم.





سلام شنیدم با کلاس شدی حموم نمیری قرص چرک خشکن می خوری




...*...
میدونی این چیه ؟ این تویی که تنها ستاره آسمون قلبمی
.
.
.
.
پاینتر نرو !
.
.
.
* * * * * * * * * * * * وای اینا کجا بودن !؟







رفتم گلستان که با عشق برایت یه دامن گل بچسنم ، دیدم شلوار پامه !




هر وقت احساس کردی به آخر خط رسیدی ... . . . . . از اتوبوس پیاده شو !



اس ام اس خنده دار


میدونی شکست روحی یعنی چی؟ یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی ، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!




سلام ، میتونی دو میلیون بهم قرض بدی ؟ میدونم داری به خدا لازم دارم ، کمکم کن ، بهت پس میدم ....
( التماس حسن خان به دستگاه خود پرداز )





لره میخواد بره خواستگاری به خانوادش میگه اگه خانوادی دختره زرزر کردن هیچکس حق گو خوردن نداره به جز آقام ...




طبق تحقیقات من مهمترین عامل طلاق ازدواجه !





غضنفر صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه






عربه رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایاش نیست . گفت یعنی من رفتم !





کچله میره آرایشگاه همه بهش میخندن بهشون میگه : زهر مار اومدم آب بخورم !








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد