اس ام اس عاشقانه جدایی و اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته


 اس ام اس عاشقانه  جدایی و اس ام اس برای کسی که دلتو شکسته


از همون لحظه اول که تو قلبم پا گذاشتی

قلبمو ازم گرفتی و یه جایی جا گذاشتی

رفتی و حتی نگفتی یه کلام خدا نگهدار

حتی یه بوس کوچولو روی گونه هام نذاشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم
دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
تو که بی وفا نبودی٬لااقل بیا تو خوابم
مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی,

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته

عزیز من ببخش اگه فراموشت نمی کنم

ببخش که تو خیالمم حتی بوست  نمی کنم

 ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده

راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که فرموشت کنم اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته

ذره ذزه٬قطره قطره٬ میسوزم اما میمونم
خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم
هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم
شایدم من مرده باشم٬ الکی میگن که هستم!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


دلم که مهمون نمیخواست کی گفت که مهمونم بشی؟
کی گفت بیای تو قلبم و مهمون  نا خــونــده بشی؟
کی گفت که از چشای من خواب و بدزدی و بری؟
کی گفت پریشونم کنی٬ کی گفت بری؟کی گفت بری؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته



ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟  
هیچکی مثه من نازت و خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟
برو ولی اینو یادت بمونه تو قول دای بیوفای دیوونه



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


 رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی

وبرایم دستی تکان دهی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


 گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش
به یاد لحظه های سرد من باش
انگار روزو شبم بی ماه نمیشه
به خدا یادتم بی ماه همیشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


یک شب فقط یک شب در کنارهای قلب من زمزمه کن

تا شعله حر فهایت خاکسترم کند

تا فردا ققنوس وار سر از خاکستر خویش بردارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


دوست دارم در سرزمین قلبم خانه ای

 بسازم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدن تو سیر نشوند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


 از وقتی که رفتی تمام اندوه ها مال منند

تمام آه ها در سینه منند

من کی راه خانه دل تو را گم کردم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته






وقتی نوشتم عاشقترینم ، گفتی نمی خوام تورو ببینم
برات نوشتم که بیقرارم ، با خنده گفتی دوستت ندارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


1.2.3. را شمردم تک تک، آهسته به دنبال تو رفتم با شک
وقتی بزرگ شدم فهمیدم، تمرین جداییست قایم باشک !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند . درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


دلم می خوست بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...
اما حالا دلم می خواهد بهانه ای باشد برای فراموش کردن تو ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته






میدونی بزرگ ترین درد دنیا چیه؟
اینه که بفهمی پناه لحظه هات یه پناه گاه دیگه داره . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


به کدام جرم حکم صبر برای من صادر شده ، جرم من عشق بود  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز . . .
که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته

 ...
می گم عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شبءحالا هزار شب پشیمانم که چرا یک شب عاشق نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته



غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم ... تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد ... من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته


اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق دل شکسته چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

روزگاری بدی مگه نه!!!
یکی دلم شکست گفت دوست دارم اما نمیونستم اون دروغ میگه فقط بخاطر سرگرمیش میخواست دلمو شکست ای نامرد روزگار بسوزد این عشق بی کسی تنهام گذاشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد