عاقبت از عشق تو خاک کلیسا میشوم--میکشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم


انقدربنشینم در کشتی عشقت روز و شب --یا به عشقت میرسم یا غرق دریا میشوم


---


شمع سوزان توام این گونه خاموشم نکن--از کنارم می روی اما فراموشم نکن


---


دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم--روشنی بخشم به جمعی وخودم تنها بسوزم


---


در زندگی خطا نکن--خطا کردی خلاف نکن--خلاف کردی اعتراف نکن--اعتراف کردی ادعا نکن--ادعا کردی التماس نکن--التماس کردی زندگی نکن


---


یکی از من بپرسید:معشوق تو کیست:گفتم فلا نیست منظور تو چیست


بنشست و های های بر من بگریست-کز دست چنین کس تو چه طور خواهی زیست


---


خدایا عاشقان رادر تب عشق بسوزان ولی محتاج نامردان مگردان


---


ما از ان پاک دلانیم ز کس کینه نداریم- یک شهر پر از دشمن و یک دوست نداریم


---


توبه کردم اگر بوسه دهی توبه کنم-دگر باره از اینگونه خطا ها نکنم


بوسه دادی چو برخواست لب از لب-توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم


---


خداوندا مپسند که لوتیان خار شوند--کـ..نی صفتان شیشه بدست وارد میدان شوند


---


ای یار جهنم که مرا دوست نداری-از بهر تو هرگز نگنم گریه و زاری


---


بر دروازهء قلبم نوشتم ورود ممنوع.اما نمیدونستم عشق بی سواد است


---


عشق مثل توپ فوتباله:دنبالش می دوی وقتی بهش رسیدی بهش لگد میزنی


---


وقتی دلم برات تنگ میشه.میرم پشت ابرها زارزار گریه میکنم.پس یادت باشه.هروقت بارون ودیدی بدون که دلم برات تنگ شده


---


بد ترین دل تنگی برای هر کس ان است که در کنار عشقش باشد و مطمئن باشد که به او نخواهد رسید.خیلی سخته نه!!!!!!!!!.


---


روزی به لپ یار زدم من بوسی=گفت هم بی ادبی هم لوسی


گفتم گناهم چه بود خوشکلکم=گفت لب و ول کردی لپو میبوسی






چی میشه اگه بشه اخ اگه بشه شایدم نشه که نمیشه ولی اگه شد که بشه کی میدونه چی میشه اگه بشه چی میشه که اگه شد مال من بشه یعنی مال من میشه


---


بایدخریدارم شوی تامن خریدارت شوم-وانگه گرفتارم شوی تا من گرفتارت شوم


من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران-اول بدست ارم تو راوانگه گرفتارت شوم


---


تنها توای درخت فرسوده تکیه گاهم شدی و تنها تو ای باد مرا میخوانی ومن حتی یک برگ از حرفهایت را نمی فهمم


---


رفته است و مهرش از دلم نمی رود..ای ستاره هاچه شداومرا نخواست ای ستاره هاای ستاره هاای ستاره ها پس دیار عاشقان جاودان کجاست


---


خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است-کارم از گریه گذشته که بدان میخندم


---


در تنهایی شبهایم وقتی به ستارگان مینگرم.از بین صور فلکی فقط صورت اسمانی تو را میبینم با دیدن لبخندت تمام غم هایم را فراموش میکنمفقط دوری توست تمام غصه من بیا تا دیگر غصه ای نباشد


---


می پرسید که او کیست که او چیست چرا هست اگر نیست اگر هست چرا نیست که هر بام که هر شام میخورد خون دلش جام از پی جام مثل همیشه همیشه تنها


---


یاد تو:ریزش نور است به هر جا تو مسافر.تو رهاورد ان سوی شقایق .برای دیدن تو تن را به هر سنگ و خاک کشیده ام بیدار شوویرانه دل نگاه تو را می خواهد


---


کاش همیشه خواب بودم تا هیچگاه پی به دروغ بودن رویا نمی بردم


---


اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار --میرم که ثابت کنم عاشقتم دیوانه وار


---


مادرم میگفت : عاشقی یک شب است و هزار شب پشیمانی.اکنون هزار شب پشیمانم که چرا یک شب عاشق نبودم


---


ستاره هارا میشمارم شب هنوز شب است و به هر جای اسمان که مینگرم جای تو خالیست


---


دلم پر میزند عشق است شاید به تو سر میزند عشق است شای دشکست اخر سکوت خانه من کسی در میزند عشق است شاید


---


یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم- گر چه در خویش شکستیم صدایی نکنیم


یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند- طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم

********************************************************************************
:.


به یکی می گن نظرت راجب 4 معقوله شعور .عقل.فکر و درک چیه؟ می گه ما به اینا می گیم چهار محال بختیاری


---


امروز روز خوشتیپ ترین دوست . تو هم مثل من این اس ام اس رو واسه کسی بفرست که مطمینی هیچ کس این روز رو بهش تبریک نمی گه!ثواب داره!!!


---


چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی وبا لبهای زیبا آواز میخوانی، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم ، تو زیباترین قورباغه این برکه ای....!


---


یک دختر اگر توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده میگه:ساعت 7.اما یه پسر اگر یه دختر ازش ساعت بپرسه میگه :ساعت 7 و 2 دقیقه و 24 ثانیه,اینم شماره تلفن من ..... سر ساعت 9 منتظر تماستم.


---


یه ضرب المثل چینی می گه :اگه یه خر بوست کنه بهتره تا یه بوس خرت کنه (یه بار دیگه بخونش ولی این دفعه خوب بهش فکر کن)


---


روباه میره زیر درخت به کلاغه میگه به به چه سری چه دمی ...کلاغه میگه زر نزن من خودم دوم دبستانم


---


مگه میشه دوسش نداشته باشم ، مگه می شه بی اون باشم ، مگه میشه همیشه بغلم نباشه ، اگه بره میمیرم، نمی دونی چقدر دوسش دارم، تموم زندگیمه ، انقد نازه، اسم سگم بلفیه بلفی .......


---


نمیگم که برام قدر یه دنیا عزیزی چون دنیا یه جایی تموم میشه... نمیگم که مثل گلی چون گل هم یه روز پژمرده میشه... نمیگم که سیاهی چشامت مثل شب پر ستاره است چون شب هم پایانی داره... نمیگم مثل آب پاک و زلالی چون آب همیشه پاک نمی مونه... نمیگم دوست دارم چون که........ من اصلا دوست ندارم.


---


از یکی میپرسن گشنگی سخت تره یا عاشقی ؟ میگه از قدیم گفتن گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره ولی شما تا حالا تو خیابون دستشوئیت نگرفته که جفتش یادت بره؟؟؟؟


---


سکوت اس ام اسی


-------------------------------------


---


میتونی تصور کنی با هم لب دریا نشستیم؟ میتونی تصورش رو بکنی که با هم به یه سفر طولانی میریم از جنگل تا دریا.؟ میتونی تصور کنی که تو یه شب بارونی شونه به شونه هم قدم بزنیم؟ همه اینا رو هم که بتونی تصور کنی نمیتونی تصور کنی که آشپزی با تک ماکارون چقدر راحته


---


به ترکه میگن یه موجود نام ببر.....میگه یخ! میگن یخ که موجود نیست؟ میگه چرا چون همه جا نوشته یخ موجود است


---


یک بنده خدایی کله ا‌ش عین کف دستش بوده، فقط دور تا دور به عرض 5 سانت مو داشته! خلاصه این بابا میره سلمونی، یارو ازش میپرسه: چه مدلی بزنم قربان؟ میگه: دورشو کوتاه کن، وسطشم تی بکش!!!


---


من غریبه ای دیروز. آشنای امروز و فراموش شده ای فردا.پس در آشنایی امروز مینگرم.تا در فراموشی دنیا یادم کنی!


---


از ترکه میرسن: اسمت چیه؟ میگه: حمزه، ولی توخونه شیش کوچولو صدام میکنن!!


---


خدا رو دوست دارم که حرف دل آدما رو سند تو آل نمیکنه...


خدا رو دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه...


خدا روست دارم چون هیچکس رو ورود ممنوع نمیکنه...


خدا رو دوست دارم چون خداست........


---


رشتیه بچه دار نمیشده، در خونشون یک تابلو میزنه که: هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم


---


با تولد دومین گوسفند شبیه سازی شده , دیگه نمیتونم بهت بگم : "دنیا دیگه مثه تو نداره !!! ! نداره نمیتونه بیاره !!!


---


یه روز ترکه میره عروسی تو عروسی برف شادی میزنن ترکه سرما میخوره


---


ترکه داشت با اخم پولکی میخورده ؛بهش میگن چته؟ میگه : والاه ما هر حرفی بزنیم شما میگین ترکا خرن ؛ ولی به خدا این چیپسا شیرینه ....!!!!


---


همیشه سعی کن مثل پالاز موکت باشی شخصیت ات کوبیده نشه و همواره رنگ خودت رو حفظ کنی!


---


قانون 20 نیوتون میگه : اگه نو خیابون راه میرین یه دفعه یه چیز گروم و نرم رو سرتون احساس کردین مطمئن باشین که از اون بالا کفتر می اید ...


---


زندگی مثل یه دیکته اس هی می نویسیم هی غلط می نویسیم هی پاک می کنینم دوباره هی می نویسیم هی پاک می کنیم غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه برگه ها بالا


---


پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی


---


خوش است اندوه تنهایی کشیدن اگر باشد امید باز دیدن …


---


به ترکه میگن گوز چه شکلیه ؟ میگه حلقه ای.... میگن چرا ؟ میگه چون هر وقت زنم می گوزه می اندازه گردن من...!!!


---


چاه مکن بهر کسی...


.


.


.


.


خسته میشی!


---


زن ج ن د ه به مرده : آه ه ه ه ه ... فشارم بده به تخت .. هلم بده تو دیوار .. ریش ریشم کن ... جرم بده ..بزار این یه لقمه نونی که در میارم حلالم باشه....


---


اگه کسی دیوونت بود.بازیش نده اگه عاشقت بود.دوسش داشته باش اگه دوست داشت.بهش علاقه نشون بده اگه بهت علاقه نشون داد.فقط بهش لبخند بزن اینطوری همیشه یه پله ازش عقب تری.


---


ترکه سرشو بدون آب با شامپو میشسته بهش میگن چرا آب نمیریزی میگه آخه روش نوشته مخصوص موهای خشک.


---


ترکه میره تو خیابون می بینه نوشته : سیو همان سیب است... میگه : دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!









---


دوتا خجالتی باهم ازدواج میکنن بچشون آب میشه


---


از گناه فاصله بگیریم شیطان دارد با ما عکس یادگاری میگیرد


---


به ترکه میگن : شما به چراغ خواب چی میگین؟ میگه: شاهد ماجرا!!!


---


---


به ترکه میگن میدونی چرا روی خیابان ولی عصر این اسم را گذاشتند میگه آخه صبح هاو ظهر ها خبری نیست ولی عصر بیا ببین چه خبره


---


بهت نمی گم که هر چی بخوای بهت می دم ، چون همه چیزم تویی ،


---


کاغذتم احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز............


---


بچه: مامان نهار چی داریم؟ مادر با عصبانیت:زهر مار بچه:اخ جون از شر املت راحت شدیم


---


برای قطع جریان برق چه باید کرد ؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد!


---


رفتیُ خاطره های تو نشسته تو خیالم! بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم! یاد من نبودی اما، من به یاد تو شکستم! غیر تو که دوری از من ، دل به هیچ کسی نبستم!


---


آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن ، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند


---


دوتا پسر حوصله‌شان سر رفته بود. یکی از آنها گفت: بیا شیر یا خط بیندازیم. اگر شیر شد میریم دوچرخه سواری، اگر خط شد میریم ماهواره نگاه می‌کنیم و اگر سکه روی لبه‌اش ایستاد میریم درس می‌خونیم!


---


وقتی زنت خونه نیست چه کار می‌کنی؟ استراحت. وقتی هست چی؟ استقامت!


---


اگر ماه بودم، به هرجا که بودم سراغ تو را از خدا می گرفتم وگر سنگ بودم، به هرجا که بودی سر رهگذار تو جا می گرفتم اگر ماه بودی، به صد ناز، شاید شبی بر لب بام من می نشستی وگر سنگ بودی، به هر جا که بودم مرا می شکستی، مرا می شکستی!


---


کاش ماه می دانست از این همه ستاره و سیاره فقط یکی مشتریست!!


---


هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر


---


خیلی بی فرهنگ و بی شعوری


..


..


..


...


.......


........


..........


در جامعه امروز بیداد می کنه


---


ترکه میخوره به دیوار کمونه میکنه فرداش باز میخوره به دیوار میگه ببخشید پس فرداش باز میخوره به دیوار وای میسته پلیس بیاد


---


عشق واقعی مثل روح میمونه همه در موردش حرف میزنن ولی خیلی کمن اونایی که ببیننش


---


من از تجربه های تلخ آموختم که هیچ شاخه ای از هیچ ساقه ای جدا نیست و هیچ ساقه ای از هیچ برگی راضی نیست...برگ از درخت دلخوره پاییز بهانه ای بیش نیست...پرنده همیشه بر درخت ثابت نیست...اما تو بی حاصل به خاک ایمان آوردی؟...میشه مثل یه قطره اشک منو از چشمهات بندازی...ولی من نمی تونم جلوی اشکم رو که از رفتن تو سرازیر شده بگیرم...ببین ..من یه دل دارم که کارش منت کشیدنه....تو مقصر نیستی خودم خواستم کنار آرزوهات اردو بزنم


---


بدان که از بزرگی گناه او نیست بلکه از کوچکی قلب توس اگر روزی روزگاری نخواستی یا نتوانستی فرد گناهکاری را ببخشی


---


عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست عاشقی مقدورهر عیاش نیست غم کشیدن صنعت نقاش نیست


---


اسکل ترین مردی که دیدین کیه؟ احسان دیگه زنش رو عوض کردن نفهمید


---


گل نیست چنین سرکش و رعنا ، که تویی مه نیست بدین گونه فریبا ، که تویی غم برسر غم ریخته ، آن جا که منم دل برسردل ریخته ، آنجا که تویی


---


زن: اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی‌بینی! مرد: برای چی؟ زن: واسه اینکه چشمهاتو درمی‌آورم


---


ضربان قلب حکایتی را که برای عمر گذشته تعریف کرده برای عمر نگذشته بازگو می کند پرواز فرصت نمی دهد گربه از درخت پرنده بچیند قفس ، سد معبر آسمانی می کند یکی میگفت : تا آمدم به بهار فکر کنم گل از گلم شکفت هیچ گلی به پای گل روی شما نمی رسد فرصت ، چیزی است از جنس باد ، به بادش ندهید به کسی که خنده را از خودش دریغ می کند ، تبسم بیاموزید از دیروز یاد بگیر ، مثل فردا باش و برای امروز زندگی کن


----


__ فرق من و تو: گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم. گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم. گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم. گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم، گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه، من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم. گفتی ... ، گفتم... . حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟ نه! فرق ما اینه که: تو دروغ گفتی، من راستشو


---


اینو واسه تو فرستاده ام ، آره برای تو ، برای خودت، چرا به این ور و اون ور نگاه می کنی ؟ مگه عجیبه که این مال تو باشه؟ شک نکن مال خودته ، آخه مگه به جز تو هم علاف دیگه ای هست؟؟؟


---


عشق را وارد کلام کنیم تا به هر عابری سلام کنیم و به هر چهره ای تبسم داشت ما به آن چهره احترام کنیم زندگی در سلام و پاسخ اوست عمر را صرف این پیام کنیم عابری شاید عاشقی باشد پس به هر عابری سلام کنیم


---


یک روز به یکی میگن یک مورچه نر بیار ...!میره میاره بعد بهش میگن از کجا فهمیدی نره؟...می گه آخه جلوی مدرسه دخترانه بود!


---


خیلی بی کاری!ببینم تو درس نداری؟کارو زندگی نداری؟خوابو خوراک نداری؟که 24ساله تویه قلبه منی


---


زندگی مانند دوچرخه سواری است ... مادامی که رکاب بزنی زمین نمی خوری


---


باور کردن وجود تو غرور را به هر دادگاهی می برم و او را محکوم و تو را باور می کنم. چبگذار تنهاییم را با وجود تو قسمت کنم و وجود تنهایم را با همراهی تو از تنهایی در این غروب دلتنگی ها دراورم بگذار چشمانت مرا ببینندکه چگونه در این غروب بی کسی اشک چشمان مرا دوره کرده است و با سوز بر زمین می ریزند


---


راه های تشخیص دختر ایرانی !: - هرگز بینی هایشان عمل کرده نیست موهایشان خدادادی طلائی است و مادر زادی مش داره . - وقتی از کنار هم رد میشن هرگز به هم چپ چپ نگاه نمی کنند. - تمام زیور آلاتشان طلاوجواهرات اصل است. - تا قبل از ازدواج هر گز ابروهایشان را بر نمی دارند. - بدون اجازه خانواده شان هیچ جا نمیرن . - وقتی باهاشون دوست شدی هفته دوم باید بری خواستگاری همیشه سر بی زیر هستن و به هیچ غریبه ای نگاه نمی کنند


---


ترکه چهار تا قالب صابون می‌خوره که به مرز خود کفایی ( خود کف آیی ) برسه!


---


سریال نرگس خیلی هم نکات آموزنده ای داشت: 1- معنی استراحت مطلق زن باردار را فهمیدیم!! 2- طریقه گوش دادن به صدای قلب جنین را فهمیدیم!! 3- اقتدار پلیس را درک کردیم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام "پلیسهای تهران" میدیم!!) 4- معنی وکیل زبردست را فهمیدیم (هدایت:شما هیچ مدرکی ندارید!!) 5- معنی بچه هشت ماهه به دنیا آمده را فهمیدیم تازه اونم با النگو!! 6- معنی ازدواج موفق را فهمیدیم (احسان : سمانه جان !من خستم می رم خونه تو پیش نرگس بخواب من پیش هدایت


---


zarbol masale rousi hast ke mige:ilogso nok loobahg maziza ,yani to baram aziz tarini.jalebe age az akhar ham bekhonim be mani farsi hamon maniyo mide


---


Basijiane ardabil dar javabe sokhanane pop paye piade be samte vatikan be raah oftadand .






---


Be dalile sokhanane tohin amize pop be donyaye eslam az emroz vajeye mosighiye pop be mosighiye gole mohamadi taghir yaft


---


dar peye tohine pop be moghadasat e mosalmanan, name popcorn mojadadan be chose fil taghir yaft!


---


Ba tavajoh be kashf vaksan aidz dar iran arezoo jahat moaleje beiran miayad ( in ghesmaty az serialke narges hazf shode )


---


torke ye persia sefr mibine shishehasho miyare paeen sahabesh miyad mige agha chekar mikoni? mige:E bara to bood fekr kardam vase shokate!


---


Man Mondam in Narges ke emshab mesle har shab namaz khond pas key perud mishe !?


---


Har zaman ke ehsase tanhaei kardi … dasthayat raa baz kon va sarat ra bala begir ,1 nafas amigh bekesh va cheshmhayat ro baz kon va be aseman negah kon va bebin az oun bala kaftar miaye ? yek dane dokhtar miaye ?


---


Miduni ramze movafaghiat chie? behet migam vali ghol bede pishe khodet bemoone. Ramzesh Ine: . . . 56328074693128326954723586563623698521421728116432881183.14


---


Jahizie ghazvini :Ab sard koon, Ab garm koon ,Shir dagh koon, Chai saf koon, Sorkh koon, Khord koon, Makhlot koon;


---


Be zan rashtie migan:"chand?" Mige:"nemidonam, Hamiiiiiiiid . . . ?! "Hamid:"pooli nist . . . ;TABARROKE!!!"


---


وقتی خدا بهت میگه باشه چیزی رو که می خوای بهت می ده.وقتی می گه صبر کن چیز بهتری رو بهت می ده.وقتی می گه نه داره بهترین رو برات اماده می کنه


---


اشکی که بی صدا است...پشتی که بی پناه است....دستی که بسته است...پایی که خسته است....دلی را که عاشق است....حرفی که صادق است....شعری که بی بهاست....شرمی را که آشنا ست.....دارایی من ارزانی شماست


---


موقعی که میخواستمت میترسیدم نگات کنم , موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم , موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم , موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم , حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم


---


َعشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او عشق یعنی مهتاب از یک نگاه غرق در گلبوسه تا وقت پگاه عشق یعنی عطر خجلت ....شور عشق گرمی دست تو در آغوش عشق عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان " تا سحر از عاشقی با او بخوان عشق یعنی هر چه داری نیم کن از برایش قلب خود تقدیم


---


Yek rooz to ro too kooche didam va Asheghet shodam .fardash too khiyaboon didamet o divoone shodam .vaay be halam age toro too otoban bebinam pegou 206 jaan !!!


---


Be torke migan chera ghabze Aabo bargho doost dari ? Mige : chon poshtesh neveshte mash torke gerami


---


Midooni too ghazvin be serial narges chi migan. . . . Behrooz


---


به همه کس عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن


---


سال 2200 پسر از مامانش میپرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم. مامانش جواب میده از اینترنت دانلودت کردم


---


اشکی که بی صدا است...پشتی که بی پناه است....دستی که بسته است...پایی که خسته است....دلی را که عاشق است....حرفی که صادق است....شعری که بی بهاست....شرمی را که آشنا ست.....دارایی من ارزانی شماست


---


قزوینی داشته ترتیب یه بچه رو می‌داده. بچه هم که اون زیر خیلی بهش سخت می‌گذشته داد می‌زده:‌ کمک.... کمک.... قزوینی شاکی می‌شه می‌گه: ببم جان اولا که از کمک خبری نیست دوما اگه کمک هم بیاد کمک من میاد نه کمک تو


---!


یارو لره به دختر دهشون تجاوز میکنه میبرنش دادگاه ! قاضی بهش میگه مرتیکه چرا اینکارو کردی ؟ لره میگه آی قاضی ... شب مهتو ... لب او ... تو بیدی نمیکردی ؟ قاضی میگه نه ! لره میگه برو گی تو بخور


---


از لره میپرسن از چه تریپ لبی خوشت میاد؟ میگه: از لب جو!! لره میره مسابقه 20 سوالی مجری به کرده میگه جواب سوال یه حیوونه شما شروع کنین به پرسیدن لره شروع میکنه: 1 میتانم بگیرمش ؟ مجری میگه بله لره میگه : پلنگه ، بازه ، چیتایه ، غزاله، یوز پلنگه ، عقابه ، … مجریه داغ میکنه میگه نه آقا اینا نیست 10 تا از سوالات تموم شد ده تا دیگه بپرس لره میگه : میتانم با یه دست بلندش کنم مجری میگه : بله لره شروع میکنه که : فیله ، اسب آبیه ، واله ، کرگدنه ، نهنگه ،… مجری میگه خیر شما باختین جواب سوال ( قورباغه ) بوده لره میگه : به علی دانستم عارم آمد بگم


---


اصفهانی یه با اتومبیلش وارد تعمیرگاهی شدو به مکانیک گفت: لطفا یه استکان روغن توی موتور، یه لیوان آب توی رادیاتور بریزین. مکانیک گفت: لاستیکاتون هم کم بادن اجازه بدین توش کمی سرفه کنم


---


یه روز یه اصفهانی ازدواج میکنه برای اینکه خرجش کمتر بشه تنها میره ماه عسل


---


یه وزنه محکم از بالای یه ساختمون می افته روی پای یه اصفهانی، اصفهانی داد میزنه:آخ! کفشم، اوخ


---


بچه یه اصفهانی شکم درد میگیره میبرنش بیمارستان دکتره بعد از عمل از اتاق عمل میاد بیرونو میگه الحمد و لله عمل با موفقیت انجام شد و ما این سکه 5 ریالی رو از شکم بچه در اوردیم اصفهانیه میره جلو میگه آقای دکتر اول 5 ریال ما رو بدین حسابمون با هم قاطی نشه


---


یه روز یه اصفهانی با زن وپسرش میرن کنار رودخونه برای پیک نیک که برای‎ ‎نهارشون سه تا تخم مرغ می برند! یدفعه پسرشون را آب ‏می بره که پدره داد می زنه:‏‎ ‎خانوم بچه رو آب برد ‏‎ ‎دو تا تخم مرغ بیشتر درست نکن!


---


یه نفر با یه اصفهانی دست به یقه میشه.اصفهانی بجای عمل متقابل التماس کنان با لهجه شیرین اصفهانی میگه آقا شما را به خدا یقمو ول کنین گوشمو بیگیرین.آخه یقم پاره میشه


---


یه بار یه اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد میشده بوی خوب غذا رو احساس می کنن. به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا ردتون می کنم.


---


یه بار سه تا خروس رو از دانشگاه اخراج می کنند :به اولی میگن چرا اخراجت کردن می گه چون شلوار لی تنگ پوشیدم . به دومی میگن چرا اخراجت کردن میگه موهامو مدل رپ زدم . به سومی میگن تو رو چرا اخراج کردن تو که خروس خوبی هستی میگه آخه عکس یه مرغ توی کیفم بود


---


یه مورچه با یه پشه ازدواج میکنه بچه دار نمیشن اگه گفتی چرا؟برای اینکه مورچه شبها با پشه بند میخوابیده


---


یک روز یک مار روسری سرش کرد رفت بیرون ازش پرسیدن چرا روسری سرت کردی ؟ گفت من کبری هستم


---


یک روز راننده ی یک وانت بزی را می ذاره پشت وانت می بینه بزه داره گریه می کنه میگه چرا داری گریه میکنی میگه می خوام جلو بشینم.راننده میارتش جلو می بینه داره گریه می کنه میگه مخوام جای راننده باشم که رانندگی کنم. راننده جایش را بابزه عوض میکنه می بینه بزه بازم داره گریه میکنه میگه چرا داری گریه می کنی بزه میگه این اشک شوق است.


---


یک روز یک هزار پا به خواستگاری یک مورچه میره مورچه قبول نمی کنه میگن براچی می گه کی حصوله داره هر روز هزار تا جوراب بشوره


---


گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم ویکرنگ هستند ولی در باطن از فرط حقارت بدامانم دو صد پیرایه بستند از این مردم که تا شعرم شنیدند برویم چون گلی خوشبو شکفتند ولی آن دم که در خلوت نشستند مرا دیوانه ای بد نام گفتند دل من ای دل دیوانه من که می سوزی از این بیگانگی ها مکن دیگر ز دست غیر فریاد خدا را بس کن این دیوانگی ها * نمی دانم چه می خواهم خدا یا به دنبال چه می گردم شب و روز


---


هنگامی که محبت به شما اشاره می کند،به دنبالش بروید، اگر چه دارای راههای دشوار و پر فراز و نشیب بوده باشد


---


یه بار یه فرشته دیدم و بهش گفتم تو چرا اینقدر ناز و خوشکلی ؟ گفت اونی که داره این اس ام اس رو میخونه ناز تره


----


اگه یه روز یه نفر دستت رو گرفت دلت لرزید نترسی ، آخه اون بابا برقیه

...

التماس دعا ... بابای !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد