sms جدید برای جوانان..

:ازشاهکار های ادبیات : یکی بید یکی نبید 3 تادرخت بید که2 تاش بیدبید  یکیش بید نبید  اونی که بید نبید وسط اون دوتا که بید بید بید

 

2:تمام کلهای خوشبوی دنیارو به پات بریزم بازم کمه چون   پاهات خیلی بو می ده .

 

3:لپتوبیارجلو

1

2

3

4

5

تا 100 هم بشمارازبوس خبری نیست

 

4: البرت انشتین میگه :عشق مثل ساعت شنی میمونه همزمان قلبتوپرمی کنه مغزتوخالی می کنه البته واسه اونایی که مغزشون پره   توراحت باش

 

5:زندگی کوهتاتراز آن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی تر از ان است که بشکند فردا طلع خواهد

کرد حتی اگر ما نباشیم پس بیایید کارت سوختمان را به یکدیگر بدهیم

 

6:خیلی وقت که می خواهم یه چیزی بهت بگم ولی تا حالا روم نشده گفتنش برامخیلی سخته :د.......................................

.......................ذو.......

...........................................دوس.......

...........دوسه لیتربنزین داری به من بدی؟

 

7:یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس  رومی خونه

 

8:لوتی ترین اس ام اس سال : زنگ در خونتم   هرکس تورو بخواد باید منوبزنه

 

9: می دونی من دوستت دارم من عاشقتم

میمیرم برات میبوسمت...

.....

.....

.....

چندتا میم داره ؟؟؟؟؟؟

 

10 ببببببااااا اااابببب ددددااااد {به پالال ازدنیا نری

خدا شفات بده}

 

11 :الهی من خورشید بشم تو ماه.......که تا قیامت ریختتو نبینم

 

12:به اندازه ی تمام گوسفندهای جهان دوستت دارم

قربانت :چوپان دروغگو؟

 

13خیلی ماهی

......

......

.....

بخور چون امگاسه داره ؟؟؟؟

 

14:  اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت

نشو چون خیلی توپی؟؟؟؟

 

15: پنج راه حل برای خوشحال  بودن : 1یک دوست خوب مثل من 2:داشتن دوستی مثل من 3:فقط داشتن من

4:داشتن من 5:من

 

16:اس ام اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره4ساعت دیگه باید بیدار شی؟

 

17: افلاین:ایا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می یند

ایا می خواهید مچشان را بگیرید؟ 

ایا میخواهید بدانید چه کسانی در مسنجر انلاین هستند ؟.....

اگر می خواهید بدانید    باید بگویم خیلی فضول هستید؟؟؟

 

18:پیف....اه اه اه.....چه بوی گندی......خفه شدیم............

چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟

حمیییییییییییییییید

{تبلیغ کنسرو لوبیای  تبرک}

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:26

سلام دوست عزیز
آدرس لینک سایت پرشین رنک در وبلاگ شما اشتباه است.
لطفا جهت دریافت بازدید رایگان، لینک سایت را در وبلاگ خود با نام " افزایش فوق العاده آمار بازدید سایت یا وبلاگ شما " به صورت ثابت قرار دهید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد