مطالب عشقولانه باحال!

خیلی دوست دارم همیشه باهات باشم ولی باغ وحش که جای من نیست!!! ـــــــــــــــــــ میدونی صفای ما پا برهنه ها چیه؟ اینکه ریگی به کفشمون نیست! ــــــــــــــــــــــــــ اگر مایلید با یک افغانی ازدواج کنید به نکات زیر توجه کنید . . . خاک بر سرت ؛ مگه مایلی؟ ـــــــــــــــــــــــــــــ به اندازه ی صداقت پینیکیو رفاقت تام و جری و هوش و ذکاوت پت و مت دوست دارم ـــــــــــــــــــــــ تو این مملکت که اینقدر با اعتیاد مبارزه میشه تو چرا نارفیقی کردی و منو معتاد خودت کردی ؟!! ــــــــــــــــــــــ دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها ، که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تر است . پس لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باش ! ـــــــــــــــــــــــ دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم ... ـــــــــــــــــــــــ وقتی پیر میشی ممکنه موهاتو از دست بدی یا دندونات بریزه ولی زیبایی هاتو هیچ وقت از دست نمی دی چون آدم چیزهایی که نداره هیچ وقت از دست نمی ده ! ــــــــــــــــــــــــــ در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد ..... در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد ..... آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد ــــــــــــــــــــــــــــ ای رفیق مهربان هر شب دعایت می کنم........ گر ندارم ثروتی جانم فدایت می کنم ــــــــــــــــــــــــــــ دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه ــــــــــــــــــــــــــــــ اگر در صحنه زندگی به نا گه یکی از تارهای سازت پاره شد اهنگ زندگی را چنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشته است ـــــــــــــــــــــــــــــــــ اگه عشقم حقیره ! اگه جسمم کویره ! اگه همیشه تنهام ! اگه خالیه دستام ! برای تو عاشق ترین عاشق دنیا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دوستان را یاد کردن عار نیست با خبری کمتر از دیدار نیست دوستان را دوستی کن در حیات بعد مردن دوستی در کار نیست ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اى صمیمی اى دوست! گاه و بى گاه لب پنجره خاطره ام می آیى. اى قدیمى اى خوب! تو مرا یاد کنى یا نکنى،من به یادت هستم. آرزویم همه سر سبزى توست. دائم از خنده لبانت لبریز! دامنت پر گل باد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ دیوانه هیچ نداشت و گریست،‌ گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید،‌ اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ آرزو دارم شبی عاشق شوی آرزو دارم بفهمی درد را تلخی برخورد های سرد را می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی که شبها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر! ـــــــــــــــــــــــــــــــ (اس ام اس مخصوص نیمه شب)پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسماعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع و این sms رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست ـــــــــــــــــــــــــــــ سلام ، میخوام بگم فردا ساعت 10 صبح خوشگل ها را میگیرن ، گفتم اس ام اس بدم یه وقت نری بیرونا ، نه نمیگیرنت ، ضایع میشی..........!!! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ میدونم که بیداری ، ستاره ها رو میشماری ، ولی یکیش کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ، منم خوابم نمیبره ، دارم گوسفندا رو میشمارم ، یکیش کمه ، چون داره اس ام اس میخونه ــــــــــــــــــــــــــــ حقیقت زندگی : 1- تو نمیتونی همه دندانهایت را با زبانت لمس کنی 2- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان می کنن 3- حقیقت اول دروغه 4- الان تو لبخند زدی چون یک احمقی 5- به زودی این اس ام اس را واسه یک احمق دیگه می فرستی. تو که هنوز نیشت بازه ـــــــــــــــــــــــــــ مهم نیست که با چه تیپ و لباس و ماشینی می آیی ، فقط بیا....... بیا و آشغال ها را از جلوی در ببر که خیلی بو میده.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد