اس ام اس های تبریک روز زن و مرد-روز مادر و عید نوروز

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

.........
دو موجود هستی گرامی تر است

یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است

که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من

کنم خواب در اغوشت ای سرور من
...................
مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم

جملات برای تبریک عید باستانی نوروز,تقدیم به دوستان عزیز eyd nowrooz :

***www.zavyeh.com***

دراین فرخنده فروردین و فرخ جشن نوروزی
نصیب دوستان ما سعادت باد و پیروزی

*******

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

********

> !!!!!!!!!!!!!!!!!!
> \=======/
این ماهی ها و سبزه عید تقدیم شما
سال نو پیشاپیش مبارک

********





nowrūz (, various local pronunciations and spellings) is the traditional iranian new year holiday celebrated in iran, northern iraq, turkey, azerbaijan, afghanistan, albania, georgia, the countries of central asia such as turkmenistan, tajikistan, uzbekistan, kyrgyzstan, and kazakhstan, as well as among various other iranian and turkic people in iraq, syria, pakistan, india, northwestern china, the caucasus, the crimea, and the balkans.

اس ام اس ماهی شب عید:
> * > *
> *
> >
yadet bashe man avalin kasi bodam ke barat mahiye eyd ferestadam.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد