اعتراف گروهک منافقین به دست داشتن در آشوب‌های عاشورا

گروهک تروریستی منافقین اعتراف کرد که در آشوب‌های روز عاشورا در تهران دست داشته است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری( العالم)، مریم رجوی رییس مرکز به اصطلاح شورای مقاومت مردمی که نهاد ناظر بر گروهک منافقین است ، بر همکاری و هماهنگی این گروهک تروریستی با عناصری که در آشوب‌ها وفتنه گری‌های روز عاشورا در تهران دست داشته اند، تاکید کرد.

این منافق تروریست خاطرنشان کرد که این گروهک تروریستی از رهبران مخالفان نظام خواسته است تا برای براندازی نظام ایران دست به این گونه آشوب ها بزنند.

گروهک تروریستی منافقین که در اردوگاه اشرف عراق اقامت دارند ، از آغاز انقلاب اسلامی ایران ، بسیاری از مسئولان و غیرنظامیان را با همکاری رژیم سرنگون شده بعث عراق ترور کرده وبه همین دلیل بسیاری از کشورهای غربی آن را جز سازمان‌های تروریستی می‌دانند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اخیرا اعلام کرده است که تعدادی از عناصر گروهک منافقین را در رابطه با آشوب‌های اخیر تهران بازداشت کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:47 http://www.silentmen.tk

سلام دوست من. لطفا متن را تا آخر بخون و در صورت امکان به سایت بزن.



بیایید با هم به جریانات اخیر تهران نگاهی گذرا داشته باشیم. قبل از هر چیز به این مسئله می پردازیم که آیا نظام جمهوری اسلامی از مشروعیت لازم برخوردار است یا خیر؟

امام اول شیعیان میفرماید "حاکمان نیکو نگردند جز به فرمانبرداری مردم" اما چرا حاکمان جوامع اسلامی من جمله ایران عزیز ما در بین بسیاری از مردم نیکو نیستند؟ یک حاکم چگونه می تواند نظر مساعد مردم را جلب و خود را نیکو گرداند؟ آیا زور کارساز است؟ مسلما پاسخ منفی ست. اگر زور کارساز بود و حاکمی را در بین مردم نیکو میساخت پس باید از حجاج ظالم با عنوان نیکو ترین حاکمان نام برد!! گذشته از این، شعور و درک مردم در تمام دنیا فراتر از اعراب جاهلیت رفته و هیچ انسان آگاهی با منطق زور کنار نمی آید حتی اگر همه چیز خود را در راه آن بدهد. در بدترین شرایط، افراد ترسو هم با حربه ی زور کنار نمی آیند. امروزه، منطق و مردم سالاری ( Democracy)حرف اول دنیای سیاست را می زند. اگر کشوری مثل آمریکا از دموکراسی حرف می زند، باید اعتراف کرد که واقعا اصول و روش آنرا می داند. مردم، علنا به راهکارهای غلط رییس جمهورهایشان و سیاست دولت خود اعتراض می کنند و رییس جمهور و دولت را وادار می کنند که در مقابل مردم بایستند و عذر خواهی کنند. از طرفی، کشور ما کشوری اسلامی است. هیچ فردی، حتی مخالف رژیم جمهوری اسلامی هم مخالف دیانت و خدا دوستی نیست اما باید گفت که بعضی سیاست ها که برای مشروعیت در زیر لوای اسلام قرار داده می شوند اسباب تنفر مردم از اسلام و نظام اسلامی را فراهم می کنند. بنابراین، نه تنها دولت مردان در بین مردم عزیز نمی شوند بلکه مقدمات خواری خود را نیز با دستان خود فراهم می کنند. آقای احمدی نژاد از دموکراسی ناب در ایران دم می زند اما آقای رییس جمهور، آیا مردم از ترس وزارت اطلاعات جرات دارند که به شما خرده بگیرند و انتقاد کنند؟ خیر. چرا به مردم اجازه نمی دهید درد دلهایشان را بدون اضطراب بیان کنند تا کار به خشونت کشیده نشود و اموالی که متعلق به خود مردم است با دست خودشان نابود نشود. شما که از ولایت علی دم می زنید، مگر نخوانده اید که امام علی در نامه ای به یکی از حاکمانش (مالک اشتر) می گوید، "وای بر تو اگر کسی از ترس جانش دچار لکنت زبان شود و نتواند حرفش را بزند.)؟ الان شما مثلا مالک اشترید و ما مردمی که لکنت زبان داریم!!!

در خطاب به رهبر اسلامی باید گفت که، جناب آقای خامنه ای، چناچه خود بهتر از هرکس دیگری میدانید، این امری بدیهی است که هر حکومتی موافقان و مخالفانی داشته باشد. در هیچ کجای تاریخ حکومتی را نمی توان یافت که تمام مردم موافق آن باشند یا تمام مردم مخالف آن باشند. اما میتوان حاکمان بسیاری را نام برد که به عقاید مخالف نظری محترمانه داشته اند. آیا شما، به عنوان الگوی جوامع مسلمان چنین احترامی برای مخالفان خود داشته اید؟

یک مثال. بیشتر ملت ایران پیام تسلیت رهبر ایران به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری را شنیده اند. آیا درست بود که رهبر ایران در نامه ای چنین، برای جرم ناکرده ی مرجعی از خداوند طلب غفران کند که خود بنیان گزار قانون اساسی ایران در سال 58 بود. قانونی که تا کنون چند باری دستخوش تغییرات قرار گرفته است اما اصل راهکارهای پیشنهادی آن مرحوم، همچنان به قوت خود باقی است.

نکته ی دیگر که حایز اهمیت است، گلایه ای است از دوستان عزیز، ملت آزادی خواه و لیبرال، دوست داران وطن و توتم پرستان.

برای سر دادن ندای اعتراض، برای شکستن بغض ها، سکوت ها، زمان و مکان مناسب را بشناسید. به نظر این حقیر، روز عاشورا زمان مناسب سردادن ندای آزادی این ملت خسته نبود.

حسین آزاد مرد هستی، در برابر خیل ظلم، سر و جان خویش قربانی حضرت دوست کرد و ما نیز برای ایستادگی در مقابل ظلم، از این ایثار و آزاده زیستی درس بگیریم، و بیاموزیم که هیچگاه در مقابل ظلم سکوت اختیار نکنیم حتی اگر سرمان بر تیغ فنا رفت. "چو ایران نباشد تن من مباد."

حالا که از بزرگ مردی چون حسین درس ایستادگی در مقابل ظلم و ستم حاکمان جبار آموخته ایم، خوب بود چون شاگردی در کلاس درس، به استادمان حسین، احترام میگذاشتیم و حداقل سوت و کف نمی زدیم.

گستاخی این حقیر را با بزرگواری خود ببخشید و پیام مرا به دوستداران ملت ایران، آزادی خواهان و ایرانیان عزیز در سرتاسر دنیا برسانید.



"زندگی

آتشگهی دیرنده پابرجاست.

گر بیفروزیش،

چراغ شعله اش از هر کران پیداست

ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست."



به قلم مرد خاموش

salam doste aziz grohe farzandane khak & rozegare namard dare vase gostareshe groh toye kole iran ozv migire khoshhal misham toam 1ki az bache haye grohe ma bashi baraye porsidane harchi solal o bahse mitoni be in shomare zang bezani
09367413152 erfan



montazerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


ba tashakor modire grohe farzandane khak& rozegare namard

حامی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:19 http://www.bluehope.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
امیدوارم که از وبلاگ منم دیدن کنید
پست های وبلاگمو بخون و اگه در مو ردش سوالی داشتی بپرس تا کاملا برات توضیح بدم
اگه خواستی می تونیم با هم کار کنیم
منتظرت هستم

salam doste aziz grohe farzandane khak & rozegare namard dare vase gostareshe groh toye kole iran ozv migire khoshhal misham toam 1ki az bache haye grohe ma bashi baraye porsidane harchi solal o bahse mitoni be in shomare zang bezani
09367413152 erfan



montazerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


ba tashakor modire grohe farzandane khak& rozegare namard

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد