گالری عکس محرم

گالری عکس محرم












گالری عکس محرم















گالری عکس محرم













   
نظرات 1 + ارسال نظر
سیدرضا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22

به نام خدا-سلام-
به دنبال عکسهای ماورا طبیعت بودم که وارد وبلاگ شما شدم -صفحه اول داشتم عکسهای محرم رو نگاه میکردم و با دیدن این عکسها ذهنیتم اینطوری شد که شما از آدمهای دوستدار اهل بیتین که یه هو برق از چشام پرید وقتی چند صفحه پایین تر با عکسهای بعدی مواجه شدم .هر چند میدونم که در جامعه ما مردم همه چیز رو باهم میخوان اونم نه بخاطر اصل موضوع بلکه به خاطر خودشون اما اینطوریش و دیگه ندیده بودم که زیر اسم امام حسین آدم همچین عکسی رو بزاره - پایین تر هم که رفتم دیدم چقدر وقتت رو حروم کردی که بعضیها رو معرفی کنی و درموردشون چیز بنویسی ... -خلاصه اینکه من که اصولا برای کسی کامنت نمینویسم با اینکه روزی چار پن ساعت توی اینترنتم برای شما پانویس گذاشتم که بگم حیف عمر و علم و هنره که صرف بعضی چیزا بشه و اینکه احترام امام حسین و نام امام حسین پیش تو چقدره که نام امام حسین رو با عکسهای ... توی یه صفحه و کنار هم گذاشتی -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد