اس ام اس جدید

+  

هر کس در زمان فراوانی ۷ اس ام اس برای ما ارسال کند در زمان قحطی ۱۴ اس ام اس به او می دهیم

 

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

سلام ، ببخشین این موقع  مزاحم می شم

میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

میلاد منجی .

پیام عدالت .

نگین امامت.

مونس محمد.

....

....

                                                                                                                          (اسامی برندگان بانک ملت)

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

 دیروز یه گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!!

خواستم برات بخرمش.

به فروشنده گفتم :اون گل چند؟

گفت:اون گل نیست........آینه ست.

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

 

اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟

.

.

.

واقعا که!

.

.

.

تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

 -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

ت رک ه می ره دانشگاه به 2 دلیل می فهمن ترکه:

۱:سامسونتش رو می ذاشت تو زنبیل

2:وقتی استاد تخته رو پاک می کرد اونم دفترش رو پاک می کرد

 -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

3 مشخصه ی موبایل ندیده ها:
1- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره
2- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن
3- وقتی براشون
SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن!

 -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

خدایا به ما

اندیشه شریعتی

شهامت مصدق

مرام طالقانی

صبوری خاتمی

عمر جنتی

ثروت رفسنجانی

و اعتماد به نفس احمدی نژاد

عطا کن

آمین

 -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

عشقولانه:

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ..

***********************************

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفرید

***********************************

آدما سرشون روبالا می کنن تا ماه رو ببینن    

 ولی نمی دونن ماه سرشو پایین کرده داره SMS می خونه! 

***********************************

چندیست که بیمار وفایت شده ام .   

در بستر غم چشم به راهت شده ام.    

این را تو بدان اگر بمیرم روزی

مسئول تویی که من فدایت شده ام 

*********************************** 

زندگی گریه ی مختصریست... مثل یک فنجان چای...  

 

و کنارش عشق است... مثل یک حبه قند...  

 زندگی را با عشق نوش جان باید کرد... 

***********************************

بدون نظر نرو؟؟؟؟؟؟







+  

گدا چیست ؟ موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد

..........................................

می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟  

پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه !

 ..........................................

طرف توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه ،

میگه : خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره !!!

......................................

سوال امتحان ..ت...ر....ک...ا !
2 طفلان مسلم چند نفر بودند ؟ نام پدرشان چه بود ؟!!!؟!!

.............................................

یه ضرب المثل قزوینی میگه:
زندگی بدون عشق مساوی است با: جمعه بدون یوزارسیف!؟

..........................................

هم‏وطن گرامی آیا می‏دانید: پس از ازدواج با استفاده از تخت و پتوی مشترک می‏توانید تا 70% در مصرف انرژی صرفه‏جویی کنید. "صرفه‏جویی کم مصرف کردن نیست، درست مصرف کردن است". 
== شرکت ملی گاز با همکاری ستاد اقامه‏ی ازدواج==

.........................................

به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم،

الان هم دارم اس ام اس می خونم


.................................................


به ت...ر...ک..ه میگن یه اگهی تبلیغاتی در موردخمیردندان پونه بگو میگه خمیر دندون پونه چشما نمیسوزونه

....................................................

ل...ر...ه می یاد تهران می بینه همه استین کوتاه پوشیدن می گه. ااااااااااا پس اینا چه جوری دماغشون رو پاک می کنن

....................................................

صبح که از خواب پا میشی 2 کار انجام بده

1.خدا رو شکر کن که زنده ای

2. برو حمام چون بقیه هم میخوان زنده باشن و زندگی کنن !!!

....................................................

میدونی شباهت تو با لامپ چیه !؟؟

دور هر دوتا تون پشه جمع میشه


...............................................

ت...ر...ک...ه میره مسجد وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست . با خودش میگه من کی رفتم خودم نفهمیدم؟؟

..........................................



+  

السلام ای وادی کرببلا

السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن

السلام ای کشته های بی کفن

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم

در رکاب تو فدایی می شدیم

-------------------------

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

--------------------------------

باز محرم شدو دلها شکست              از غم زینب دل زهرا شکست

باز محرم شد و لب تشنه شد            از عطش خاک کمرها شکست

آب در این تشنگی از خود گذشت       دجله به خون شد دل صحرا شکست

قاسم ولیلا همه در خون شدند          این چه غمی بود که دنیا شکست

----------------------------------------

هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا

-------------------------------------

عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین


----------------------------------

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز


دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند


ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین


بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

------------------------------------------

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است             بیراهه نرو ساده‌ترین راه حسین است


از مردم گمراه جهان راه نجویید                         نزدیکترین راه به الله حسین است
-----------------------------------------

آن تشنگی که کربلاییان کشیده اند, تشنگی راز است: حسین از دست یار می نوشد و ما از دست حسین
--------------------------------------

آبروی حسین به کهکشان می ارزد
یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد




+ شب یلدا

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست ،برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک

-----------

یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

--------------------

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه

-------------------

عمرتون صد شب یلدا

دلتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما

یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت

غم بمونه واسه فردا

--------------------------

دلم نمیاد که بگم به خاطر دلم بمون
اما بدون با رفتنت از تن خستم میره جون
بمون برای کوچه‌ای که بی تو لبریزه غمه
ابری تر از آسمونش ابرای چشمای منه

 




+ ****عید غدیر خم مبارک باد****

علی در عرش بالا بی نظیر است

علی بر عالم و آدم امیر است

به عشق نام مولایم نوشتم

چه عیدی بهتر از عید غدیر است

---------------

 

خورشید چراغکی ز رخسار علی ست

مه نقطه کوچکی ز پرگار علی ست

هرکس که فرستد به محمد صلوات

 همسایه دیوار به دیوار علی ست

عید غدیر مبارک 

-----------------------

 

شبی در محفلی ذکر علی بود

 شنیدم عاشقی مستانه فرمود 

 اگر آتش به زیر پوست داری

 نسوزی گر علی را دوست داری

------------------------

خورشید چراغکی ز رخسار علیست

مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات

همسایه دیوار به دیوار علیستعید غدیر مبارک

------------------------

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند
بردند به میزان عمل سنجیدند
بیش از همه کس گناه ما بود ولی
آن را به محبت علی بخشیدند
عیدتان مبارک

---------------------

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلــــــــی
گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی
گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت
گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

-----------------------

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است

----------------------------

نخواهم گل که گل بی اعتبار است

تمام عمر گل فصل بهار است

تو را خواهم من از گلهای عالم

که عطر تو همیشه ماندگار است

 --------------------------

 

دختر: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مامان: یعنی یه خری مثل بابات! خوشمزه

-------------------------------

انهایی که رنگ پریدگی پاییز را دوست ندارند . نمی فهمند که پاییز همان بهار است که عاشق شده استقلب ...
-----------------------------

یک روز تو جهنم همدیگه‌رو می‌بینیم، آخه هردومون جهنمی هستیم، تو به جرم
 اینکه قلبم رو دزدیدی و من به خاطر اینکه جای خدا تو رو می‌پرستم!
------------------------------------------

 



+  

یه یارو خبر میدن پدر شدی میگه به زنم چیزی نگید میخوام غافلگیرش کنم

===

لره میخواسته آتش نشان بشه توی آزمون استخدامی ازش میپرسند اگر جنگل آتش بگیره و اون اطراف آب نباشه چه کار میکنی؟ لره میگه: هیچی تیمّم می کنیم

===

خره میره جنگل داد میزنه میگه خرس میخوریم ببر میخوریم شیر میخورم یهو میبینه یه شیر پشته سرش هست بعد میگه گاهی اوقات هم گوه اضافی میخوریم

===

 

تو به من بگو زشت! من به تو می گم قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...

===

میدونی این چیه؟
<-*-*-*-*-*--
یه سیخ گوجه هست که جیگرش داره اس ام اس میخونه

=== 

به ترکه میگن سخت ترین کاری که تا به الان انجام دادی چیه....میگه نمک در نمکدان ریختن...می پرسن چرا؟...میگه چون سوراخ هاش خیلی کوچیک بود

 

=== 

تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره
...
...
...
چاکرتیم سالار

===

 

میگن نمک باعث شوریه ، عجیبه تو با این همه نمک که داری بازم شیرینی !

 ===

تو مرا میفهمی من تو را میخوانم ..... و همین ساده ترین قصه یک انسان است ..... من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ..... و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی

===

من از زندگانی آموختم چگونه اشک ریختن را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را

===

یه بوس واست فرستادم باطعم لیموشیرین،زودبگیرش میترسم تلخ بشه

===

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذرست

====

 

عراق 8 سال جنگید تا اسیر گرفت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما نجنگیده اسیرتیم با وفا

=== 

اینم عکسای قشنگ:

 

-----

--------

-------

 





+  

 

 

 

 

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم

 

==================

 

 

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی...

 

=====================

 

 

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

 

=====================

 

 

کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

 

=====================

 

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

 

 

=================

 

 

به سه دلیل دوستت دارم دو تاشو نمیدونم یکیشم یادم نیست

 

=====================

 

 

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد ... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

 

 

=====================

 

 

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم فقط احمقانه سکوت می کنیم

 

=====================

 

اس ام اس خنده دار

 

 

 

میدونی فرق تو با آهن چیه ؟

 

.

 

.

 

.

 

آهن زنگ میزنه ولی توی گدا اس ام اس هم به زور میزنی ! 

 

====================

 

سلام ! دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما

.

.

.

یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله

 

=====================

 

میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟

 

جفتتون کرم دارید

 

=====================

 

عروسه وارد یه مجلس میشه مادر شوهر میگه : صل علی محمد ، دشمن جانم آمد ! عروس هم میگه : عقرب زیر قالی ، میخواستی پسر نیاری

 

=====================

 

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...

 

از هر چه که دارم بهترینش خودتی...

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...

 

شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی !

====================

 

یه آبادانیه میره تو مغازه به یارو میگه: کا، بلوز داری؟

مغازه داره میگه: نه.

آبادانیه میگه: کا، شلوار داری؟

مغازه داره میگه: نه.

آبادانیه با تعجب میگه: کا، پس چرا رو شیشه نوشتی: کا لباس داریم؟

 

====================

 

پس از سریال پر طرفدار یوسف سریال زیبای لوط نبی در قزوین ساخته و بزودی پخش خواهد شد

 

 

رشتیه از دخترش میپرسه: ببینم شبا میری صبح میای، کجا میری؟

 دختر: میرم خونه دوست پسرم، مسئله ایه!؟ رشتیه: نه، فقط

میخواستم بگم به درس ات لطمه نزنه





+  

همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن...! شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...! و تو... هیچ وقت او را ندیده ای

____________________________

دیاری که در آن نیست کسی یار کسی  یا رب ای کاش نیفتد به کسی کار کسی

____________________________

چه زیباست نوشتن وقتی می دانی او می خواند چه زیباست سرودن وقتی می دانی او می شنود و چه زیباست جنون وقتی می دانی او می بیند

____________________________

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

___________________________

این همه خونی که دنیا در دل ما می کند

جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند

هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم

تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم

___________________________

نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم

___________________________________

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!
 

___________________________________

اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

 __________________________________

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت
بیچاره از این عشق سوختن آموخت
فرق منو پروانه در اینست
پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

___________________________

به <@> من تو ><( ( ( > ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی!! 

_________________________________

<@>
<@>
<@>
الهی مثل چراغ راهنمایی باشی:
1- لپّت همیشه قرمز.
2- روی دشمنات زرد.
3- دلت همیشه سبز...

__________________________________

به اندازه ی گریه ی گنجشک دوست دارم! شاید این دوست داشتن کم به نظر بیاد اما یه
چیزیو میدونی؟

گنجشکا زمانی که گریه میکنن میمیرنگریه

___________________________

روش دفع انگل: 3 روز فقط چایی و بیسکویت میخوری،‌ روز 4 فقط چایی میخوری در این موقع کرم میاد بیرون و میپرسه پس بیسکویت کو؟ میگیریش

____________________________________

از طرف سوال میکند اون چیه که شبها از روی دیوار را میره چهار دست وپاهم داره میو میو هم میکنه طرف کمی فکر میکنه و جواب میده گاو

__________________________________

به اندازه ی صداقت پینوکیو ,رفاقت تام وجری.زکاوت پت ومت دوستت دارم.

__________________________________

به لره میگن چرا درس میخونی؟ میگه درس میخونم دکتر بشم، مطب بزنم، پول در بیارم، نیسان بخرم کار کنم

________________________________

ترکه کلاس رقص میزاره، ورشکست میکنه. تحقیق میکنن، میبینن سره کلاس شاباش میداده

________________________________

--------------------------

------------------------------------

 




+  

نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟ شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه من اشک نریزم؟


------------------------------
 مپندار که از عشق تو دل برگیرم...  ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم...  بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری...  من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم...

 

--------------------------------
من به نغمه پرمهر تو عادت دارم    باز از چشم تو ای دوست شفاعت دارم     گرچه لبخند تک درخت خاطراتم بر لب ساحل نشست     گرچه دورم از نگاهت یاد تو در دلم نشست

 

--------------------------------

شاید آن روز که سهراب نوشت:(تا شقایق هست زندگی باید کرد)خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینطوری نوشت:(هر گلی هم باشی.چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست)


-------------------------------

آب میوه صداتم، چرخ کرده نگاتم، قربون اون چشاتم، کشته خنده‌هاتم، کلاچ اون پاهاتم، من مرده هواتم، تا عمر دارم باهاتم

--------------------------------
چندین ساله که دوستت دارم و همیشه دوستت داشتم. ولی هر وقت خواستم به لب هات نزدیک بشم منو با نفرت زمین زدی
 امضا: آب دماغ

--------------------------------
آنچه زیباست عزیز نیست آنچه عزیز است زیباست و تو زیباترینی

-------------------------------
در زندگی مشو مدیون احساس کسی       تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی


-----------------------------
تست روانشناسی:اگر رنگ شورت شما
 آبی: آرامش دارید.   قرمز: احساساتی هستید.   زرد: خیلی کثیف و بی تربیتی پاشو برو توالت

-------------------------------

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن...!


---------------------------------
ویکتور هوگو میگه : اگه همه ی اون چیزایی که تو سرمه بگم 10 کتابه اما اون چیزی که تو دلمه بگم دو کلمه هست : "دوستت دارم

---------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد