دانستنیهای جالب

موضوع:
با یک مداد معمولی خطی به طول 58 کیلو متر می توان کشید!!!!
تجربه نشان داده است که مرغ با شنیدن صدای موسیقی بزرگترین تخم را می گذارد!!!
تمام خرس های قطبی چپ دست هستند!!
جگر تنها عضو داخلی بدن است که اگر با عمل جراحی قسمتی از آن بر داشته شود دوباره رشد می کند.
چشم انسان می تواند 10 میلیون رنگ مختلف را ببیند و از هم تشخیص دهد.
حس بویایی سگ با حس بویایی مورچه برابری می کند!!!
حلزون ها می توانند 3 سال متوالی بخوابند.
در شیلی صحرایی وجود دارد که هزازان سال است در آن باران نباریده است
زبان مقاوم ترین ماهیچه بدن است
فندک قبل از کبریت اختراع شد!!!!!
قرنیه چشم تنها قسمت بدن است که خون ندارد.
قلب انسان در هنگامه عطسه به اندازه یک میلیونیم ثانیه می ایستد!!!
حس بویایی خرس تقریباً صد برابر قوی تر از حس بویایی انسان است.
حنجره زرافه تار صوتی ندارد و گنگ است!!!!
خرگوش و طوطی تنها حیواناتی هستند که بدون بر گشتن به عقب می توانند پشت سر خود را ببینند!!
خوک ها به لحاظ بدن قادر به دیدن آسمان نیستند.
زنبور عسل دو معده دارد یکی برای جمع آوری عسل و دیگری برای هضم غذا!!!
شهر مکزیک سالانه بیست و پنچ سانتیمتر نشست می کند.
قلب میگوها در سر آنها قرار دارد!!
کرم های ابریشمی در 56 روز 6000برابر خود غذا می خورد!!!!!
گونه ای از خرگوش قادر است 12 ساعت پس از تولد جفت گیری کند.
موشهای صحرایی چنان تکثیر می کنند که در عرض 18ماه دو موش صحرایی قادرند یک میلیون فرزند داشته باشند!!!!!
موشهای صحرایی سالانه یک سوم منابع و ذخایرغذایی جهان را نابود می سازند.
لایه پوستی که آرنج دست را پوشانده در هر ده روز یکبار عوض می شود.
ناخن های انگشتان دست تقریباً چهار برابر ناخن های پا رشد می کند!!
یک زنبور عسل باید روی چهار هزار گل بشیند تا بتواند به اندازه یک قاشق عسل تهیه کند!!!

گنجشک به خدا گفت: لانه ی کوچکی داشتم ، آرامگاه خستگی ام بود ، سر پناه بی کسی ام بود ، طوفان تو آن را از من گرفت . کجای دنیای تو را گرفته بود؟ خدا گفت:ماری در لانه ات بود ، لانه ات را از تو گرفتم تا جانت گرفته نشود .

حـــــکایتی درباره دیوار چـــــــین

کمتر کسی است در جهان که نام دیوار چین را نشنیده باشد که بین مغولستان و چین به معنی اخص ممتد است. این دیوار بزرگ بیش از دو هزار سال عمر کرده است و بیش از 6000 کیلومتر طول دارد.

بلندی آن قسمت دیوار که در شمال پکن بناشدن است 8.5 ممتر و در نقط دیگر از 4 تا 15 متر است و قطر دیوار 4.5 تا 7.5 متر می باشد و در فواطل برجها دارد. تصور نکنید دیوار چین یک دیوار متصل دیوارهای دراز و کوتاه در هم و برهم است. چون هر دودمان پس از روی کار آمدن دیوارهائی می ساختند از این روی دیوار چین شامل دیوارهای متعدد جدا گانه شده است .

 

 

ابتدای دیوار در مشرق شانهای گوان ، نا نکو ، ین من ( در شانسی) و جیایو گوان ( در گانسو) است وساختن دیوار در قرن سوم قبل از میلاد درعهد امپراطور" شی خوانگ تی" از سلسله سلاطین " چین" ( 221 تا 108 قبل از میلاد) شروع شد و دامنه کار دیوار سازی در طی سلطنت آن دودمان بسیار وسیع گردید. یک میلیون برای این کار بسیج شده بودند و چون شرایط کار بسیار سخت بود گروه کثیری از کارگران می رفتند و برنمی گشتند.

کسانیکه در محل ساختمان می مردند جسدشان را لای دیوار می گذاشتند. اکنون در انتهای شرقی این دیوار یعنی در " شان های گوان" معبدی وجود دارد که می گویند برای بانوئی به اسم " مون جیان نو" ساخته شده است.مون جیان نو" دختری بود که با جوانی از مردم دهکده خود ازدواج کرده بود. چند روز پس از اردواج شوهر را برای دیوارسازی بردند. چند سالی از رفتن او گذشت و هیچ خبری از او نرسید.

" مون جیان نو" که پیوسته نگران سرنوشت شوهر خود بود عاقبت تصمیم گرفت شخصا برود و از وی سراغی بگیرد و او را بیابد. روزی عازم محل کار او شد پس از طی مسافت بسیار سرانجام به محل کار شوهر رسید، ولی شوهر خود را پیدا نکرد. همکارانش به او گفتند خیلی احتمال دارد که شوهرش مرده باشد و جسد او را هم لای دیوار گذارده باشند .

مون جیان نو این خبر را که شنید بسیار غمگین کردید و همانجا ماند و روزها و شبها زیر آن قسمت دیوار می نشست و گریه می کرد. شبی در اثنا گریستن ، آواز مهیبی شنید سرش را بلند کرد دید دیوار شکاف برداشته است، در داخل شکاف جسد شوهر خود را تشخیص داد ، آخر لباسی را که شوهرش برتن داشت خوب می شناخت. "مون جیان نو" بیدرنگ خود را روی جسد شوهر خود افکند و دیگر بیرون نیامد. اکنون این حکایت اسفناک همچنان در میان مردم چین برسر زبانهاست و سرزنشی از بیداد و ستم گذشتگان دارد.

 

شیوع جــــــــــــــــــــــن‌ زدگی با ویروس‌خــــرافات

خبرگزاری فارس: برخی باورها آنچنان در روح و جان گروهی از افراد رخنه دارند که گویی جز آن نمی‌تواند چیز دیگری باشد اما باورهایی مانند صحبت با ارواح، تأثیر زندگی جنیان روی آدم‌ها و مقولاتی از این دست، گاه انسان‌های بی‌گناه را به کام مرگ می‌کشند.

به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، و به نقل از شبکه ایران، باورهایی از این دست در برخی نقاط جهان و ایران آنچنان قوی است که اگر روشی غیر از آنها اتخاذ شود گویی نظم خلقت به هم ریخته است.
این مقولات که در برخی نقاط کشور دیده می‌شوند در بعضی استان‌ها بیشترند و چه بسا هزینه‌های جانی که در این راه پرداخت می‌شود، غیرقابل جبران است. خبرنگار مهر با حضور در روند یکی از باورهای خرافی گزارشی تهیه کرده است که عمق ناآگاهی و باور برخی را به خرافه‌ها نشان می‌دهد.
گویا بیمار یک زن روستایی باردار در یکی از روستاهاست که هشتمین ماه بارداری خود را می‌گذراند.
این زن دو روز بوده که حرفی نمی‌زده، به سختی صحبت می‌کرده و نمی‌توانسته روی پاهایش بایستد، راه برود و هر از گاهی هم دچار تشنج می‌شده است.
خبرنگار به همراه دوستی که از بستگان این زن به شمار می‌رفته راهی منزل او می‌شود.
راه طولانی علم تاخرافات
از این پس توصیفی است که گزارشگر ارائه می‌دهد:
پس از ورود، ما را به یک اتاق شش تا هفت متری راهنمایی کردند، زن بیمار را که حلیمه نام داشت و در حالت اغما بسر می‌برد در یک جاجیم دستبافت محلی پیچیده و در حالی که یک قطعه آهن پهن به طول تقریباً 20 سانت زیر سرش گذاشته بودند، مانند یک جنازه در وسط اتاق خوابانده بودند.
در گوشه دیگر اتاق یک کمد تخته‌ای تقریباً دو متری قرار داشت که مردها هنگام ورود آن سوی کمد می‌نشستند و زن‌ها بر بالین بیمار حلقه می‌زدند، رفته رفته اتاق پر از زن و مرد شد.
از یک طرف مردها درباره بیماری زن اظهار نظر می‌کردند و از طرفی دیگر زن‌ها به دوا و درمان مشغول بودند.
یک زن کهنسال از راه رسید و به حالت هیجان و اضطراب از شوهر حلیمه که او را رضا صدا می‌کردند، پرسید که آیا به سراغ بهره (بهره‌بردار کسی است که بتواند با ارواح صحبت کرده و آنان را آرام کند تا از بدن بیمار بیرون بروند) رفته‌اند یا نه؟
هنوز همسر حلیمه پاسخ نداده پیرمردی از جمع گفت چون جن و انسی که در بدن زن هستند، مؤنث‌اند، باید یک زن به بالین او برود.
هنوز این بحث ادامه داشت که یک نفر از مردها سؤال کرد: "او را دکتر برده‌اید؟ " دیگری گفت: "دکتر چه فایده دارد؟ همیشه همین بوده است. اگر ارواح بخواهند زنده می‌ماند و می زاید و اگر نخواهند هر تصمیمی بگیرند ما راضی هستیم. "
در حالی که همه سر در گریبان داشتند و نگران بودند، یکی دیگر از مردها که فردی مسن بود و لنگی دور سرش بسته بود، سکوت را شکست و پرسید: "آیا برایش "عزایم " ( جلسه‌ای که تسخیرکنندگان ارواح با چند نفر از همدستان و بیمار جن زده تشکیل می‌دهد و از اهل جن و پری می‌خواهد که فرد جن زده را راحت بگذارد!) گرفته‌اید؟ " پدر حلیمه که خیلی ناراحت به نظر می‌رسید، گفت "همه کاری کرده‌ایم. "
همسر حلیمه در پاسخ به پرسش ما درباره نظر پزشکی که او را معاینه کرده گفت که به عقیده پزشک حلیمه مسئله خاصی ندارد. فرزندش در حال رشد است فقط بنیه جسمی او ضعیف شده است. چند قرص و یک سوزن تقویتی برایش نوشته و گفته تا چند روز باید استراحت کند اما دیگران با تجویز دکتر مخالف هستند.
خرافات تیشه به ریشه باورهای دینی می زند
نه فقط در برخی روستاها، مردم دچار چنین خرافاتی هستند بلکه معمولاً چنین صحنه‌هایی وجود دارد. در این میان نیز تعدادی به عنوان بهره‌بردار که می‌توانند ارواح را به تسخیر خود درآورند، دکان و دستکی دارند و کاسبی می‌کنند و چه بسا جان‌هایی که در این میان به خطر می‌افتد و از دست رفتن آنها به خواست ارواح و پریان و تقدیر نسبت داده می‌شود. نمونه بارز گرایش مردم استان به خرافات و نیز تبعات شوم آن در مرکز استان به صورت آشکار فعالیت می‌کند، مطب یکی از همین آقایان بهره‌بردار از مطب پزشکان متخصص شلوغ‌تر است و نوبت‌های یک ماهه و چند ماهه به بیماران جن زده داده می‌شود.
نکته جالب توجه دیگر این‌که تسخیرکنندگان ارواح به راحتی مریض‌های جن زده خود را نمی‌بینند، بلکه باید چند نوبت مراجعه کنند و پشت در مطب بایستند و به او معتقد شوند و از همه پزشکان و مخلوقات روی زمین به جز خدا قطع امید کنند! تا آنگاه نوبتی به فاصله یک ماه به آنان داده شود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا مدتی دکان و بازار این قبیل افراد افت کرد، ولی متأسفانه به علت کم‌توجهی و نیز جدی نگرفتن موضوع، جن‌گیری و فال‌بینی و درمان بیماران با پری و جمادات دوباره رایج شد به‌گونه‌ای که امروز در استان هر کس کوچکترین بیماری روانی پیدا می‌کند بلافاصله می‌گویند، جن زده شده و به دعانویس‌های محلی و جن‌گیران روی می‌آوردند و با این توهمات بیمار را روانی‌تر می‌سازند. بسیار هم مشاهده شده که این‌گونه بیماران به علت مراجعه نکردن به دکتر یا جان باخته‌اند یا سربار جامعه شده اند.
شکی نیست که جن و ارواح قابل نفی نیستند و حتی قرآن کریم به آنها و حضور و زندگیشان اشاره دارد، اما تلقی برخی افراد مخصوصاً در جوامع کمتر بهره‌مند و دارای سواد کمتر از این مقولات درست نیست.
در این میان برنامه‌ریزی بیگانگان برای بهره‌برداری از این موضوع، مقوله‌ای است که نباید از آن غفلت کرد زیرا آنها با توجه به باورهای خرافی مردم که آن را به حساب فقر و سادگی آنها می‌گذارند برای تغییر مذهب و ایجاد انحرافات فکری برنامه‌ریزی می‌کنند.
شکی نیست که سنت‌های خرافی باید از جامعه اسلامی ما رخت بربندند که این امر جز با برنامه‌ریزی جدی فرهنگی و اسلامی از سوی متولیان میسر نیست. البته بخش قابل توجهی از سنت‌های خرافی و غلط با کوچکترین برنامه‌ریزی از سوی خود خانواده‌ها قابل حذف هستند که البته این بخش نیز نیاز به کار فرهنگی دارد.

HOUTAN.ir

 

حتما شده تصاویری داشته باشید که از نظر کیفیت دچار مشکل باشن مثلا noise داشته باشن این حالات معمولا هنگام عکاسی در شب توسط دوربینهای عکاسی و یا هنگام بزرگنمایی تصویر بوجود میآدش
CleanerZoomer Professional 3.5.1b اسم نرم افزاری هستش که برای حل مشکلاتی از این دست طراحی شده.
این نرم افزار در چند مرحله میتونه پیکسلهای اضافی رو از تصاویرتون حذف کنه
استفاده از تکنولژی nova sharpen پس از بزرگنمایی عکس مورد نظر باعث میشه تا شما به تصاویری طبیعی و بزرگ (با کمترین کاهش کیفیت ممکن) دست یابید
از دیگر امکانات این نرم افزار میشه به افزاریش وضوح تصویر (nova sharpen) و تنظیم خودکار بالانس رنگها اشاره کرد

به عنوان مثال میتوانید موارد زیر را قدم به قدم دنبال نمایید:

مرحله اول - 'Auto Balance' -
تصویر نمونه
مرحله دوم - 'noise reduction' -
تصویر نمونه
مرحله سوم - 'resample' -
تصویر نمونه
مرحله چهارم - 'nova sharpen' -

دانلود نرم افزار با حجم 1.4 مگابایت

 

HOUTAN.ir


می دانم که برای اکثر شما پیش آمده که بخواهید عکسی را از اندازه موجود به اندازه ای بزرگتر تغییر دهید ، اما با مشکل دندانه - دندانه شدن تصویر و افت کیفیت آن مواجه گشته اید .
این نرم افزار با ایجاد انقلابی در بزرگ نمایی دیجیتال مشکل شما را از هر دو بابت حل می نماید.
قابلیتها: - الگوریتم S-Spline بهبود یافته - برای بهتر شدن بزرگ نمایی ابزار پیشرفته بهبود وضوح تعبیه شده - قابلیت تبدیل گروهی از تصاویر - پشتیبانی وسیع از فورمتهای تصویری با رزولوشن پایین مانند تصاویر 48 و 64 بیت - پشتیبانی از فتوشاپ
 

HOUTAN.ir



خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.

وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.

فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.

 

توجه داشته باشد کسانی که برنامه ی office در کامپیوتر خود دارند می توانند از فونت بهره بگیرند 

HOUTAN.ir

این نرم افزار کم حجم و پر محتوا طراحی شده برای کارایی بهتر و زیبا تر در کمترین دقایق , این نرم افزار نسخه کم حجم تر نرم افزار cool moves هم به حساب می یاد .نرم افزار FlashyEffects ایده آل برای طراحان نیمه حرفه ای وب هست .
نرم افزاری با محیط بسیار ساده برای طراحانی که به تازگی کار با فلش را آغاز کرده اند و با این گونه نرم افزار های فلش آشنایی کمتری دارند.

ویژگیهای منحصر به فرد :
- واردکردن تصویر و صوت در این نرم افزار برای ادغام
- 71 متن نمایشی حرکتی
- 343 کلیپ هنری و ایکون های زیبا

- پذیرای تصویر برای ساخت انیمیشن تصویری
- بانر های پیش ساخته و زیبا

 

HOUTAN.ir

افسر راهنمائی یه آقایی رو به علت سرعت غیرمجاز نگه می داره.
افسر-می شه گواهینامه تون رو ببینم؟
راننده-گواهینامه ندارم .بعد از پنجمین تخلفم باطلش کردن.
افسر-میشه کارت ماشینتون رو ببینم؟
-این ماشین من نیست ! من این ماشینو دزدیده ام !!!
-این ماشین دزدیه؟
- آره همینطوره ولی بذار یه کم فکر کنم !فکر کنم وقتی داشتم تفنگم رو می زاشتم تو داشبورد کارت ماشین صاحبش رو دیدم!
-یعنی تو داشبورد یه تفنگ هست؟
- بله .همون تفنگی که باهاش خانم صاحب ماشین رو کشتم و بعدش هم جنازه اش رو گذاشتم تو صندوق عقب .
--یه جسد تو صندوق عقب ماشینه ؟
بله قربان همینطوره!!!
با شنیدن این حرف افسر سریعا با مافوقش (سروان )تماس می گیره.طولی نمی کشه که ماشینهای پلیس ماشین مرد رو محاصره می کنن و سروان برای حل این قضیه پیچیده به پیش مرد می آد.
سروان:-ببخشید آقا میشه گواهینامه تون رو ببینم ؟
مرد:- بله بفرمائید !!
گواهینامه مرد کاملا صحیح بود!
سروان:-این ماشین مال کیه؟
مرد:-مال خودمه جناب سروان .اینم کارتش !
اوراق ماشین درست بود و ماشین مال خود مرد بود!
- میشه خیلی آروم داشبورد رو باز کنی تا ببینم تفنگی تو اون هست یا نه؟
- البته جناب سروان ولی مطمئن باشین که تفنگی اون تو نیست !!
واقعا هم هیچ تفنگی اون تو نبود !
- میشه صندوق عقب رو بزنین بالا .به من گفتن که یه جسد اون تویه !!
- ایرادی نداره
مرد در صندوق عقب رو باز می کنه و صد البته که جسدی اون تو نیست !!!
سروان:- من که سر در نمی آرم .افسری که جلوی شما رو گرفته به من گفت که شما گواهینامه ندارین،این ماشین رو دزدیدین ،تو داشبوردتون یه تفنگ دارین و یه جسد هم تو صندوق عقبتونه !!!
مرد:- عجب !!! ، شرط می بندم که این دروغگو به شما گفته که من تند هم می رفتم.

HOUTAN.ir

سینمای ما - ساعاتی قبل پیمان ابدی سر صحنه فیلمبرداری در یک سانحه تصادف از دنیا رفت. او که در سابقه‌اش کار در مجموعه تلویزیونی موفق «هشدار برای کبرا 11» دیده می‌شد، پس از بازگشت به ایران، صحنه‌های بدل‌کاری مختلفی را در سینما و تلویزیون ایران رهبری کرد. از جمله فعالیت‌های او در زمینه جلوه‌های ویژه، فیلم‌های مخمصه و پستچی سه بار در نمی‌زند، بود. چند وقت پیش در گفتگویی ابدی حرفه‌اش را چنین توصیف کرد: «من از این کلمه خیلی بدم می‌آید اما مجبورم از آن استفاده کنم. بدلکاری یک بخش جداگانه‌ای برای تکمیل کردن و به وجود آوردن انگیزه در هر فیلمی است. چیزی است که می‌توانم بگویم آرزوی هر جوانی است به خاطر هیجان تپش قلب، ماجراجویی و این طور چیزهایش. یک ورزشی است که به طور علمی به صورت هنر به نمایش در می‌آید. می‌شود گفت تعریف این کار برای شخص با شخص فرق می‌کند. برای من اما زندگی روزمره است. برای من عشق است» و او هنگام اجرای حرفه مورد علاقه‌اش از دنیا رفت

مابقی این خبر را به همراه عکسهایی از کارهای پیمان ابدی را در ادامه مطلب ببینید. روحش شاد!

 

آفتاب: به گفته تولید کننده این اتومبیل منحصر به فرد در صورت استفاده از سوخت معمولی و بدون سرب، نگهداری و کنترل آن بسیار آسان بوده و مصرف‌کنندگان با داشتن این اتومبیل کوچک مشکلی برای یافتن مکانی مناسب برای پارک آن نخواهند داشت.

اتومبیل Terrafugia توسط یکی از مهندسان پیشین سازمان ناسا طراحی و ساخته شده است و توانایی موتور آن بر روی زمین و آسمان یکسان است. به ادعای سازنده این اتومبیل با یک باک پر از سوخت، Terrafugia قادر خواهد بود با سرعت 185 کیلومتر بر ساعت مسافتی بالغ بر 800 کیلومتر را طی کند.

عملکرد این اتومبیل تا به حال تنها بر روی سطح جاده و با سرعت 144 کیلومتر بر ساعت مورد آزمایش قرار گرفته است. به گفته کارل دیتریش تا کنون بالغ بر 40 سفارش از این اتومبیل با وجود قیمت احتمالی 200 هزار دلاری آن دریافت شده است. وی بر این باور است که این قیمت برای داشتن یک هواپیمای شخصی قیمتی مناسب، اما برای داشتن یک اتومبیل کوچک بسیار گزاف است.

اولین اتومبیل قابل تبدیل جهان که تنها در عرض 15 ثانیه به یک هواپیما تبدیل می شود اولین پرواز آزمایشی خود را در ماه فوریه آغاز خواهد کرد. اتومبیل Terrafugia که در عرض 15 ثانیه توانایی تغییر حالت از یک اتومبیل دو سر نشینه به یک هواپیما را خواهد داشت در ماه فوریه پرواز آزمایشی خود را آغاز خواهد کرد.

HOUTAN.ir

HOUTAN.ir

یک جوان یاسوجی به خاطر علاقه به «سوسانو» هنرپیشه زن سریال جومونگ و مخالفت پدرش برای ازدواج با این زن ، اقدام به خودکشی کرد. این جوان که پس از تماشای سریال جومونگ بشدت به سوسانو علاقه‌مند شده بود و قصد ازدواج با او را داشت، هنگامی که خانواده‌اش را از این تصمیم مطلع کرد، با مخالفت آنها روبه‌رو شد. جوان یاسوجی از پدرش خواست تا با فروش گوسفندانش هزینه سفر وی به کشور کره و یافتن سوسانو را تامین کند و زمانی که متوجه شد خانواده‌اش حاضر به فروش گوسفندان نیستند، با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.
به دنبال این ماجرا، والدین جوان عاشق پیشه او را به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش پزشکان، او از مرگ حتمی نجات یافت. پدر این جوان در ارتباط با این موضوع گفت: پسرم تصور می‌کرد براحتی می‌تواند به کشور کره سفر و با هنرپیشه زن این سریال ازدواج کند و زمانی که به وی گفتم مبلغ فروش کل گوسفندان که تمام دارایی من است کمتر از یک میلیون تومان است، او نیز در اقدامی عجیب دست به خودکشی زد و اگر کمی دیر به بیمارستان می‌رسید،‌ به طور حتم جان خود را از دست می‌داد. آخرین خبرها از وضعیت جسمانی جوان یاسوجی حاکی است که حال وی رو به بهبود است و از مرگ حتمی نجات یافته است.

و  این  هم از فول آلبوم گروه TM که بسیار محشره پیشنهاد میکنم دانلود کنید :

 

KhoshHalam - New Hot Track

akx bozorg - HQ pic


~~~~~~~~~~~~~~~Ashegham Budi

Atal Matal

Azadi

Aziz Joon

Bezan Kenar

Daro Naband

Dokhtar Shirazi

Dokhtare Bandar

Donyaye Kasif

Khanoom Bebakhshid

Madrese

Ray Bede

Shahre Roya

Vay Vay

Fereshteye Nejat

 

         1388/2/5

مصاحبه تصویری داغ شب عید نوروز 1 فروردین سال 1388 شبکه جهانی BBC Persian با حسین تهی خواننده پرکار  و موفق + تعدادی عکس فوق العاده زیبا از کنسرت 7 هزار نفره 13 بدر در دبی پیشنهاد میکنم از دست ندید

 

جومونگ 2
موضوع:

و این هم از مجموعه ی جونگ ۲ ( امپراطور بادها ) که میتونید به صورت خرید پستی دریافت کنید

حتما نظر بگذارید ..

 

 

جدید ترین  مد لباس مردانه برای پاییز و زمستان | جدید ترین مد لباس مردانه

 

 

 

tatu
موضوع:

و این هم دو عکس جدید از گرو ه ( tatu ) که امید وارم بپسندید

نظرات 5 + ارسال نظر
نوین بنر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:51

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
قابل توجه تمامیه مدیران فروشگاه ها و سایت ها و وبلاگها

اگر میخواهید به صورت کاملا رایگان با صدها سایت و وبلاگ تبادل بنر و لینک کنید به صورت یکجا و یک شبه افزایش بازدید چشمگیر داشت باشید به نوین بنر بپیوندید
افزایش رنکینگ وب سایت شما در موتورهای جستجوگر و افزایش چشمگیر ترافیک و بازدید وب سایت شما ... افزایش نامحدود بازدید کنندگان وب سایت شما ... هر روز هزاران نفر نظارگار شما خواهند بود ...

... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...

شما فقط با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صدها وبلاگ و سایت نمایش داده میشه این سیستم کاملا اریگان است
نحوه کار با سیستم بدین صورت است که شما ابتدا کد بنر راندوم سیستم ما را در جای مناسبی از وب سایت خود قرار میدهید.سپس ادرس بنر و وبلاگ یا سایت خود را برای ما ارسال میکنید بعد هم بنر شما به صورت تصادفی در تمامیه وبسایت های ثبت شده در سیستم نوین بنر نشان داده خواهد شد .سیستم راندوم بنر ما در زمان کوتاه ارسال بازدید کننده های فراوانی را به سایت یا وبلاگ شما تضمین خواهد کرد با این سیستم تبادل بنر میتوانید به بهترین نحو سایت اینترنتی خود را در معرض دید تعداد زیادی بازدیدکننده قرار دهید می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه اقدام به تبلیغات گسترده برای سایت یا وبلاگ خود نمایید.تاکید میکنم این سیستم کاملا رایگان می باشد اگر وب سایت500 بازدید در روز دارید هرچه سریع تر در سیستم راندوم بنر ما عضو شوید تبادل بنر با سیستم نوین بنر همانند تبادل بنر کردن با صدها وبسایت با بازدید بالا است
یک تبادل بنر عالی و منصفانه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای!!!!!


... ***جهت نمایش تبلیغات خود در بزرگترین و معتبرترین سیستم تبلیغات اینترنتی به ادرس زیر مراجعه کنید*** ...
آدرس
http://www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...
... ***نوین بنر محلی برای تجمع وبمسترهای حرفه ای هرچه سریع تر به ما بپیوندید*** ...

ایران عکس-فقط عکس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:24

ایران عکس-فقط عکس
http://www.iranaks.blogsky.com
ما شما را به دیدن از بهترین و بروز ترین وبلاگ گالری عکس دعوت می کنیم تا از کشت گذار در دنیای بزرگ اینترنت لذت ببرید
بزرگترین گالری عکس با بیش از 1111 ارسال که در هر ارسال دارای چند عکس در بیش از 70 عنوان مختلف با بیش از یکسال سابقه فعالیت در زمینه عکس
امیدواریم که لحظات خوبی را در کنار ما سپری نمایید

آرش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:24

سلام
خوبی؟همایش بزرگ بلاگ اسکای ها رو دیدی؟
اینم آدرسش:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
اگه تو جمع ما نیستی نمیخواهی بیای؟
منتظرت هستیم.

حسین یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:37

با عرض سلام و خسته نباشید
معتبرترین سیستم کسب درامد وبمسترها
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با مجوز رسمی به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد .
همراه با جوایز ویژه و مسابقه بین کاربران عضو سیستم
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید
متشکرم - موفق باشید
www.adstabligh.blogsky.com

آرش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:53

سلام
خوبی؟همایش بزرگ بلاگ اسکای ها رو دیدی؟
اینم آدرسش:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
اگه تو جمع ما نیستی نمیخواهی بیای؟
منتظرت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد