اس.ام.اس ها

یه روز یه  نفر  سواره اتوبوس میشه. تو اتوبوس عاشق یه دختره میشه. وقتی از اتوبوس پیاده میشه, شماره پلاک اتوبوس را یادداشت میکند...   

 به  یکی میگن با قباد جمله بساز.یارو میگه:بزن بزیم به سزعت برق و باد. 

یه روز یه نفر میخواد مهتابی بخره میره الکتریکی یادش میره بگه مهتابی به فروشنده میگه آقا ببخشید به من یه متر لامپ بدین. یه مورچه با یه پشه ازدواج می کنند بچه دار نمی شن میدونید چرا؟ چون مورچه موقع خواب پشه بند می زده. معلم: پنج راباچی جمع کنیم تا بشود پنجاه؟ دانش آموز:اقااجازه با((آه) روزی یه میخ میره عروسی, اونقدر قر میده که پیچ میشه. اولی:شنیدی رئیسِ بهشت زهرا رو گرفتند؟ دومی: نه! واسه چی؟ اولی: آخه سئوالهای شب اول قبر را لو داده ملا میره بالا منبر میگه از این به بعد خواستید اب بخورید 3تا صلوات بفرستید.چون تو اب 3تاجن هست.۱اکسیجن2تاهیدروجن... 
 
 
 
 

شوق دیدار تو را قاصد بیراه چه داند ؟
آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه…..تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی.دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی.دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی.دوستت دارم چون به یک نگاه،عشق منی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

عشق در حیطه فهمیدن ما نیست بیا بر گردیم آسمان پاسخ پرسیدن ما نیست بیا بر گردیم گریه هامان چه قدر تلخ ببین رنگ ترحم دارد تا زمین دشمن خندیدن ما نیست بیا بر گردیم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چه میهمانان بی دردسری هستند عاشقان  نه به دستی ظرفی را چرک میکنند نه به حرفی دلی را آلوده تنها به شمعی قانعند و اندکی سکوت .

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به من اگه اس ام اس نزنی
منو اگه صدا نکنی
اگه منو نگاه نکنی
می‌شم گریه مثله بارون
از دریچه ناودن
میام تو باغچه خونت
میشم غنچه
میام بیرون

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم             تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد              من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

عشق واقعی تنهایی را به یگانگی مبدل می سازد . اگر دیگری را دوست میداری ، اگر می خواهی یاریش کنی ، کمک کن تا یگانه شود . نه نباید او را اشباع کنی .تلاش نکن با حضور خود بگونه ای او را کامل کنی . دیگری را کمک کن تا یگانه شود . چنان سیراب از وجود خود که نیازی به حضورتو نباشد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درمانش را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه سوز و فناست.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

بالا تر از آسمان جایی نیست زیبا تر از گل چیزی نیست عزیزتر از تو کسی نیست .

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

دیر گاهیست که تنها بودم قصه غربت صحرا بودم وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها بودم دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا بودم من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها بودم کاش چشمان مراکورکنید تا نبینم که چه تنها بودم تا که بینم به همه جور جفا که چقدر بی دل و رسوا بودم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چیه دلم؟گرفتی!واسه چی داری گریه می کنی؟چیه دلم؟شکستی!واسه کی داری گریه می کنی؟چیه دلم؟غریبی!چی دیدی داری گریه می کنی؟می گی گذاشته رفته اونی که مثله نفس بود!می گی دلت رو شکسته اونی که همه کست بود!می گی رفت و نموندش پای همه حرف هایی که زده بود

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

عاشقان تو همه نام و نشانی دارند آنکه در کوی تو بی نام ونشان است منم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

هنوز ریشه زاییده در بهار منی به باغ عشق گل سرخ اعتبار منی شب و غروب و کف و باد و موج می میرند تو ای کرانه آرام ماندگار منی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

چشم من نگاه کن فقط به من نگاه کن از دل دیونه نترس به پای من گناه کن زمونه ای که عشقتو به سکه ای نمی خرن باید دلارو بشکنی تا به تو آفرین بگن

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
عشق یعنی:
چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست…؛
و چون برف، ذوب شدن بر غم های دوست
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

کاش می دانستم چیست
آنچه از چشم تو
تا عمق وجودم جاریست
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

همه واسه دوستاشون گل می فرستن من ماندم واسه گلم چی بفرستم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

یادت میاد روزی که اون گل رو بهم دادی گفتی که ؛گلها بی معرفتن ،زود خشک میشن ،زود از پیش ادم میرن ولی اشتباه کردی چون گلی که بهم دادی انجاست رو به روم روی دیوار ،یه کمی خشک شده ولی ترکم نکرده باهام مونده…..ولی تو…..گل هست اما تو نیستی ،تو رفتی ،تو بی وفاتر بودی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

هرکسی تو را دوست داره ۴ تا مریضی میگیره :

۱- فراموشی

۲ …

۳ …

۴ …

۳ تای دیگه را فرموش کردم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنم
نه !!! فقط  بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی. اگه عروسک بودی بقلی ترین بودی. اگه ستاره بودی روشن ترین بودی. و تا زمانی که دوست منی عزیزترینی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

قلبم آسمان می شود ،
به شوق تابیدن ستاره ی وجودت
کاش از میان تمام ستارگان ‌«سهیل » نشوی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

شوق دیدار تو را قاصد بیراه چه داند ؟
آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست، من پرستوی خزان دیده وخاموش توام

ی تو نه کاره جهان لنگ می شه ؛ نه بین زمین و آسمون جنگ می شه ؛اما دل من برای تو تنگ می شه

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

گر کسی دیوونت بود تو عاشقش باش…اگر عاشقت باشه تو دوستش داشته باش…اگر دوستت داشته باشه بهش علاقه نشون بده…اگر بهت علاقه نشون داد فقط لبخند بزن…اینطوری وقتی همیشه یک پله ازش عقب باشی اگر یه وقت خسته شد و یک پله جا موند تازه میشین مثل هم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

در آغوشم بودی! قطره اشکی بر گونه ات لغزید خواستم با انگشتانم آن قطره اشک را پاک کنم اما…! اما، آن قطره اشک برای انگشتانم آشنا بود … آشنا بود…؟ یادم آمد….! آن هنگام که خداوند تو را می آفرید خاک تو را با اشکهای من سرشت، راستی به گونه های خیس من نگاه کن، اشکهای من برای انگشتان تو آشنا نیست! زندگی مسابقه نیست زندگی یک سفر است و در آن مسافری باش که در هر گامش ترنم خوش لحظه هاست

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

کاش در صفحه ی شطرنج دلت شاه عشق بودم و با کیش رخت مات می شدم زندگی بازی شطرنجی نیست که در آن با کیش کسی مات شوی زندگی تک تک این ثانیه هاست که در آن نقش تو پیداست

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

توی سرمای زمستون اونکه می مرد بی تو کی بود ؟ اونکه می نشست توی کوچه غصه می خورد بی تو کی بود؟ اونی که به یاد چشمات شعر عاشقونه می گفت گریه می کرد و با هق هق واسه تو ترونه می گفت بگو کی بود که می لرزی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

تو را می خواستم تا در جوانی

نمیرم از غم بی هم زبانی

غم بی هم زبانی سوخت جانم

چه می خواهم دگر زین زندگانی؟

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

اگه روزی فهمیدی ۱۰۰۰ نفر دوستت دارن بدون اولیش منم اگه یه روز فهمیدی ۱۰۰ نفر دوستت دارن بدون اولیش منم اگه یه روز دیدی ۱۰ نفر دوستت دارن بازم اولیش منم اگه دیدی ۱ نفر دوستت داره بدون اون منم اگه یه روز دیدی کسی دوست نداره بدون من مردم

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

روزی لپ یار کردم بوس؛گفت هم بی ادبی هم لوس؛گفتم گناهم چیست که کردم بوسی؛گفت لب رو ول کردی لپ رو می بوسی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

وقتی با تو آشنا شدم؛درخت مهربانیت آنقدر بلند بود که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم. معجون زیبایت آنقدر شیرین بود که هر چه نوشیدم نتوانستم تمامش کنم. و دریای عشقت آنقدر وسیع بود که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم و سرانجام در آن غرق شدم.

www.lxl.ir

به من گفت : یادته گفتم تو تک ستاره آسمونه قلبه منی ؟ شرمنده ، اون شب هوا ابری بود ، چیزی معلوم نبود ، ولی امشب هوا صافه و پر از ستاره … 

 

کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد . . .

.

.

.

اگر میخواهی خوشبخت باشی ، جز آنکه برایت مهیاست ، آرزو مکن . . .

.

.

.

غرور کسی را که دوستش داری بشکن ، ولی دل کسی رو که دوست داری ، به خاطر غرورت نشکن

.

.

.

سعی نکن ترس از شکست ، مانع از حضورت در میدان شود . . .


.

.

.

توبه کردن حقیقی ، یعنی تولدی دوباره . . .

.

.

.

به یاد داشته باش :

نقطه اوج هر فوواره ، سرآغاز سقوط است . . .

.

.

.

تا شب نشده ، گله از روز مکن . . .

.

.

.

به جای اینکه به دنبال سعادت باشیم ، خالق سعادت باشیم . . .

.

.

.

با یک پلک زدن ، غافل از آن ماه نباشیم / شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم . . .

.

.

.

تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق مینامند . . .


+ چکار کنید که شوهرتان هوو سرتان نیاورد ؟!

 

هوو

 

اصولا مردان موجودات تنوع طلبی می باشند به همین جهت پس از گذشت یکسال از شروع زندگی مشترکشان با استناد به مثل مشهور « هر گلی یک بویی دارد » بر اساس همین خصیصه ذاتی دائما در تلاشند تا هر طور که شده حداقل سالی یکبار با نو شدن سال و تولد دوباره طبیعت ، آن ها نیز تجدید فراش نمایند و یک همسر نو و جدید اختیار کنند !

در خصوص مقابله با این پدیده شوم ، زنان معمولا از دو راهکار استفاده می کنند که عبارتند از :

راهکار اول : برخی زنان راهکار اشتباهی را در پیش می گیرند که در نهایت هم نتیجه عکس می دهد و به ضرر خود آن ها تمام خواهد شد و آن بدین صورت می باشد که از همان اوایل شروع زندگی مشترک در صدد سرکوب غریزه تنوع طلبی شوهرشان بر می آیند !

 


+ جوک های جالب و خنده دار

دلیل محکم

اولی: ببخشید شما روی صندلی من نشستین‌ها.
دومی: جدی؟ می تونی ثابت کنی؟
اولی:آره! بستنی قیفی ام رو روی اون جا گذاشته بودم.


وای

مشتری: این کت چند است؟
فروشنده: ۱۰ هزار تومان.
مشتری: وای! اون یکی چی؟
فروشنده: دو تا وای!


جمله‌های عددی

به یه معتاد گفتن: با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز.
گفت: چلا پنجه می‌کشی؟ چلا شیشه می شکنی؟ چلا هف نمی‌زنی؟ چلا هشتی ناراحت؟


سکوت

در مجلس معاویه، یکی از بزرگان خاموش بود و هیچ نمی گفت.
معاویه گفت: چرا سخن نمی گویی؟
گفت: چه بگویم؟ اگر راست بگویم، از تو بترسم و اگر دروغ گویم، از خدا بترسم. پس در این مقام، سکوت بهتر است.


بچه‌ی خوب

احمد: مامان! اجازه میدی برم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بده اکبر بیاد با من بازی کند.


من آدمم!

شیخى از شخص زشت‌رویى پرسید اسمت چیست، شخص گفت آدم. شیخ گفت خدا پدرش را بیامرزد که این اسم را روى تو گذاشت، وگرنه با این قیافه از کجا مى‌فهمیدیم که تو آدمى؟!

 


+ اس ام اس جدید مخصوص عید فطر


مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو /  یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

  . آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشته ایم ؟

 

 

.

.

.


همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه

.

.

.

کجایی ؟  همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه !

.

.

.

با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد.

 لای در نمونی!.

.

.

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد . . .

.

.

.

با فرا رسیدن عید سعید فطر امشب همه ی اصفهانی ها

 در اقدامی عجیب بیرون از خانه خوابیدند تا فطریه ی خود را نپردازند !!!

عید شما مبارک

 

.

.

.

حلول ماه عید و شادی مسلمین است / پایان ماه روزه، برای صائمین است

 

 

نشاط و افتخار و شادی و سربلندی / از محک الهی برای مؤمنین است . . .


+ اس ام اس عاشقانه جدید

اگه 1 کتیبه با 1000 تا خورشید داشته باشم ، همه خوشیدها رو میگردم

تا یه جایی به تو برسم . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شراب تقلبی چشمانت
امشب دیگر نتوانست خمارم کند!!!
فکر کنم معده ام هم پی برده
به دروغ های تو!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از تو به عشق رسیده ام

به سان مسافری

که ناگهان

به مقصد می رسد…

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی عـــــشــــق عــــجــــــب زنــــــدگیـــــــست


زنده که عــــــاشــــق نـــــــبـــــــود , زنـــــده نیست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آدم
تو حوا
بیا
جهانی دیگر آغاز کنیم!
لبخند بزن
بگو سیـــــــــــــــــب...!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمان تو

حروف را بی استفاده می کند

کافی ست نگاه کنی

و فارسی ساکت شود

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

شاید تکراری باشد

ولی

گاهی ، بعضی چیزها

ارزش هزاران بار تکرار را دارند

تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم...


+ خداحافظ ای داغ بر دل نشسته . . . . . . .

 

سلام ای غروب غریبانه ی دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه ی عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن دل
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دل های خسته
تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می سپارم به رویای فردا
به شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
خداحافظ ای بر غبار دل من
خداحافظ ای ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی، اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه 

   

+ اس ام اس خنده دار جدید

با عبـــور از پایـــیز , از نردبام آسمان بالارفته و پنجمین خورشید را بچینیم ...
.
.
.
.
.
.
ببخشید فکر کنم زیادی تلویزیون نیگا کردم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه 2 تا خورشید از پنج تا خورشید کتیبه مال توبود و میرفتی 20 سال پیش  چه چیزی رو تو زندگیت تغییر میدادی و برمیگشتی؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


  نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم هر دفعه ببینمت انگار بهت عادت کرده بودم حالا که همه چی تموم شد منتظرم ببینم بازم   ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
.خداحافظ   افسانه جومونگ!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شعار بنده خدا در تظاهرات اخیر :
وای به روزی که بفهمیم چی شد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غضنفر میگن ازچه فصلى

خوشت میاد؟

میگه ازفصل جفـــــ.ت - -  گیرى

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

                               
                             (__@__)

<-------،                ¤{  '   ¤   '  }¤

<-------|=====0ooo======Oooo====@

کی اذیتت کرده بد خواهت کیه آمار بده دخلشو بیارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  

+ اس ام اس تبریک ماه رمضان

استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان.

 .

.

       خبر آوردند که پیامبر، همه انسانها را به یک مهمانی بزرگ دعوت نموده است تا در پایان آن به مهمانان نمونه جایزه دهد.

 .

.
       آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد توام.
      از طرف بهترین دوست تو: خدا (سوره بقره آیه 152) “حلول رمضان مبارک”

.

.
    شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان دوری از گناه، ما انس با قرآن، ماه ضیافت الله بر شما و خانواده محترمتان گرامی باد. “طاعت و عبادت شما قبول درگاه حق”

.

.
     کاش که همسایه ما می شدی، مایه آرامش ما می شدی- هر که به دیدار تو نایل شود،یک شبه حلال مسائل شود. “یا مهدی ادرکنی”

.

.
      در میکده گشودند، خدایا مپسند، که درین بزم و طرب ما، سوی تقوا نرویم.

.

.
   سزاوارترین مردم به احترام کسانی هستند که به تادیب خود می کوشند.

.

.
      می گویند هر وقت آب می نوشی بگو یا حسین(ع)، این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگوی یا اباالفضل(ع.)

.

.
      نهج البلاغه: آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستینها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است.

  

+ آداب ماه مبارک رمضان

 

از امیرالمؤ منین علیه السلام روایت شده است : نگویید رمضان ؛ زیرا نمی دانید رمضان چیست ؟ اگر کسی گفت ؛ باید صدقه داده و روزه بگیرد ؛ همانطور که خداوند فرموده است بگویید ماه رمضان.
در اینجا گوشه ای از آداب این ماه مبارک و ماه میهمانی خدا را ذکر می کنیم :

1. مستحب است که در سحر و افطار، قبل از شروع و بعد از گفتن بسم اللّه الرحمن الرحیم سوره قدر خوانده شود.

2. بهترین دعایی که خوب است قبل از افطار خوانده شود، دعایی است که در اقبال آمده و مفضل بن عمر آن را روایت کرده است : اللهم رب العظیم...

3. از مراقبت های ماه رمضان ، پاک کردن دل با توبه صادقانه است.

4. از دیگر مراقبت های این ماه ، پاکیزه نمودن مال با دادن خمس است تا غذا، لباس ، مکان و هر چیزی که روزه دار در آن دخل و تصرف می کند، پاک شود.

5. باید برای شروع خوب سال ، تلاش کند. روایات زیادی داریم که : ماه رمضان ، ابتدای سال است : اگر انسان در این ماه ، خود را سالم نگه دارد، تمام سال سلامت خواهد ماند.

6 - از مراقبات این ماه ، توسل در شب اول است. مهمترین کاری که سالک باید انجام دهد این است که در شب اول ماه به یکی از معصومین علیه السلام که حامی و نگهبان آن شب است ، مراجعه و با چهره آبرومند و نورانی او نزد پروردگارش ، به درگاه خدا روی آورد.

7. از مراقبات این ماه ، انجام دادن متناسب نوافل و مستحبات است. سزاوار است که سالک حال خود را بررسی و نشاط، کسالت ، کار، فراغت ، نیرو و ضعف خود را نسبت به نوافل و مستحبات سنجیده و بعد از مراعات حال خود، به ترتیب ، بهترین ها را انتخاب نماید. در روایات زیادی آمده است که نوافل در این ماه ، بیش از هزار رکعت است.

8. از کارهای مهم در این ماه ، قرائت قرآن ، دعا و ذکر است که باید از هر کدام مقدار معینی انتخاب و در هر روز انجام شود. دعای ابی حمزه ثمالی را نیز باید به اندازه ای که می تواند، در تمام شب ها یا یک شب درمیان بخواند. هر روز یکی از دعاهای روز را خوانده و برای توفیق در شب قدر و شب عید فطر زیاد دعا نماید و نباید در روزهای جمعه ، نمازی را که روایت شده است ، ترک کند. از مهمترین دعاها در شب و روز، دعا برای ولی امر، خلیفه خداوند، امام زمان (عج ) می باشد. و باید برای پدر، مادر، معلمین ، برادران دینی ، نزدیکان ، همسایگان و هر کسی که حقی به گردن او دارد همچنین تمام مؤ منین ، دعا و استغفار نموده و آنان را در دعاهایی که برای خود می نماید، شریک کند.

9. از اعمال مهم این ماه ، غسل در شب و روز اول و شب های فرد است. در روایت آمده است : کسی که شب اول ماه رمضان ، در رودی جاری غسل کرده و سی مشت آب بر سرش بریزد، تا ماه رمضان آینده پاک می شود و کسی که در اولین روز سال ، در آب جاری غسل کرده و سی مشت آب بر سرش بریزد، این عمل ، داروی یک سال او خواهد بود.

10. خوردن سحری مستحب است. روایت شده است : سحری بخورید، گر چه جرعه آبی باشد. توجه داشته باشید که خدا بر کسانی که سحری می خورند، درود می فرستد. باید به نیت استحباب سحری نزد خدا و نیرو گرفتن بر عبادتها در طول روز، سحری خورد.

11. در روایتی آمده است صد بار خواندن سوره دخان تا شب بیست و سوم برای شناخت این شب مفید است. در روایت دیگر نیز آمده است که به جای آن می توان هزار بار سوره قدر را خواند.

12. از کارهای مهم در این ماه ، افطاری دادن به روزه داران است که پاداش ‍ آن زیاد می باشد.

  

+ اس ام اس طنز مخصوص ماه رمضون

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟


++++++++++

یارو! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!

 

++++++++++

طرف روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم




ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد..

.

.

.

 *جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید

 
+++++++++++


 ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

 

++++++++++++
 

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

 

+++++++++++
 

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

+++++++++++

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن


+++++++++++

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

 

+++++++++++

به ترکه میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

++++++++++++

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه


+++++++++++++

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدار شویم

 

 

 

 

 

 

تو بارانی و من باران پرستم،تودریایی و من موج تو هستم،اگر روزی بپرسی، باز گویم  تومن هستی و من نقش توهستم

درساحل قلبها فقط رد پاى دوست میماند وگرنه موج روزگار هر رد پایى راگم میکند!

احساس خوب وقتیه که یه نفر دلتنگت بشه، احساس بهتر وقتیه که یه نفر عاشقت بشه، اما بهترین احساس وقتیه که یه نفر هیچ وقت فراموشت نکنه

تو این دنیا,تو این عالم

میون این همه آدم

ببین من دل به کى دادم!

به اون کس که نمیخوادم!

دلم شیشه دلش سنگه

واسه سنگه دلم تنگه

همیشه یادمان باشد که کاشته ى صداقت،دلها رابه ساحل میرساند نه امواج رفاقت

دانی از زندگی چه می خواهم

من تو باشیم......تو.....پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو...بار دیگر تو

یه خارهمیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونتو می ریزه ، همیشه خارتم گلم

اگرسوزم سزا باشد اگر دردم دوا باشد

از این بدتر کجا باشد که دوست از دوست جدا باشد

ویکتورهوگو میگه:

من نمیگم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد

اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد

یه هدیه واسه تو

برو پایین

.

کسی کنارت نیست؟

.

خوب برو درو قفل کن

.

پرده ها رو بکش

.

بیا اینجا

.

چشمات رو ببند

.

صبر کن درش بیارم

.

‏نترس

.

دستت رو بیار

.

بگیرش

.‏

داغه

.

هر جا میخوای بزارش

.‏

این قلب بدبخت منه   هدیه واسه تو

تموم شد..رفتم نخواست که بمونم صدایم نکرد نگفت نرو برگرد و من رفتم ..رفتم به سوی تنهایی انتظار، انتظار شنیدن صدای او که بگوید.. دوستت دارم برگرد

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن

عشق آتش است،اما هیچ وقت نمی توانی تشخیص دهی که این آتش قلبت را گرما می بخشد یا آنکه خانه ات را در آتش می سوزاند؟

از پاسخ من معلمان آشفتند از حنجره شان هر چه درآمد گفتند اما هنوزم معتقدم از جاذبه تو سیب ها می افتند

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها تو بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم

دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند

غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زدن ستاره در شب یعنی / توی چمدان ماه ، خورشیدی هست

پیام آشنائی مهربانیست / دل بی مهر را دانی بها نیست

فقط دانم که انسانهای عاشق / هم از غم های عالم رها نیست

دلم زیباترین دل هاست امروز / درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز

گاهی به درد دل خود میخندم ، خلق دارد تصور که دلی خوش دارم

عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی ، عشق را مجازات نکن

غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند / عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد میکند

همه در دایره ی دوست گرفتار شدند / بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد

عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند / یار از خون دل عشق خبردار نشد

چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند / خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد

چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد

پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند

چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد

عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم

میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند

خدا حافظ برای تو رهائی داشت / برای من غم تلخ جدائی داشت

دو چشمت سرزمین آرزوها ، نگاهت داستان آشنائیست

امان از آن زمان که قلبم ، گرفتار خزان یک جدائیست

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم

دوای درد غم خنده باشد ، خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد

غم دنیا نخور ای یار دیرین ، که هر کس غم خورد ، بازنده باشد

 

 

 

 

 

دل در پى رهایى

وقتى تو پیش مایى

مه گونه بی ریایى

آنگه که رخ نمایى

دوشت داشتن یه نفر دیوونگیه!

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیست

دوست داشتن کسى که دوست داره وظیفست

اما دوست داشته شدن توسط کسیکه دوسش دارى زندگیه...

گل همیشه نازم نبودی چاره سازم

نکردی مهربونی به قلب پرنیازم.آخه این اسمش وفانیست راه ورسم عاشقانیست وقتی که دلم گرفته دل شکستن که روانیست

به من گفتی که دل دریاکن ای دوست،همه دریاازآن من کن ای دوست.دلم دریاشدودادم به دستت، مکش دریا به خون پرواکن ای دوست!

Eshghe haghighi dar peye padash nist,ama liaghatash ra darad

ازهزاران نفریک نفراهل دلند/آن هم تویی مابقی تندیسی ازآب وگلند.

دیرگاھیست که تنھاشدہ ام .قصه غربت صحرا شدہ ام.وسعت درد فقط سھم من است بازھم قسمت غمھا شدہ ام دگر ایینه زمن بی خبراست که اسیرشب یلداشدہ ام.من که بی تاب شقایق بودم ھمدم سردی یخھاشدہ ام.کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنھاشدہ ام...!

Ba man mesl chatr raftar nakon ke harvaght baron band omad faramoshash koni

nago bare geran bodimo raftim,nago namehraban bodimo raftim.akhe ina dalile mohkami nist.bego ba digaran bodimo raftim

سوز آهم درگلو پنهان شده

ابر چشمم مملو از باران شده

ازنسیم عشق تو زندگىطوفان شده

ای خدا این قلب من آشفته از هجران شده

Ahmagane tarin kar ra man kardam va goftam:khoda hafez;ashegane tarin kar ra to kardi va gofti:harchi to begi

کاش توقحطی شقایق

باز بشیم سوار قایق

بشینیم بریم تودریا

من وتو تنهای تنها

ماهیا خیلی امینن

نمیگن  اگه ببینن

انقدر میریم که ساحل

از من وتو بشه غافل

قایق وباهم می رونیم

میریم اونجاها می مونیم

جایی که نه آسمونش

نه صدای مردمونش

نه غمش نه جنب وجوشش

نه صدای گلفروشش

مث اینجا آهنی نیست

خوبن اما گفتنی نیست

پس ببین، یادت بمونه

کسی ام اینو ندونه

زنده بودیم اگه فردا

وعده ء مالب دریا

دیوار به جاى مانده از آوارم

دلتنگم و در خلوتم می بارم

هرشب که تمام آسمان تاریک است

بیش ازهمه ء ستاره ها بیدارم

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

آره من قول دادم تا تهش باهات بمونم

ولى سرد شده نگام با یخ دوریت

من فقط یکم شکستم، خوب نگام کنى همونم..

 

 

 

دریا که بزرگ شد ، نگاهش نتوان کرد / دو دل که یکی شد ، جدایش نتوان کرد

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم / شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر

نه به اون عشق و امید و آرزو / نه به این جنگ و جدال و گفتگو

نه به اون گریه و دوستت دارم و دلتنگی / نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی

نه به دلبستگی ات نه به این خستگیت

هفت راز خوشبختی :

متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن

زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش

البته مثل من !!

چه روزگاری ، چقدر سرکاری ، خلاصم کن از این عشق

بگو دوستم نداری

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم

کسی را دل مگر سنگ باشد / که بگذارد کسی دلتنگ باشد

اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت

اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار / میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم / با اشتیاق دیدنت ، دل را فدایت میکنم

با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن

عشق او اندر آوردم به بند / کوشش بسیار نامد سودمند

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند

از آبشار پرسیدم تو کیستی ؟ گفت : اشک کوه

گفتم : از چه میگریی ؟ گفت : از جدائی دوست

زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست / نام دلجوئی که همراهان نام اوست

سلامت بگویم که در خاطری / گر از چشمم دوری به دل حاضری

ای به خلوتگه دل محرم راز / با پیامی دل ما را بنواز

گر بگیری ز دلم تو خبری / میکنم هدیه به تو بال و پری

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

زندگی تلخ تر از مرگ بود گر تو نباشی / بعد از این مرده حسابم کن و بگذار بمیرم

تو میرسی و در نگاه گرم و مهربان تو / دوباره محو میشود تمام ناتوانی ام

سلامی با اشک ، اشکی چون شمع ، شمعی چون نور ، نوری چون ماه

ماهی چون تو

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست / ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست

درویش نگاهیم ولی با لب خندان

 

 

 

 

دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد

کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد

سر نماز اول وقت حاضر شو ، شاید آخرین دیدارت با خدا باشد در زمین

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است / آن لحظه که دیده ات ز اشک خیس است

یاد آر که محتاج دعایت هستم

ضربان قلب من با تو : __ \_/ __ \_/

دور از تو : __ \__ \__ \__ \

بدون تو : ____________

درطلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر/ کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی...

نه ازآشنایان وفا دیده ام نه از باده . نوشان صفا از نامردمیها نرنجد دلم که ازچشم خودهم خطادیده ام

هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم . برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم

تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست

به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست

منحنی قلب من مشتق گیسوی توست خط مماس دلم تابع ابروی توست

زندگی مثل یه پل  قدیمیه!

به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه،

به این فکر کن اگه افتادی یکی باشه دستتو بگیره...

کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت میباریدم(بیشتر از ضربان قلبت دوستت دارم)

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران می کنم، درغربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم، امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد، آیا توهم دریاد من هستی در این شبهای سرد...؟

خداوندا ! به پیمان مقدس دوستی سوگند،بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستیهایم را میبینند و باز دوستم دارند

شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

اگر فکر کردى ازت خوشم میادو برام خیلى عزیزى و دلواپستم واگه نبینمت دلم برات تنگ میشه

.

.

.

.

براى اولین بار درست فکر کردى

Age asheghet nabudam arezu mikardam ashegham beshi

Ama asheghi kheyli sakhte

Tahamole sakhti keshidaneto nadaram

Tabiban bar sare balin miguyand,ke emshab ta sahar in asheghe divane mimirad,Delam dar sine misuzad,to ra na dide mimiram,Hadise arezuhayam hame nagofte mimanad

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی  / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند

پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است . . . ؟

در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود / در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها / شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود / هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست

در ان زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است

به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین  انسانم . . . ؟

 

 

 

  

 

مسیج قشنگ


دلیل پایین بودن سن شما از گفتن این جک معذوریم
وقتی کسی ناراحتت می‌کنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کله‌اش
هزار شاخه گل رز
یک بغل پیچک سبز
یک سبد سیب
و انار
میسپارمش به تو . .
 ببر سر چهار راه بفروش، سودش نصف نصف
اگر میدونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده اینقدر دست تو توی دماغت نمی کردی
Zendegi
 Ro dost dashte bash na be khatere
Zibayehash
 Na be khatere lazathash bekhatere
 inke to ro tahamol mikone
عزیزم مثل یک الماس بودی برایم بهترین احساس بودی ولی از بس که زشت و تاس بودی نفهمیدم که تو الیاس بودی
to baram mesle ye gol mimoni faghat bayad ye chob bo*konam to ko*net ta beshi daste gol
شباهت دخترا با ایرانسل 1- خیلی ارزون هستند 2- زیاد اعتبار ندارند 3- دل خوش کنند 4- هیچ وقت آنتن نمیدن 5- کلاستو اساسی میارن پایین
* ><(((:> *  ><(((:> * ><(((:>* ><(((:> * <:))))><   * ><(((:>*
 
Mahi  barat ferestadam ta bokhory va bebiny ke cheghadr mazzash ba alaf fargh dare

عزیزم، بوسم میدی . بوسم میدی . بوسم میدی . بوسم میدی . بوسم میدی خیلی بو سم میدی، سم پاشی می کردی؟

nabayad mizashtam beri...
cheghadr jat khalie..
.hanooz boot injas....
midonam man baes shodam beri...
MAN SIFUN RO KESHIDAM
GF mokhafafe Gooshte Faasede

Be kasi nagi hafteye dige mikham namzad konam,ye mehmuniye kuchik migiram, hatman biyay,nemikhad kado biyari faghat ye nafaro biyar bahash namzad konam.:-)


توروبه قیمت جون  به همین یه لقمه نون توروبه ماه آسمون  به عاشقای بی نشون توروبه حرمت چشات به همه مقدسات تورو به خودخدابه هق هق شبونه هات قسم ات میدم جوراباتو بشور خفمون کردی
امروز سالروز پرتاب اولین زن ایرانی(انوشه انصاری) به فضاست.به امید روزی که آخرین زن ایرانی را هم به فضا پرتاب کنیم
به همسرت نیکی کن . اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن . اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن . اگر پیدا نکردی تلاش کن . اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت


 

 

 

اس ام اس های منتخب سرکاری!


برداشتن قدم های بزرگ در زندگی...
.
.
.
پاره شدن شلوار را در پی دارد!


آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه... ولی SMS تکراری نخونه!


نفهم ... بی لیاقت ... احمق ... بی شعور ... به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه!


می دونم تا SMS میاد دعا می کنی که من باشم، می خواستم بگم دعات مستجاب شد!


یه قورباغه با یه اردک ازدواج می‌که، اگه گفتی بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمی شن، واسه‌شون دعا کن، زندگیشون داره از هم می‌پاشه!


ازعشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم، الان عشقو ولش کن من گم شدم! حالا باید چی کار کنم؟!


انالله واناالیه راجعون...
ارسال کننده این پیام کشته ومرده شماست.


هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ... هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!


هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!


اگر 10 تا گل رز دستت گرفتی و رفتی جلوی آینه و دیدی 11 تاست، تعجب نکن...
این نشون میده که تو هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی!


جوجوی من می شی؟
_,,,,,
_('ø')
<\ />
_J L
تا من پیشی بشم بخورمت؟
''_/\_/\
''(='+'=)
\(\___/)/


جیگرم، نفسم، همسرم، همدستم، همپام، همدلم درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟


صورت ماهت، چشمای نازت، طرز نگاهت، منو یاد گدای سر کوچمون می ندازه!


تو رو به قیمت جون، به همین یه لقمه نون، تو رو به ماه آسمون، به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشات، به همه مقدسات، تو رو به خود خدا، به هق هق شبونه هات قسمت می دم...
جوراباتو بشور خفمون کردی!


به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!


طوجه طوجه: عاموظش زبان فارصى در کمطر عز یک ماح 100% تزمینى
با ما تماص بگیرید


('.')
((
))
((
))
کاری ندارم، دارم کرم می ریزم!


SMS ورزشی:
برو پایین
.
.
.
.
برو بالا


(SMS های بنزینِی!): تو برام اونقدر با ارزشی که حاضرم لیتر لیتر بنزیِنم رو به پات بریزم و آتیشش بزنم!


این دو تا SMS هم مربوط به سهمیه بندی می شه:

در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا...!


اگه بنزیِن کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم، چون از این به بعد قدر تو را بیشتر می دونم و حد اقل برای رفتن به مزرعه سوار تو می شم الاغ جونم!


بر بالای برج میلاد با سوپرمن و بتمن ایسته کرده بودم که یه دفعه یاد تو افتادم. گفتم یک SMS برات ول کنم ببینم چی طور هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟ هو؟


دعای یک دختر مجرد: خدایا من از تو هیچی نمی خوام، فقط یه داماد خوب به مادرم قسمت کن!


عشق ... سرکاریه
محبت ... تظاهره
مهربونی ... مسخرس
وفا ... مُرده
عهد و پیمان ... دلخوشیه
عاطفه ... تموم شده
مهر ... مدرسه ها باز می شه!


آب میوه صداتم، چرخ کرده نگاتم، قربون اون چشاتم، کشته خنده‌هاتم، کلاچ اون پاهاتم، من مرده هواتم، تا عمر دارم باهاتم!
(جمال هر چی با مرامه، سوت بلبلی)


ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم! واسپاگتی افکارم! بی تو من فلافلم!


دوستت دارم، تو چی؟
خیلی می خوامت، تو چی؟
دوریت اذیتم می کنه، تو چی؟
بی تو می میرم، تو چی؟
......
من الکی گفتم، تو چی؟


درجات دیوانگی:
1. گیج
2. خنگ
3. پپه
4. گاگول
5.اسمت چی بود؟


این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I.Q! ازش می رن بالا نه پایین!


برو پایین سر کاری نیست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)


سوال تیزهوشان: 13 آبان چه روزیست؟
1) 17 مرداد 2)22 بهمن 57 3)آبان روز 13 ندارد. 4)روز 13 به در
5) هر دو تا 6)هر سه تا 7)هر 5 تا 8)پنج پنج تا
9)چرا پنج تا؟ 10) پس چند تا؟ 11)هر کی می گه 13 نیست، 17،18،19،20


یه ضرب المثل چینی هست که میگه:
啊那會怎樣(台語唔、喔...乎你死乎你死去死啦!...唔、喔...乎你死乎你
عبرت گرفتی؟

 

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی

 

***

  

شبی غمگین , شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا..

 

 ***

 

یکی محبت میکنه یکی ناز میکنه ! اونی که ناز میکنه همیشه محبت میبینه اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

 

 ***

 

ای چراغ دل تاریکم از این خانه مرو، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو، سوختی جان مرا آه مکن، اشک مریز، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو.

 

***

 

1) یکی دلش به 100 دل بنده 2) یکی 100 دل به یه دل میبنده 3) یکی دل به یه دل میبنده و تا آخرش پابنده 4) یکی هر بار به یکی دل میبنده 5) یکی دل میبنده تا بخنده 6) یکی دلش آکبنده مونده به کی دل ببنده 7) حالا تو دلت شماره چنده؟؟؟

 

 ***

 

دیشب در قلبم زمین لرزه ای به وسعت ٨ ریشتر اتفاق افتاد آنقدر شدید که حتی انعکاس آن را در مغزم نیز احساس کردم تمام مویرگ ها ، سرخرگ ها و سیاهرگ های من در هم تنید درختان و ساختمان های قلبم فرو ریخت خون هم چو سیلی در بدنم جاری گشت و هزاران بلاهای دیگر .......... اما تو چه ساده از همه این حوادث گذشتی فقط به خاطر. فقط به خاطر یک آبادی دیگر...

 

***

 

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی ؛ بدون تنها محرمت "خدا" بوده ! , حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفه ات کرده ؛ شک نکن تنها مرحمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده

 

 ***

 

آدم ها در دو حالت همدیگر را ترک می کنند: اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره

 

 ***

 

کنارم بخواب و به دورم بتاب و از این لب بنوش و چو تشنه که آبو...گل آتشی تو حرارت منم من که دیوانه بی قرارت منم من...بخواب آرام پیش من منی که بی تو میمیرم لبت را بر لبم بگذار که جان تازه می گیرم...خدا دوست دارد لبی که ببوسد نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد...خدا دوست دارد من وتو بخندیم نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم...

 

 

سخت است هنگام وداع ؛ آنگاه که در می یابی چشمانی که در حال عبور است ، پاره ای از وجود تو را نیز با خود خواهد برد.

 

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم

 

در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم.

 

***

 

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم... شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... تو چیستی که از هر موج تبسم تو... بسان قایق سرگشته ی روی مردابم...

 

 

بخواب همچو مهتابی که آرام پشت کوه ها می رود و مرا از پرتوش بی نصیب می دارد

تو نیز بخواب و مرا از عشقت بی نصیب دار

باشد که عشق در وجوت بماند،

و آنچنان وجودت از عشق آکنده شود که ذره ذره ی وجودت را بگیرد

آنگاه عشق از وجوت سرریز شود...

باشد که پرتوی از ذره های لبریز شده اش به من بتابد

و مرا از زمین و زمان بی نیاز سازد

ای امید نا امیدی های من

دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی انکه در جستجوی قافیه ها باشم بی انکه واژه ها را انتخاب کنم دوست دارم از تو بنویسم که میدانم هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت میکنم

 

چه انتظار عجیبی!! تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی

عجیب‌تر که چه آسان ، نبودنت شده عاد ت

نه کوششی نه وفایی ؛ فقط نشسته و گوییم : خدا کند که بیایی

 

نامه نوشتن یعنی عریان کردن خویشتن در برابر اشباح واین همان چیزی است که اشباح با ولع وآزمندی به انتظارش نشسته اند  . بوسه های مکتوب به مقصد نمیرسند ! زیرا به مقصد نرسیده اشباح در میانه راه آنها را می نوشند.ای کاش این فاصله ها نبودند تا لبهایت را غرق بوسه میکردم

 

فرستنده : ENG.K.AB (تقدیم به تمام عاشقای دنیا)

  آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه ٬ همه جا رو میشه دید ، دریا گفت: این پایین از اون بالا هم بهتره ٬ چون فقط تو رو میشه دید ...

ove

 

***

 

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

 

***

 

دوست دارم شب را به غم سر کنم ٬ دفتری را از اشک چشمم تر کنم ،

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ٬ عشق را عنوان آن دفتر کنم...

 

***

 

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ ٬ دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ٬ دوستی حس عجیبی است میان آفتاب و آب

 

***

 

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی...

 

 ***

 

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

 

 ***

 

 ***

در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم ، اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد؟ آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

 

 ***

 

من سبزترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

 

 ***

 

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

 

مرا این گونه باور کن : کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته !!! نمی دانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست؟  مرا این گونه باور کن..

 

 

کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

 

خط پیشانی هر جمع خط تنهائیست ،همه گلچین گل امروزند .در نگاه هر کس حسرت بی فردائی است .نقش هر خنده که بر روی لبی می شکفد نقشه ای شیطانی است .زیر لب زمزمه شادی مردم برخاست هر کجا مرد توانائی بر خاک نشست  

 

***

عشق ان چیزی است که بیشتر از هر چیزی داشتنش را دوست داریم وبیشتر از هر چیزی دادنش را دوست داریم وهیچ کس در نمی یابد که عشق همان چیزی است که همواره داده می شود و پذیرفته نمی شود . 

  

 

 

 

 

 

مناجات نامه خواجه عبدالله رایانه
خداHARDدلمFORMATمکن FILDمن را خالی برکت مکن
OPTION
غم را خدایاONمکن FILEاشکم را خدایاRUNمکن
DELETE
کن شاخه های غصه را سردی و افسردگی را هر سه را
JUMPER
شادی بیا تا SETکنیم سیستم اندوه را RESETکنیم
نام تو PASSWORDدرهای بهشت آدرس E_MAILسایت سرنوشت
ای خدا روز ازلCAD داشتی MOUSE بود اما مگرPAD داشتی
که چنین طرح3D می زدی طرح خود بر روی CD می زدی
تا نیفتد BUG در اندیشه مان تا که ویروسی نگردد ریشه مان
ای خدا از بهرما ایمن فرست بهر دلهای پرآتش FAN فرست
ای خدا حرف دلم با کی زنم HELP می خواهم کهF1 زنم

سهراب سپهری 1385 :هر کجا هستم، باشم به درک ! من که باید بروم! پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین، مال خودت! من نمی دانم نان خشکی چه کم از مجری سیما دارد! تیپ را باید زد! جور دیگر اما... کار را باید جست. کار باید خود پول. کار باید کم و راحت باشد! فک و فامیل که هیچ... با همه مردم شهر پی کار باید رفت! بهترین چیز اتاقی است که از دسته چک و پول پر است! پول را زیر پل و مرکز شهر باید جست! سید خندان یه نفر! سوئیچم کو؟


اهل ایرانم، روزگارم بد نیست، پنتیوم 4 دارم، خرده هوشی، سر سوزن ذوقی... VGA دارم توپتر از برگ درخت، CPU سریعتر از آب روان! من pm بازم، مسجدم در چت‌روم، جانمازم کیبرد، مهرم موس، بک‌گراندم سجاده‌ی من، من وضو با روش HTTP میگیرم! اهل اصفهانم، من پیشه‌ام چت بازیست، گاه گاه تروجانی میسازم با VB، میفروشم به شما، تا به آواز خوش "IT`S NOW SAFE" دل مردم شکنید!

اینم برای پسر های ساده
ای قشنگ تر از پریا... شبها توی چت نریا... اگه رفتی تو روم نریا... اگه رفتی pm ندیا... اگه دادی a.s.l ندیا... اگه دادی آمار ندیا... اگه دادی به جهنم برو هر غلطی که دوست داری بکن...!!

ای قشنگ تر از پریا...تنهاونک نریا....دخترهای محل دزدن....عقل تو رو می دزدن.

علی ای علی ی دائی، تو چه آفتی خدا را که به قهقرا فکندی، همه عشق تیم ما را دل اگر خوره شناسی، به رخ همین علی بین که خوره گی اش کلافه، بکند من و شما را مرو ای گدای میدان، ز پی ی گدائی گُل که گُل بدون زحمت، ندهد کسی گدا را تو مگر ولی ی توپی، وَ فقیه فوتبالی که چنین به زیر پایت، بنهاده ای ره و رسم رهبری را، ز کدام علی گرفتی که به اینهمه سماجت، بروی ره خطا را تو نه اکبری، علی جان، نه چو رهبری، علی جان چو کنف شدی رها کن، همه این برو بیا را...

عطر زرد گل یاسو نمیخوام نمره بیست کلاسو نمیخوام من فقط واسه چشه تو جون میدم عاشقای بی حواسو نمیخوام من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام عشق رو نقطه جوشو نمیخوام دوره گردگل فروشو نمیخوام اونی که چشاش به رنگ عسله مجنون خونه به دوشو نمیخوام من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام من کسی با قد رعنا نمیخوام

مناجات نامه
سپاس و ستایش دانشگاه آزاد را که ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید بی پولی... هر ترمی که آغاز می شود، موجب پرداخت زر است و چون به پایان می رسد سب ضرر! پس در هر سال دو ترم موجود و بر هر ترمی شهریه ای واجب...!! از جیب و جان که بر آید کز عهده ی خرجش به در آید!ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو مدرک به کف آری و به کارش نبری
همه مانند تو سرگشته و بیکار و غمین طی شود عمر به بی حاصلی و در به دری

از صفر من تا بیست تو راهی به جز تقدیر نیست دلخوش به استادم نکن حذف اضطراری دیر نیست من غایبم یا در سکوت,تو حاضر و در گفتگو من غافل از استاد و درس,تو می نویسی مو به مو با جزوه و فرمول بیا,تا پاس کنم یک واحدی چیزی نخواندن بهتر از یک شب تلاش بیخودی با عشق در دانشکده جایی برای درس نیست البته ترم هفت و هشت,دیگر مجال ترس نیست دانشجو گر عاشق شود,بی پرده مشروط می شود چیزی شبیه آب هویج با کوفته مخلوط میشود!!


از روی دست منصور
یادت نره دوست دارم... خیلی دلم تو رو میخواد...دارو ندارمو بگیر... فقط واسم یه آفف بزار... قلبت رو وردارو بیار... بزار کنار قلب من... قرارمون یادت نره... که من فقط تو رو دارم... قرارمون ساعت یک... بیدار باش بخاطرم... بیا تو روم منتظرم... pm بده عزیزه دلم... قرارمون یادت نره... جواب offها یادت نره... یادت نره دوستت دارم... که من فقط تو رو دارم


اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بزن تو سرش چون جوون باید رو پایه خودش وایسه!!

گلی گم کرده‌ام در باغ هستی خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی!!

رضا صادقی مسنجر:پیرهن مشکی من از غم نیست.........اف های نداده من کم نیست............من واسه خودم یه قانونی دارم............توی قانون من هرکی که واسم اف نذاره ادم نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد